Was toch T for Telecom?quote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef NY_Giant het volgende:
Zat hij nou ook in een Tele2 reclame ofzo?
Je praat het niet goed, nee nee, we merken het.quote:Op maandag 4 september 2006 09:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten, maar even voor de volledigheid: dat beest zat vast.
Ik zou mijn kind nimmer en nooit niet bij zo'n beest in de buurt laten, en dat hij het doet is schokkend. Mee eens. Wat me niet zint is dat sommigen door 1 plaatje meteen denken te weten hoe het zit.
Je ziet een krokodil. Je ziet Steve en zijn zoon en meteen is het: hij zet het leven van z'n kind op het spel! Gevaarlijk? Ja. Stom? Ja. Had ie beter niet kunnen doen? Sure.
Wat je niet ziet op dat plaatje is dat die krokodil vast zit, er 30 mensen omheen staan en die krokodil zijn buikje rond heeft en dus echt geen trek heeft in een hapje baby.
Het praat het niet goed, maar het geeft wel weer wat de reacties zijn na een goed gecropt plaatje.
Nee, je hoeft een expert te zijn ergens een menig over te hebben (hoe grappig dat je je juist vastpint op dat woordquote:Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, want je moet expert zijn om ergens een mening over te hebben.Aangezien zn imago een deuk op liep na t incident, blijkt dat er meer mensen zijn die het onverantwoord vonden, maar ja, ook dat zijn geen experts natuurlijk.
En er stonden wellicht dertig man omheen, maar wat doe je als de krokodil een onverwachte beweging maakt?
[afbeelding]
Ik geef info, grote vriend. Dat jij het van oneliners moet hebben is op zich niet schokkend.quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Je praat het niet goed, nee nee, we merken het.
Je kind betrekken in zulke gevaarlijke shows is fout fout fout al staan er ook 30, 50, 100 mensen om heen, zit de krokodil vast met 90 kettingen en heeft hij gegeten voor een heel jaar.quote:Op maandag 4 september 2006 11:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik geef info, grote vriend. Dat jij het van oneliners moet hebben is op zich niet schokkend.
Ik zie die reclame nog zo voor me.quote:Op maandag 4 september 2006 11:47 schreef MrSleep het volgende:
Ik zal z'n T for Telecom reclames missen
Tja, dat zie je mij ook nergens ontkennen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Je kind betrekken in zulke gevaarlijke shows is fout fout fout al staan er ook 30, 50, 100 mensen om heen, zit de krokodil vast met 90 kettingen en heeft hij gegeten voor een heel jaar.
Ja dat viel me ook al op. Misschien komt 't nog.quote:Op maandag 4 september 2006 11:54 schreef twentemeisje het volgende:
Vreemd dat zowel discovery.com als animalplanet.com nog geen melding van het overlijden van 1 van hun boegbeelden maken...
Die hebben hun hele programmering al een paar maanden vantevoren op band staanquote:Op maandag 4 september 2006 11:54 schreef twentemeisje het volgende:
Vreemd dat zowel discovery.com als animalplanet.com nog geen melding van het overlijden van 1 van hun boegbeelden maken...
Ook voor de website (sectie 'News')quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die hebben hun hele programmering al een paar maanden vantevoren op band staan
Ja, klopt. "Look for this sign".quote:
Mooie doodquote:Steve: ,,Als ik kon kiezen zou ik heel graag gedood worden door een krokodil. Maar dat gaat niet. Want dan roept iedereen: 'Zie je nou wel! We wisten wel dat het zou gebeuren!' Op die manier sterven zou een afgang zijn.'' Terri: ,,Nee, hij mag echt niet gedood worden door zulke dieren. Het moet een wollig konijntje zijn!"
Dat nieuws plannen ze ook een maand vantevorenquote:Op maandag 4 september 2006 11:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ook voor de website (sectie 'News')![]()
Keer een docu over gezien (ja, op discovery en nee, niet met steve). Die start van die beesten is scherp, keihard en ze zijn er nogal handig mee. In die docu vertelde een kerel dat een stingray z'n staart door de wand van een houten boot, ongeveer 3 CM, geramd had. Ouch. Steve heeft gewoon de pecht gehad dat 'ie precies in z'n hart geraakt is.quote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik zat me ook af te vragen hoe hij dan door zo'n Stingray gestoken kon worden door zijn hart. Maar die beesten kunnen dus erg groot worden:
[afbeelding]
Ze komen zelfs in de Noordzee voor.
Crikeyquote:Op maandag 4 september 2006 07:14 schreef NorthernStar het volgende:
Door de stekel van een stingray.
"What a grumpy stingray! Blimey! Lets see if I can get a bit closer..."
Ze hebben er een serie over Steve en Terry...quote:Wouldn't you know it, this strip that I made nearly a month ago was the strip queued up for today, the day that Steve Irwin has died.
I feel weird, like I've created some strange alternate reality where Steve Irwin has woken up in a hospital bed, rather than now being the subject of grief and obituaries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP Steve
No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
. Wie weet wilde ie ook wel met zijn koter het water in springen, hè. Wie zal het zeggen.
dees is beter?quote:
levensgevaarlijk zo zonder duikflessen... onverantwoord!!!quote:
Bron: http://animal.discovery.com/fansites/crochunter/crocfaq/crocfaq.htmlquote:Q: Many concerned fans, including Connie Games and Chris Baird, have heard rumors that you have been bitten by a very venomous snake and have died. Others worried that you had succumbed to a fatal crocodile bite. Are you OK?
A: I've never been bitten by a venomous snake, and I recently heard that I'd been killed. Ha ha! I've been killed by crocodiles, venomous snakes, spiders. I've even had a beetle crawl in my ear and kill me once. Nah! I'm here to tell you: Steve Irwin lives!
volgens mij is dat al heel oud.quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Steve is helemaal niet dood:
[..]
Bron: http://animal.discovery.com/fansites/crochunter/crocfaq/crocfaq.html
Wat denk je zelf...quote:
Nou ik denk het niet. Maar na het zien van dat filmpje met die krokodil wist ik het even niet meer.quote:
Ik stond een paar jaar terug ingeschreven bij een of andere Discovery Channel nieuwsbrief en toen stuurden ze een mailtje naar alle subscribers om het gerucht dat Steve was overleden te ontkrachten.quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Steve is helemaal niet dood:
[..]
Bron: http://animal.discovery.com/fansites/crochunter/crocfaq/crocfaq.html
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |