Ik voel dat dit een lang mailtje word:
Yfke, beeldschoon als ze lacht, maar als ze gewoon praat heeft ze nauwelijks uitstraling. Ze zat er bij het voorstukje echt bij alsof ze er geen zin in had. Ook bij Jensen vond ik haar weer redelijk koud en onsympathiek. Zo opschepperig over alles. Ze is zo mooi als ze haar (gekochte) tanden bloodlacht. Ze lijkt een beetje op een blonde Daphne Bunskoek qua uiterlijk alleen ontbreekt de intelligentie en de warmte. Hoe ze het programma aan elkaar presenteerde was natuurlijk een ramp, pijnlijk om te zien. Ook toen ze de slaapkamer binnenliep was het alsof er iemand van de productie kwam vragen wie er koffie wilde.
De meisjes. Cathelijne zag er op de promofoto's veel beloverd uit maar vond haar te onopvallend tussen alle andere meisjes.
Beugelbekkie Charmaine heeft hele mooie wenkbrauwen maar een beetje een te scherp gezicht. Ben benieuwd hoe ze word als ze die beugel eruit rukken.
Ovo is gewoon ronduitlelijk. Lelijk litteken in haar gezicht, scheve tanden, scheve mond en een bonsai boompje op d'r hoofd was als haar moet voldoen. Maar leuk is ze wel (al zag ik net een stukje bij Jensen waarbij ze echt de uberbitch is)
Marcia vind ik erg leuk. Wat een leuke vlotte moeder lijkt me dat. Maar 26 is wel te oud om het nog echt te gaan maken als model
Anna Marie vind ik superleuk, maar voor een model heeft ze inderdaad een onderkin en een buikje. Waarschijnlijk zouden mensen haar in het dagelijks leven mager vinden. In de modellenwereld is ze gewoon te mollig. Bloedmooi en lief meisje.
Sylvia vind ik qua ogen bloedmooi, echt supermooie ogen. Teveel make up, te ordinair, te bitchy, te gemeen, precies goed voor deze show dus. Maar ook zij is te dik.
Daisy is gewoon geen mooi meisje. Wel een sympathiek meisje maar daar landt je nog geen covers of werk mee.
Stefanie vind ik apart qua uiterlijk maar ze heeft een te grote kin.. die kin is echt HUGE...en dat zal tegen haar werken.
Vond het programma wel leuk, maar de modeshow was pijnlijk om te zien. Genant gewoon dat ze een zaaltje huurden voor 10 euro en de modellen lieten rondlopen op een platvorm waarop ik mijn musical in groep 8 nog heb uitgevoerd.
King of Style, KOTS...hoe durf je jezelf zo te laten noemen. Misschien ben je bekend in de innercircle maar Nederland vind je maar een flapdrol.
Prince of Make-Up whatever, Nederland kent je niet, laat eerst nu maar zien wat je met je make-up kan dan mag je je volgend seizoen prince of make-up noemen
Die 2 ouwe uitgezakte wijven in de jury..pfff...40tiger die voor een blad voor tienermeisjes werkt en Rosalie van Bremen die nooit een topmodel is geweest maar alleen bekend is omdat ze het zaad uit de zak van Alain Delon wegslurpte.
Afijn ik vond het gebitch heerlijk onder de meiden. De jury vind ik mag meer positieve kritiek geven ipv al onzekere meisjes nog meer onzekerder te maken. Foto's langer laten zien.
Ook het mannelijke vaste jurylid vond ik een eikel.
Vond het ook niet goed dat ze een pose na moesten doen..ze moeten zelf maar leren poseren en niet naapen.
En mijn grootste kritiek. Ik vind het nogal vernederend en denigrerend dat om kijkcijfers te scoren je begint met een lingerie aflevering, vervolgens meisjes van achteren filmt terwijl ze een touwtje door hun reet hebben. Wat is hier het nut van in godsnaam? Tuurlijk een model doet soms naaktreportages of whatever maar dat is functioneel bloot..nu is het meer van kom we gaan naar de billen van Sylvia kijken.
Volgende week ga ik wel weer kijken, preview zag er goed uit.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!