Die zijn er nou nog hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:14 schreef RonnYBooY het volgende:
Vroeger zei ik tegen die rozijntjes, in zon rode verpakking zat dat toen; pappetie![]()
En tegen de TV tietjebah!![]()
Geen idee waarom..
Ik kan me trouwens wel een ding herinneren.quote:
dat vroeg een kind laatst ook aan mequote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Realzm het volgende:
"mag ik met zonder jas aan naar buiten"
Kon ze het waarderen?quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Toen mijn moeder moest huilen toen mijn opa was overleden zei ik:
denk maar aan bassie en adriaan mama, "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef kit_bit het volgende:
ik was een jaar of vijf en we hadden op een school een actie gehad voor de arme negertjes, in een stampvolle bus zag ik een neger in driedelig kostuum met actetas en ik riep heel hard door de bus is dat nu zo'n arm negertje waar ik geld voor haalmijn moeder schaamde zich dood
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
denk maar aan bassie en adriaan mama, "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
In dezelfde categorie:quote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
TS begint.
Reeds gedaan dus.
Maar goed. Steevast heli-op-de-kop-ter zeggen, in plaats van helicopter.
Dat doet me denken aan mijn zoon die inderdaad vroeg hoe hij geboord werdquote:Op maandag 4 september 2006 20:10 schreef MaLo het volgende:
Mamaaa? Toen ik geboren werd, kwam ik uit de boormachine he?
Is idd wel erg drastisch jaquote:Op maandag 4 september 2006 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Een pak slaag voor het uitspreken van het woord 'kut'?En dan ook nog terwijl je ouders wrs dondersgoed wisten dat jij geen idee had wat je zei?
Toch niet helemaal opvoedkundig verantwoord imo...
quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef Kogando het volgende:
"Vind jij een spin bang? Ik geef er bal geen om!"
quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik vond deze wel geslaagd:
Was denk ik 5 of 4, (mams me verteld)..
Nou, zei de buurvrouw, liep geloof ik iemand met een hond aan de overkant van de straat.. en toen zei de buurvrouw:
'Kijk, das een woefwoef!'
Toen zei ik:
'Wedden van niet, das een hond.'
quote:Lang zakke leven, lang zakke leven, lang zakke leven in de gloriejaaaaa
Haha, nou ja, ik wist wel gelijk dat 't geen woord was om te pas en te onpas in de mond te nemen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is idd wel erg drastisch ja
Mijn ouders deden de woorden "opsparen" voor als we gingen slapen.
Gingen we met zijn allen op de rand van het bed zitten en dan samen "vieze" woorden zeggen, was na 1 week niet leuk meer en de aardigheid om ze overdag te zeggen was er ook meteen af.
Weet niet het of verantwoord was, het hielp in ons geval wel
Ik zal morgen ff mn groeiboekje erbij pakken, daar staan ladingen leuke quotes inquote:Worteltjes zijn mij favoriete oranjete
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef TallMan het volgende:
Ooit toen mijn zus door mijn pa werd gepest riep ze naar me voor hulp.
'Ga maar naar een blijf-van-mijn-lijf-huis'
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef Sabryas het volgende:
Terwijl ik met mijn driewielertje op het balkon zat, riep ik naar mijn buurman van minstens 80:
"Kijk eens knulletje, ik fiets op het terras!"![]()
Wilde ik dus betalen zeggen, maar zahlen is dus betalen.quote:Talen!
(Van humptiedumptie ofzo die van de wagen viel.quote:Ik ben geen ei, ik ben niet stuk!
Hebben was mijn allereerste woordjequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mn broertje, toen ie nog echt klein was: Putjebeuh! Dan wilde hij wat drinken
Van mezelf weet ik alleen nog dat ik altijd: 'ik wil het hebbeeen!!!' riep!
Goede quote!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef jors het volgende:
niuewe schoenen gaan kopen en als de verkoper zegt "loop er is een stukje mee"
de deur uitlopen![]()
Dat is best schattig.quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |