Onzin, DAT hadden ze niet overtuigend kunnen verdedigen, dat Va-Zo de regels overtreden hebben kunnen ze heel goed verdedigen. De manier waarop van BB is wel ernstig op het randje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
Tijn zei datquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Rik: de manier waarop Marcel en Etienne het nu handelen vin ik nie kunne
Ik ben mannelijk en hetero, maar ik ga voor Milicaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Leuk dat we nu kijken hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
eerste keer dat de streams echt interessant zijn
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Ja, waarom verdomme niet op zaterdagavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Abbekerker Trompetterquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
1e keer dat ik kijk, wat een timing van mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had veel eerder terug moeten komen!! Hummie heeft egwoon op jou gewachtquote:
Ja héérlijk!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet gewoon 's middags rellen, zoals normale mensen!quote:
Lekker is dat hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |