jaaaa.. sowieso uitzenden!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef Fikkert het volgende:
lekker blijven ontkennen,.. dan zendt talpa het wel uit op hun schermpje
Daar maakt hij vrienden meequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef Dropkick het volgende:
Marcel:Als ik hier uit ben zal ik heel veel loslaten aan de media
Wat een goede reden om hem eruit te flikkerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef Dropkick het volgende:
Hij krijgt te weinig aandachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef mspoez het volgende:
*domme vraag* waarom heeft Eetjen zijn arm in een hoofddoek?
hij gelooft zichzelf ook hequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef toxikon het volgende:
en marcel nog steeds aan het ontkennen. hallo streamend nederland is niet gek en Hummie dus ook niet
Haha ja hoor Marcel voegt ook zo veel toequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef intoyou het volgende:
Wat een kut TT. Kom op nou zeg. Stel je voor, geen Etienne, Marcel of Hilde in BB. Lekkere saaie boel. Ik denk dat ik dit jaar misschien snel afhaak...
Nou zit echt iedereen te janken.
Grapjas, die Marcel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef Dropkick het volgende:
Moetie doen hij heeft contract getekend hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef Dropkick het volgende:
alkohol.quote:
Hangt van je voorkeur af, ik vond die standjes flauw en niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:18 schreef GeerenGoor het volgende:
.... opzich jammer.... ze waren net lekkar een beetje loss![]()
Alleen maar de beste tien minuten tot nu toe.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.
Die is dus nog veel meer met het spel bezig dan we al dachtenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef JufJoop het volgende:
Wel zielig voor Marlies dat die zoveel spanning erom heeft gehad...
...die 3 eruit...en dan tot het eind egbert erin laten....nou dan heb je het hoor....die gaat bij alles zitten van...pas op, doe dat niet, dan krijgen we problemen....nou dan zet ik me PC voor de komende 3 maanden UIT!!!! ....quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef intoyou het volgende:
Wat een kut TT. Kom op nou zeg. Stel je voor, geen Etienne, Marcel of Hilde in BB. Lekkere saaie boel. Ik denk dat ik dit jaar misschien snel afhaak...
Nou zit echt iedereen te janken.
1? maak er maar 3 van.. toedeledoki!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Snoet123 het volgende:
Zie haar nog zitten met dat sarcastische lachje hardop hopend dat " een van DIE drie" eruit zou gaan.....Nu lach je niet meer he, nu het 1 van jouw groepje betreft....
![]()
![]()
Die gaat pas huilen als zijn papie er uit gaat volgende week.quote:
Ik dacht dat jij haar kende en haar wel tof vond?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
En Hilde blijft een vuil roddelend secreet.
Ik vind het wel een sterke actiequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef toxikon het volgende:
hey scan, wat vind jij er nu van?
Ongemerkt wel ja. Ik denk dat je hem nog wel gaat missen. Of niet, nouja, boeit mij het. We zullen wel zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ja hoor Marcel voegt ook zo veel toe![]()
dan jullie dachtenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is dus nog veel meer met het spel bezig dan we al dachten
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef StevenZen het volgende:
Ah kanker, die tieten van die donkere meid
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef LeonII het volgende:
Ach zo zit je met een borst in je hand en zo met een nominatie!
Marlies is een linke. Ik dacht wel dat ze veel met het spel bezig was, maar nu ze zo doordraaide is het duidelijk nog veel meer.quote:
Beiden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:21 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoor hier heel vaak de naam van marcel vallen als 1e uitvaller.. is dit wat jullie hopen of wat jullie denken...kan iemand ff een poll opstellen (ja ben ik te dom voor) sorry
ja, had ook erg het idee dat marlies er zo mee bezig was. en het wordt zeker niet saai als die kampers eruit zijn. dan gaat er een splitsing komen in het leuke kamp en dat is ook ruig.. omg hoor Hilde nou omdat zij een tokkie is haat ze de mensen die slim zijn en een LEVEN hebben... KUTWIJFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |