Onzin, DAT hadden ze niet overtuigend kunnen verdedigen, dat Va-Zo de regels overtreden hebben kunnen ze heel goed verdedigen. De manier waarop van BB is wel ernstig op het randje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
Tijn zei datquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Rik: de manier waarop Marcel en Etienne het nu handelen vin ik nie kunne
Ik ben mannelijk en hetero, maar ik ga voor Milicaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Leuk dat we nu kijken hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
eerste keer dat de streams echt interessant zijn
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Ja, waarom verdomme niet op zaterdagavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Abbekerker Trompetterquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
1e keer dat ik kijk, wat een timing van mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had veel eerder terug moeten komen!! Hummie heeft egwoon op jou gewachtquote:
Ja héérlijk!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet gewoon 's middags rellen, zoals normale mensen!quote:
Lekker is dat hequote:
Damookjequote:
Welnee, dan ben ik druk. Nu zit ik op m'n werk, word ervoor betaald en heb het naar m'n zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet gewoon 's middags rellen, zoals normale mensen!
jaja hij kent ook Seki uit DE BUS dus dat wordt oppassen geblazenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
BB is altijd al oneerlijk geweest. Er is tenminste wat actie nu.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het vergezocht vinden dat ze door die ene zin 'dus was mijn nummer 2 de klos' zo'n sanctie uitdelen. In vind het een prima actie - brengt heel veel rumoer in het huis - maar helemaal zuiver is het niet. Het lijkt wel een beetje alsof ze een mogelijkheid gezocht hebben om die twee te pakken.
Hele ploeg is uit zn bed gebeld om te komen helpen bij BB , Hummie zit in dr pyama mee te slurpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef GeerenGoor het volgende:
laten we eerlijk zijn... BB smult.... ik ook
Net op het goeie moment ff ge-F5'dquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hele ploeg is uit zn bed gebeld om te komen helpen bij BB , Hummie zit in dr pyama mee te slurpen![]()
zou wel gaaf zijn als ie nu afgaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef witste het volgende:
*Telefoon!!*
het zwols sufferdje en dat webloggie van zijn buurmna ofzo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Wat een zot.quote:
Rik denkt nu: eerst papa er uit dan zal ik E10 wel effe doorragenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die Rik geilt op Ettiëne.. hij kan niet van hem afblijven met z'n klauwtjes..
En waarom zou BB dat toch willen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het vergezocht vinden dat ze door die ene zin 'dus was mijn nummer 2 de klos' zo'n sanctie uitdelen. Ik vind het een prima actie - brengt heel veel rumoer in het huis - maar helemaal zuiver is het niet. Het lijkt wel een beetje alsof ze een mogelijkheid gezocht hebben om die twee te pakken.
En daarvan zijn Etienne en Marcel de klos. En wat ik van Marcel begreep is dat de start al heel slecht ging tussen hem en de medewerkers van BB. Dat zal er misschien ook iets mee te maken hebben. Zo voelen Marcel en Etienne het zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
BB is altijd al oneerlijk geweest. Er is tenminste wat actie nu.
quote:
Zekerquote:Leuke stream nacht![]()
Net Joost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft die Rik toch een eng lijf. Doe wat aan man
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.quote:
Nu je het zegtquote:
waar is Sem?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Eeeeeeeeh waarom lijkt Semih opeens zoveel op Tijn?
soort van herman Berghuis.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Rik staat niet meer zo stevig op de beentjes, geloof ik
Als het 1 spelletje betreft heb ik dat ook gezien, alleen beeldde semmie het niet uit, maar gaf het juist als opdracht om uit te beelden aan net de enige waar die het er mee over mocht hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
ja en vader kampsjaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Arme meidKomt dat door die Marcel?
nee die heeft nu ff teveel verkeerds gezegd in hummie haar oren ben ik bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.
Die zijn naar bed. Monique zag oa het plafond bewegen, dus dat mocht welquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef n1ek het volgende:
de zusjes zijn nergens te bekennen ;-( die janken volgens mij ook opt moment
De afkeer van sem is racistisch gemotiveerd. Ze hebben een tijd de streams op die momenten stopgezet. Dat is onhoudbaar, maar BB had dus wel het gevoel dat ze een probleem hebben met beiden. IETS moeten ze ermee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.
Spanningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef BB-King het volgende:
Hilde heeft toch ook Micheline genomineerd... vanwaar die schuldgevoelens.
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Tazmaniac het volgende:
tijn zit mich wat te kussen... hmmmz
ja wel netjes van onze Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een sympathieke gozer die Tijn
Dit berichtje wordt zooooo uitgeprint, ingelijst en in de regiekamer opgehangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
BTW Hummie excuus dat ik zei dat dit slappe hap was. dit is fun
Ja door dat uitgetypte gesprek. Ze kwam er nu pas achter dat de kamperts het op Semih (en dus ook op haar) gemunt hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Arme meidKomt dat door die Marcel?
Wat helaas niet zo is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Tijn tegen Micheline: weet je, het is maar een spelletje.
In a state of happiness?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En waar is Semih terwijl zijn meisje ligt te snikken en getroost wordt door Tijn?
Had die nog niets gegeten dan?quote:
Janine is niet echt bij die groep volgens mij, Janine is Janinequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Canisfire het volgende:
Geeft Janine nou als enige van de kampers groep toe dat ze fout zaten?
Respect![]()
ja dat had ik ook gezien ja maar ik dacht dat ze voor een brief er allemaal uit moesten, maar toch niet dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn naar bed. Monique zag oa het plafond bewegen, dus dat mocht wel![]()
Er gebeurt 3 weken niets. En dan ineens weet je niet meer waar je kijken moet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Semih.... zit met twee blondines op de bank.
Waarvan er eentje jankt. Ik kom streams tekort
die vermaakt zich met twee blonde dames.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef witste het volgende:
kusje in haar lies, waar is sem mensen???
neej vind het ook een strakke actie van tijn hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.
I don't give a fuck, it's entertainingquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef witste het volgende:
In hemelsnaam: WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL!!!!?????
Klopt en over Semih die zit de zusjes half te troosten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.
Met patat graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
ZE MAKEN MICHELINE AAN HET HUILEN NU IS HET OORLOG!!!
!!
Semih zit aan zijn semietje te trekken bij de Alpenzusjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En waar is Semih terwijl zijn meisje ligt te snikken en getroost wordt door Tijn?
3, en 2. Maar 1 en 4 zijn eigenlijk even interessant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
damn. te veel tegelijk nu. welke stream is nu het boeiendste?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef noucky het volgende:
we hebben helemaal niet een arm en rijk BB nodig, dit is een BB met sociale en a-sociale lui
Micheline moet sowieso blijvenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
ZE MAKEN MICHELINE AAN HET HUILEN NU IS HET OORLOG!!!
!!
Daar moet ik je dan ook wel weer gelijk in gevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej vind het ook een strakke actie van tijn hoormaar dat kussen zou ik zelf dan achterwege laten..maja that's just me
Hij zit op gezellige hoogtequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijntje close met Micheline
[afbeelding]
Goeie ouwe tijd Scanman.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn volgens mij 3 COS topics doorgegaan in een uur tijd ofzo
Makkelijk:quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens wie kan dit samenvatten voor de mensen die slapen!!
dat wordt een lang verhaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens wie kan dit samenvatten voor de mensen die slapen!!
lekker standje jaquote:
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komenquote:
hahahaha goedzo E-10 luister naar je pikkie! die heeft allang zich terug getrokkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Etienne zegt nu tegen Tijn dat hij inderdaad niet zo had moeten praten over die nominaties. Hij vindt het nog wel nog steeds een beetje toevallig. Hij had zich niet zo moeten uiten. Hij staat genomineerd en hij ziet wel.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komen![]()
sorry jong..heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vraagt om een gifje van te maken
die denkt... me ff indekken nu ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Etienne zegt nu tegen Tijn dat hij inderdaad niet zo had moeten praten over die nominaties. Hij vindt het nog wel nog steeds een beetje toevallig. Hij had zich niet zo moeten uiten. Hij staat genomineerd en hij ziet wel.
Ligt eraan kijken weinig mensen snachts en je weet niet hoe BB dit in de uitzendingen brengtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
na vannavond niemand die haar weg zal stemmen
btw the parias zijn alleen![]()
Moeten ze dat wel op TV laten zien.... en je weet hoe het in de uitzendingen gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
na vannavond niemand die haar weg zal stemmen
btw the parias zijn alleen![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komen![]()
Mwah ik denk dat hilde meer stemmen krijgt dan Marcel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Marcel en Etienne zijn er van overtuigd dat 1 van hen eruit gaat. Ik denk van niet.....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Marcel: Als ze ons kunnen vloeren,d an vloeren ze ons
Etienne: 1 van ons blijft erin
Marcel: het is 100 procent zeker dat één van ons...
Etienne: 100 procent zeker? 1000 procent zeker dat één van ons erin blijft
(patiënt, zie nou wel)
Maar nominaties zijn wel heel expliciet en belangrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Er is wel vaker via een omweg gesproken over dingen die niet besproken mochten worden. Die zijn ook niet bestraft"
Weer heeft hij gelijk.
quote:Big Brother is keihard!
Big Brother roept Rik naar de Dagboekkamer. Iedereen verzamelt zich in de Zitkamer. Na enige joligheid weten ze het op te brengen om naar Rik te luisteren. Twee Bewoners hebben de regels van Big Brother overtreden, hun hangt een zware sanctie boven het hoofd...
Big Brother trekt de Nominaties van Semih en Marlies per direct in en nomineert Etiënne en Marcel. Zij hebben de geheimhoudingsplicht van de Dagboekkamer geschonden. Ook hebben ze de Nominaties besproken. Etiënne en Marcel hebben met elkaar gesproken over het feit dat ze Semih niet mochten nomineren. Dat heeft Big Brother in de Dagboekkamer streng verboden en daarom is deze zware sanctie het vervolg.
De vrolijke sfeer verandert snel. Iedereen hangt ademloos aan Riks lippen. Hilde begint te huilen. Ook Marlies houdt het niet meer droog en huilt uit op de schouder van Tijn. Milica vindt troost bij Jeroen.
”We hebben de namen niet eens genoemd.” Etiënne en Marcel zijn heel boos op Big Brother, want volgens hen zit Big Brother fout. Maar door de woorden 'nummer twee' te noemen, werd wel duidelijk dat zij op Micheline hebben gestemd. Marcel en Etiënne blijven ontkennen. Maar ook zonder namen te noemen, kan je veel informatie overbrenegn, Marcel en Etiënne...
Etiënne wordt echt pissig. “Als vader en zoon hebben wij aan een blik genoeg”, zegt Etiënne. "Maar ook woordenloos met elkaar communiceren is nu verboden door Big Brother", vervolgt hij. De sfeer is volledig veranderd in het Huis. Er wordt alleen nog maar gepraat over de Nominatie van Etiënne en Marcel.
En Semih en Marlies? Ze zijn opgelucht, maar uitbundig blij kunnen ze nog niet zijn...
quote:De exacte woorden
De oplettende kijker weet het al: Marcel en Etiënne zijn genomineerd in plaats van Marlies en Semih.
In de nacht van zondag op maandag hebben vader en zoon een gesprek gehad, waarin zij twee regels van Big Brother overtreedden. Daarvoor krijgen zij een zware sanctie: Nominatie. De twee zijn er duidelijk niet blij mee en verwijten Big Brother vanalles. Dan geeft Big Brother ze een envelop met de hele tekst van hun gesprek. En Big Brother wijst de Bewoners er ook nog even fijntjes op dat de internetkijkers alles live kunnen zien.
Lees hier het volledige gesprek tussen Marcel en Etiënne in de Keuken
Tijdstip: 02:29:21, maandagmorgen 4 september
Marcel: “Ja, ze hebben ons mooi schaakmat, om het zo maar te zeggen.”
Etiënne: “Ja. Ik begrijp het alleen niet.”
Marcel: “Nee, ik ook niet.”
Etiënne: “Ik begrijp er geen kloot van.”
Etiënne: “Ik zie de logica er ook niet van in. Ik heb er over nagedacht, maar….
Marcel: “Ja, vooraf afspraken…”
Etiënne: “Maar waarom?
Marcel: “Ja.”
Etiënne: “Daar moet iets achter zitten. Een opdracht of iets, wat afgerond moet worden voordat het kan.”
Marcel: “Hoe zeg je?”
Etiënne: “Een opdracht misschien….”
Marcel: “Voor..ja…daar hebben we hem mee.”
Etiënne: “Hopelijk zit er iets negatiefs achter, positief voor ons, en negatief voor diegene.”
Etiënne: “Maar nu was optie twee diegene die bij mij de lul was.”
Marcel: “Maar ik snap het niet, ik dacht misschien….”
Etiënne: “Je mag er niks over zeggen, dus pas op dat je niet…”
Marcel: “Daarom ben ik er ook heel erg over aan het nadenken. Twee groepen dacht ik…”
Etiënne: “Ja, maar dan zouden ze ook één van onze groep moeten pakken.”
Marcel: “Hmmm.”
Etiënne: “Ja, maar waarom diegene?”
Etiënne: “Ja, daar zullen we waarschijnlijk ook nooit achterkomen wat de reden is.”
Marcel: “Nee.”
Etiënne: “Maar ik stond wel even met mijn mond vol tanden daar.”
Marcel: “Hmmm.”
Etiënne: “Ik stond wel even met mijn mond vol tanden.”
Marcel: “Ja, ik ook.”
Etiënne: “Ik dacht eerst da’s een grapje, maar absoluut niet.”
Marcel: “Nou ik had meer, dat heb ik, dacht ik.”
talpa=tranen trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ligt eraan kijken weinig mensen snachts en je weet niet hoe BB dit in de uitzendingen brengt
Goed strak aantrekken die zwachtelquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Marcel: Als ze ons kunnen vloeren,d an vloeren ze ons
Etienne: 1 van ons blijft erin
Marcel: het is 100 procent zeker dat één van ons...
Etienne: 100 procent zeker? 1000 procent zeker dat één van ons erin blijft
(patiënt, zie nou wel)
Volgens mij niet corrupt, maar ze hebben we héel duidelijk voorkeuren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:38 schreef Papabear het volgende:
E10: Volgens mij is het nog steeds één grote corrupte bende!
Tot nu toe met heftige dingen wordt het precies zo gebracht zoals snachts op de streams.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moeten ze dat wel op TV laten zien.... en je weet hoe het in de uitzendingen gaat.
daar kan hij nog wel eens op aangesproken worden door bbquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Etienne: 1 corrupte bende, ik weet zeker dat ze al lang weten wie er wint. Nou ja, misschien dat ze bij de laatste 4 eens gaan luisteren naar die telefoongesprekken.
Ik ook (voor het programma dan). Hij heeft schijt aan de regels en zegt gewoon wat hij denkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind die E10 wel vermakelijk.![]()
We weten jouw mening nu wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij niet corrupt, maar ze hebben we héel duidelijk voorkeuren.
Fok de rules!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook (voor het programma dan). Hij heeft schijt aan de regels en zegt gewoon wat hij denkt.
Perfecte BB kandidaat
Heeft hij schijt aan denk ik. Wat willen ze doen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar kan hij nog wel eens op aangesproken worden door bb
Daar heb je misschien wel een punt. Maar heel zeker is dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet corrupt, maar ze hebben we héel duidelijk voorkeuren.
Perfecte bb kanidaat om gigantisch op zijn bek te zien gaan ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook (voor het programma dan). Hij heeft schijt aan de regels en zegt gewoon wat hij denkt.
Perfecte BB kandidaat
uur geleden nog nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Hilde: ik ben echt echt
HUH ???quote:
een waarschuwing ofzo, als bb hem nog eens wil naaien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij schijt aan denk ik. Wat willen ze doen dan?
Ik zou exact hetzelfde reageren als ik me zwaar belazerd voelde.
Kankergrapjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren waarom Menno in BB5 zo ontzettend op zijn flikker had gekregen van Hummie omdat hij BB in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Ik wil niet weten wat ze vandaag of morgen tegen Marcel en E10 te vertellen heeft
Dat je al tig keer opmerkingen hebt gemaakt over hoe jij het ziet (dat het toch willekeur is en zo). En je hebt misschien wel gelijk, maar we snappen het nu wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
HUH ???
Waar komt die opmerking nou vandaan dan?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren waarom Menno in BB5 zo ontzettend op zijn flikker had gekregen van Hummie omdat hij BB in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Ik wil niet weten wat ze vandaag of morgen tegen Marcel en E10 te vertellen heeft
Waar woont (woonde) ze?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef Coos het volgende:
Hilde gaf nu indirect toe dat ze met haar poes de kost verdiend heeft.![]()
je bent een minderheid.. de mening van een minderheid wordt altijd onderdrukt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH ???
Waar komt die opmerking nou vandaan dan? Ik mag niet een mening herhalen ofzo, wat hier door iedereen gebeurd.
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Waar slaat dit antwoord nu weer op, ik verwacht wel een normale reactie.
Relax, het is een feestje vannacht. En je kreeg er nog een zoen bij ook.quote:
Wij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Day het volgende:
Kan iemand nou vertellen hoe het zit met Hilde?
Wil ze nou wel of niet dat men haar leert kennen? Hoe lang gaat dat duren? En is ze nou wel of niet echt?
Ik begrijp het nl. niet meer.
Ze heeft 3 minnaars, dus misschien wordt ze wel aangeradenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef Loedertje het volgende:
Waar woont (woonde) ze?
Misschien staat er wel een waarschuwing in een recensie op www.hookers.nl
beetje op je woorden letten, newbies zijn niet automatisch kutquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitspellen:
Menno - maakte - kankergrapjes - over - zijn - geschoren - haar.
En nou terug je hok in, kutnewbie
Tijn markeert zijn gebied, dat doen alpha-males nu eenmaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering ! die Tijn gaat ff alle vrouwen af om te kleffen !
Dit hele forum is toch een herhaling van zetten? Iedereen loopt zichzelf constant te herhalen toch? Hoe slecht iemand is.. hoe goed iemand is.. enz enz...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je al tig keer opmerkingen hebt gemaakt over hoe jij het ziet (dat het toch willekeur is en zo). En je hebt misschien wel gelijk, maar we snappen het nu wel hoor![]()
Behoorlijk jah..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat kan Hilde nep zeggen dat ze alles gemeend doet en zegt.
ehm.. ze IS echt.. maar af en toe niet, maar dat komt omdat ze pas ECHT is als je haar ECHT leert kennen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Day het volgende:
Kan iemand nou vertellen hoe het zit met Hilde?
Wil ze nou wel of niet dat men haar leert kennen? Hoe lang gaat dat duren? En is ze nou wel of niet echt?
Ik begrijp het nl. niet meer.
Semih moet er dus een keer uit en dan gaan Tijn en Micheline nueckenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Tazmaniac het volgende:
tijn kust micheline alweer..
Daar lijkt het op inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef rubstar het volgende:
[..]
je bent een minderheid.. de mening van een minderheid wordt altijd onderdrukt.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitspellen:
Menno - maakte - kankergrapjes - over - zijn - geschoren - haar.
En nou terug je hok in, kutnewbie
Kijk een beetje uit wat je zegt, dadelijk is hij weer weg. En dan zijn er nog niet eens bankstellen uit de jaren 80 ter sprake gekomen of snorren.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je al tig keer opmerkingen hebt gemaakt over hoe jij het ziet (dat het toch willekeur is en zo). En je hebt misschien wel gelijk, maar we snappen het nu wel hoor![]()
Let eens op mijn posticoon. Postings met icoon zijn niet automatisch kutquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
beetje op je woorden letten, newbies zijn niet automatisch kut![]()
Is een bekend fenomeen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef sander89 het volgende:
Hilde is beetje stom bezig eerst vond ze semih en tering jong en nu vind ze hem op eens super aardig en heeft ze spijt dat ze op hem wou stemmen wat een KWAL
Hier al een tip: niet iedereen te serieus nemen hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
(PS bedankt voor je uitleg, ja ben nieuwbie, maar wilde alleen maar wat inbrengen
)
Niet nodig nu, we hebben al genoeg actie op de streams nu. Ik hoef niet ook nog aktie in dit topic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kijk een beetje uit wat je zegt, dadelijk is hij weer weg. En dan zijn er nog niet eens bankstellen uit de jaren 80 ter sprake gekomen of snorren.....![]()
Gewoon doorgaan als een warrior hoor Scanmanquote:
Opmerkingen van de meesten hier lees ik half overheen en die van jou nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Dit hele forum is toch een herhaling van zetten? Iedereen loopt zichzelf constant te herhalen toch? Hoe slecht iemand is.. hoe goed iemand is.. enz enz...
En je voelt de drang om mij zo'n berichtje te schrijvenBen je wel helemaal lekker???
Tip notedquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier al een tip: niet iedereen te serieus nemen hier
En nu weer lekker streamen
Behalve mij, mij moet je wel serieus nemenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier al een tip: niet iedereen te serieus nemen hier
En nu weer lekker streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |