Onzin, DAT hadden ze niet overtuigend kunnen verdedigen, dat Va-Zo de regels overtreden hebben kunnen ze heel goed verdedigen. De manier waarop van BB is wel ernstig op het randje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
Tijn zei datquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Rik: de manier waarop Marcel en Etienne het nu handelen vin ik nie kunne
Ik ben mannelijk en hetero, maar ik ga voor Milicaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Leuk dat we nu kijken hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
eerste keer dat de streams echt interessant zijn
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige mannelijke hetero hier die Marcia's jurk zo over haar hoofd uit wil trekken?
Ja, waarom verdomme niet op zaterdagavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Hummie mag wel oppassen. Marcel heeft mediacontacten en gaat het tot de bodem uitzoeken.
Abbekerker Trompetterquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
1e keer dat ik kijk, wat een timing van mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had veel eerder terug moeten komen!! Hummie heeft egwoon op jou gewachtquote:
Ja héérlijk!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet gewoon 's middags rellen, zoals normale mensen!quote:
Lekker is dat hequote:
Damookjequote:
Welnee, dan ben ik druk. Nu zit ik op m'n werk, word ervoor betaald en heb het naar m'n zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet gewoon 's middags rellen, zoals normale mensen!
jaja hij kent ook Seki uit DE BUS dus dat wordt oppassen geblazenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
BB is altijd al oneerlijk geweest. Er is tenminste wat actie nu.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het vergezocht vinden dat ze door die ene zin 'dus was mijn nummer 2 de klos' zo'n sanctie uitdelen. In vind het een prima actie - brengt heel veel rumoer in het huis - maar helemaal zuiver is het niet. Het lijkt wel een beetje alsof ze een mogelijkheid gezocht hebben om die twee te pakken.
Hele ploeg is uit zn bed gebeld om te komen helpen bij BB , Hummie zit in dr pyama mee te slurpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef GeerenGoor het volgende:
laten we eerlijk zijn... BB smult.... ik ook
Net op het goeie moment ff ge-F5'dquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hele ploeg is uit zn bed gebeld om te komen helpen bij BB , Hummie zit in dr pyama mee te slurpen![]()
zou wel gaaf zijn als ie nu afgaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef witste het volgende:
*Telefoon!!*
het zwols sufferdje en dat webloggie van zijn buurmna ofzo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef Rica het volgende:
Wat een zot.quote:
Rik denkt nu: eerst papa er uit dan zal ik E10 wel effe doorragenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die Rik geilt op Ettiëne.. hij kan niet van hem afblijven met z'n klauwtjes..
En waarom zou BB dat toch willen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het vergezocht vinden dat ze door die ene zin 'dus was mijn nummer 2 de klos' zo'n sanctie uitdelen. Ik vind het een prima actie - brengt heel veel rumoer in het huis - maar helemaal zuiver is het niet. Het lijkt wel een beetje alsof ze een mogelijkheid gezocht hebben om die twee te pakken.
En daarvan zijn Etienne en Marcel de klos. En wat ik van Marcel begreep is dat de start al heel slecht ging tussen hem en de medewerkers van BB. Dat zal er misschien ook iets mee te maken hebben. Zo voelen Marcel en Etienne het zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
BB is altijd al oneerlijk geweest. Er is tenminste wat actie nu.
quote:
Zekerquote:Leuke stream nacht![]()
Net Joost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft die Rik toch een eng lijf. Doe wat aan man
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.quote:
Nu je het zegtquote:
waar is Sem?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Eeeeeeeeh waarom lijkt Semih opeens zoveel op Tijn?
soort van herman Berghuis.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Rik staat niet meer zo stevig op de beentjes, geloof ik
Als het 1 spelletje betreft heb ik dat ook gezien, alleen beeldde semmie het niet uit, maar gaf het juist als opdracht om uit te beelden aan net de enige waar die het er mee over mocht hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Voorbeeldje:
Semih heeft op een gegeven moment een spelletje Hints gespeeld en hij beeldde uit dat hij al genomineerd stond. Als BB kwaad had gewild, hadden ze hem daar ook op kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |