lolquote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
Waar Yfke mooier is met dr bek dicht.
Dat was ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet wie het zei, maar ik vind de inrichting ook 3 keer niks. Beetje kampeerboerderij-achtig.
Ik moet zeggen dat Ovo wel mooi fotografeert...Alhoewel ik haar heel erg lelijk vind.
heerlijk toch.... dat je gewoon zonder je te generen af kan kraken!quote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Marloes het volgende:
Ze zijn gelijk al zo bot... ''hou voortaan je buik in''
Was ook zo, "Dat kan me geen reet schelen!" en dat soort uitspraken in de interviews. Te overdreven gemaskeerde onzerheid, zo leek het.quote:Op maandag 4 september 2006 22:34 schreef Malahide het volgende:
Eh... waarom was Charmayne arrogant? Heb ik iets gemist of zo?
Agreequote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Nilasha het volgende:
Het is wel echt helemaal nagemaakt van ANTM hè. Precies dezelfde zinnen als Tyra zegt Yfke ook.
Tis wel leuk, maar stukken minder als ANTM.
Ik had ook liever Charmaine zien vertrekken, maar die gaat vast nog wel haar meltdown krijgen, wat dan weer leuke teevee oplevert. "Oh jank jank, dank je tyra Yfke voor deze tweede kans, buhuhuh!"quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oja, ik ben het ook wel een beetje eens met Miss-V, ik zou zelf Kathelijn ook nog een kans hadden gegeven.
Ach, modellenappartementen in de grote steden zijn ook niet al te luxe.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Nilasha het volgende:
Vind het ook wel raar dat er een transparant douchegordijn is en helemaal geen deur voor het toilet? Dat is toch niet normaal..
quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Nilasha het volgende:
Vind het ook wel raar dat er een transparant douchegordijn is en helemaal geen deur voor het toilet? Dat is toch niet normaal..
quote:Aflevering 2, thema: stijl
De negen overgebleven modellen krijgen tijdens aflevering 2 les in stijl in al zijn facetten. In een hippe interieur- en kledingzaak op de Amsterdamse Rozengracht, worden de meiden onderworpen aan de kennis van de excentrieke image maker Ruud van der Peijl, beter bekend als 'Kind of Style'. Ze leren zich kleden in de stijl die het beste bij hen past. Ook make-up artist Dominque Samuel neemt de meiden onder handen.
Hij leert hen de sterke kanten in hun gezicht te accentueren en optimaal gebruik te maken van make-up. Tevens krijgen de modellen de opdracht om zich op te maken voor een fotoshoot met mode- en celebrityfotograaf Ray Christian. De modellen moeten naar eigen inzicht de beste foto uitzoeken die wordt voorgelegd aan de jury. Tevens krijgen alle modellen een complete hairmake onder deskundige begeleiding van topkapper John Beerens.
Tijdens de eliminatie waarbij John Beerens als gastjurylid optreedt, moeten de meiden met hun nieuwe look een totaal andere look neerzetten. Het meisje die zich in deze aflevering het minst gepresteerd heeft, moet wederom direct haar koffers pakken en het modellenappartement verlaten!
Waarom heb jij trouwens niet geprobeerd mee te doen?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Scandalous het volgende:
Ik mis inderdaad ook een ms Jay en een Janice.... Alleen Ruud is leuk![]()
nou nee die tijd heb ik gehadquote:Op maandag 4 september 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens niet geprobeerd mee te doen?.
Is dat max models? Lollig, ik zat net op die site, zie ik gewoon een meisje waarbij ik in de klas heb gezetenquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Scandalous het volgende:
wel zelfde modellenbureau als bij dit programma trouwens.
Haha jij doelt op Kwalbertquote:Op maandag 4 september 2006 23:43 schreef octopussy het volgende:
Kunnen ze Yfke en de rest van de jury er niet uitgooien? Ik zie nog liever de cast van RTL Boulevard, die kunnen in ieder geval presenteren EN lekker bitchy doen...
Ik heb precies hetzelfde. En dan zegt zij tegen Annika dat het een dertien in 'n dozijn meisje is.quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef Toeps het volgende:
Die Sylvia deed me vanaf de foto al zó denken aan een meisje dat ik ken. Zelfde zonnebankkop, zelfde knijpoogjes... En verhip, nog het zelfde karakter ook!
Ze zijn erg slank. Maar vergeleken met het gemiddelde catwalk-model in Parijs valt het nog wel mee. Moet je het interview met Rianne ten Haken in de meest recente 'Jackie' eens lezen. Zij verklaarde daar dat ze zelf maat 32/34 heeft (wat al minder is dan de dunste HNTM-deelneemsters) en dat dat normaal is in die wereld. Dat ze een of andere couturejurk die ze moest showen amper dicht kreeg. Dat ze zich een reus voelde vergeleken bij de andere meisjes, die volgens haar nóg veel dunner zijn dan zij.quote:
I know...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat een modellengeweld.
Ik schrok ook wel van hoe dun de dames zijn eigenlijk. Het gemiddelde in ANTM was minder mager heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:18 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ze zijn erg slank. Maar vergeleken met het gemiddelde catwalk-model in Parijs valt het nog wel mee. Moet je het interview met Rianne ten Haken in de meest recente 'Jackie' eens lezen. Zij verklaarde daar dat ze zelf maat 32/34 heeft (wat al minder is dan de dunste HNTM-deelneemsters) en dat dat normaal is in die wereld. Dat ze een of andere couturejurk die ze moest showen amper dicht kreeg. Dat ze zich een reus voelde vergeleken bij de andere meisjes, die volgens haar nóg veel dunner zijn dan zij.
Ik vrees dat zelfs de dunste deelneemsters op een hongerdieet zullen moeten als ze ooit de Parijse catwalks zullen willen betreden. En dat is buitengewoon triest.
het was op een gegeven moment te voorspellen wanneer ze het weer ging zeggenquote:
Ruud is tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:02 schreef PowerPoes het volgende:
Ik mis tempo en glamour. Ook vind ik het jammer dat het programma zwaar gesponsord is, waardoor het hele gamma van Maybelinne 4x in beeld komt. En dan nog die man ''Kind/King of Style''...wat een knuppel!
Over Yfke wil ik het niet hebben, wat een type!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |