Waar moet ik je nemen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve mij, mij moet je wel serieus nemen
E10 is de MAN.. ff zo 10 push ups weet je wel.zonder redenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef ThaSandman het volgende:
Gaat hij nou opdrukken met zijn kapotte schouder.
ooowww hij is echt zo domquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 probeert nou stoer te doen met opdrukken en verrotte arm ?
Je weet toch stem op mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
E10 is de MAN.. ff zo 10 push ups weet je wel.zonder reden![]()
Niemand weet wat hij met die arm heeft, dus who cares dat hij zich gaat opdrukken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 probeert nou stoer te doen met opdrukken en verrotte arm ?
nja.. ik vindt Hilde in dit gesprek erg denigrerend tegenover Monique.. erg naarquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is suïcidaal geweest, en heeft veel meegemaakt (bleek gisteren op de streams).
Hilde denkt geloof ik dat ze de enige is die "veel heeft meegemaakt", Monique gaat er verder maar niet op in.
Ja hij zegt nu wel ook eerlijk dat ze hun mond voorbij hebben gepraat..hij lijkt wat verstandigerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Dropkick het volgende:
Het lijkt wel of Jeroen ineens meer toenadering zoekt naar het andere kamp
Ja, dat valt me ook al op. Zo hoor je halve gesprekken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Coos het volgende:
Wel kut dat ze steeds van stream switchen. Nu hoor je steeds een anders gesprek.![]()
Zij mag Micheline totaal niet, heeft ze al een paar x gezegd dat ze zich zo stoort aan haar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef natronic het volgende:
Milicia hoop dat Michelline eruit gaat![]()
![]()
![]()
Omdat er zoveel tegelijk gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Coos het volgende:
Wel kut dat ze steeds van stream switchen. Nu hoor je steeds een anders gesprek.![]()
Da's zijn zwakke arm. Die heeft hij op zijn 18e bezwangerd en als gevolg daarvan op zijn 16e een abortus gehad. Daar heeft hij nu na al die jaren nog last van. Maar vertel het niet tegen Marcel, die weet het namelijk niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand weet wat hij met die arm heeft, dus who cares dat hij zich gaat opdrukken...
Janine deed hetzelfdequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja hij zegt nu wel ook eerlijk dat ze hun mond voorbij hebben gepraat..hij lijkt wat verstandiger
dat was Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 schreeuwt: "vol = vol"
hij is gewoon rot van binnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand weet wat hij met die arm heeft, dus who cares dat hij zich gaat opdrukken...
dat is om zijn blessure te onderhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
E10 is de MAN.. ff zo 10 push ups weet je wel.zonder reden![]()
En je weet hoe ze er over 25 jaar uit ziet, als je naar Hilde kijkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef Snoet123 het volgende:
Oh wat klinkt ze dom die Milica
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat was Tijn.. riep ie voor de "gein"
Ja, dat dacht ik toen straks ook, ze lijken van gezicht wel heel erg op elkaar!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En je weet hoe ze er over 25 jaar uit ziet, als je naar Hilde kijkt.
Eerder riep ie al tegen Sem `jij moet eruit, jij bent een Turk`quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat was Tijn.. riep ie voor de "gein"
Erg hè!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde moet echt ff ophouden met het kleineren van monique
Zouden jullie de stream waarop de zusjes, Semih en Hilde zijn steeds even vermelden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Mijn god...wat Hilde allemaal zegt![]()
Plaatsvervangende schaamte hier. Heus.
je zag E10.. maar Tijn kwam aanlopen en riep vol=vol.. toen gaf E10 Tijn rechtsonderin de stream een hand...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik zag toch e10 in beeld of begin ik nu fout bezig te zijn..
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde moet echt ff ophouden met het kleineren van monique
En hij komt uit Zwollequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die E10.. dat Amsterdamse accent.. prachtig.![]()
okeej thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef rubstar het volgende:
[..]
je zag E10.. maar Tijn kwam aanlopen en riep vol=vol.. toen gaf E10 Tijn rechtsonderin de stream een hand...
en zie de wijsheid van Monique.... ze laat haar gewoon lullenquote:
Ja echt errug, en ze meent het nog niet eens, ze zegt het om het te zeggenquote:
idd.. Hilde staat bij mij nu onderaan.. ze is echt heel naar bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
javies vette rotte aardappelzak!
Onder het genot van "de laatste" zal (W)Egbert straks het "slagveld" overzien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
Zou Egbert er zoo nog 1tje doen ?
Maar ze is echt echt hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja echt errug, en ze meent het nog niet eens, ze zegt het om het te zeggen![]()
echt een enorm kutwijf, een GEVAARLIJK kutwijf, zo iemand moet je niet in je kennissenkring hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef rubstar het volgende:
[..]
idd.. Hilde staat bij mij nu onderaan.. ze is echt heel naar bezig.
Ik zit te dubben wie nepper is, Hilde of de tieten van Moniquequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
Hilde doet enorm nep om te voorkomen dat ze nep overkomt
Ja, zoiets. Echt walgelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
welke stream??quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van Hilde.
Monique: Ik voel liever zo'n emotie voor 110% en dat ik dan op mijn bek ga dan..
Hilde zeer zalvend met een begrijpend knikje "en dat mag je"
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
En die denigrerende toon!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van Hilde.
Monique: Ik voel liever zo'n emotie voor 110% en dat ik dan op mijn bek ga dan..
Hilde zeer zalvend met een begrijpend knikje "en dat mag je"
Net als wijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Canisfire het volgende:
Hilde heeft trouwens wel ook nog een knappe tweede dochter.
Die vond haar min of meer ook een irritant wijf.
Daarom zeg ik toch ookquote:
Ik heb geen idee. Ze zit daar heel zelfvoldaan en superieur dingen te zeggen als "maar dat is niet errug" of "je kan mij niet leren kennen, dat kan niet"quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Day het volgende:
En die denigrerende toon!
Het lijkt wel of ze jaloers is!
Geinige gozerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene met Hilde en Monique.
- edit - en Tijn
* Stereotomy deelt Etienne uit aan Hildequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:58 schreef bn1970 het volgende:
Kan iemand ff een goeie rechtse uitdelen aan Hilde.
![]()
laten we het houden op wie het lekkerst isquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit te dubben wie nepper is, Hilde of de tieten van Monique
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Hilde wil zeker naar huis want hierdoor krijgt ze alleen maar meer stemmen, wat een dom wijf
ze denkt echt dat ze dingen heeft meegemaakt die andere niet niet zullen meemaken en dat ze het zwaarste leven van NL heeft
pats.. hij zei nu "die Turk"quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Suikeroom het volgende:
E-1o weer "die stomme turk" ... hopen dat ze dat een keer in de afleveringen gooien
E10 heeft er ook eentje.. maar ja dat is voor ze haar natuurlijk, dat moet wel in die natuurlijke slag blijven staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom draagt die Hilde een zonnebril?
{als je het niet sarcastisch bedoelt} dan nog!! ze is heus niet de enige die een meoilijk leven heeft (gehad) en ze wil er niks van horen van wat andere hebben meegemaaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.
Welnee zeg. GroenLinkser zeker?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
IS iemand een turk noemen al een vorm van discriminatie eigenlijk?
Volle maanquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom draagt die Hilde een zonnebril?
Dat is hetzelfde als fibromyalgiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Monique: Myalgische Encefalomyelitis, zie chronisch vermoeidheidssyndroom![]()
![]()
Nee, het gaat om de manier waaropquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
IS iemand een turk noemen al een vorm van discriminatie eigenlijk?
Ben je pas bij les 2 van het tellen tot 4 pakket, Coos?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Coos het volgende:
Maar Tijn zit weer waar hij wil zitten.
Bedankt voor het doorgeven van het stream nr.![]()
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:01 schreef Tazmaniac het volgende:
{als je het niet sarcastisch bedoelt} dan nog!! ze is heus niet de enige die een meoilijk leven heeft (gehad) en ze wil er niks van horen van wat andere hebben meegemaakt
haha okeej, hoopte ik al opquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.
staat tegenover dat elke dag met pijn zitten tot de rest van je leven vrij tragisch is, ook als er weet ik hoeveel mensen het nog veel erger hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.
Inderdaad. E10 kent de naam van "Die Turk" Semih, maar zo brengt hij het dus niet. ("Die Turk heb ik nog niet gezien")quote:
alles wat een gezond mens nie heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
Wat heeft Hilde nou allemaal ik krijg er hoofdpijn van.![]()
Bewegen en cognitieve gedragstherapie werken beiden het beste bij fibromyalgie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!![]()
Psiess...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef flugeltje het volgende:
HIj spuugt trouwens op die oude zak (egbert)
en nie alleen binnen het huis....quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef latevogel het volgende:
als er een een probleem krijgt is het E10![]()
Idd weet niet hoelang E10 nog leeft na het huisquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
en nie alleen binnen het huis....![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef rubstar het volgende:
E10 moet is op zijn plaats gezet worden door bijv. Tijn.. ff een lowkick tegen ze beentjes en dan een flying knee op ze schouder..
Vanavond welquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik zet de streams een keer aan, en ik zie een hele foute racist op mijn scherm.
Is het dan ondanks dat nare familie-concept toch weer de moeite om te gaan kijken?
apply sharpshooter and let him tap like a little bitchquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef rubstar het volgende:
E10 moet is op zijn plaats gezet worden door bijv. Tijn.. ff een lowkick tegen ze beentjes en dan een flying knee op ze schouder..
Propedeuse medicijnen van ons Hilliequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey! Hilde zegt dat fibro en MS dichter bij elkaar zitten dan fibro en ME![]()
![]()
![]()
En wat vind jij daarvan als deskundige?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey! Hilde zegt dat fibro en MS dichter bij elkaar zitten dan fibro en ME![]()
![]()
![]()
Welcome to the real world...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef flugeltje het volgende:
Etíënne is nu wel heel erg de nadruk op het turk zijn van Semih aan het leggen, bevalt me echt helemaal niets dit
Ja, eerder vanavond ook al "v-o-l is v-o-l"quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... e<10 is eindelijk zichzelf
Een trap in de ballen van alle MS patiënten!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Propedeuse medicijnen van ons Hillie?
Ik wil nu wel naar deze stream??quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Snoet123 het volgende:
Noemde Jeroen nou Semih ook ( heel stoer)een turk??? of hoorde ik dat verkeerd?
Inderdaad. Damn, wat een racistquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef latevogel het volgende:
die E10 valt nu voor heel nederland door de mand
De vader van mijn beste jeugdvriend is daaraan overleden....quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een trap in de ballen van alle MS patiënten!
In de "real world" wordt ik ook niet blij van mensen die deze gedachtengang hebben. Hier op de streams bevalt het me dus ook niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Welcome to the real world...![]()
dat valt wel mee.. die uitzendingen op TV laten heel veel achterwege... neem van mij aan dat een deel van E10 ze uitspraken niet op TV verschijnen omdat BB dan het lot van E10 vastlegtquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef latevogel het volgende:
die E10 valt nu voor heel nederland door de mand
Weet het wel cker, meeste dingen zijn ook niet geschikt voor uitzendingquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat valt wel mee.. die uitzendingen op TV laten heel veel achterwege... neem van mij aan dat een deel van E10 ze uitspraken niet op TV verschijnen omdat BB dan het lot van E10 vastlegt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Peter6000 het volgende:
kut, lul, godverdomme, sukkel, graftak
Zoietsquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, spannende streamcaps mogelijk tussen Rik en Monique
Hij heeft hem niet gecondoleerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef rubstar het volgende:
wat doet E10 cool dan?? wat heeft Egbert in godsnaam gedaan?
Kan ook als een juk op je schouders rustenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik denk dat hilde aan chronische hypochondrie lijdt
![]()
Ja hij reageerde nu weer op Egbert afquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Etienne: "gek, sukkel, graftak, schijnheilen bij elkaar daar"
Gaat dat over Egbert?(ik zap even tussen streams)
Ik heb je al een uur geleden gezegd dat het spannend is, komt ze nu pas aankakken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is die Etienne een lulletje zeg!
Zit met verbazing de streams te bekijken.
Hhahahahah dat zou het tof zijn, kom op BB, bezorg E!0 de avond van zijn levenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat gaaf zou zijn. Dat BB een "Turkse avond" organiseert met Lahmacun, Baklava, Ajvar, Falafel en nog meer van dat soort spul, en dat E10 en z'n pa verplicht mee moeten doen of anders brood, pindakaas en uien
Milica, die spoort ook al niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Wie danste en zong er nou "Mijn vijand gaat eruit...mijn vijand gaat eruit" ?
Milicia over Michellene .quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Spoort dan idd niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef Olio het volgende:
Milica, die spoort ook al niet.
Dat was Milica dus ( ze bedoelde dat Micheline, haar "vijand" eruit gaat)quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Meestal zit ik dan precies goed met jequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je al een uur geleden gezegd dat het spannend is, komt ze nu pas aankakken...
eenschquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
JEROEN HOUD JE BEK MET JE DOMME SLIJMPRAATJES GATVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ohja Janine je zou dr bijna vergetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Coos het volgende:
Zóó...Monique is toch wel heel erg anti Janine.
Triest hoor.quote:
Of de bellende NL-ers vinden dat pimEtin helemaal gelijk heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer "die turk".... Als dit in de uitzending komt gaat ie eruit.
Micheline, die op Klaas Jan Huntelaar lijkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is de vijand van Milica?
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het gedoe van vanavond even bijgelezen, maar ik ben wel benieuwd. Is die Etienne gekozen op zijn racist zijn?
Als concept zeg maar.
Als in "We nemen een homo, een Turk en een geestelijk uitgedaagde racist, dat moet wel lachen worden?"
Ik denk bijna iedereen hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Flujas het volgende:
Als ik Hilde hoor praten dan ben ik zo blij met mijn eigen moeder he....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef bloodymary het volgende:
Milicia, kreeg bijna zin om haar omgekeerd in de wc pot te zetten, terwijl die nog verstopt is van de tampons van Knabbel en Babbel.
dat zal dan een leuke verassing voor haar worden volgende weekquote:
Klopt Milicia is ook door de mand gevallen vanavond.quote:
Bakkes over Michelinequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Micheline, die op Klaas Jan Huntelaar lijkt.
scherpquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of de bellende NL-ers vinden dat pimEtin helemaal gelijk heeft
Dat weet niemand. Ik vraag me af of Etienne dat zelf wel weet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Wat heeft E10 eigenlijk met z'n arm???
Zie het Etienne topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Ach hoeveel mensen kijken nou die streams snachts...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt Milicia is ook door de mand gevallen vanavond.
Haar hele doen en laten doet me ook echt denken aan een meisje van maximaal 14 jaar.
veel pijn hoop ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef rubstar het volgende:
[..]klinkt leuk.. helemaal van iemand die bloodymary heet
Krijgen we bij de volgende verkiezingen ineens Lijst E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Enge redenering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hebben een gemeleerd gezelschap genomen en van een complot lijkt mij geen sprake. Ik denk eerder dat E10 en Marcel bedoelen dat ze wisten dat ze extreme gedachten hadden en daarom als eerste dan afgerekend zouden wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.
Egbert gaf als antwoord dat er bij hen ook problemen zijn geweest voor Big Brother en dat was bij Semi en Micheline ook zo. Iedereen zal dus wel vooraf wat gehoord hebben van BBquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.
ik moet hem gelijk geven... ze heeft wat van hem weg.. maar dan de vrouwelijke versie.. wat niet wegneemt dat Micheline een mooi meissie blijftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bakkes over Micheline
En Jeroenmoet eruit klote slijmbal
E10 is het geheime wapen van Weert Gilders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we bij de volgende verkiezingen ineens Lijst E10
Daar staat ook niks over z'n arm..Maar zal daar de vraag herhalen..quote:
Maar anno 2006 hier in NL ook niet uitgesloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |