lolquote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
Waar Yfke mooier is met dr bek dicht.
Dat was ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet wie het zei, maar ik vind de inrichting ook 3 keer niks. Beetje kampeerboerderij-achtig.
Ik moet zeggen dat Ovo wel mooi fotografeert...Alhoewel ik haar heel erg lelijk vind.
heerlijk toch.... dat je gewoon zonder je te generen af kan kraken!quote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Marloes het volgende:
Ze zijn gelijk al zo bot... ''hou voortaan je buik in''
Was ook zo, "Dat kan me geen reet schelen!" en dat soort uitspraken in de interviews. Te overdreven gemaskeerde onzerheid, zo leek het.quote:Op maandag 4 september 2006 22:34 schreef Malahide het volgende:
Eh... waarom was Charmayne arrogant? Heb ik iets gemist of zo?
Agreequote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Nilasha het volgende:
Het is wel echt helemaal nagemaakt van ANTM hè. Precies dezelfde zinnen als Tyra zegt Yfke ook.
Tis wel leuk, maar stukken minder als ANTM.
Ik had ook liever Charmaine zien vertrekken, maar die gaat vast nog wel haar meltdown krijgen, wat dan weer leuke teevee oplevert. "Oh jank jank, dank je tyra Yfke voor deze tweede kans, buhuhuh!"quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oja, ik ben het ook wel een beetje eens met Miss-V, ik zou zelf Kathelijn ook nog een kans hadden gegeven.
Ach, modellenappartementen in de grote steden zijn ook niet al te luxe.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Nilasha het volgende:
Vind het ook wel raar dat er een transparant douchegordijn is en helemaal geen deur voor het toilet? Dat is toch niet normaal..
quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Nilasha het volgende:
Vind het ook wel raar dat er een transparant douchegordijn is en helemaal geen deur voor het toilet? Dat is toch niet normaal..
quote:Aflevering 2, thema: stijl
De negen overgebleven modellen krijgen tijdens aflevering 2 les in stijl in al zijn facetten. In een hippe interieur- en kledingzaak op de Amsterdamse Rozengracht, worden de meiden onderworpen aan de kennis van de excentrieke image maker Ruud van der Peijl, beter bekend als 'Kind of Style'. Ze leren zich kleden in de stijl die het beste bij hen past. Ook make-up artist Dominque Samuel neemt de meiden onder handen.
Hij leert hen de sterke kanten in hun gezicht te accentueren en optimaal gebruik te maken van make-up. Tevens krijgen de modellen de opdracht om zich op te maken voor een fotoshoot met mode- en celebrityfotograaf Ray Christian. De modellen moeten naar eigen inzicht de beste foto uitzoeken die wordt voorgelegd aan de jury. Tevens krijgen alle modellen een complete hairmake onder deskundige begeleiding van topkapper John Beerens.
Tijdens de eliminatie waarbij John Beerens als gastjurylid optreedt, moeten de meiden met hun nieuwe look een totaal andere look neerzetten. Het meisje die zich in deze aflevering het minst gepresteerd heeft, moet wederom direct haar koffers pakken en het modellenappartement verlaten!
Waarom heb jij trouwens niet geprobeerd mee te doen?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Scandalous het volgende:
Ik mis inderdaad ook een ms Jay en een Janice.... Alleen Ruud is leuk![]()
nou nee die tijd heb ik gehadquote:Op maandag 4 september 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens niet geprobeerd mee te doen?.
Is dat max models? Lollig, ik zat net op die site, zie ik gewoon een meisje waarbij ik in de klas heb gezetenquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Scandalous het volgende:
wel zelfde modellenbureau als bij dit programma trouwens.
Haha jij doelt op Kwalbertquote:Op maandag 4 september 2006 23:43 schreef octopussy het volgende:
Kunnen ze Yfke en de rest van de jury er niet uitgooien? Ik zie nog liever de cast van RTL Boulevard, die kunnen in ieder geval presenteren EN lekker bitchy doen...
Ik heb precies hetzelfde. En dan zegt zij tegen Annika dat het een dertien in 'n dozijn meisje is.quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef Toeps het volgende:
Die Sylvia deed me vanaf de foto al zó denken aan een meisje dat ik ken. Zelfde zonnebankkop, zelfde knijpoogjes... En verhip, nog het zelfde karakter ook!
Ze zijn erg slank. Maar vergeleken met het gemiddelde catwalk-model in Parijs valt het nog wel mee. Moet je het interview met Rianne ten Haken in de meest recente 'Jackie' eens lezen. Zij verklaarde daar dat ze zelf maat 32/34 heeft (wat al minder is dan de dunste HNTM-deelneemsters) en dat dat normaal is in die wereld. Dat ze een of andere couturejurk die ze moest showen amper dicht kreeg. Dat ze zich een reus voelde vergeleken bij de andere meisjes, die volgens haar nóg veel dunner zijn dan zij.quote:
I know...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat een modellengeweld.
Ik schrok ook wel van hoe dun de dames zijn eigenlijk. Het gemiddelde in ANTM was minder mager heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:18 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ze zijn erg slank. Maar vergeleken met het gemiddelde catwalk-model in Parijs valt het nog wel mee. Moet je het interview met Rianne ten Haken in de meest recente 'Jackie' eens lezen. Zij verklaarde daar dat ze zelf maat 32/34 heeft (wat al minder is dan de dunste HNTM-deelneemsters) en dat dat normaal is in die wereld. Dat ze een of andere couturejurk die ze moest showen amper dicht kreeg. Dat ze zich een reus voelde vergeleken bij de andere meisjes, die volgens haar nóg veel dunner zijn dan zij.
Ik vrees dat zelfs de dunste deelneemsters op een hongerdieet zullen moeten als ze ooit de Parijse catwalks zullen willen betreden. En dat is buitengewoon triest.
het was op een gegeven moment te voorspellen wanneer ze het weer ging zeggenquote:
Ruud is tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:02 schreef PowerPoes het volgende:
Ik mis tempo en glamour. Ook vind ik het jammer dat het programma zwaar gesponsord is, waardoor het hele gamma van Maybelinne 4x in beeld komt. En dan nog die man ''Kind/King of Style''...wat een knuppel!
Over Yfke wil ik het niet hebben, wat een type!
Dat doet Tyra ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef Natalie het volgende:
Vond het wel hilarisch dat Yfke op een verhoging stond toen ze bekend ging maken wie er wel of niet door zou gaan naar de volgende ronde.
Ik bedoel, wat wat dát nu weer voor iets?
Steekt ze beetje uit boven de rest idd, maar streng? Maar ik geloof niet dat de opzet erg gelukt is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat doet Tyra ookDat komt streng over denk ik
En ook 100 keer: "Van de opdrachtgever hoorde ik..." en "De opdrachtgever zei echter..." en "Maar de opdrachtgever was het daar niet mee eens" etc etc etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:29 schreef miki het volgende:
Ja, inderdaad ontzettend slecht die presentatie...en 100 keer: "de felbegeerdetitel: (pauze) [insert hallands maddel blabla]. Ik vind de meiden allemaal wel leuk, behalve Charmaine. Ovo vind ik niet zo mooi, maar ze komt wel spontaan over.
Nou, precies! Dat vond ik dus ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:32 schreef _Arual_ het volgende:
Die catwalk! De pauperigheid!
Sommige meiden vind ik echt piepjong overkomen.
Enne: de vermeende onderkin en buik van Anna-Marie?! WTF? Misschien moet ik eens naar de opticien, maar ik zie het echt niet.
ik vond het commentaar zwak. Alsof het op een ander werd afgeschoven. "De klant had ons te vertellen dat..." Hallo, mensen, jullie zijn de jury, geef dan je eigen mening!
Dat vond ik ook jammer- het gaat toch om die foto's?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Spees_Eend het volgende:
En daarbij lieten ze veel foto's ook veel te kort, en sommige zelfs helemaal niet, ingezoomd in beeld zien.
En wat een ice queen is die Yfke zeg.
Dat was heel ergerlijk ja. Had dan degene die er was vanuit de opdrachtgever ook laten zien tijdens de shoot. Of had diegene lekker in de jury gezet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
En ook 100 keer: "Van de opdrachtgever hoorde ik..." en "De opdrachtgever zei echter..." en "Maar de opdrachtgever was het daar niet mee eens" etc etc etc.
Tot dat moment wist ik niet eens wie die hele opdrachtgever was. Volgens mij hadden ze dat nooit gemeld.
Ik dacht dat de jury bepaalde wie er mocht blijven en moest gaan, en niet 'de opdrachtgever' (zoals ze dat bij ie-de-re kandidate zei).
maar dan moet je er wel ff rekening meehouden dat de meeste nog nooit model hebben gestaan, laat staan voor de eerste keer meteen in lingerie.. behalve die slet sylvia natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef cohen het volgende:
Ook die angst in de ogen van die meisjes....Echt bijna elke foto leken ze doodsbenauwd!
inderdaad. Vooral voor zo'n meisje van 17 die dan ineens volwassen en vrouwelijk over moet komen, en zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
maar dan moet je er wel ff rekening meehouden dat de meeste nog nooit model hebben gestaan, laat staan voor de eerste keer meteen in lingerie.. behalve die slet sylvia natuurlijk![]()
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Vooral dat ene meisje dat véél te hard in haar rug kneep, dat had iemand toch gewoon even op kunnen merken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:48 schreef Natalie het volgende:
En lag het aan mij of kregen ze amper coaching tijdens die shoot?
Neej precies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef speknek het volgende:
De kritiek over 'de opdrachtgever zei..', snap ik niet helemaal. Dat doen ze bij ANTM toch ook? Het lijkt me wel relevant wat de mening is van de opdrachtgever, die huurt de modellen nou eenmaal in.
Ja, maar hier lag de nadruk meer op de kritiek van de opdrachtgever dan op de kritiek van de jury zelf.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef speknek het volgende:
De kritiek over 'de opdrachtgever zei..', snap ik niet helemaal. Dat doen ze bij ANTM toch ook? Het lijkt me wel relevant wat de mening is van de opdrachtgever, die huurt de modellen nou eenmaal in.
Tuurlijk. Absoluut.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef speknek het volgende:
Dat deden ze idd pas achteraf.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Vooral dat ene meisje dat véél te hard in haar rug kneep, dat had iemand toch gewoon even op kunnen merken.
Serieus? Ben blij dat ik dat gemist heb, anders zou mijn kritiek nóg erger zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef miki het volgende:
Er was nog iets dat ik niet echt professioneel vond van Yfke. Het moment waarop alle kandidaten zich voor de jury moesten presenteren. Zag je ineens een tussenstukje van Yfke waar ze zei: "Vaak moest ik tegen mezelf zeggen: komop, hou je in, je mag de kandidaten niet uitlachen"![]()
yups...ook dat stukje dat ze bijna lachend zei, hoe sommige een dansje deden, of bijna een lapdance bij de jury deden enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Serieus? Ben blij dat ik dat gemist heb, anders zou mijn kritiek nóg erger zijn geweest.
Ze maakte die meiden dus bijna belachelijk?
Leuk toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
Ze maakte die meiden dus bijna belachelijk?
haha, en "The Prince of Make-Up"quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:50 schreef L3viathan het volgende:
En King of Style!??!?!Mijn god zeg!
The Queen of Make-Up klinkt ook weer zo lulig he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, en "The Prince of Make-Up"![]()
Queer of Make-Up?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
The Queen of Make-Up klinkt ook weer zo lulig he?
maar wel toepasselijkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
The Queen of Make-Up klinkt ook weer zo lulig he?
En op die manier worden die dames dus dik...breedbeeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het wel duidelijk dat de foto's door een prof zijn gemaakt (die gozer van Hunkemoller), ze zien er over het algemeen beter uit dan ik in eerste instantie dacht. Wat ik ook zo achterlijk vind is dat ze die foto's op een breedbeeld tv lieten zien op een manier dat soms het halve hoofd van het model afgeknipt was. Beetje jammer.
Ik moest gelijk aan Berend Botje denken toen ze dat zeiquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Ephemera het volgende:
Al zou ik het ook wel leuk vinden als Ovo wint, ik kom namelijk ook uit Zuidlaren (en niet Zuid-laren zoals op de website staat)
jaaa.. díe Zuidlaren jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Berend Botje denken toen ze dat zei![]()
Clowny? Vind ik ook een beetje erg overdreven. De foto's van ANTM vind ik over het algemeen mooier, dan wat ik tot nu toe gezien heb bij HNTM.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
De foto's waren erg mooi idd, goede fotograaf.Dat is beter dan die clowny shit van ANTM.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
http://www.sugababes.nl/char-debruyn
Charmayne is een Sugababe.
Ik vind die foto's van ANTM ook best mooi hoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Clowny? Vind ik ook een beetje erg overdreven. De foto's van ANTM vind ik over het algemeen mooier, dan wat ik tot nu toe gezien heb bij HNTM.
Clowny:quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Clowny? Vind ik ook een beetje erg overdreven. De foto's van ANTM vind ik over het algemeen mooier, dan wat ik tot nu toe gezien heb bij HNTM.
Beetje domme vraag, RTL7 herhaald alles altijd van de dag ervoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef Minnie_ het volgende:
Wordt het eigenlijk nog herhaald? Was gisteren bij Madonna..
uhm...wie??quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat maakt zij zichzelf lelijk met al die make-up zeg! Haar domheid helpt ook trouwens wel
Wie van de 5 op 't plaatje bedoel je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat maakt zij zichzelf lelijk met al die make-up zeg! Haar domheid helpt ook trouwens wel
Want:quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik vind Yfke een mooie presentatrice die goed past binnen de bitcherige tv-cultuur. Ik snap die kritieken hier op haar niet, dat is echt bullshit, dat doet me vermoeden dat FOK! steeds meer een anti-moslimforum wordt.
Kijk, dát kan dus niet hequote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Omdat ze een marrokaans vriendje heeft? Nergens heeft ze gezegd dat hij moslim is....vrienden van mij die het gezien hadden vonden haar ook een houten klaas en komen hier ook niet.
Ik wist echt niets over een moslim en heb daar ook niets tegen; tegen Yfke's presentatiekunsten echter wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik vind Yfke een mooie presentatrice die goed past binnen de bitcherige tv-cultuur. Ik snap die kritieken hier op haar niet, dat is echt bullshit, dat doet me vermoeden dat FOK! steeds meer een anti-moslimforum wordt.
Zullen we er dan maar "Yfke briefke" van maken?quote:Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef PeRi het volgende:
Oh en ik moest echt zo hard lachen om 'Yfke-mail'. Klinkt toch voor geen meter man.
Ja! Diskriemienasie!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Toppost!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik voel dat dit een lang mailtje word:
-knip-
Volgende week ga ik wel weer kijken, preview zag er goed uit.
Dat was Charmayne.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Ook lachen hoe Katelijn (geloof ik) werd vertelt dat ze nogal arrogant overkwam en ze direct daarna zei : dat ben ik niet!'![]()
Jezus, ik vond haar al bagger presenteren, maar nu ik weet dat ze een Marrokaanse vriend heeft vind ik haar helemaal waardeloosquote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 07:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Want:Yfke is moslim? Dat weet iedereen? En doet ook terzake? Yfke eet geen vlees? En is dus bijna gelijk aan een moslim die geen varkensvlees eet? Yfke woont naast een moskee? Yfke haalt haar brood wel eens bij Mo, de islamitische bakker? Of haar vlees bij Murad, de islamitische slager? Yfke gaat graag in Marokko op vakantie? Of is dol op Antalya en Marmaris?
Verlicht mij, o heldere geest
Die is leukquote:Op woensdag 6 september 2006 08:00 schreef GaF het volgende:
Zullen we er dan maar "Yfke briefke" van maken?![]()
daar ben ik het totaal niet mee eens. die roodharige (Anna Marie?) heeft juist een zeer mooi symmetrisch gezicht en dit soort gezichten (bleek, sproeterig) is erg gewild in de modellenwereld.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind hier helemaal niet zulke mooie modellen tussen zitten, echt allemaal graatje mager, en die roodharige is echt niet fotogeniek, helemaal niet op die foto in de OP. Amerika had mooiere dames
Roodharig, sproetjes en symetrisch gezicht kan dan wel gewild zijn, maar dat zegt natuurlijk niets over of Anna Marie fotogeniek is of niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar ben ik het totaal niet mee eens. die roodharige (Anna Marie?) heeft juist een zeer mooi symmetrisch gezicht en dit soort gezichten (bleek, sproeterig) is erg gewild in de modellenwereld.
Tot hier volg ik het nog. En het zal best zo zijn, maar die prachtmeiden lopen niet in HNTM, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nederlandse vrouwen, vooral blondines zijn de mooiste ter wereld. Het zou jammer zijn als het een keer niet bestond.
En waarom je hier weer begint over andere culturen is me een raadsel. Dit topic gaat over HNTM en -momenteel- over de presentatiekunsten van de Yfke. Als het over iets anders wilt hebben, dan kun je daar een apart topic over openen.quote:Dat mensen een partner uit een andere kultuur kijgen is logisch, omdat mensen meestal verliefd worden op hun evenbeeld.
Liefde opwekken in een ander bestaat voor een groot deel uit het zoeken naar iemand met dezelfde kenmerken dus. Deze theorie is beschreven door de Oostenrijkse schrijver Robert Musil.
Ze is wel de enige die me is bijgeblevenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
Anne Marie is echt het mooiste meisje van allemaal, ben echt benieuwd hoe ze het zal doen als model en of het voor dr is weggelegd.
Het is dat ook niet Nederlands Next Glamour Model. Voor Glamour moet je bij de FHM wezen. Laat deze meiden zich nou maar gewoon toeleggen op Fashion.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:55 schreef Roi het volgende:
We hebben in Nederland gewoon geen glamour, en dat zie je,
omdat ze wel erg vaak in aparte stukjes te zien was, waarin de meiden commentaar gaven op alles... Volgens mij heeft ze zo ongeveer de meeste zendtijd gehad...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die me is bijgebleven
Okey, thnx, nu weet ik meteen waarom jij je weg in dit topic een beetje kwijt bentquote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Meestal blondeer ik mijn haar dus, dan krijg ik positievere reacties.
Dat moeten we idd nog even afwachtenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Roodharig, sproetjes en symetrisch gezicht kan dan wel gewild zijn, maar dat zegt natuurlijk niets over of Anna Marie fotogeniek is of niet.
Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom type bent?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.
Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.
Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.
of je leest mijn post hierboven en quote 'm ff met een duimpje omhoogquote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom typ bent?![]()
ja.. we zijn het eensquote:Op woensdag 6 september 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of je leest mijn post en quote 'm ff met een duimpje omhoog
we zijn het eens
En wederom had ze vaak 'zoiets van' , aaarghhhquote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
Zag er ook een stukje van idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
Ik voel me ineens zo'n Draculaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.
Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.
Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.
Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
Yfke is bij Jensen best vlot.
Nou ik zat laatst (zaterdagnacht) naar calltv te kijken. En er was een nieuwe presentatrice bij sbs6. Een donker meisje. Die ging me toch een partij tekeer met dr haar.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.
Misschien heeft ze moeite met de autocue.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robotIk heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
![]()
Ohh vandaar dat accent.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
Jezus, ik vond haar al bagger presenteren, maar nu ik weet dat ze een Marrokaanse vriend heeft vind ik haar helemaal waardeloos
JA EN??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ze gaat trouwen met een nederlandse marokkaan.
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:
3 continenten in een week, leven uit je koffer, geen collega's maar concurrenten, overal aan je geplukt, geprikt en geknepen worden, midden in de schijnwerpers staan maar constant in je eentje zijn, altijd op je uiterlijk letten want je uiterlijk is je inkomst... Lijkt me best zwaar.
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
En je zit natuurlijk ver van je familie af.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
Juist, en jetlags zijn ECHT geen pretje... Volgens mij is het aankomen en binnen no-time is de shoot. Dus tijd om een slaapje te doen of zo heb je ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
Het zwaarste deel lijkt mij het afgezeken worden door de domme, oppervlakkige en zelfingenomen kwallen die er in dat wereldje ronddolen....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen
Ik vind jouw avatar echtquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
Yfke praat alsof ze niet kan lezen van de autocue.
En anna Marie is de mooiste![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb ik het trouwens goed begrepen dat er aan het eind van HNTM een 'eindcompetitie' is waarbij de winnaressen van verschillende landen het tegen elkaar zullen opnemen voor Ford models?
Redelijk? Volgens mij redelijk overdreven veel..... Sommige supermodellen kome voor minder hun bed niet meer uitquote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
Dat vind ik in de Amerikaanse versie ook al zo raar. Ik heb daar nog nóóit iemand van Ford Models zien verschijnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef Scandalous het volgende:
Wie is die Rosalie in de jury eigenlijk? Gek dat er niemand van Max bijzit, die hebben er ook wel wat over te zeggen neem ik aan.
Ik vraag me ook echt af of Ford wel blij is met de winnaars. De meesten komen toch in de "Special" sectie terecht, niet in de Fashion.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik in de Amerikaanse versie ook al zo raar. Ik heb daar nog nóóit iemand van Ford Models zien verschijnen.
Als iemand met Marokanen omgaat word ie helaas nog altijd belazert en die producent van het programma zal wel weinig doen om het goed uit de verf te laten komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robotIk heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Als iemand met Marokanen omgaat word ie helaas nog altijd belazert en die producent van het programma zal wel weinig doen om het goed uit de verf te laten komen.
Jammer, want het is een sterk programma, qua opzet.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]jij moet lekker gaan posten in TRU, met je conspiracy theories.
Sjee DDK, waarom zit je Ykes Marokkaanse vriend er steeds bij te betrekken? Dat is totaal onnodig en heeft niets te maken met het programma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Als iemand met Marokanen omgaat word ie helaas nog altijd belazert en die producent van het programma zal wel weinig doen om het goed uit de verf te laten komen.
Jammer, want het is een sterk programma, qua opzet.
Ovo heeft een litteken op haar gezicht, misschien van het prikkeldraad toen ze uit een vluchtelingenkamp wilde wegrennen.. (ok slecht grapje)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Agrippina het volgende:
Het viel me op dat Anne Marie wel heel vaak iets in een interviewtje mocht zeggen. En ik zat maar steeds naar haar Dracula-tanden te kijken. Irritant. Die mag er van mij gelijk uit. Ovo moet winnen.
En nokken maar weer. Heeft he-le-maal niets met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Serendips het volgende:
Trouwens, wat ik erg 'geregiseerd' aan de 1e aflevering vond, was dat de meisjes zogenaamd in groepjes hadden afgesproken in de stad waarna ze allemaal naar de rondvaartboot vertrokken.
Alsof we daarin trappen...
WAUW! Wat een prachtig meisje. En zij is eruit?! Zonde zeg, ze lijkt me echt bloedmooi. Volgens mij kan zij zo aan de slag als topmodel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
Limburgs meisje, kwam erg jong en onzeker over, maar deed het naar mijn mening nog helemaal zo slecht niet.
Ze was inderdaad erg onopvallend en vertelde in het begin dat ze door een vriendin was opgegeven.
Dank je, ik weet het weer. Ze was best lief.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
Limburgs meisje, kwam erg jong en onzeker over, maar deed het naar mijn mening nog helemaal zo slecht niet.
Ze was inderdaad erg onopvallend en vertelde in het begin dat ze door een vriendin was opgegeven.
Trouwens, wat ik erg 'geregiseerd' aan de 1e aflevering vond, was dat de meisjes zogenaamd in groepjes hadden afgesproken in de stad waarna ze allemaal naar de rondvaartboot vertrokken.
Alsof we daarin trappen...
Niet erg realistisch voor high fashion. Maar in Nederland liggen de commercial maten ook iets hoger, dus op zich... Alhoewel, het heet tóp model.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:35 schreef _Arual_ het volgende:
Wel ja, in Australië doen ze het precies andersom. Daar werd er zojuist bijna een meisje uitgegooid omdat ze te dun was. "Je hebt maar maat 34, om model te zijn heb je maat 36 of 38 nodig." Die meiden moesten op de foto in bikini, en de ontwerper van de bikini vond het geen reclame voor zijn kleding, zo'n graatmager iemand.
36-38.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:44 schreef Marloes het volgende:
Hoe hoog liggen de commercial maten in NL dan?
Hier wordt ook gedaan alsof maat 34 per definitie iets extreems en ongezonds is. Een collega van me (klein & tenger) koopt haar kleren altijd in Spanje en Zuid-Frankrijk, want daar kan ze in haar maat tenminste gewoon leuke volwassen kleding vinden en hier in NL moet ze bij wijze van spreken naar de kinderafdeling.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hier wordt altijd geklaagd over slankheid in Nederland. Toen ik voor de laatste keer in Parijs was viel het me op dat er bijna alle vrouwen superslank waren. Dik zijn is daar helemaal geen issue en aangezien mode erg cosmopolities is is de volheid niet bespreekbaar.
Klopt, maar dat gaat niet op voor de modellen natuurlijk. Die moeten net zo petite zijn bij 1m80.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hier wordt ook gedaan alsof maat 34 per definitie iets extreems en ongezonds is. Een collega van me (klein & tenger) koopt haar kleren altijd in Spanje en Zuid-Frankrijk, want daar kan ze in haar maat tenminste gewoon leuke volwassen kleding vinden en hier in NL moet ze bij wijze van spreken naar de kinderafdeling.
De norm is hier toch gewoon wat groter en breder, in Zuid-Europa zijn ze kennelijk wat meer petite.
Ze is echt niet lelijk idd, mooie foto's. (Al heb ik bij sommigen het idee dat ze waaaay oud zijn.) Maar die attitude.quote:Op zondag 10 september 2006 07:52 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond net een Sylvia-hyve, met een hele lading foto's: http://sylvia-hollandsnexttopmodel.hyves.nl/index.php?l3=pi
Op een ander forum zei iemand iets heel treffends in weinig woorden: "Ik heb niet gezegt dat ze lelijk is, ik vind Sylvia een prachtige meid, echt mooi, maar als ze haar mond open doet maakt ze alles kapot."
Veel variatie zit er echter niet in die foto's en dat schijnt toch wel een vereiste te zijn voor een goed model? Constant dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op zondag 10 september 2006 08:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze is echt niet lelijk idd, mooie foto's. (Al heb ik bij sommigen het idee dat ze waaaay oud zijn.) Maar die attitude.
Och, daar kun jij ook wel wat vanquote:Op zondag 10 september 2006 08:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze is echt niet lelijk idd, mooie foto's. (Al heb ik bij sommigen het idee dat ze waaaay oud zijn.) Maar die attitude.
quote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Och, daar kun jij ook wel wat van
Serieus?quote:Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Kathelijn staat trouwens gewoon ingeschreven bij Max, die zagen kennelijk wél de potentie.
Het komt vanavond om 21:30 op RTL5!quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Augustina het volgende:
Was het gisteravond weer?
Ah ok! Thx.quote:Op maandag 11 september 2006 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het komt vanavond om 21:30 op RTL5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |