Tot hier volg ik het nog. En het zal best zo zijn, maar die prachtmeiden lopen niet in HNTM, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nederlandse vrouwen, vooral blondines zijn de mooiste ter wereld. Het zou jammer zijn als het een keer niet bestond.
En waarom je hier weer begint over andere culturen is me een raadsel. Dit topic gaat over HNTM en -momenteel- over de presentatiekunsten van de Yfke. Als het over iets anders wilt hebben, dan kun je daar een apart topic over openen.quote:Dat mensen een partner uit een andere kultuur kijgen is logisch, omdat mensen meestal verliefd worden op hun evenbeeld.
Liefde opwekken in een ander bestaat voor een groot deel uit het zoeken naar iemand met dezelfde kenmerken dus. Deze theorie is beschreven door de Oostenrijkse schrijver Robert Musil.
Ze is wel de enige die me is bijgeblevenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
Anne Marie is echt het mooiste meisje van allemaal, ben echt benieuwd hoe ze het zal doen als model en of het voor dr is weggelegd.
Het is dat ook niet Nederlands Next Glamour Model. Voor Glamour moet je bij de FHM wezen. Laat deze meiden zich nou maar gewoon toeleggen op Fashion.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:55 schreef Roi het volgende:
We hebben in Nederland gewoon geen glamour, en dat zie je,
omdat ze wel erg vaak in aparte stukjes te zien was, waarin de meiden commentaar gaven op alles... Volgens mij heeft ze zo ongeveer de meeste zendtijd gehad...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die me is bijgebleven
Okey, thnx, nu weet ik meteen waarom jij je weg in dit topic een beetje kwijt bentquote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Meestal blondeer ik mijn haar dus, dan krijg ik positievere reacties.
Dat moeten we idd nog even afwachtenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Roodharig, sproetjes en symetrisch gezicht kan dan wel gewild zijn, maar dat zegt natuurlijk niets over of Anna Marie fotogeniek is of niet.
Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom type bent?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.
Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.
Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.
of je leest mijn post hierboven en quote 'm ff met een duimpje omhoogquote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Zal ik me over je gaan opwinden? Of zal ik er van uitgaan dat je gewoon een wat dom typ bent?![]()
ja.. we zijn het eensquote:Op woensdag 6 september 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of je leest mijn post en quote 'm ff met een duimpje omhoog
we zijn het eens
En wederom had ze vaak 'zoiets van' , aaarghhhquote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
Zag er ook een stukje van idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Michellee het volgende:
Gisteren was Yfke bij Jensen, zo dat mens zat echt constant alleen maar een beetje dom te grijnzen...
Ik voel me ineens zo'n Draculaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Overigens is licht-blond de meest aantrekkelijke kleur, maar die ontbreekt eigenlijk. Ik weet ook niet waarom ik altijd voor blond kies, maar blond is licht en neigt richting wit en lichte kleuren werken nu eenmaal erg positief.
Licht wordt geassocieerd met de dag, de zon, het leven en het vruchtbare zaad. Terwijl donker afschrikt, de nacht, het duistere zwarte enge waar mensen gespannen en negatief van worden.
Zwart absorbeert ook lichtenergie en wit reflecteert de lichtstraal als je je de natuurkundeles herinnert.
Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
Yfke is bij Jensen best vlot.
Nou ik zat laatst (zaterdagnacht) naar calltv te kijken. En er was een nieuwe presentatrice bij sbs6. Een donker meisje. Die ging me toch een partij tekeer met dr haar.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond dat ze zo raar met haar haar zat te spelen gedurende het gesprek.
Misschien heeft ze moeite met de autocue.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
Heeft die Yfke een of ander spraakgebrek of zo, of is ze stiekem een robotIk heb van mn leven nog nooit iemand zo mechanisch en vreemd horen praten
![]()
Ohh vandaar dat accent.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
Jezus, ik vond haar al bagger presenteren, maar nu ik weet dat ze een Marrokaanse vriend heeft vind ik haar helemaal waardeloos
JA EN??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ze gaat trouwen met een nederlandse marokkaan.
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:
3 continenten in een week, leven uit je koffer, geen collega's maar concurrenten, overal aan je geplukt, geprikt en geknepen worden, midden in de schijnwerpers staan maar constant in je eentje zijn, altijd op je uiterlijk letten want je uiterlijk is je inkomst... Lijkt me best zwaar.
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
En je zit natuurlijk ver van je familie af.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
Juist, en jetlags zijn ECHT geen pretje... Volgens mij is het aankomen en binnen no-time is de shoot. Dus tijd om een slaapje te doen of zo heb je ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen maar ja, het zijn wel verschillende klussen en ze zijn niet allemaal vlak na elkaar neem ik aan dus dan moet het toch wel weer te doen zijn?
Het zwaarste deel lijkt mij het afgezeken worden door de domme, oppervlakkige en zelfingenomen kwallen die er in dat wereldje ronddolen....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, daar heb je wel gelijk in idd, maar het "zwaarste" deel lijkt me dan wel t reizen en de tijdsverschillen
Ik vind jouw avatar echtquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
Yfke praat alsof ze niet kan lezen van de autocue.
En anna Marie is de mooiste![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb ik het trouwens goed begrepen dat er aan het eind van HNTM een 'eindcompetitie' is waarbij de winnaressen van verschillende landen het tegen elkaar zullen opnemen voor Ford models?
Redelijk? Volgens mij redelijk overdreven veel..... Sommige supermodellen kome voor minder hun bed niet meer uitquote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Cee het volgende:
Maar, van de andere kant, daar kiezen ze zelf voor. En ze krijgen er redelijk voor betaald.
Dat vind ik in de Amerikaanse versie ook al zo raar. Ik heb daar nog nóóit iemand van Ford Models zien verschijnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef Scandalous het volgende:
Wie is die Rosalie in de jury eigenlijk? Gek dat er niemand van Max bijzit, die hebben er ook wel wat over te zeggen neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |