eenschquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
JEROEN HOUD JE BEK MET JE DOMME SLIJMPRAATJES GATVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ohja Janine je zou dr bijna vergetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Coos het volgende:
Zóó...Monique is toch wel heel erg anti Janine.
Triest hoor.quote:
Of de bellende NL-ers vinden dat pimEtin helemaal gelijk heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer "die turk".... Als dit in de uitzending komt gaat ie eruit.
Micheline, die op Klaas Jan Huntelaar lijkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is de vijand van Milica?
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het gedoe van vanavond even bijgelezen, maar ik ben wel benieuwd. Is die Etienne gekozen op zijn racist zijn?
Als concept zeg maar.
Als in "We nemen een homo, een Turk en een geestelijk uitgedaagde racist, dat moet wel lachen worden?"
Ik denk bijna iedereen hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Flujas het volgende:
Als ik Hilde hoor praten dan ben ik zo blij met mijn eigen moeder he....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef bloodymary het volgende:
Milicia, kreeg bijna zin om haar omgekeerd in de wc pot te zetten, terwijl die nog verstopt is van de tampons van Knabbel en Babbel.
dat zal dan een leuke verassing voor haar worden volgende weekquote:
Klopt Milicia is ook door de mand gevallen vanavond.quote:
Bakkes over Michelinequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Micheline, die op Klaas Jan Huntelaar lijkt.
scherpquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of de bellende NL-ers vinden dat pimEtin helemaal gelijk heeft
Dat weet niemand. Ik vraag me af of Etienne dat zelf wel weet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Wat heeft E10 eigenlijk met z'n arm???
Zie het Etienne topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Ach hoeveel mensen kijken nou die streams snachts...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt Milicia is ook door de mand gevallen vanavond.
Haar hele doen en laten doet me ook echt denken aan een meisje van maximaal 14 jaar.
veel pijn hoop ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef rubstar het volgende:
[..]klinkt leuk.. helemaal van iemand die bloodymary heet
Krijgen we bij de volgende verkiezingen ineens Lijst E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Enge redenering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hebben een gemeleerd gezelschap genomen en van een complot lijkt mij geen sprake. Ik denk eerder dat E10 en Marcel bedoelen dat ze wisten dat ze extreme gedachten hadden en daarom als eerste dan afgerekend zouden wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.
Egbert gaf als antwoord dat er bij hen ook problemen zijn geweest voor Big Brother en dat was bij Semi en Micheline ook zo. Iedereen zal dus wel vooraf wat gehoord hebben van BBquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen idee, maar beiden benoemden wel dat er gezeik met bb geweest is voor ze het huis in gingen. Ze noemen BB corrupt omdat de winnaar toch al bekend zou zijn, maar ook specifiek een complot tegen hun. E10 zei iets in de trant van: ik wist zeker dat een van ons 2 als eerste eruit zou gaan, nog voor ik de groep kende.
ik moet hem gelijk geven... ze heeft wat van hem weg.. maar dan de vrouwelijke versie.. wat niet wegneemt dat Micheline een mooi meissie blijftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bakkes over Micheline
En Jeroenmoet eruit klote slijmbal
E10 is het geheime wapen van Weert Gilders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we bij de volgende verkiezingen ineens Lijst E10
Daar staat ook niks over z'n arm..Maar zal daar de vraag herhalen..quote:
Maar anno 2006 hier in NL ook niet uitgesloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |