dat valt wel mee.. die uitzendingen op TV laten heel veel achterwege... neem van mij aan dat een deel van E10 ze uitspraken niet op TV verschijnen omdat BB dan het lot van E10 vastlegtquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef latevogel het volgende:
die E10 valt nu voor heel nederland door de mand
Weet het wel cker, meeste dingen zijn ook niet geschikt voor uitzendingquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat valt wel mee.. die uitzendingen op TV laten heel veel achterwege... neem van mij aan dat een deel van E10 ze uitspraken niet op TV verschijnen omdat BB dan het lot van E10 vastlegt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Peter6000 het volgende:
kut, lul, godverdomme, sukkel, graftak
Zoietsquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, spannende streamcaps mogelijk tussen Rik en Monique
Hij heeft hem niet gecondoleerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef rubstar het volgende:
wat doet E10 cool dan?? wat heeft Egbert in godsnaam gedaan?
Kan ook als een juk op je schouders rustenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik denk dat hilde aan chronische hypochondrie lijdt
![]()
Ja hij reageerde nu weer op Egbert afquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Etienne: "gek, sukkel, graftak, schijnheilen bij elkaar daar"
Gaat dat over Egbert?(ik zap even tussen streams)
Ik heb je al een uur geleden gezegd dat het spannend is, komt ze nu pas aankakken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is die Etienne een lulletje zeg!
Zit met verbazing de streams te bekijken.
Hhahahahah dat zou het tof zijn, kom op BB, bezorg E!0 de avond van zijn levenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat gaaf zou zijn. Dat BB een "Turkse avond" organiseert met Lahmacun, Baklava, Ajvar, Falafel en nog meer van dat soort spul, en dat E10 en z'n pa verplicht mee moeten doen of anders brood, pindakaas en uien
Milica, die spoort ook al niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Wie danste en zong er nou "Mijn vijand gaat eruit...mijn vijand gaat eruit" ?
Milicia over Michellene .quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Spoort dan idd niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:14 schreef Olio het volgende:
Milica, die spoort ook al niet.
Dat was Milica dus ( ze bedoelde dat Micheline, haar "vijand" eruit gaat)quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Meestal zit ik dan precies goed met jequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je al een uur geleden gezegd dat het spannend is, komt ze nu pas aankakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |