abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41543151
Anne Marie is echt het mooiste meisje van allemaal, ben echt benieuwd hoe ze het zal doen als model en of het voor dr is weggelegd.
Whatever I want.
pi_41543194
Sanne is het knapst denk ik.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  woensdag 6 september 2006 @ 10:52:15 #203
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41543208
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nederlandse vrouwen, vooral blondines zijn de mooiste ter wereld. Het zou jammer zijn als het een keer niet bestond.
Tot hier volg ik het nog. En het zal best zo zijn, maar die prachtmeiden lopen niet in HNTM, dat kan ik je wel zeggen.
quote:
Dat mensen een partner uit een andere kultuur kijgen is logisch, omdat mensen meestal verliefd worden op hun evenbeeld.

Liefde opwekken in een ander bestaat voor een groot deel uit het zoeken naar iemand met dezelfde kenmerken dus. Deze theorie is beschreven door de Oostenrijkse schrijver Robert Musil.
En waarom je hier weer begint over andere culturen is me een raadsel. Dit topic gaat over HNTM en -momenteel- over de presentatiekunsten van de Yfke. Als het over iets anders wilt hebben, dan kun je daar een apart topic over openen.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:52:57 #204
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41543228
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
Anne Marie is echt het mooiste meisje van allemaal, ben echt benieuwd hoe ze het zal doen als model en of het voor dr is weggelegd.
Ze is wel de enige die me is bijgebleven
pi_41543267
waarom niet een keer lekkere wijven... dan is het maar nep, hoef je in ieder geval niet van die graftakken te zien.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41543282
Knap zijn is ondergeschikt aan de persoonlijkheid, maar Sanne en Katelijne -vooral Sanne- zijn het knapst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Den_Dead_Kennedys op 06-09-2006 11:03:01 ]
pi_41543292
We hebben in Nederland gewoon geen glamour, en dat zie je,
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41543327
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:55 schreef Roi het volgende:
We hebben in Nederland gewoon geen glamour, en dat zie je,
Het is dat ook niet Nederlands Next Glamour Model. Voor Glamour moet je bij de FHM wezen. Laat deze meiden zich nou maar gewoon toeleggen op Fashion.
pi_41543481
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.

Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.

Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.

Meestal blondeer ik mijn haar dus, dan krijg ik positievere reacties.
pi_41543742
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ze is wel de enige die me is bijgebleven
omdat ze wel erg vaak in aparte stukjes te zien was, waarin de meiden commentaar gaven op alles... Volgens mij heeft ze zo ongeveer de meeste zendtijd gehad...
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:14:19 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41543757
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Okey, thnx, nu weet ik meteen waarom jij je weg in dit topic een beetje kwijt bent
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 6 september 2006 @ 11:14:58 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41543771
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Natalie het volgende:

[..]

Roodharig, sproetjes en symetrisch gezicht kan dan wel gewild zijn, maar dat zegt natuurlijk niets over of Anna Marie fotogeniek is of niet.
Dat moeten we idd nog even afwachten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41543849
quote:
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.

Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.

Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.

Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom type bent?
  woensdag 6 september 2006 @ 11:19:19 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41543895
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom typ bent?
of je leest mijn post hierboven en quote 'm ff met een duimpje omhoog

we zijn het eens
pi_41543905
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

of je leest mijn post en quote 'm ff met een duimpje omhoog

we zijn het eens
ja.. we zijn het eens Ik las ff verkeerd

[ Bericht 9% gewijzigd door Ephemera op 06-09-2006 11:20:32 (oops) ]
  woensdag 6 september 2006 @ 11:21:15 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41543937
opgelost
pi_41543992
haha I know. Maar ik had nog een oude pagina voor me en jouw reactie niet gezien. Vervolgens reageerde ik even op de verkeerde.. maar goed; eind goed, al goed. We bedoelden hetzelfde
On topic maar weer
pi_41546459
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
pi_41546857
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
En wederom had ze vaak 'zoiets van' , aaarghhh
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 6 september 2006 @ 13:14:16 #220
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41547160
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Zag er ook een stukje van idd.
En wat zat ze met d'r haar te spelen steeds
pi_41547698
Ik heb gisteren ook zitten kijken. Maar Yfke Sturm is echt een verkeerde keuze. Ze is nog te jong en wil zelf graag meiden uitlachen! Naar mijn mening had een andere model die meer op haar zang heeft dan Yfke het kunnen presenteren. Dan de jury? Ex van Alain Delon? Model?? Volgens mij is zij pas een beroemdheid in Nederland geworden nadat ze het met bejaarde kerels ging doen zoals Alain Delon en nu vandoor gaan met een brillenmontuur gigant in Parijs.

Betreft de meiden; Als dit 10 beste kandidaten moeten zijn van de 800 dan week ik het niet meer!

-Annika; Is leuk voor de Bijenkorf of hema folders, maar heeft geen potentie om internationaal door te breken.
-OVO: Zwaar overdreven meid, die door haar enthousiastheid al denkt dat ze er is, maar de bitch in her komt nog wel naar boven! Zij heeft geen potenties om model te zijn. Dit programma is slim want ze denken ook, laat mij maar een allochtoon erin zetten, zodat ze geen beschuldigingen naar hun adres krijgen dat dit een puur blanke aangelegenheid zou zijn. Maar wat mij betreft had er wel wat meer kleur in gemogen.
- Silvia; Bloed mooie meid, maar zelf schuilt zij zich achter een pak make up, terwijl wanneer ze opgemaakt wordt door een visagiste, dat zij echt potentie heeft om door te kunnen breken. Haar enige nadeel is; Ze heeft een verrot karakter, wat haar nog eens parte kan gaan spelen.
- Sanne; Dat ze deze meid gekozen hebben? Ongelovelijk? Aldi of Lidl reklame is ze zelf niet eens goed genoeg voor! Totaal geen model capaciteiten.
- Anne marie; Dit kan nog eens een verrassing worden. Leuke sproetengezicht en heeft wel wat in haar zitten.
- Charmayne; Dat deze de top 10 heeft gehaald is een doodschande! Dit kind straalt negatief uit en schiet eeuwing in de verdeding omdat ze zicht zwaar onzeker voelt tussen alle meiden.
- Daisy; Wel een leuke meid om te zien, maar als zij modellen skills heeft? Er zit geen variatie in.
- Marcia; Vind haar zo slecht nog niet, maar zal absoluut niet winnen.
- Stephanie; Dat kapsel is vreselijk! zo vierkant en een vrij mannen gezicht. Totaal onaantrekkelijk meisje.
- Katelijn; Ik denk dat zij maar haar modellen ambities moet laten varen. Dit is toch geen model meer.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:38:01 #222
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_41547859
ben erg benieuwd naar volgende week... sylvia !!! vind het wel een beetje bot van die makeupnicht dattie dat zo zegt.
En van dat haar.... maar niet donkerblond

ze mogen ook wel opbouwende kritiek geven. nu is het alleen maar gezeik.

Ga het wel verder volgen, moet het alleen niet proberen te vergelijken met ANTM want Yfke is geen Tyra.... We zullen zien hoe het verloopt....
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_41548069
quote:

Ik voel me ineens zo'n Dracula .

Mên hou eens op joh, dat semi-psychologische gedoe. Dit is een spelletje om wie het mooiste op een foto kan staan. Get over it.
Whatever I want.
pi_41548712
Yes Sugazz
  woensdag 6 september 2006 @ 14:12:49 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41548808
je vervuilt het topic een klein beetje
pi_41549143
Silva: Bah, arrogant en téveel make-up!!
Marcia, Sanne en Annika: Die zijn wel mooi
'Koop een taart en vier het'
pi_41554280
Yfke is echt heel erg... ik ga het programma gewoon niet verder kijken, omdat ik me rot erger aan Yfke
Dance 'til ya drop!
pi_41555915
Ik vind het helemaal leuk! En die Sylvia moet er inderdaad nog veel langer inblijven, dan gebeurt er vast nog heel wat, maar war een k.u.t. wijf!
pi_41555971
Yfke is bij Jensen best vlot.
pi_41556434
Ze gaat trouwen met een nederlandse marokkaan.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:23:50 #231
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41556477
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
Yfke is bij Jensen best vlot.
Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.
pi_41556487
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robot Ik heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_41556563
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.
Nou ik zat laatst (zaterdagnacht) naar calltv te kijken. En er was een nieuwe presentatrice bij sbs6. Een donker meisje. Die ging me toch een partij tekeer met dr haar.
Na de reclame had ze ineens een staart in ;')
pi_41556819
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robot Ik heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
Misschien heeft ze moeite met de autocue.
pi_41560761
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
Jezus, ik vond haar al bagger presenteren, maar nu ik weet dat ze een Marrokaanse vriend heeft vind ik haar helemaal waardeloos
Ohh vandaar dat accent.
Delivered without an information leaflet
pi_41561567
Het leek alsof ze zich geen houding kon geven...elke keer "dank je wel" pffffffff....
pi_41562082
Ik hoop dat ze zich een beetje in gaan houden met de standaard opmerking: Je moet t niet onderschatten, t is helemaal geen glamour, het is gewoon keihard werken! Kan iemand mij eindelijk ns uitleggen wat er keihard werken is aan ff snel wat jurkjes aantrekken, make-up laten doen, ff kapsel laten doen, en vervolgens in een paar leuke poses voor de camera gaan staan.
  ESF Reporter woensdag 6 september 2006 @ 21:07:37 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_41562256
3 continenten in een week, leven uit je koffer, geen collega's maar concurrenten, overal aan je geplukt, geprikt en geknepen worden, midden in de schijnwerpers staan maar constant in je eentje zijn, altijd op je uiterlijk letten want je uiterlijk is je inkomst... Lijkt me best zwaar.
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:27:45 #239
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41563196
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ze gaat trouwen met een nederlandse marokkaan.
JA EN??

dat doen wel meer matrassen hoor
pi_41563455
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:
3 continenten in een week, leven uit je koffer, geen collega's maar concurrenten, overal aan je geplukt, geprikt en geknepen worden, midden in de schijnwerpers staan maar constant in je eentje zijn, altijd op je uiterlijk letten want je uiterlijk is je inkomst... Lijkt me best zwaar.
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
pi_41564146
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:

Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
En je zit natuurlijk ver van je familie af.

Ik denk dat het werk zoveel harde als fijne kanten heeft. Je moet jezelf constant bewijzen, van casting naar casting om aangenomen te worden, constant op je uiterlijk letten, doen wat fotografen die zichzelf geweldig vinden willen, enz.

Maar aan de andere kant verdien je niet slecht, woon je in toffe steden, vlieg je de halve wereld over als je geluk hebt...
  woensdag 6 september 2006 @ 21:56:13 #242
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_41564404
Yfke praat alsof ze niet kan lezen van de autocue.

En anna Marie is de mooiste
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 6 september 2006 @ 22:07:04 #243
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_41564966
quote:

[..]

Juist, en jetlags zijn ECHT geen pretje... Volgens mij is het aankomen en binnen no-time is de shoot. Dus tijd om een slaapje te doen of zo heb je ook niet.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_41572282
quote:

[..]

Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen
Het zwaarste deel lijkt mij het afgezeken worden door de domme, oppervlakkige en zelfingenomen kwallen die er in dat wereldje ronddolen....
pi_41575527
Heb ik het trouwens goed begrepen dat er aan het eind van HNTM een 'eindcompetitie' is waarbij de winnaressen van verschillende landen het tegen elkaar zullen opnemen voor Ford models?
  donderdag 7 september 2006 @ 10:10:26 #246
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41576027
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
Yfke praat alsof ze niet kan lezen van de autocue.

En anna Marie is de mooiste
Ik vind jouw avatar echt

sorry..off-topic
pi_41577125
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb ik het trouwens goed begrepen dat er aan het eind van HNTM een 'eindcompetitie' is waarbij de winnaressen van verschillende landen het tegen elkaar zullen opnemen voor Ford models?
Ja.

De winnares van vorig jaar werd daar vierde, maar ik heb niet het gevoel dat er dit jaar eentje bij zit die het zover brengt.
pi_41577436
Wie is die Rosalie in de jury eigenlijk? Gek dat er niemand van Max bijzit, die hebben er ook wel wat over te zeggen neem ik aan.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41583311
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:

Redelijk? Volgens mij redelijk overdreven veel..... Sommige supermodellen kome voor minder hun bed niet meer uit
The secret of getting ahead is getting started
pi_41584722
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef Scandalous het volgende:
Wie is die Rosalie in de jury eigenlijk? Gek dat er niemand van Max bijzit, die hebben er ook wel wat over te zeggen neem ik aan.
Dat vind ik in de Amerikaanse versie ook al zo raar. Ik heb daar nog nóóit iemand van Ford Models zien verschijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')