Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind het wel flauw trouwens dit, Marlies en Semih hebben toch ook wat fout gedaan , waarom blijven zij ook niet genomineerd?!?!
wat een week voor ploffie, zn meisje afgepakt, denken dat ze gingen winnen vanwege de nominaties en nu is ie zelf de sjaak met zijn vadersjaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef Flujas het volgende:
heerlijk die ''discussie'' in de badkamer, een half dronken Hilde, een E10 die steeds slappere argumenten gebruiken, ik zeg briljante actie van Hummie
ahh dat zei ze dus... eindelijk komt die bolle walvis enigzins los in het huis. ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde omschrijft het andere groepje wat mij betreft heel treffend: "het arrogante kutvolk dat denkt alles bereikt te hebben in het leven".
ze willen weer marionette poppetjes overhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies is een linke. Ik dacht wel dat ze veel met het spel bezig was, maar nu ze zo doordraaide is het duidelijk nog veel meer.
We hebben hier een fan van de kamp sjakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rickfcdb het volgende:
voor een mooi geregiseerd stuk zet ik wel een film aan. Hummie ga maar lekker dooooooooood
Die liggen elkaar totaal niet. Andersom geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:25 schreef StevenZen het volgende:
Misschien heb ik het niet goed opgelet maar waarom mogen die zeug en haar dochter Semih & Micheline niet?
Beter dan zij: "Domme mensen zonder verstand die gaan roepen dat mensen met verstand arrogant kutvolk is dat denkt alles te hebben bereikt in het leven... "quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde omschrijft het andere groepje wat mij betreft heel treffend: "het arrogante kutvolk dat denkt alles bereikt te hebben in het leven".
was al eerder bekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:25 schreef Snoet123 het volgende:
Milica![]()
Hoort wie het zegt, : Als ik iem niet moet ga ik er niet bijzitten.....( checkt f der korttermijngeheugen)
Jij bent niet de enige. Er gebeurt nooit wat. Moet ik eens een avondje weg en juist dan gebeurt er vanalles.quote:
Als die eruit zijn kun je BB wel stoppen. Marcel en Hilde mogen er wel uit, maar Etienne moet zeker blijven. Janine ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens vergeet niet dat het saai wordt als de kampers het huis verlaten, je kan nu wel juichen ...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind het wel flauw trouwens dit, Marlies en Semih hebben toch ook wat fout gedaan , waarom blijven zij ook niet genomineerd?!?!
Saaier kan nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens vergeet niet dat het saai wordt als de kampers het huis verlaten, je kan nu wel juichen ...
Geweldig!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:25 schreef Canisfire het volgende:
Hilde vind haar groepje eerlijk en lekker zonder inhoud.
Dat laatste klopt natuurlijk wel.![]()
ik ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als alle kampsjaken eruit zijn, en de overgebleven bewoners op elkaar moeten gaan stemmenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
durf ik met jou wel aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We hebben hier een fan van de kamp sjaken![]()
Iq test graag...![]()
Stel me er weinig van voor wordt heus niet leuk ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als alle kampsjaken eruit zijn, en de overgebleven bewoners op elkaar moeten gaan stemmen..
Ga nog even door Hilde. Toe maarquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef Tazmaniac het volgende:
omg hilde hou alsjeblieft je bek godverdomme want je maakt jezelf belachelijk!
Laatste kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef avonne het volgende:
"Ik was te sterk voor Marlies. Het wordt weer zo'n BB waar de suffigste mensen in het huis blijven!"
Hilde
rustig? haha, die kropt al z'n woede op, die barst nog wel een keer los.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:27 schreef StevenZen het volgende:
Ik vind Semih tofLekker rustig enzo, niet het stereotype allochtoon iig.
De arrogantie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef avonne het volgende:
"Ik was te sterk voor Marlies. Het wordt weer zo'n BB waar de suffigste mensen in het huis blijven!"
Hilde
Werd overduidelijk uitgelegd in de brief. Maar ja, als je dronken bent vang je niet alles opquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
Marcel is echt dom. waarom doen ze het niet meteen vraagt ie nu.
Omdat ze die beelden aan het kijken waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |