Eerder riep ie al tegen Sem `jij moet eruit, jij bent een Turk`quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat was Tijn.. riep ie voor de "gein"
Erg hè!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde moet echt ff ophouden met het kleineren van monique
Zouden jullie de stream waarop de zusjes, Semih en Hilde zijn steeds even vermelden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Mijn god...wat Hilde allemaal zegt![]()
Plaatsvervangende schaamte hier. Heus.
je zag E10.. maar Tijn kwam aanlopen en riep vol=vol.. toen gaf E10 Tijn rechtsonderin de stream een hand...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik zag toch e10 in beeld of begin ik nu fout bezig te zijn..
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde moet echt ff ophouden met het kleineren van monique
En hij komt uit Zwollequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die E10.. dat Amsterdamse accent.. prachtig.![]()
okeej thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef rubstar het volgende:
[..]
je zag E10.. maar Tijn kwam aanlopen en riep vol=vol.. toen gaf E10 Tijn rechtsonderin de stream een hand...
en zie de wijsheid van Monique.... ze laat haar gewoon lullenquote:
Ja echt errug, en ze meent het nog niet eens, ze zegt het om het te zeggenquote:
idd.. Hilde staat bij mij nu onderaan.. ze is echt heel naar bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
javies vette rotte aardappelzak!
Onder het genot van "de laatste" zal (W)Egbert straks het "slagveld" overzien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
Zou Egbert er zoo nog 1tje doen ?
Maar ze is echt echt hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja echt errug, en ze meent het nog niet eens, ze zegt het om het te zeggen![]()
echt een enorm kutwijf, een GEVAARLIJK kutwijf, zo iemand moet je niet in je kennissenkring hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef rubstar het volgende:
[..]
idd.. Hilde staat bij mij nu onderaan.. ze is echt heel naar bezig.
Ik zit te dubben wie nepper is, Hilde of de tieten van Moniquequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
Hilde doet enorm nep om te voorkomen dat ze nep overkomt
Ja, zoiets. Echt walgelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
welke stream??quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van Hilde.
Monique: Ik voel liever zo'n emotie voor 110% en dat ik dan op mijn bek ga dan..
Hilde zeer zalvend met een begrijpend knikje "en dat mag je"
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef flugeltje het volgende:
En die denigrerende toon!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van Hilde.
Monique: Ik voel liever zo'n emotie voor 110% en dat ik dan op mijn bek ga dan..
Hilde zeer zalvend met een begrijpend knikje "en dat mag je"
Net als wijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Canisfire het volgende:
Hilde heeft trouwens wel ook nog een knappe tweede dochter.
Die vond haar min of meer ook een irritant wijf.
Daarom zeg ik toch ookquote:
Ik heb geen idee. Ze zit daar heel zelfvoldaan en superieur dingen te zeggen als "maar dat is niet errug" of "je kan mij niet leren kennen, dat kan niet"quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Day het volgende:
En die denigrerende toon!
Het lijkt wel of ze jaloers is!
Geinige gozerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene met Hilde en Monique.
- edit - en Tijn
* Stereotomy deelt Etienne uit aan Hildequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:58 schreef bn1970 het volgende:
Kan iemand ff een goeie rechtse uitdelen aan Hilde.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |