I don't give a fuck, it's entertainingquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef witste het volgende:
In hemelsnaam: WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL!!!!?????
Klopt en over Semih die zit de zusjes half te troosten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.
Met patat graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
ZE MAKEN MICHELINE AAN HET HUILEN NU IS HET OORLOG!!!
!!
Semih zit aan zijn semietje te trekken bij de Alpenzusjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En waar is Semih terwijl zijn meisje ligt te snikken en getroost wordt door Tijn?
3, en 2. Maar 1 en 4 zijn eigenlijk even interessant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
damn. te veel tegelijk nu. welke stream is nu het boeiendste?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef noucky het volgende:
we hebben helemaal niet een arm en rijk BB nodig, dit is een BB met sociale en a-sociale lui
Micheline moet sowieso blijvenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
ZE MAKEN MICHELINE AAN HET HUILEN NU IS HET OORLOG!!!
!!
Daar moet ik je dan ook wel weer gelijk in gevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej vind het ook een strakke actie van tijn hoormaar dat kussen zou ik zelf dan achterwege laten..maja that's just me
Hij zit op gezellige hoogtequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijntje close met Micheline
[afbeelding]
Goeie ouwe tijd Scanman.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn volgens mij 3 COS topics doorgegaan in een uur tijd ofzo
Makkelijk:quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens wie kan dit samenvatten voor de mensen die slapen!!
dat wordt een lang verhaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens wie kan dit samenvatten voor de mensen die slapen!!
lekker standje jaquote:
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komenquote:
hahahaha goedzo E-10 luister naar je pikkie! die heeft allang zich terug getrokkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Etienne zegt nu tegen Tijn dat hij inderdaad niet zo had moeten praten over die nominaties. Hij vindt het nog wel nog steeds een beetje toevallig. Hij had zich niet zo moeten uiten. Hij staat genomineerd en hij ziet wel.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komen![]()
sorry jong..heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vraagt om een gifje van te maken
die denkt... me ff indekken nu ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Etienne zegt nu tegen Tijn dat hij inderdaad niet zo had moeten praten over die nominaties. Hij vindt het nog wel nog steeds een beetje toevallig. Hij had zich niet zo moeten uiten. Hij staat genomineerd en hij ziet wel.
Ligt eraan kijken weinig mensen snachts en je weet niet hoe BB dit in de uitzendingen brengtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
na vannavond niemand die haar weg zal stemmen
btw the parias zijn alleen![]()
Moeten ze dat wel op TV laten zien.... en je weet hoe het in de uitzendingen gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
na vannavond niemand die haar weg zal stemmen
btw the parias zijn alleen![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, kunnen elk moment patiënten komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |