Drinken is goed voor je. Tweeënhalve liter vocht per dag.quote:Op maandag 4 september 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
'k Heb helemaal niks gedronken.
Nee joh!quote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
Danseres?
Nee, ook al niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef wyccie het volgende:
Presentatrice?
quote:Op maandag 4 september 2006 23:44 schreef dartfanaat het volgende:
Zo even een Te Vroege Post plaatsen
Bonuspunt voor Gwaenlios!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:07 schreef Gellius het volgende:
Met zoveel belichting moet het wel Erwin Olaf zijn..
Whehehe.quote:
Ik wist het!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef pyl het volgende:
Nou, hij is er niet veel op vooruitgegaan.![]()
Dat hoor je in elk vakgebied te zijn, Tokay. Het is een misvatting dat objectiviteit en onafhankeljkheid alleen in de nieuwsgaring nastrevenswaard is. Vooral nieuwsgaarders lijden aan die, uit geborneerdheid geboren, misvatting.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Tokay het volgende:
In zijn vakgebied hoor je objectief en onafhankelijk te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat hoor je in elk vakgebied te zijn, Tokay. Het is een misvatting dat objectiviteit en onafhankeljkheid alleen in de nieuwsgaring nastrevenswaard is. Vooral nieuwsgaarders lijden aan die, uit geborneerdheid geboren, misvatting.
Tssssssssskk ...![]()
![]()
Soms hè.........quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef Z het volgende:
Wel objectief koken he Tokay!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef Z het volgende:
Wel objectief koken he Tokay!
Dank je, Z. Het is mij wel bekomen.quote:
Zoiets, ja.quote:
Lucifer? Beëlzebub? Dartfanaat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
Ik moest aan een collega denken, die we als koosnaampje de naam van deze meneer hadden gegeven.![]()
Ha pylquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Lucifer? Beëlzebub? Dartfanaat?
Ha die dart!![]()
Hoi dart.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef pyl het volgende:
Lucifer? Beëlzebub? Dartfanaat?
Ha die dart!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef dartfanaat het volgende:
Ken je dat gevoel van eerste ingeving enzo.
Atilla
Nee, die niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Tokay het volgende:
Alle duiven op de Dam, sjalalalie, sjalalalaaaa.
O, nee, toch niet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef Tokay het volgende:
Ja, heeeee, da's een inkoppertje voor mij.
Tante Lien natuurlijk, Wieteke van Dort dus.
Adoe!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
Uiteraard.
Ik wil Klapper, klappermelk met suiker want iets anders lust ik niet.....
Leuk, he.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Tokay het volgende:
[..]Och ja, inderdaad! 't Is wel oubollig vermaak, maar het is zo leuk.
Ik hoor mijn oude tantes gewoon praten...
Arm Den Haag het is voorbij... kasian... het is voorbij... Den Haag, Den Haag....quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef dartfanaat het volgende:
Leuk, he.
Maar dan ken je "Arm Den Haag" ook
Je hebt de tekst nu in je mailboxquote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Arm Den Haag het is voorbij... kasian... het is voorbij... Den Haag, Den Haag....
.... de weduwe van Indië ben jij...
Ik herinner me slechts flarden tekst.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:20 schreef dartfanaat het volgende:
Je hebt de tekst nu in je mailbox
Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef Tokay het volgende:
[..]Daar kan TPG nog een puntje aan zuigen.
Pfffrt, pfrrrrt.... Doe de hangar maar open!quote:
Dat jochie maakt de moedergevoelens in je los?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ah gossie Jim....
Jim is goed. Tenminste hij staat op het plaatjequote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ah gossie Jim....
Het wordt 28 graden Celcius, 'ius.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:02 schreef Gellius het volgende:
't Is al aaardig lekker weer hier, 'kay.
Spot on, Tokay Pinot Gris!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:12 schreef Tokay het volgende:
Meneer draagt een alpino = Fransman?
Et monsieur est encore en train de fumer des cigarettes?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:21 schreef Gellius het volgende:
Les arts, naturellement!
Volgeltjes. Hmmmm. Die dingen met vleulgeltjes, bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:25 schreef Gellius het volgende:
Nee, allang gestopt Mijnheer was ook erg met de volgeltjes bezig.
Foto! Ik las het in de 'krant' vanmorgen ...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef Gellius het volgende:
Dat was gisteren op het nieuws. Ze hadden een heel fruitig archivaresje daar.
Nee, maar je zit al wel aardig in de richting.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgeltjes. Hmmmm. Die dingen met vleulgeltjes, bedoel je?
Was hij de componist van De Vogeltjesdans?![]()
Is het niet geweldig?! Ik moet er spontaan van huilen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
Messiaen en Jim en de Zangeres zonder Naam in één topic. Waar maak je dat nou mee? Alleen hier, in RJPvD!![]()
Componist èn ornitholoog!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
Da's Olivier Messiaen, mensen!
* piep *
Messiaen en Jim en de Zangeres zonder Naam in één topic. Waar maak je dat nou mee? Alleen hier, in RJPvD!![]()
Er is dus eigenlijk géén periode geweest waarin zij begeerlijk was.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef dolle_hond het volgende:
toen ze nog geen engel was
Farrah Fawcett. Let op je grammatica, pyl.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een vroege Farrah Fawcet. Nog in haar zwart-witperiode.
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?quote:
destijds wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk géén periode geweest waarin zij begeerlijk was.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?
Hmmmmm..... nou had ik nét deze meneer gevonden:quote:Op woensdag 6 september 2006 10:36 schreef Gellius het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op. Ik ga wel even wat werken.
Tja ..... nooit zo over nagedacht, het is gewoon een dubbele zwaai en niet zozeer met 2 armen.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?
Ik had eigenlijk dèze mijnheer in de wachtkamer zitten. Maar ja, nu staan die verfpotjes daar. Ik zal wel weer van Treinhomo -notabene- te horen krijgen dat dit lekkere wijven zijn en dat "platonische" lekkere wijven niet bestaan (ik weet wel beter)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm..... nou had ik nét deze meneer gevonden:
[afbeelding]
Jammer. Ik ga ook maar weer eens wat doen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ..... nooit zo over nagedacht, het is gewoon een dubbele zwaai en niet zozeer met 2 armen.
Dat is de familie Timmerman in gelukkiger tijden en zonder oppervader Gert.
Een frenologisch a-b-c'tje kennelijk, want meneer is inderdaad afkomstig uit hetzelfde land als Fleming.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:44 schreef Gellius het volgende:
Ha, dan kunnen we verder met de muts van pyl! Hij heeft wel iets van Ian Fleming.
Het was vroeg vanmorgen, erg vroeg (5:45 uur). Jippie dat Twan weer thuis isquote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
[..](Het was maar een grapje, Diaantje!)
De dames Timmerman zijn goed hoor.(Dat plaatje was eigenlijk ook een grapje
. )
Een Fransman dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef pyl het volgende:
Een frenologisch a-b-c'tje kennelijk, want meneer is inderdaad afkomstig uit hetzelfde land als Fleming.
Je hebt je roeping gemist...quote:
Geen van drieën.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Tokay het volgende:
Een wetenschapper, een politicus, of wellicht een combinatie van beide?
Dat gaat goed! Een sportman, dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef pyl het volgende:
Geen van drieën.
Aha!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef dartfanaat het volgende:
Muziek?
Al làng gedaan, slome.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:21 schreef pyl het volgende:
Streep maar door.
Storm is geen probleem, daarentegen is Twan af en toe niet te genieten....quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef Gellius het volgende:
Nee. Ik was aan het parelduiken in de posts van Natalie, maar schraalhans is daar keukenmeester.
Ga gerust je gang hoor. Of zal ik een hint geven?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
Is de componist van pyl nog steeds niet geraden?
Dat lijkt me een puik idee.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef pyl het volgende:
Ga gerust je gang hoor. Of zal ik een hint geven?
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat jochie maakt de moedergevoelens in je los?
* Tokay kijkt op de klok...quote:
quote:What passing-bells for these who die as cattle?
-Only the monstrous anger of the guns.
Only the stuttering rifles' rapid rattle
Can patter out their hasty orisons.
No mockeries now for them; no prayers nor bells;
Nor any voice of mourning save the choirs,-
The shrill, demented choirs of wailing shells;
And bugles calling for them from sad shires.
What candles may be held to speed them all?
Not in the hands of boys but in their eyes
Shall shine the holy glimmers of good-byes.
The pallor of girls' brows shall be their pall;
Their flowers the tenderness of patient minds,
And each slow dusk a drawing-down of blinds
Ikke kloon van tong?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
* Tokay kijkt op de klok...
Môgge??![]()
Ben jij soms een kloon van tong?![]()
Meneer hield van jonge jongetjes. Vandaar die muts, misschien.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:20 schreef Gellius het volgende:
Doe maar 'n sappig scabreus detail pyl! Voor de sjeu!
Doe maar, Berkery!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:27 schreef Berkery het volgende:
Zal ik dan maar Benjamin Britten zeggen?
ga ik toch maar m'n best doen daar Pijl van te maken.quote:Meneer hield van jonge jongetjes
Ook niet bij Piesman?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef Z het volgende:
Ik maak geen associatie bij de naam 'Tong' dat deed ik ook niet bij 'Pyl' ...
Zelfs ìk heb mijn zwakke momenten, pyl.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:15 schreef pyl het volgende:
Was het leven weer eens sterker dan de leer, Tokay? Het vlees weer eens sterker dan de geest?
Prachtig, zelfs.quote:Mooi hè?
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ouwe makker. Die krappe plastic kuipstoeltjes, het gedroes uit het belendene cafézaaltje, tocht en een luidruchtig ademende buurman/vrouw maken het lastig om op een beetje pure wijze van mooie poëzie te genieten. Dat bedoel je toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:27 schreef pyl het volgende:
Ik heb haar weleens mogen aanschouwen toen zij haar gedichten kwam declameren. Het was knap lastig (lees: vrijwel onmogelijk) om mij op de teksten te concentreren.
Dát bedoelde ik, Gellius.
Okay, slotje:quote:
Yep, Slot Loevestein.quote:
quote:Slot Loevestein is een Nederlands kasteel, in de gemeente Zaltbommel, ten westen van de dorpen Brakel en Poederoijen.
Loevestein is rond 1368 gebouwd door Dirk Loef van Horne, heer van Altena. Het verrees op een strategisch gelegen landtong, op de plaats waar de rivieren de Maas en de Waal zich verenigen tot de Boven-Merwede. Het werd gebruikt om tol te heffen.
Tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten was Loevestein een gevangenis voor tegenstanders van Jacoba van Beieren. Ook tijdens de Republiek was Loevestein een staatsgevangenis. Hugo de Groot zat hier vanaf 1619 een levenslange gevangenisstraf uit, tot hij in 1621 ontsnapte in een boekenkist. In 1631 ontsnapten zeven remonstrantse dominees in een leeg bierfust. In 1650 liet stadhouder Willem II een zestal statenleden opsluiten op Loevestein, waaronder Jacob de Witt, burgemeester van Dordrecht.
Vanaf de 17e eeuw maakte Loevestein deel uit van de Hollandse Waterlinie.
Loevestein is grotendeels bewaard gebleven als middeleeuws kasteel. Het slot is tegenwoordig een Rijksmuseum. Het is geopend voor publiek. Het kasteel kan ook worden bereikt met een voetveer vanaf Woudrichem.
De natuurlijke ligging van Loevestein heeft altijd grote invloed gehad op de bereikbaarheid van het slot. Al vanaf het ontstaan is er strijd geleverd tegen het water. Ook nu nog is er elk jaar kans op hoogwater, waardoor de enige toegangsweg naar Loevestein onder water komt te staan en Loevestein (over land) onbereikbaar wordt.
Nationaal beleid op het gebied van watermanagement heeft ook gevolgen voor Loevestein. De recente nota "Ruimte voor de Rivier" zou kunnen betekenen dat Loevestein in de toekomst permanent een eiland wordt.
Tuurlijk. Ik was gelijk verzot op slotjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef peaceman het volgende:
Ben je er wel eens (in) geweest Tong?
Oh ja; die lesbiënne, die onlangs uit de kast is gekomen...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Die Oostenrijkse die te lui was om te werken en zich 8 jaar lang verschool voor de sociale dienst ?
Leuk koppiequote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; die lesbiënne, die onlangs uit de kast is gekomen...
quote:WENEN - De 18-jarige Oostenrijkse Natascha Kampusch, die eind vorige maand na acht jaar wist te ontsnappen aan de man die haar als jong meisje had ontvoerd, heeft woensdag voor het eerst in het openbaar haar verhaal gedaan. In een vraaggesprek dat donderdag verschijnt in het Oostenrijkse tijdschrift News zegt ze dat ze al die jaren alleen dacht aan ontsnappen.
Kampusch voelde zich naar eigen zeggen "als een arme kip in een legbatterij". Ze zat jarenlang opgesloten in de kelder van het huis van haar 44-jarige ontvoerder Wolfgang Priklopil, vlakbij Wenen. Ze wist twee weken geleden eindelijk te ontkomen toen de man even niet oplette. Hij pleegde kort daarna zelfmoord door voor een trein te springen.
Kampusch laat weten dat ze vaak wanhopig heeft geprobeerd oogcontact te zoeken met passanten. Het mocht niet baten, zo laat de Oostenrijkse weten. Kampusch wilde wachten met ontsnappen tot het juiste moment. "Ik wilde geen risico's nemen, aangezien ik bang was dat mijn poging zou mislukken", zo vertelt ze.
"Ik vroeg me telkens weer af waarom dit mij moest overkomen, van alle miljoenen mensen, uitgerekend mij", zegt Kampusch in het interview. "Ik dacht steeds: ik ben toch zeker niet op de wereld gekomen om mezelf te laten opsluiten en mijn leven totaal te laten verwoesten. Ik ben wanhopig over dat onrecht", zegt ze verder.
Over haar ontvoerder zegt Kampusch: "Hij leed heel sterk aan paranoia en was chronisch wantrouwend." Ze wil in het interview maar weinig over hem zeggen "omdat hij zich niet meer kan verdedigen. Ik vind het, vooral vanwege zijn moeder, niet netjes om kwaad te spreken over een dode", aldus de 18-jarige. Toch erkent ze dat ze er af en toe van droomde "zijn kop eraf te hakken, als ik maar een bijl had gehad".
Hoewel ze jarenlang droomde van ontsnappen, was haar vlucht op 23 augustus niet van tevoren gepland, zegt Kampusch. Ze maakte spontaan gebruik van de mogelijkheid toen die zich voordeed. Ze rende in een onbewaakt ogenblik naar buiten en zocht hulp op straat. Uiteindelijk wist ze een buurvrouw van haar ontvoerder ervan te overtuigen dat zij de politie moest bellen.
Sinds haar ontsnapping leidt Kampusch naar eigen zeggen een redelijk normaal leven. "Verbazingwekkend, hoe snel dat is gegaan. Ik leef nu samen met andere mensen en heb daarmee geen problemen".
Ook laat Kampusch weten dat de relatie met haar ouders goed is. "Ik hou van mijn ouders." Eerdere berichten meldden dat Priklopil Kampusch voorhield dat haar ouders weinig om haar gaven. Ook wilde Kampusch haar ouders de eerste dagen na de ontsnapping niet zien.
De volgens de verslaggever van News verrassend welbespraakte Kampusch weet nog niet wat ze met haar toekomst wil gaan doen. Ze wil in ieder geval haar school afmaken en dan wellicht gaan studeren. "Van psychologie tot journalistiek of rechten kan ik me alles voorstellen", zegt ze. Ook een carrière als schrijfster behoort volgens Kampusch tot de mogelijkheden, al weet ze niet of ze een boek wil schrijven over haar ontvoering.
News brengt op de omslag als eerste een recente foto van Kampusch naar buiten. Woensdagavond geeft ze een interview van minstens twintig minuten aan de Oostenrijkse publieke omroep ORF.
Naar verluidt krijgt ze voor haar optreden op de televisie niet betaald, maar voor haar vraaggesprekken met News en het dagblad Kronen Zeitung wel.
SBS6 zendt donderdagavond om 18.30 het interview uit dat de Oostenrijkse zender ORF woensdag heeft met Kampusch. In het interview zal Kampusch ook voor het eerst in beeld komen.
Uhm, ja.quote:
Wélk vakquote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef pyl het volgende:
HIj staat op de lijst voor de komende verkiezingen, jawel. Een schande voor het vak, die gozer.
... én met benen (ofschoon je die niet ziet), dus neen, niet goed.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Rob Scholte mét ...bril...?
Het mijne, natuurlijk.quote:
Da's waar - uitzonderingen daargelaten.quote:'Vak' en 'politicus' sluiten elkaar, m.i., volledg uit.
Makkie: Hans van Baalen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:17 schreef pyl het volgende:
Het mijne, natuurlijk.
Barkry! Over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Arend-Jan Boekestijn?
Nah und ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef pyl het volgende:
Nee, Van Baalen is een jurist.
Ik heb 'm laatst op de radio gehoord. Waar halen ze ze vandaan...quote:
Ik heb dat heerschap (zo pyl-esque genoeg, TH?) nog eens van tamelijk dichtbij meegemaakt ... Vederlicht, zeg ik je. Maar een grote waffel! Niet normaal ...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:23 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm laatst op de radio gehoord. Waar halen ze ze vandaan...
Dus jij meteen met de pugnus op de plexus solaris ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef pyl het volgende:
Ik heb dat heerschap (zo pyl-esque genoeg, TH?) nog eens van tamelijk dichtbij meegemaakt ... Vederlicht, zeg ik je. Maar een grote waffel! Niet normaal ...![]()
Er doet zich enige spraakverwarring voor, TH. Van Baalen kon het niet zijn, omdat hij geen historicus (mijn vak) is.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah und ?
Dat was Mr. Meinoud Rost van Tonningen ook...![]()
Dát zou pas on-pylesque zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus jij meteen met de pugnus op de plexus solaris ?![]()
H. van Balen over historiciquote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef pyl het volgende:
Er doet zich enige spraakverwarring voor, TH. Van Baalen kon het niet zijn, omdat hij geen historicus (mijn vak) is.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
doodvermoord...
Het kan altijd nog erger. Die dwaas die elk jaar dat Domino Day organiseert, dié heeft pas kringen onder zijn ogen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
Aan de olijke oogopslag te zien: 'De wallen op stap' ?
Meneer mag niet eens gaan stemmen, want geen Nederlander.quote:
Dus nou zal ik een beetje op jouw tekortkomingen afgerekend gaan worden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Tokay het volgende:
Het goede antwoord heb ik niet in jouw post kunnen ontdekken. Helaas.
Alexander Graham ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Tokay het volgende:
Zeg jongens, gaat er bij jullie nu echt geen belletje rinkelen?
Juist. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
Dus nou zal ik een beetje op jouw tekortkomingen afgerekend gaan worden ?![]()
![]()
![]()
Da's een mooie manier om menig huwelijk kernachtig te formuleren...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Tokay het volgende:
Juist. Wen er maar aan.
Tjonge jonge TH, hij gaat weer lekker.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Alexander Graham ?
Subgokje: Pietje ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Arend-Jan Boekestijn?
Wil je misschien een teiltje?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef Gellius het volgende:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Geen Fransman, geen acteur.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef sooty het volgende:
Ik dacht een Franse acteur wiens naam mij niet te binnen schiet.
's dat de kak-versie van Junkie-Sietze ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Arend-Jan Boekestijn?
Aa-Jee, voor de VVD-incrowd.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:07 schreef Gellius het volgende:
Nee, laat het maar lekker over de brogues van Arend-Jan stromen hoor Tokay.
Als opportunisme in de historie okay was, dan had de winnaar de geschiedenis wel geschreven...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
De VVD heeft prominenten met een scherp historisch inzicht gekend: Oud, Vonhoff, Van Riel misschien - Ajé hoort daar niet bij. Ik heb zelden iemand zo opportunistisch met de kostbare inzichten van het fraaie vakgeschiedenis
zien omspringen.
Hè hè!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
Mike Oldfield.
Juist, en met dat plaatje verwees ik naar de LP/CD Tubular Bells van... Mike Oldfield!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Tubular bells.
Dat "de winnaar de geschiedenis schrijft", is volgens mij al heel lang een volkomen achterhaalde stelling. Dat was misschien het geval toen er maar weinig geschieddschrijvers waren. De door Huizinga's gesignaleerde "vergruizing" van het geschiedbeeld heeft ook positieve kanten. Met zoveel specialisten is.. hmja.. de 'output' van historici niet zo makkelijk meer te controleren.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als opportunisme in de historie okay was, dan had de winnaar de geschiedenis wel geschreven...
Nee, want dan had er 'hey, hey' gestaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
The monkeys ?
Scherp +2.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Tokay het volgende:
Nee, want dan had er 'hey, hey' gestaan.
Ik begrijp wel een beetje waar je heen wilt, geloof ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Gellius het volgende:
Gesjeesd, Tokay. Maar er broeden snode plannen in mijn boezem.
Eigenlijk kan je dan niet zo zeggen, maar goed. Het is al bijna bedtijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |