Als klein meisje ooit eens een gat in mijn hoofd gehad, waarop mijn oom, die in dezelfde straat woonde, de opmerking maakte zo van he ero heb je een gat in je harses????
De erop volgende week had oomlief een ongeluk gehad en ook een gat in zijn hoofd, toen ik daarvan hoorde ben ik gelijk ernaar toegerend om te zeggen he oom heb je een gat in je harses, hahahahahha!
Toen ik netaan kon praten ging ik nog weleens mee met mijn zus en haar vriendinnen, die leerde me natuurlijk alleen maar rottigheid, want zo'n kleine kon ongestrafd mensen tegen de schenen schoppen enzo...
Tot mijn moeder met me in de supermarkt loopt, een aardige mevrouw aan me zat te frunniken en ik dat blijkbaar niet zo'n goed idee vond en zei dat ze moest opzouten met het krachtwoord kankerwijf erbij.
De vrouw vroeg verbaasd wat zegt ze nou, waarop mijn moeder maar heeft gezegd dat het wat onverstaanbaar gebrabbel was en zich met rood hoofd uit de voeten maakte, sinds die dag mocht ik niet meer met mijn zus en haar vriendinnen mee.
Kinderen kunnen je goed in verlegenheid brengen, zo ook mijn zoontje op 3 jarige leeftijd.
We zitten in de stad een ijsje te eten, komt er een meisje met een hema worst naast ons zitten.
Kind kijkt eens naar het meisje, kijkt naar mij, er komt een frons op zijn gezicht en hij kijkt nogeens naar het meisje om daarna luidkeels te zeggen, mama, dat meisje is wel erg dik he!
Ik zag het meisje verschieten, ik daar met rode bam aan mijn kind uitleggen dat het niet netjes is dat te verkondigen zo, zegt hij nog doodleuk, maar mama ze IS toch ook erg dik?
Zo'n zelfde aanvaring gehad met een man met een roze shirt, kind ziet man lopen, blijft er vlak voor staan en begint te lachen, meneer u heeft een meisjesshirt aan!!!!!!
De man kon het niet waarderen volgens mij
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.