quote:Op woensdag 6 september 2006 00:20 schreef dartfanaat het volgende:
Je hebt de tekst nu in je mailbox
Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef Tokay het volgende:
[..]Daar kan TPG nog een puntje aan zuigen.
Pfffrt, pfrrrrt.... Doe de hangar maar open!quote:
Dat jochie maakt de moedergevoelens in je los?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ah gossie Jim....
Jim is goed. Tenminste hij staat op het plaatjequote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ah gossie Jim....
Het wordt 28 graden Celcius, 'ius.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:02 schreef Gellius het volgende:
't Is al aaardig lekker weer hier, 'kay.
Spot on, Tokay Pinot Gris!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:12 schreef Tokay het volgende:
Meneer draagt een alpino = Fransman?
Et monsieur est encore en train de fumer des cigarettes?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:21 schreef Gellius het volgende:
Les arts, naturellement!
Volgeltjes. Hmmmm. Die dingen met vleulgeltjes, bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:25 schreef Gellius het volgende:
Nee, allang gestopt Mijnheer was ook erg met de volgeltjes bezig.
Foto! Ik las het in de 'krant' vanmorgen ...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef Gellius het volgende:
Dat was gisteren op het nieuws. Ze hadden een heel fruitig archivaresje daar.
Nee, maar je zit al wel aardig in de richting.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgeltjes. Hmmmm. Die dingen met vleulgeltjes, bedoel je?
Was hij de componist van De Vogeltjesdans?![]()
Is het niet geweldig?! Ik moet er spontaan van huilen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
Messiaen en Jim en de Zangeres zonder Naam in één topic. Waar maak je dat nou mee? Alleen hier, in RJPvD!![]()
Componist èn ornitholoog!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
Da's Olivier Messiaen, mensen!
* piep *
Messiaen en Jim en de Zangeres zonder Naam in één topic. Waar maak je dat nou mee? Alleen hier, in RJPvD!![]()
Er is dus eigenlijk géén periode geweest waarin zij begeerlijk was.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef dolle_hond het volgende:
toen ze nog geen engel was
Farrah Fawcett. Let op je grammatica, pyl.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een vroege Farrah Fawcet. Nog in haar zwart-witperiode.
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?quote:
destijds wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk géén periode geweest waarin zij begeerlijk was.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?
Hmmmmm..... nou had ik nét deze meneer gevonden:quote:Op woensdag 6 september 2006 10:36 schreef Gellius het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op. Ik ga wel even wat werken.
Tja ..... nooit zo over nagedacht, het is gewoon een dubbele zwaai en niet zozeer met 2 armen.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan, wat ik me nu al een poosje afvraag: zwaai jij in het echt ook altijd met twee armen?
Ik had eigenlijk dèze mijnheer in de wachtkamer zitten. Maar ja, nu staan die verfpotjes daar. Ik zal wel weer van Treinhomo -notabene- te horen krijgen dat dit lekkere wijven zijn en dat "platonische" lekkere wijven niet bestaan (ik weet wel beter)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm..... nou had ik nét deze meneer gevonden:
[afbeelding]
Jammer. Ik ga ook maar weer eens wat doen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ..... nooit zo over nagedacht, het is gewoon een dubbele zwaai en niet zozeer met 2 armen.
Dat is de familie Timmerman in gelukkiger tijden en zonder oppervader Gert.
Een frenologisch a-b-c'tje kennelijk, want meneer is inderdaad afkomstig uit hetzelfde land als Fleming.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:44 schreef Gellius het volgende:
Ha, dan kunnen we verder met de muts van pyl! Hij heeft wel iets van Ian Fleming.
Het was vroeg vanmorgen, erg vroeg (5:45 uur). Jippie dat Twan weer thuis isquote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
[..](Het was maar een grapje, Diaantje!)
De dames Timmerman zijn goed hoor.(Dat plaatje was eigenlijk ook een grapje
. )
Een Fransman dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef pyl het volgende:
Een frenologisch a-b-c'tje kennelijk, want meneer is inderdaad afkomstig uit hetzelfde land als Fleming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |