Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind het wel flauw trouwens dit, Marlies en Semih hebben toch ook wat fout gedaan , waarom blijven zij ook niet genomineerd?!?!
wat een week voor ploffie, zn meisje afgepakt, denken dat ze gingen winnen vanwege de nominaties en nu is ie zelf de sjaak met zijn vadersjaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef Flujas het volgende:
heerlijk die ''discussie'' in de badkamer, een half dronken Hilde, een E10 die steeds slappere argumenten gebruiken, ik zeg briljante actie van Hummie
ahh dat zei ze dus... eindelijk komt die bolle walvis enigzins los in het huis. ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde omschrijft het andere groepje wat mij betreft heel treffend: "het arrogante kutvolk dat denkt alles bereikt te hebben in het leven".
ze willen weer marionette poppetjes overhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies is een linke. Ik dacht wel dat ze veel met het spel bezig was, maar nu ze zo doordraaide is het duidelijk nog veel meer.
We hebben hier een fan van de kamp sjakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rickfcdb het volgende:
voor een mooi geregiseerd stuk zet ik wel een film aan. Hummie ga maar lekker dooooooooood
Die liggen elkaar totaal niet. Andersom geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:25 schreef StevenZen het volgende:
Misschien heb ik het niet goed opgelet maar waarom mogen die zeug en haar dochter Semih & Micheline niet?
Beter dan zij: "Domme mensen zonder verstand die gaan roepen dat mensen met verstand arrogant kutvolk is dat denkt alles te hebben bereikt in het leven... "quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde omschrijft het andere groepje wat mij betreft heel treffend: "het arrogante kutvolk dat denkt alles bereikt te hebben in het leven".
was al eerder bekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
Omdat BB hen de sanctie heeft opgelegd, hebben zij ook het recht om deze in te trekken, zoals in de brief stond...
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:25 schreef Snoet123 het volgende:
Milica![]()
Hoort wie het zegt, : Als ik iem niet moet ga ik er niet bijzitten.....( checkt f der korttermijngeheugen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |