Nah und ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef pyl het volgende:
Nee, Van Baalen is een jurist.
Ik heb 'm laatst op de radio gehoord. Waar halen ze ze vandaan...quote:
Ik heb dat heerschap (zo pyl-esque genoeg, TH?) nog eens van tamelijk dichtbij meegemaakt ... Vederlicht, zeg ik je. Maar een grote waffel! Niet normaal ...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:23 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm laatst op de radio gehoord. Waar halen ze ze vandaan...
Dus jij meteen met de pugnus op de plexus solaris ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef pyl het volgende:
Ik heb dat heerschap (zo pyl-esque genoeg, TH?) nog eens van tamelijk dichtbij meegemaakt ... Vederlicht, zeg ik je. Maar een grote waffel! Niet normaal ...![]()
Er doet zich enige spraakverwarring voor, TH. Van Baalen kon het niet zijn, omdat hij geen historicus (mijn vak) is.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah und ?
Dat was Mr. Meinoud Rost van Tonningen ook...![]()
Dát zou pas on-pylesque zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus jij meteen met de pugnus op de plexus solaris ?![]()
H. van Balen over historiciquote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef pyl het volgende:
Er doet zich enige spraakverwarring voor, TH. Van Baalen kon het niet zijn, omdat hij geen historicus (mijn vak) is.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
doodvermoord...
Het kan altijd nog erger. Die dwaas die elk jaar dat Domino Day organiseert, dié heeft pas kringen onder zijn ogen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
Aan de olijke oogopslag te zien: 'De wallen op stap' ?
Meneer mag niet eens gaan stemmen, want geen Nederlander.quote:
Dus nou zal ik een beetje op jouw tekortkomingen afgerekend gaan worden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Tokay het volgende:
Het goede antwoord heb ik niet in jouw post kunnen ontdekken. Helaas.
Alexander Graham ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Tokay het volgende:
Zeg jongens, gaat er bij jullie nu echt geen belletje rinkelen?
Juist. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
Dus nou zal ik een beetje op jouw tekortkomingen afgerekend gaan worden ?![]()
![]()
![]()
Da's een mooie manier om menig huwelijk kernachtig te formuleren...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Tokay het volgende:
Juist. Wen er maar aan.
Tjonge jonge TH, hij gaat weer lekker.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Alexander Graham ?
Subgokje: Pietje ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Arend-Jan Boekestijn?
Wil je misschien een teiltje?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef Gellius het volgende:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Geen Fransman, geen acteur.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef sooty het volgende:
Ik dacht een Franse acteur wiens naam mij niet te binnen schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |