abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41584794
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Dat vind ik in de Amerikaanse versie ook al zo raar. Ik heb daar nog nóóit iemand van Ford Models zien verschijnen.
Ik vraag me ook echt af of Ford wel blij is met de winnaars. De meesten komen toch in de "Special" sectie terecht, niet in de Fashion.
pi_41592966
Ik zie net weer zo'n reclame voor het programma, met Yfke die idd Holland's next Tap (pauze) Maddel zegt. Hoe meer je er op let hoe meer ik er om moet lachen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_41602419
vond het wel een leuk programma vooral die Silvia heeft zon arrogante kop niet normaal
Haleloeja
pi_41602567
Deel van een interview van jurylid Rosalie (ex-Delon) in een gay magazine..

Wat is het verschil tussen de Amerikaanse versie en de Nederlandse versie?

“In Amerika doen die meisjes toch vooral mee om te winnen, in Nederland gaat het de kandidaten meer om de ervaring. Althans, dat zeggen ze dan. De meisjes in de Nederlandse versie doen toch wat liever tegen elkaar dan die in de Amerikaanse. Bij de opnames zagen we dat een meisje iets wint en vervolgens tegen een ander zegt: ‘Ik vind eigenlijk dat jij had moeten winnen.’ En dan gaan ze allemaal in een groepje staan janken. Ik heb nog aan de producenten voorgesteld om de show Holland’s Next Poldermodel te noemen maar daar konden ze de humor helaas niet van inzien.”

Maar in principe wordt wel hetzelfde systeem gehanteerd?

“Yep, iedere keer moeten de kandidaten een fotoshoot doen of een modeshow lopen, dat soort dingen. En aan het einde van de aflevering valt er eentje af. De finale wordt in oktober opgenomen en vrijwel direct daarna uitgezonden. Dat is wél anders dan in Amerika, om te voorkomen dat al uit zou lekken wie de winnares is. Probeer maar eens met een heel productieteam en al die kandidaten de uitslag geheim te houden, terwijl het nog niet op tv is geweest. Voor je het weet staat zoiets op de voorpagina van Privé. De kandidaten hebben ook allemaal weer een beste vriend of vriendin, waar ze het in vertrouwen aan vertellen. Je kunt zoiets nooit geheimhouden.”

Zijn er nog leuke anekdotes van de set?

“Van de andere juryleden kreeg ik het een en ander te horen. Zoals welke meisjes geen andere kleding wilden, geen ander haar, of alleen en profil gefotografeerd wilde worden. Er zit zelfs een meisje tussen die tijdens sommige fotoshoots stond te tollen op haar benen van de alcohol. Die vroeg om elf uur ’s ochtends op een shoot al naar een fles rosé, misschien vanwege de stress. Zulk gedrag is natuurlijk niet professioneel. Zéker niet als je aan het werk bent. Wat je doet als je vrij bent, moet je zelf weten.”

Janice Dickinson is het bitchy jurylid van de Amerikaanse versie. Jij bent eigenlijk een beetje de Janice van de Nederlandse show, hè?

“Nou, ik ben iets minder gelift, denk ik. Hoewel dat niet per sé een voordeel hoeft te zijn. Maar zeg inderdaad wel wat ik vind. De andere juryleden zijn gewoon te aardig. Dat Balkenende-achtige Nederlandse, zeg maar. Je hoeft heus niet bitcherig of gemeen te zijn maar moet wel eerlijk zijn. Als iets zuigt, zeg ik dat gewoon. Sommige meiden hebben gewoon een kutdag of een kutfoto. Dan zeg ik ook wel tegen ze: ‘Je hebt gewoon een klotefoto, hij ziet er echt niet uit.’ Maar als je tegen zo’n meisje zegt dat ze niet gespierd genoeg is, of te dik, creëer je misschien wel een soort anorexiageval dat later een vinger in haar keel steekt. Dat kan natuurlijk niet – je bent wel op televisie.”
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:43:20 #255
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41608406
Een positief punt (als je het zo mag noemen) bij de TM-series, vind ik dat de jury stemt welk meisje weg dient te gaan.

Wat je vaak ziet als publiek mag stemmen, is dat ze stemmen voor de underdog (omdat het zo zielig is) of omdat ze één meisje zo aardig vinden. Dat ze niet kan poseren en niet goed op foto's staat, doet er dan niet toe.

Bij andere series zoals Idols en Dancing on Ice heb je dat heel duidelijk wél. En da's niet waar de show om gaat. Als je niet kan zingen, of niet kan schaatsen, moet je opzouten. En als je geen modelmateriaal bent, óók. Gelukkig gebeurt dat iig bij de laatste zoals het hoort.
(Un)masking for the greater good.
pi_41613686
Het viel me op dat Anne Marie wel heel vaak iets in een interviewtje mocht zeggen. En ik zat maar steeds naar haar Dracula-tanden te kijken. Irritant. Die mag er van mij gelijk uit. Ovo moet winnen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:01:05 #257
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41614136
Wie zou die alcoholverslaafde zijn? Ik gok Silvia
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41614451
Da's al bekend, dat dat Sylvia is Zag het in een voorstukje voorbij komen..
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:22:29 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41614725
we hebben weer een Alcoholic Bitch!

dus nu is het niet Lisaaaaaaa!! maar Sylviaaaaaaaaaaa!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41614969
Jezus, wat staan ze dom op de foto.
Amerikanen zijn hier gewoon veel beter in. Heb gekeken naar de eerste afvalronde en vond de presentatrice echt barslecht. Ze praat langzaam en zonder enthousiasme.
Vind de amerikaanse versie veel boeiender.
pi_41615294
Mijn favoriet tot nu toe is Annika, Anne Marie is de meest bijzondere qua uitstraling, maar wel een krengetje denk ik en als derde vind ik Stephanie wel wat hebben.

Sylvia bijzonder dom, maar ik had pas echt de kriebels van die Charmayne, vreselijk typ.

Die Kathelijn deed me trouwens enorm denken aan Alizée, dat zangeresje.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_41615987
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robot Ik heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
Als iemand met Marokanen omgaat word ie helaas nog altijd belazert en die producent van het programma zal wel weinig doen om het goed uit de verf te laten komen.

Jammer, want het is een sterk programma, qua opzet.

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41616009
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Als iemand met Marokanen omgaat word ie helaas nog altijd belazert en die producent van het programma zal wel weinig doen om het goed uit de verf te laten komen.

jij moet lekker gaan posten in TRU, met je conspiracy theories.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_41616382
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

jij moet lekker gaan posten in TRU, met je conspiracy theories.

Wat nou, ze heeft toch duidelijk een punt!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:24:12 #265
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41616403
quote:

[..]

Sjee DDK, waarom zit je Ykes Marokkaanse vriend er steeds bij te betrekken? Dat is totaal onnodig en heeft niets te maken met het programma.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:27:13 #266
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41616474
Yfke met een Marokaans accent [insert hoog piepstemmetje] Gatverrdameee!!

ennehh DDK is jouw usernaam niet een typefoutje? Moet die eerste D niet een T zijn?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:55:25 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_41617296
Ik denk dat DDK thuis niet genoeg aandacht krijgt.
pi_41624795
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Agrippina het volgende:
Het viel me op dat Anne Marie wel heel vaak iets in een interviewtje mocht zeggen. En ik zat maar steeds naar haar Dracula-tanden te kijken. Irritant. Die mag er van mij gelijk uit. Ovo moet winnen.
Ovo heeft een litteken op haar gezicht, misschien van het prikkeldraad toen ze uit een vluchtelingenkamp wilde wegrennen.. (ok slecht grapje)

Scheve tanden en een bonzai boompje op haar hoofd. Ze is wel gezellig maar please..model? NEE
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:02:40 #269
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41625171
quote:

[..]

En nokken maar weer. Heeft he-le-maal niets met dit topic te maken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41626017

Ik heb de laatste 7 minuten gemist, en nu zie ik dat Katelijn eruit is. Kan me haar niet meer herinneren. Dwz dat zij, Annika en nog eentje erg op elkaar lijken. Kan iemand nog even samenvatten wat zij allemaal deed/zei etc tijdens aflevering 1?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_41626555

Limburgs meisje, kwam erg jong en onzeker over, maar deed het naar mijn mening nog helemaal zo slecht niet.
Ze was inderdaad erg onopvallend en vertelde in het begin dat ze door een vriendin was opgegeven.

Trouwens, wat ik erg 'geregiseerd' aan de 1e aflevering vond, was dat de meisjes zogenaamd in groepjes hadden afgesproken in de stad waarna ze allemaal naar de rondvaartboot vertrokken.
Alsof we daarin trappen...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_41626599
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Serendips het volgende:

Trouwens, wat ik erg 'geregiseerd' aan de 1e aflevering vond, was dat de meisjes zogenaamd in groepjes hadden afgesproken in de stad waarna ze allemaal naar de rondvaartboot vertrokken.
Inderdaad!

"Hey, jij hier op CS! En wat toevallig, de cameraploeg is er ook!"
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:08:31 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41641465
ik denk dat ze daar gewoon om een bepaalde tijd moesten zijn, en ze kenden elkaar natuurlijk al van de voorrondes op het station iig. Dat van middenin de stad was een beetje te ver gezocht
pi_41652614
quote:
[afbeelding]

Limburgs meisje, kwam erg jong en onzeker over, maar deed het naar mijn mening nog helemaal zo slecht niet.
Ze was inderdaad erg onopvallend en vertelde in het begin dat ze door een vriendin was opgegeven.
WAUW! Wat een prachtig meisje. En zij is eruit?! Zonde zeg, ze lijkt me echt bloedmooi. Volgens mij kan zij zo aan de slag als topmodel.
pi_41654244
quote:
[afbeelding]

Dank je, ik weet het weer. Ze was best lief.

ik zie nu dat Australian Next Topmodel bezig is... is daar al een topic voor geopend?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_41654953
Wel ja, in Australië doen ze het precies andersom. Daar werd er zojuist bijna een meisje uitgegooid omdat ze te dun was. "Je hebt maar maat 34, om model te zijn heb je maat 36 of 38 nodig." Die meiden moesten op de foto in bikini, en de ontwerper van de bikini vond het geen reclame voor zijn kleding, zo'n graatmager iemand.
pi_41656059
Ik vond de Australische versie er erg leuk uit zien!
Wat mij betreft een aanrader!
pi_41656164
En de presentatie vond ik een stuk beter!
pi_41656926
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:35 schreef _Arual_ het volgende:
Wel ja, in Australië doen ze het precies andersom. Daar werd er zojuist bijna een meisje uitgegooid omdat ze te dun was. "Je hebt maar maat 34, om model te zijn heb je maat 36 of 38 nodig." Die meiden moesten op de foto in bikini, en de ontwerper van de bikini vond het geen reclame voor zijn kleding, zo'n graatmager iemand.
Niet erg realistisch voor high fashion. Maar in Nederland liggen de commercial maten ook iets hoger, dus op zich... Alhoewel, het heet tóp model.
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:44:36 #280
57434 Marloes
Digital Love
pi_41657048
Hoe hoog liggen de commercial maten in NL dan?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_41658093
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:44 schreef Marloes het volgende:
Hoe hoog liggen de commercial maten in NL dan?
36-38.
Maar in het buitenland willen ze toch echt 34, en ook in high fashion in NL gaan ze uit van de 90-60-90, gewoon omdat dat het enige is wat past.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:36:14 #282
57434 Marloes
Digital Love
pi_41658517
Hm nouja, als fotograaf van lingerie kan ik wel begrijpen dat ze liever iemand hebben met 36-38 dan 34, denk dat 't dan wel wat mooier uitkomt.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_41659082
Hier wordt altijd geklaagd over slankheid in Nederland. Toen ik voor de laatste keer in Parijs was viel het me op dat er bijna alle vrouwen superslank waren. Dik zijn is daar helemaal geen issue en aangezien mode erg cosmopolities is is de volheid niet bespreekbaar.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41659500
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hier wordt altijd geklaagd over slankheid in Nederland. Toen ik voor de laatste keer in Parijs was viel het me op dat er bijna alle vrouwen superslank waren. Dik zijn is daar helemaal geen issue en aangezien mode erg cosmopolities is is de volheid niet bespreekbaar.
Hier wordt ook gedaan alsof maat 34 per definitie iets extreems en ongezonds is. Een collega van me (klein & tenger) koopt haar kleren altijd in Spanje en Zuid-Frankrijk, want daar kan ze in haar maat tenminste gewoon leuke volwassen kleding vinden en hier in NL moet ze bij wijze van spreken naar de kinderafdeling.
De norm is hier toch gewoon wat groter en breder, in Zuid-Europa zijn ze kennelijk wat meer petite.
pi_41660209
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef thaleia het volgende:

[..]

Hier wordt ook gedaan alsof maat 34 per definitie iets extreems en ongezonds is. Een collega van me (klein & tenger) koopt haar kleren altijd in Spanje en Zuid-Frankrijk, want daar kan ze in haar maat tenminste gewoon leuke volwassen kleding vinden en hier in NL moet ze bij wijze van spreken naar de kinderafdeling.
De norm is hier toch gewoon wat groter en breder, in Zuid-Europa zijn ze kennelijk wat meer petite.
Klopt, maar dat gaat niet op voor de modellen natuurlijk. Die moeten net zo petite zijn bij 1m80.
pi_41660501
Ik reageerde op DDK, niet op het topic in het algemeen. Heb het hele programma nog nooit gezien
pi_41667543
Ik vond net een Sylvia-hyve, met een hele lading foto's: http://sylvia-hollandsnexttopmodel.hyves.nl/index.php?l3=pi

Op een ander forum zei iemand iets heel treffends in weinig woorden: "Ik heb niet gezegt dat ze lelijk is, ik vind Sylvia een prachtige meid, echt mooi, maar als ze haar mond open doet maakt ze alles kapot. "

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2006 07:54:49 ]
pi_41667605
quote:
Op zondag 10 september 2006 07:52 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond net een Sylvia-hyve, met een hele lading foto's: http://sylvia-hollandsnexttopmodel.hyves.nl/index.php?l3=pi

Op een ander forum zei iemand iets heel treffends in weinig woorden: "Ik heb niet gezegt dat ze lelijk is, ik vind Sylvia een prachtige meid, echt mooi, maar als ze haar mond open doet maakt ze alles kapot. "
Ze is echt niet lelijk idd, mooie foto's. (Al heb ik bij sommigen het idee dat ze waaaay oud zijn.) Maar die attitude.
pi_41667819
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:32 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ze is echt niet lelijk idd, mooie foto's. (Al heb ik bij sommigen het idee dat ze waaaay oud zijn.) Maar die attitude.
Veel variatie zit er echter niet in die foto's en dat schijnt toch wel een vereiste te zijn voor een goed model? Constant dezelfde gezichtsuitdrukking
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_41675086
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:32 schreef Toeps het volgende:

[..]

Och, daar kun jij ook wel wat van
pi_41678946
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Och, daar kun jij ook wel wat van
Want jij kent me, of hebt me ooit in het echt gezien.

Vraag maar aan zo'n beetje elke fotograaf op Fok! waarmee ik gewerkt heb, níemand heeft klachten hoor.
  zondag 10 september 2006 @ 17:50:51 #292
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41680839
Hmmm, ook zo lekker lullig. Ga ik op die site op RTL kijken wanneer en hoelaat het nu precies wordt uitgezonden, en da's dus niet te vinden. Of ik ben blind, of RTL is te dom om het te vermelden.
pi_41681247
21u30
I had a signature once. It was awful.
pi_41700403
Yfke kan echt niet Presenteren, verre weg van goed..!!
En wat is die Sylvie een bitch! Dat gezeik over dur haar.
pi_41700738
Kathelijn staat trouwens gewoon ingeschreven bij Max, die zagen kennelijk wél de potentie.
pi_41700889
Was het gisteravond weer?
  maandag 11 september 2006 @ 11:22:27 #297
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41701057
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Kathelijn staat trouwens gewoon ingeschreven bij Max, die zagen kennelijk wél de potentie.
Serieus?
  maandag 11 september 2006 @ 11:24:15 #298
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_41701130
De enige die potentie hebben om te winnen zijn Sylvia en Stefanie. Sylvia zou het goed in commercials van Ralp Lauren. Stefanie zie ik meer in de commercials van Prada of Burberry.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_41701194
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Augustina het volgende:
Was het gisteravond weer?
Het komt vanavond om 21:30 op RTL5!
pi_41701232
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het komt vanavond om 21:30 op RTL5!
Ah ok! Thx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo