Psiess...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn vriend -fysiotherapeut- zou zeggen: ga sporten, kreng!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef flugeltje het volgende:
HIj spuugt trouwens op die oude zak (egbert)
en nie alleen binnen het huis....quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef latevogel het volgende:
als er een een probleem krijgt is het E10![]()
Idd weet niet hoelang E10 nog leeft na het huisquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
en nie alleen binnen het huis....![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef rubstar het volgende:
E10 moet is op zijn plaats gezet worden door bijv. Tijn.. ff een lowkick tegen ze beentjes en dan een flying knee op ze schouder..
Vanavond welquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik zet de streams een keer aan, en ik zie een hele foute racist op mijn scherm.
Is het dan ondanks dat nare familie-concept toch weer de moeite om te gaan kijken?
apply sharpshooter and let him tap like a little bitchquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef rubstar het volgende:
E10 moet is op zijn plaats gezet worden door bijv. Tijn.. ff een lowkick tegen ze beentjes en dan een flying knee op ze schouder..
Propedeuse medicijnen van ons Hilliequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey! Hilde zegt dat fibro en MS dichter bij elkaar zitten dan fibro en ME![]()
![]()
![]()
En wat vind jij daarvan als deskundige?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey! Hilde zegt dat fibro en MS dichter bij elkaar zitten dan fibro en ME![]()
![]()
![]()
Welcome to the real world...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef flugeltje het volgende:
Etíënne is nu wel heel erg de nadruk op het turk zijn van Semih aan het leggen, bevalt me echt helemaal niets dit
Ja, eerder vanavond ook al "v-o-l is v-o-l"quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... e<10 is eindelijk zichzelf
Een trap in de ballen van alle MS patiënten!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Propedeuse medicijnen van ons Hillie?
Ik wil nu wel naar deze stream??quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Snoet123 het volgende:
Noemde Jeroen nou Semih ook ( heel stoer)een turk??? of hoorde ik dat verkeerd?
Inderdaad. Damn, wat een racistquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef latevogel het volgende:
die E10 valt nu voor heel nederland door de mand
De vader van mijn beste jeugdvriend is daaraan overleden....quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een trap in de ballen van alle MS patiënten!
In de "real world" wordt ik ook niet blij van mensen die deze gedachtengang hebben. Hier op de streams bevalt het me dus ook niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Welcome to the real world...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |