Die zijn er nou nog hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:14 schreef RonnYBooY het volgende:
Vroeger zei ik tegen die rozijntjes, in zon rode verpakking zat dat toen; pappetie![]()
En tegen de TV tietjebah!![]()
Geen idee waarom..
Ik kan me trouwens wel een ding herinneren.quote:
dat vroeg een kind laatst ook aan mequote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Realzm het volgende:
"mag ik met zonder jas aan naar buiten"
Kon ze het waarderen?quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Toen mijn moeder moest huilen toen mijn opa was overleden zei ik:
denk maar aan bassie en adriaan mama, "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef kit_bit het volgende:
ik was een jaar of vijf en we hadden op een school een actie gehad voor de arme negertjes, in een stampvolle bus zag ik een neger in driedelig kostuum met actetas en ik riep heel hard door de bus is dat nu zo'n arm negertje waar ik geld voor haalmijn moeder schaamde zich dood
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
denk maar aan bassie en adriaan mama, "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
In dezelfde categorie:quote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
TS begint.
Reeds gedaan dus.
Maar goed. Steevast heli-op-de-kop-ter zeggen, in plaats van helicopter.
Dat doet me denken aan mijn zoon die inderdaad vroeg hoe hij geboord werdquote:Op maandag 4 september 2006 20:10 schreef MaLo het volgende:
Mamaaa? Toen ik geboren werd, kwam ik uit de boormachine he?
Is idd wel erg drastisch jaquote:Op maandag 4 september 2006 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Een pak slaag voor het uitspreken van het woord 'kut'?En dan ook nog terwijl je ouders wrs dondersgoed wisten dat jij geen idee had wat je zei?
Toch niet helemaal opvoedkundig verantwoord imo...
quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef Kogando het volgende:
"Vind jij een spin bang? Ik geef er bal geen om!"
quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik vond deze wel geslaagd:
Was denk ik 5 of 4, (mams me verteld)..
Nou, zei de buurvrouw, liep geloof ik iemand met een hond aan de overkant van de straat.. en toen zei de buurvrouw:
'Kijk, das een woefwoef!'
Toen zei ik:
'Wedden van niet, das een hond.'
quote:Lang zakke leven, lang zakke leven, lang zakke leven in de gloriejaaaaa
Haha, nou ja, ik wist wel gelijk dat 't geen woord was om te pas en te onpas in de mond te nemen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is idd wel erg drastisch ja
Mijn ouders deden de woorden "opsparen" voor als we gingen slapen.
Gingen we met zijn allen op de rand van het bed zitten en dan samen "vieze" woorden zeggen, was na 1 week niet leuk meer en de aardigheid om ze overdag te zeggen was er ook meteen af.
Weet niet het of verantwoord was, het hielp in ons geval wel
Ik zal morgen ff mn groeiboekje erbij pakken, daar staan ladingen leuke quotes inquote:Worteltjes zijn mij favoriete oranjete
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef TallMan het volgende:
Ooit toen mijn zus door mijn pa werd gepest riep ze naar me voor hulp.
'Ga maar naar een blijf-van-mijn-lijf-huis'
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef Sabryas het volgende:
Terwijl ik met mijn driewielertje op het balkon zat, riep ik naar mijn buurman van minstens 80:
"Kijk eens knulletje, ik fiets op het terras!"![]()
Wilde ik dus betalen zeggen, maar zahlen is dus betalen.quote:Talen!
(Van humptiedumptie ofzo die van de wagen viel.quote:Ik ben geen ei, ik ben niet stuk!
Hebben was mijn allereerste woordjequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mn broertje, toen ie nog echt klein was: Putjebeuh! Dan wilde hij wat drinken
Van mezelf weet ik alleen nog dat ik altijd: 'ik wil het hebbeeen!!!' riep!
Goede quote!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef jors het volgende:
niuewe schoenen gaan kopen en als de verkoper zegt "loop er is een stukje mee"
de deur uitlopen![]()
Dat is best schattig.quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Ja nou, 2 kinderen die om een ijsje vragen, dat maak je niet vaak mee !quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef jstn het volgende:
Het was geen qoute maar;
Toen mijn moeder was bevallen van m'n zusje, was ik 6 jaar en m'n broer 8.
Wij mochten altijd een ijsje halen, maar wisten hun veel waar wij dat deden.
Dus wij stapte vrolijk 'daar' naar binnen als 2 kleine opneukers en vroegen om een ijsje.
Kwam ik er later (toen ik wat ouder was) achter, dat het een coffeeshop was..
Wat moeten hun gedacht hebben
Ooit wel eens 2 kindjes van 6 en 8 in hun eentje een shop in zien lopen om een ijsje te kopen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja nou, 2 kinderen die om een ijsje vragen, dat maak je niet vaak mee !
Ze hebben het er vast nu nog over !
Grinnik, iets met een coffeshop heb ik ook meegemaakt, maar niet met een kindquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef jstn het volgende:
Het was geen qoute maar;
Toen mijn moeder was bevallen van m'n zusje, was ik 6 jaar en m'n broer 8.
Wij mochten altijd een ijsje halen, maar wisten hun veel waar wij dat deden.
Dus wij stapte vrolijk 'daar' naar binnen als 2 kleine opneukers en vroegen om een ijsje.
Kwam ik er later (toen ik wat ouder was) achter, dat het een coffeeshop was..
Wat moeten hun gedacht hebben
Mijn zusje had het over een carnavalletje..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:28 schreef kahaarin het volgende:
Mijn Opa had een hartvarkentje gehad! (hartaanvalletje)
Ook zoietsquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Kogando het volgende:
[..]
Mijn zusje had het over een carnavalletje..
Je bent ongeveer de vierde met zo'n 'grap'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:00 schreef Kiteless het volgende:
"Opa wat doet u nou ?!?!"
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:11 schreef Mr-Fluffy het volgende:
"zullen we neuken" als 6 jarige tegen me moeder.
quote:ik: Ma, wat is dit enorme ding tussen mn benen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef Nuna het volgende:
Bij de slager kreeg ik vaak een plakje worst.
Dus mijn moeder zo:
'Nou, wat zeg je dan?'
Ik: 'Bah.'
Wat bedoelde je ermee?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Gitanki het volgende:
Deze schoot me nog te binnen:
NAV een of ander nieuwsbericht
"Pap, je moet nooit op de statistieken stemmen, want die zijn racistisch"
Was na een of ander nieuwsbericht over zwarte scholen in de tijd van de verkiezingen (in 1994)quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef Nuna het volgende:
Dus mijn moeder zo:
'Nou, wat zeg je dan?'
Maikuuul?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef Waris3 het volgende:
De vader van een vriend van me (die ik hier niet bij naam zal noemen, omdat jullie 'm kennen) vertelde me ooit dat bovengenoemde vriend, toen hij de leeftijd had bereikt om niet meer de godganselijke dag met een speen in zijn mond te lopen, het ding in de prullenbak sodemieterde en daarbij de woorden "Vaarwel, speentje." sprak.
Zo schattig! XD
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef Allochtoon het volgende:
Ik zat op een bloedheet stenen bankje in Florida en mijn pa filmde mij. Hij vroeg: 'Wat wil je later worden?'
Ik: 'Steengriller.'
Ik was vroeger al grappig
Klopt, ik heb 'm al 3x eerder gemaakt in dit topicquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent ongeveer de vierde met zo'n 'grap'.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef maok het volgende:
Mijn broertje: Hij was heel geintregeerd een lieveheersbeestje aan het bekijken en zei; Eens even kijken of hij pootjes heeft. Na een tijdje, nee ik geloof dat ie rijdt.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Kijk, daar is zwarte piet!" roepen naar je zwarte medemens in de trein...
quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Wat voor tokkietante heb jij dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Het eerste woord wat ik kon zeggen (dankzij mijn tante): Kuttekop!
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef RooieHoed het volgende:
Aan m'n oma vragen of ik ook op haar begravnis mag komen, en toen ze ja zei heel hard juichen.
Doe danquote:Op zondag 8 oktober 2006 06:14 schreef ik_ik het volgende:
En zo zou ik nog 4 a4tjes vol kunnen schrijven...
Nee ik dan:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef Nuna het volgende:
Dus mijn moeder zo:
'Nou, wat zeg je dan?'
Een vriend van je pa....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef poohy het volgende:
'Mam wie is die man op die foto?'
Over mijn ouders trouwfoto![]()
Die zie ik vaker, maar bij was ie anders: een haswandje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:50 schreef mistermaniac het volgende:
Washandje -> Handwasje
ik wel, zelfs je sig is foutquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:36 schreef Lov1 het volgende:
Toen ik 2/3 was zei ik in plaats van 'alsjeblieft' en 'dank je wel' altijd 'Attepis!' ....
Hoe ik er op kwam, keine Ahnung![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hetzelfde broertje ging mee boodschappen doen met mijn vader, schreeuwt hij ineens "Kijk papa, die mevrouw heeft hardstikke grote tieten! Ze is vast aardig!"5 jaar en toen al zo'n pervert.
quote:Toen Troel klein was zei ze het volgende:Ik heet niet Cedeliek, ik heet Cedeliek! Kijk, een sogel! (da's een vogel) Ik ben even biggig (bezig) We gaan bangelen (wandelen)
Ik vergat ook altijd hoe mijn broertje hete toen hij net geboren was. Ik noemde hem toen maar zusje (ik was ruim 1,5 of net 2) Mijn ouders vonden dat wel grappig en hebben dat toen een tijdje zo gelatenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
ik noemde mijn zus een keer voor de grap Nijnemans, want teigetje uit winnie de poeh zei dat ook. en dat deed ik toen zo vaak dat ik bijna was vergeten hoe ze ookalweer echt heette..serieus..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Luutgaert het volgende:
tante: "Luutgaert, ome Jan is overleden"
luutje: "shit! weer een tientje minder op me verjaardag"
Oh jee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef Rio het volgende:
Op een verjaardag van de buren, wiens dochter met een neger ging.
"Mama, er is ook een aap hier"
Mama negeert krampachtig.
"Mama, er is ook een aap hier"
Mama negeert krampachtig.
"MAMA, ER IS OOK EEN AAP HIER!"
toen kwam er een chimpansee door de kamer lopen en moest iedereen hard lachen!quote:
*Pfew* Je moeder zal zich kapot geschaamd hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:10 schreef Rio het volgende:
[..]
Anticlimax: die gozer kon er om lachen gelukkig.
Klopt. Is wel een goed verhaal voor bij het kampvuur gebleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
*Pfew* Je moeder zal zich kapot geschaamd hebben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
toen ik als 4-jarige op de kleuterschool het kerstverhaal had gehoord was ik daar zo van onder de indruk dat ik het nog dagen over jesum, josum en maria heb gehad![]()
quote:NEE!
Ach, verder was ik een schattig kereltjequote:MIJ!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |