quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We hebben hier een fan van de kamp sjaken![]()
Iq test graag...![]()
Dat is precies de reden waarom ze het heeft gedaan. Er gebeurde te weinig, dus grijpt Hummie even in. Alles voor de kijkcijfers en over de ruggen van anderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:05 schreef latevogel het volgende:
als er iets is wat ik zeker weet is dat Hummie nu eindelijk bereikt heeft wat ze wilde,alles opneem en morgen alles nog eens naluisterd en dan denkt ..yes yes
Dit is waar ik naar uitkeek![]()
Mag Janine wel ademen, genomineerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Magtijn wel voorlezen, genomineerd!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag Janine wel ademen, genomineerd!
Welkom terug van vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Ja, lul je hier maar 'ns uit, Marcel en E10.
het is idd voor de kijkcijfers.. maar het is toch duidelijk dat ze de regels overtreden hebben? of ben je het daar niet mee eens/?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ze het heeft gedaan. Er gebeurde te weinig, dus grijpt Hummie even in. Alles voor de kijkcijfers en over de ruggen van anderen.
je zou eens moeten weten hoe ik kijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zie Micheline en Semih stiekem lachen
die vind ik wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt haar vader nog niet gehoord zeker
Plofkop: "Ik hoop positief voor ons en negatief voor hen"quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zie Micheline en Semih stiekem lachen
hier denkt er nog zo eentje eroverquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds jammer dat ik nooit in het huis ben gekomen.
Egbert sprong hier ook gelijk heel fel op inquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef rubstar het volgende:
E10 zei FLIKKER OP tegen Marcia.. als het rellen wordt, dan wordt het vanavond
contextquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
nee niet voor de kijkcijfers,ik weet dat ze mega veel post heeft gehad er klopte een boel niet en dat gaat ze nu ff in een par uur proberen recht te zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ze het heeft gedaan. Er gebeurde te weinig, dus grijpt Hummie even in. Alles voor de kijkcijfers en over de ruggen van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |