ja en vader kampsjaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Arme meidKomt dat door die Marcel?
nee die heeft nu ff teveel verkeerds gezegd in hummie haar oren ben ik bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.
Die zijn naar bed. Monique zag oa het plafond bewegen, dus dat mocht welquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef n1ek het volgende:
de zusjes zijn nergens te bekennen ;-( die janken volgens mij ook opt moment
De afkeer van sem is racistisch gemotiveerd. Ze hebben een tijd de streams op die momenten stopgezet. Dat is onhoudbaar, maar BB had dus wel het gevoel dat ze een probleem hebben met beiden. IETS moeten ze ermee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze spraakmakende streams willen houden, moeten ze in ieder geval Etienne erin houden.
Spanningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef BB-King het volgende:
Hilde heeft toch ook Micheline genomineerd... vanwaar die schuldgevoelens.
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Tazmaniac het volgende:
tijn zit mich wat te kussen... hmmmz
ja wel netjes van onze Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een sympathieke gozer die Tijn
Dit berichtje wordt zooooo uitgeprint, ingelijst en in de regiekamer opgehangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
BTW Hummie excuus dat ik zei dat dit slappe hap was. dit is fun
Ja door dat uitgetypte gesprek. Ze kwam er nu pas achter dat de kamperts het op Semih (en dus ook op haar) gemunt hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Arme meidKomt dat door die Marcel?
Wat helaas niet zo is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Tijn tegen Micheline: weet je, het is maar een spelletje.
In a state of happiness?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En waar is Semih terwijl zijn meisje ligt te snikken en getroost wordt door Tijn?
Had die nog niets gegeten dan?quote:
Janine is niet echt bij die groep volgens mij, Janine is Janinequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Canisfire het volgende:
Geeft Janine nou als enige van de kampers groep toe dat ze fout zaten?
Respect![]()
ja dat had ik ook gezien ja maar ik dacht dat ze voor een brief er allemaal uit moesten, maar toch niet dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn naar bed. Monique zag oa het plafond bewegen, dus dat mocht wel![]()
Er gebeurt 3 weken niets. En dan ineens weet je niet meer waar je kijken moet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Semih.... zit met twee blondines op de bank.
Waarvan er eentje jankt. Ik kom streams tekort
die vermaakt zich met twee blonde dames.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef witste het volgende:
kusje in haar lies, waar is sem mensen???
neej vind het ook een strakke actie van tijn hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij zit die meid gewoon te troosten (oprecht volgens mij). Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |