laten we het houden op wie het lekkerst isquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit te dubben wie nepper is, Hilde of de tieten van Monique
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Hilde wil zeker naar huis want hierdoor krijgt ze alleen maar meer stemmen, wat een dom wijf
ze denkt echt dat ze dingen heeft meegemaakt die andere niet niet zullen meemaken en dat ze het zwaarste leven van NL heeft
pats.. hij zei nu "die Turk"quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Suikeroom het volgende:
E-1o weer "die stomme turk" ... hopen dat ze dat een keer in de afleveringen gooien
E10 heeft er ook eentje.. maar ja dat is voor ze haar natuurlijk, dat moet wel in die natuurlijke slag blijven staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom draagt die Hilde een zonnebril?
{als je het niet sarcastisch bedoelt} dan nog!! ze is heus niet de enige die een meoilijk leven heeft (gehad) en ze wil er niks van horen van wat andere hebben meegemaaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.
Welnee zeg. GroenLinkser zeker?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
IS iemand een turk noemen al een vorm van discriminatie eigenlijk?
Volle maanquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom draagt die Hilde een zonnebril?
Dat is hetzelfde als fibromyalgiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Monique: Myalgische Encefalomyelitis, zie chronisch vermoeidheidssyndroom![]()
![]()
Nee, het gaat om de manier waaropquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
IS iemand een turk noemen al een vorm van discriminatie eigenlijk?
Ben je pas bij les 2 van het tellen tot 4 pakket, Coos?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Coos het volgende:
Maar Tijn zit weer waar hij wil zitten.
Bedankt voor het doorgeven van het stream nr.![]()
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:01 schreef Tazmaniac het volgende:
{als je het niet sarcastisch bedoelt} dan nog!! ze is heus niet de enige die een meoilijk leven heeft (gehad) en ze wil er niks van horen van wat andere hebben meegemaakt
haha okeej, hoopte ik al opquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ooh héél erg ziek hè. Ze heeft elke dag koorts. Maar mag geen antibiotica. Heel zielig.
staat tegenover dat elke dag met pijn zitten tot de rest van je leven vrij tragisch is, ook als er weet ik hoeveel mensen het nog veel erger hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze maar doorklaagt en doorklaagt en doet alsof zij het het ergste eraan toe is van alle mensen die ze kent.
Inderdaad. E10 kent de naam van "Die Turk" Semih, maar zo brengt hij het dus niet. ("Die Turk heb ik nog niet gezien")quote:
alles wat een gezond mens nie heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
Wat heeft Hilde nou allemaal ik krijg er hoofdpijn van.![]()
Bewegen en cognitieve gedragstherapie werken beiden het beste bij fibromyalgie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |