quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef maok het volgende:
Mijn broertje: Hij was heel geintregeerd een lieveheersbeestje aan het bekijken en zei; Eens even kijken of hij pootjes heeft. Na een tijdje, nee ik geloof dat ie rijdt.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Kijk, daar is zwarte piet!" roepen naar je zwarte medemens in de trein...
quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Toen mijn moeder moest huilen toen mijn opa was overleden zei ik:
denk maar aan bassie en adriaan mama, "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
Wat voor tokkietante heb jij dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Het eerste woord wat ik kon zeggen (dankzij mijn tante): Kuttekop!
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef RooieHoed het volgende:
Aan m'n oma vragen of ik ook op haar begravnis mag komen, en toen ze ja zei heel hard juichen.
Doe danquote:Op zondag 8 oktober 2006 06:14 schreef ik_ik het volgende:
En zo zou ik nog 4 a4tjes vol kunnen schrijven...
Nee ik dan:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef Nuna het volgende:
Bij de slager kreeg ik vaak een plakje worst.
Dus mijn moeder zo:
'Nou, wat zeg je dan?'
Ik: 'Bah.'
Een vriend van je pa....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef poohy het volgende:
'Mam wie is die man op die foto?'
Over mijn ouders trouwfoto![]()
Die zie ik vaker, maar bij was ie anders: een haswandje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:50 schreef mistermaniac het volgende:
Washandje -> Handwasje
ik wel, zelfs je sig is foutquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:36 schreef Lov1 het volgende:
Toen ik 2/3 was zei ik in plaats van 'alsjeblieft' en 'dank je wel' altijd 'Attepis!' ....
Hoe ik er op kwam, keine Ahnung![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hetzelfde broertje ging mee boodschappen doen met mijn vader, schreeuwt hij ineens "Kijk papa, die mevrouw heeft hardstikke grote tieten! Ze is vast aardig!"5 jaar en toen al zo'n pervert.
quote:Toen Troel klein was zei ze het volgende:Ik heet niet Cedeliek, ik heet Cedeliek! Kijk, een sogel! (da's een vogel) Ik ben even biggig (bezig) We gaan bangelen (wandelen)
Ik vergat ook altijd hoe mijn broertje hete toen hij net geboren was. Ik noemde hem toen maar zusje (ik was ruim 1,5 of net 2) Mijn ouders vonden dat wel grappig en hebben dat toen een tijdje zo gelatenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
ik noemde mijn zus een keer voor de grap Nijnemans, want teigetje uit winnie de poeh zei dat ook. en dat deed ik toen zo vaak dat ik bijna was vergeten hoe ze ookalweer echt heette..serieus..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Luutgaert het volgende:
tante: "Luutgaert, ome Jan is overleden"
luutje: "shit! weer een tientje minder op me verjaardag"
Oh jee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef Rio het volgende:
Op een verjaardag van de buren, wiens dochter met een neger ging.
"Mama, er is ook een aap hier"
Mama negeert krampachtig.
"Mama, er is ook een aap hier"
Mama negeert krampachtig.
"MAMA, ER IS OOK EEN AAP HIER!"
toen kwam er een chimpansee door de kamer lopen en moest iedereen hard lachen!quote:
*Pfew* Je moeder zal zich kapot geschaamd hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:10 schreef Rio het volgende:
[..]
Anticlimax: die gozer kon er om lachen gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |