1? maak er maar 3 van.. toedeledoki!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Snoet123 het volgende:
Zie haar nog zitten met dat sarcastische lachje hardop hopend dat " een van DIE drie" eruit zou gaan.....Nu lach je niet meer he, nu het 1 van jouw groepje betreft....
![]()
![]()
Die gaat pas huilen als zijn papie er uit gaat volgende week.quote:
Ik dacht dat jij haar kende en haar wel tof vond?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
En Hilde blijft een vuil roddelend secreet.
Ik vind het wel een sterke actiequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef toxikon het volgende:
hey scan, wat vind jij er nu van?
Ongemerkt wel ja. Ik denk dat je hem nog wel gaat missen. Of niet, nouja, boeit mij het. We zullen wel zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ja hoor Marcel voegt ook zo veel toe![]()
dan jullie dachtenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is dus nog veel meer met het spel bezig dan we al dachten
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef StevenZen het volgende:
Ah kanker, die tieten van die donkere meid
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef LeonII het volgende:
Ach zo zit je met een borst in je hand en zo met een nominatie!
Marlies is een linke. Ik dacht wel dat ze veel met het spel bezig was, maar nu ze zo doordraaide is het duidelijk nog veel meer.quote:
Beiden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:21 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoor hier heel vaak de naam van marcel vallen als 1e uitvaller.. is dit wat jullie hopen of wat jullie denken...kan iemand ff een poll opstellen (ja ben ik te dom voor) sorry
ja, had ook erg het idee dat marlies er zo mee bezig was. en het wordt zeker niet saai als die kampers eruit zijn. dan gaat er een splitsing komen in het leuke kamp en dat is ook ruig.. omg hoor Hilde nou omdat zij een tokkie is haat ze de mensen die slim zijn en een LEVEN hebben... KUTWIJFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |