een waarschuwing ofzo, als bb hem nog eens wil naaien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij schijt aan denk ik. Wat willen ze doen dan?
Ik zou exact hetzelfde reageren als ik me zwaar belazerd voelde.
Kankergrapjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren waarom Menno in BB5 zo ontzettend op zijn flikker had gekregen van Hummie omdat hij BB in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Ik wil niet weten wat ze vandaag of morgen tegen Marcel en E10 te vertellen heeft
Dat je al tig keer opmerkingen hebt gemaakt over hoe jij het ziet (dat het toch willekeur is en zo). En je hebt misschien wel gelijk, maar we snappen het nu wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
HUH ???
Waar komt die opmerking nou vandaan dan?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren waarom Menno in BB5 zo ontzettend op zijn flikker had gekregen van Hummie omdat hij BB in een kwaad daglicht probeerde te stellen.
Ik wil niet weten wat ze vandaag of morgen tegen Marcel en E10 te vertellen heeft
Waar woont (woonde) ze?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef Coos het volgende:
Hilde gaf nu indirect toe dat ze met haar poes de kost verdiend heeft.![]()
je bent een minderheid.. de mening van een minderheid wordt altijd onderdrukt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH ???
Waar komt die opmerking nou vandaan dan? Ik mag niet een mening herhalen ofzo, wat hier door iedereen gebeurd.
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Waar slaat dit antwoord nu weer op, ik verwacht wel een normale reactie.
Relax, het is een feestje vannacht. En je kreeg er nog een zoen bij ook.quote:
Wij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Day het volgende:
Kan iemand nou vertellen hoe het zit met Hilde?
Wil ze nou wel of niet dat men haar leert kennen? Hoe lang gaat dat duren? En is ze nou wel of niet echt?
Ik begrijp het nl. niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |