abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41471040
Wat een show

Als ik op mijn 48ste net als haar 2 uur lang kan dansen, springen, omkleden, onder het toneel door kan rennen etc zou dat zeer fijn

2 tips voor de mensen die morgen gaan:
- Als je in het voorste vak komt, ga niet recht voor het podium staan. Op de catwalk zelf gebeurd ook veel en dat zien je niet zo goed als je er recht voor staat.
- Laat je tijdens "dat mooie Eiland" niet afleiden door de security die een kordon gaat vormen. Madonna gaat NIET door het publiek lopen, wat er wel gebeurd is zo voorbij.

En voor de rest ga ik niet veel verklappen

Owja, vorig deel: Madonna # 6 - Counting down to our Confessions (3 en 4 sept)
pi_41471102
Owja. Wat vipspotting betreft heb ik Claudia de Breij compleet uit haar dak zien gaan o.a. tijdens Ray of Light!

Madonna
  maandag 4 september 2006 @ 01:43:11 #3
8390 idsme
of toch nie?
pi_41471225
Yep, enorm genoten! We zaten op de tribune helaas. Ik had graag voorin gestaan!
Visueel een geweldige show, geluidstechnisch aardig (ik heb erger meegemaakt in de arena)
Geen SGP mannetjes gezien. Oh en het stukje kont/camera was wel grappig

Madonna!
pi_41471336
Ik heb het nog tegoed. Krijg steeds meer zin als ik jullie reacties lees. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_41471359
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?

Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
  maandag 4 september 2006 @ 01:54:52 #6
8390 idsme
of toch nie?
pi_41471405
Nope zang was goed, ik vind het echt onzin dat ze niet live kan zingen, dat kan ze wel!.

Het kwam niet altijd even goed over.
pi_41471838
Het was ronduit geweldig!
Wat een show. Wat een vrouw...ik ben nog steeds emotioneel van Live To Tell. Zo mooi, zo ontroerend. Kut sgp!

Sgp stond buiten te bidden Groen links liep ook rond maar dan pro-Madonna

Ze begon veels te laat 21.30 Ik was bijna uitgedroogd (kutbonnenstysteem) heb me kapot gesprongen, gedanst,

Vond het technische probleem wel grappig, hierdoor praatte ze extra veel met ons. En ze dwong ons te springen was hilarisch. Ze was zowieso goed op dreef...je weet wel dat gebeuren met haaar kont en de camera:D

Geweldig. Vind alleen dat dat liedje met die stoel weg kan..beetje een inkakmoment. Lichtjes deden het ook niet bij dat ene nummer..zal niks verklappen. Ze genoot ervan. Ze ging helemaal los. Al vanaf het 1e moment..die opkomst, wauw, en die zelfverzekerde lach van "ik zal jullie even inpakken.." mijn vriend die madonna niks vind vond het geweldig!

Podium mag wel hoger. Ik ben 1.82 en kon het vrij moeilijk zien. Leuk voor de mensen dichtbij maar in een arena heb je nog 20000 mensen die verder weg staan.

9 out of 10
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41471867
Vond de zang super. Alles live behalve 1 dansnummer, daar doet ze alleen het laatste stukje live.

Viel me nu pas goed op hoeveel verschillende zangstemmen ze heeft.
Prachtvrouw, morgen weer...dan met mijn ouders. Dat kan best! Ik heb een 70!!! jarige man zien dansen vandaag alsof hij op duracell liep. Geweldig. Leuk gevarieerd publiek.
  maandag 4 september 2006 @ 08:21:25 #9
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41473607
Hing het dit keer ook weer van overjarige huisvrouwen aan elkaar?
Van de dikke Esta-lezeressen die denken dat, omdat Madonna d'r op haar leeftijd nog fit bijloopt, elke 40+-er opeens lekker is, ongeacht de hondekop en dikke reet
Van die freaks die EO-jongerendag-stijl met de handjes naar de hemel staan te dansen, als Madonna de Messias is
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41475133
ik vondt het een geweldig optreden, de zang was iets minder door technische problemen maar dat maakte het er niet minder op.
was de eerste keer dat ik naar een concert ging maar ook zeker niet de laatste keer.
de sfeer was echt toppie .
en de kont camera actie was lachen, en dat met die vinger al helemaal.
life is like a present you never know what is in it
  maandag 4 september 2006 @ 10:10:38 #11
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41475353
Ik ga vanavond, ben rond 18:30 bij de Arena. Nog kans dat ik in de file kom?

Wat zijn de tips voor het reizen met de auto? Bij Arnhem de vorige keer zat alles namelijk vast. Hoe is het nu?
pi_41475691
Ik ga ook vanavond... wat raadt men sowieso aan qua aankomsttijd? Ik heb vaste plaatsen dus ik hoef geen plaatsje op het veld te veroveren.
pi_41476164
Yes, ik ga ook vanavond! Had er al enorm veel zin in maar door jullie enthousiaste verhalen over gisteren heb ik helemaal super veel zin!
  maandag 4 september 2006 @ 10:58:34 #14
65476 pachito
neniemor eid snegnoj erar
pi_41476377
helemaal ok
Waarom?
  maandag 4 september 2006 @ 11:04:37 #15
65476 pachito
neniemor eid snegnoj erar
pi_41476506
echt waanzinnig concert geen fan geweest nu wel was met mijn vriendin supershow zeker het 2e gedeelte.

voor de mensen die met de auto komen doe het niet als je richting den haag of rotterdam moet van8 is de a4 voor groot onderhoud gesloten tussen 21.00 en 0500 uur.

ik was om 2:45 terug in r'dam zonder groot onderhoud.

dus met de trein is geen slecht idee want ik verw8 veel problemen op de a4 vann8

maar het is allemaal de moeite waard
Waarom?
pi_41477039
In eerste plaats: harstikke te gek! Ze was in vorm, had er zin in, en geweldig genoten. Live to Tell was zeker een hoogtepunt, met Ray of Light en haar Madame Travolta outfit. Maar op een gegeven moment met die politieke statement begon ze een beetje vaag te doen. Fuck Bush etc. Leek wel of ze gesnoven had.Concert 2 jaar geleden deed ze alle hits, vond ik beter, maar dit was Confessions tour -i get it: nu dit album. Maar wat een charisma -nog steeds gewoon.

Al met al: topavond.
pi_41477396
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:

Tegen vals aan.
Madonna is idd niet de beste zangeres, maar het klonk zeker niet erg slecht

En ook het geluid in de Arena was eigenlijk wel het beste dat ik ooit gehoord heb
pi_41477414
Ik stond aan de catwalk waar de show begint. Ze stond amper 2 meter van me vandaan! WOW! Wat een show, wat een vrouw. Heb 15 uur in totaal moeten staan! Vanaf 9 uur in de rij tot aan het einde van de show. En it was worth it. KIPPEVEL! Ze knipoogde naar ons tijdens Like It Or Not. Mooie productie! Vanavond weer, maar dan zitten om alles nog eens te overzien. Want bij de eerste nummers was ik zo onder de indruk dat ik compleet vergat te kijken. Ik wist niet wat me overkwam en besefte alleen maar: daar staat ze! Het ging zo snel!

De zaal was trouwens duizend keer beter dan in Arnhem. De Arena ging echt volledig uit haar dak! Fantastisch om de mensen op de tribunes zo uit hun dak te zien gaan! Best ever!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41477460
Pijnlijk was de gitaarsolo. Madonna ging uit haar dak en niemand hoorde het. Was wel lachen!

P.S.: Ze had de tijd van haar leven en ze sprak erg veel! Spontaan en niet routinematig!
pi_41477511
He CrazyDutchFunk!

Ik stond bij je in de rij, vlak naast je hahaha!
  maandag 4 september 2006 @ 11:45:15 #21
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41477535
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Hapertje het volgende:
De zaal was trouwens duizend keer beter dan in Arnhem. De Arena ging echt volledig uit haar dak! Fantastisch om de mensen op de tribunes zo uit hun dak te zien gaan! Best ever!
In Arnhem ging de tribune waar ik zat ook helemaal uit zijn dak. Was wel de tribune met de icon fans, dus dat is misschien anders dan een normale tribune.
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef broodje_poep het volgende:
Ik ga vanavond, ben rond 18:30 bij de Arena. Nog kans dat ik in de file kom?

Wat zijn de tips voor het reizen met de auto? Bij Arnhem de vorige keer zat alles namelijk vast. Hoe is het nu?
tips zijn welkom
pi_41477955
Vond het concert wel goed, maar niet fantastisch. Ik vond het toch wel jammer dat ze bijna alleen nummers van de laatste cd speelde (die ik niet goed ken) en dat de oude nummers ook door de remix waren gehaald. Dat hield dus in dat onder elk nummer een flinke beat zat en daar ben ik normaal niet vies van, maar nu klonk naar mijn mening op een gegeven moment alles enigszins hetzelfde.

De show op zich was meer dan goed, dat denk ik althans. Want wij zaten helemaal achteraan (vak 426) en het beeld op de schermen was enorm slecht zichtbaar! Echt heel vreemd dat bij zo'n concert de schermen van een dergelijk slechte kwaliteit zijn. En er zaten ook nog lichten omheen, als die aan waren zag je de schermen helemaal niet meer. Bij Robbie Williams was het beeld veel helderder (zoals het scherm achter op het podium).

Het geluid in de Arena vond ik verassend goed! In ieder geval beter dan bij Robbie. Al met al een leuke avond gehad.

Met de auto naar de Arena was eigenlijk geen probleem. We hebben bij het verlaten van de parkeergarage even in de rij gestaan, maar uiteindelijk zaten we toch snel weer op de A2.
pi_41478088
Het was echt helemaal super!!!! Dat ze live niet kan zingen, dat vind ik dus echt onterecht, ga maar eens zo dansen....normale mensen hebben dan al bijna geen lucht meer om gewoon te kunnen praten, laat staan zingen! Het was een super show! Zeker ook een aantal momenten die zeer indrukwekkend waren. Maar al die toestanden in het nieuws rondom dat stuk met het kruis snapte ik niet echt, ik vond het wel indrukwekkend en met een duidelijke boodschap! Hadden staanplaatsen en daar was ik blij mee want ik heb de hele avond kunnen dansen! Op een gegeven moment stond ook iedereen op de tribune en de hele arena was aan het swingen! Onvergetelijke avond!!!!!

Madonna is met recht de Queen of Pop!!!!

Wij hebben geen last gehad van files of wat dan ook (vanuit DenBosch), parkeren was ook allemaal goed geregeld!
pi_41478449
inderdaad de hele arena was aan het swingen inclusief tribune waar ik zat.
had mooi uitzicht en kon toch uit me dak gaan ook al stond ik niet op het veld.
het grappige vondt ik ook dat de tribune begon met de wave en met klappen en het veld daarop reageerde.
life is like a present you never know what is in it
pi_41478507
Claudia gaat het het in haar radioprogramma (komende 2 uur op 3Fm) ook nog over Madonna hebben.
Ze had het over een ontmoeting met Madonna, maar dat lijkt me sterk...
pi_41478541
Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? Net besloten met het ov te gaan maar dan moet ik nog wel terug zien te komen met de trein
  maandag 4 september 2006 @ 12:27:01 #27
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41478746
Het was helemaal geweldig. Ik had een prima plek, 3 meter van de catwalk en 4 van de rest van het podium. Prima overzicht en lekker plek in dat voorste vak.
De show was voor mij beter dan de vorige tour. Het was niet alleen entertainment maar er zat ook nog eens inhoud bij.
Ik zou vanavond met de vriend van mijn zus nog een keer gaan, maar uiteindelijk gaat mijn zus en haar vriend. Ze moet het gewoon gezien hebben en ik had een beetje het idee dat ze had jammer vond dat ze zelf niet ging.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_41478761
[quote]Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef lilalush het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? Net besloten met het ov te gaan maar dan moet ik nog wel terug zien te komen met de trein
[/quote

Gisteren begon Madonna pas om 21.30, en dus was het ook pas om 23.30 afgelopen....
  maandag 4 september 2006 @ 12:28:26 #29
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41478775
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef lilalush het volgende:
ze begon om 21.30 en rond 23.30 was het klaar.
Na het laatse nummer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het afgelopen en mag je naar huis.
  maandag 4 september 2006 @ 12:33:41 #30
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_41478889

Woei!!!

Pica's staan online schatjes! (HIER dus)

pi_41479013
Over de vip spotting, Floortje Dessing stond vlak bij ons op de dansvloer....

Ik had nog een vraagje, die vrouwlijke danser (die ook deed breakdansen) is dat dezelfde vrouw als van de dat nike reclamespotje? Ze leek er echt veel op....vroeg me af of iemand dit weet?

Dit spotje:
http://www.beam.tv/beamreels/reel_player.php?reel=GHydkqDJpb&reel_file=
pi_41479262
Jah dat is Sofia! Zij doet de Nike commercial die door Jamie King is gedaan (choreografie dan) en hij doet ook Madonna's tour.

De breakdanser (jongen met zwart haar) heet Cloud en heeft nu zijn eerste horrorfilmpje gemaakt..vrij eng, staat op youtube ergens:D korte film:)
Andere breakdanser die ook hetpubliek in ging heeft een album uit:D

Diverse mensen dus.
Ga vanavond weer. Dan met mijn ouders en een collega:D

Ik was er rond 18.30 gisteren en kon nog een heel stuk doorlopen naar vorne. Doe ik dit keer niet ivm mijnouders

Viel me op dat iedereen ook de tribunes helemaal uit hun dak gingen en dat er niemand wegging voor het einde.
pi_41479830
Claudia de Brei vind het fantastisch...het beste concert ooit.
  maandag 4 september 2006 @ 13:40:45 #34
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41480391
WAAAAH!
Madonna keek me RECHT aan tijdens Sorry en zong :
"I've listened to your lies and all your stories. You're not half the man you'd like to be! "
voor me
GENIAAL concert
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41480642
Ik ga zo richting Arena! !

Ik hoor niemand over het voorprogramma trouwens, was dat wat?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 4 september 2006 @ 13:55:22 #36
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41480714
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:

Leuke nummers, zwaar voorspelbaar en slecht gemixed
Maar het is een leuk tijdverdrijf..
pi_41480724
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:

Ach... Een beetje plaatjes draaien.
Ik zou het voor de helft van de prijs doen
  maandag 4 september 2006 @ 14:04:49 #38
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41480877
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef Hapertje het volgende:
He CrazyDutchFunk!

Ik stond bij je in de rij, vlak naast je hahaha!
En je hebt nix gezegd ?
  maandag 4 september 2006 @ 14:59:16 #39
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_41482041
Tja wat moet ik ervan zeggen, was een leuk concert als niet-madonna-fan zijnde. Maar om er nou weer vanaf 11 uur voor in de rij te staan..? (ingang zuid g, rechtse kant, met een lichtbruin adidas vest aan, naast die witte tent, ging mee voor me zus die dan wel weer fan is)
Ik kon ook helaas bijna geen enkel nummer buiten de hits dan. Qua show ging dit wel weer over de re-incarnation tour heen, en de disco feeling zat er dan ook helemaal in. Dus voor de fan was dit absoluut een hoogtepunt dat geloof ik zeker!

Maar waarschijnlijk ben ik gewoon veels te veel verwend met U2 denk ik.....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 4 september 2006 @ 15:01:24 #40
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41482092
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:59 schreef LeonH het volgende:
Tja wat moet ik ervan zeggen, was een leuk concert als niet-madonna-fan zijnde. Maar om er nou weer vanaf 11 uur voor in de rij te staan..? (ingang zuid g, rechtse kant, met een lichtbruin adidas vest aan, naast die witte tent, ging mee voor me zus die dan wel weer fan is)
Ik kon ook helaas bijna geen enkel nummer buiten de hits dan. Qua show ging dit wel weer over de re-incarnation tour heen, en de disco feeling zat er dan ook helemaal in. Dus voor de fan was dit absoluut een hoogtepunt dat geloof ik zeker!

Maar waarschijnlijk ben ik gewoon veels te veel verwend met U2 denk ik.....
Dan stond je vlakbij mij
  maandag 4 september 2006 @ 15:04:43 #41
60704 LeonH
pi_41482172
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dan stond je vlakbij mij
Dat klopt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 4 september 2006 @ 15:11:40 #42
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41482316
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:04 schreef LeonH het volgende:

[..]

Dat klopt!
Ik verbaasde me er over dat de sfeer en rust i/d rij bij ons redelijk goed was. Ik heb nooit echt i/d drukte gestaan behalve toen de hekken ècht open gingen
pi_41483437
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

En je hebt nix gezegd ?
Ik wist niet dat jij het was. Ik had een blauw/rode Tommy Hilfiger jas aan met een geel t-shirt met de tekst Shalom aan en wat Herbreeuwse tekens erop!
  maandag 4 september 2006 @ 16:02:23 #44
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41483587
Ik had een zwart colbertje aan met t Madge jackie v/d H&M eronder
En omg, ik was dus gister op t NOS journaal
pi_41484052
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had een zwart colbertje aan met t Madge jackie v/d H&M eronder
En omg, ik was dus gister op t NOS journaal
Ga je vanavond weer? Ik ga lekker zitten in vak 120! Of 119!
  maandag 4 september 2006 @ 16:24:58 #46
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41484139
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:20 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Ga je vanavond weer? Ik ga lekker zitten in vak 120! Of 119!
123
pi_41484751
Veel plezier weer! Hail to the queen!
pi_41486058
itt "iedereen" die veldkaarten had zat ik beneden 1e ring onderste rij....en toch een fantastische avond gehad,......vak 102...we hadden een verrekijker mee dus heb alles goed kunnen zien en vond het geweldig..
  maandag 4 september 2006 @ 17:43:49 #49
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_41486335
Was bere leuk gisteravond idd.. een zeer gelikte show. Ik heb toch 1 punt van kritiek: Waar zijn de oudere nummers!!!? O ja en Frozen.. maar ok.. berecool!

VIPspotting, naja naast me... Lousewiesje van der Laan!
  maandag 4 september 2006 @ 18:49:42 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41488317
Zodirect Donna bij RTL Boulevard
  maandag 4 september 2006 @ 20:01:27 #51
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41490930
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Doezelhaar het volgende:

VIPspotting, naja naast me... Lousewiesje van der Laan!
Nou dan was jouw avond helemaal compleet zeker met Loserwies.
  maandag 4 september 2006 @ 20:47:25 #52
88775 HuubTuub
slurfmannetje
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:02:40 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41499493
Gister was ze duidelijk meer op dreef. Veel spontaner ook dankzij de kleine foutjes.
Vanavond was het zwaar op routine Wel uitermate tof om nu de hele show eens te zien!
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:19:15 #54
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500220
Was ze wel net zo goed bij stem als gisteren?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:19:57 #55
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500252
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
Ja
Al was ze tijdens Substitute, Music en Hung Up wel erg van het publiek rond de catwalk laten meebleren..
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:25:58 #56
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500437
Ik zat vanavond nog naar Blond Ambition te kijken en toen was ze live lang niet zo goed als bij haar laatste 2 tours. Ook show is beter geworden met de jaren.
Hopelijk komt er wel een Confessions Tour DVD. (Samen met RIT in een duopack...)
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:27:02 #57
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500465
Erg frappant dat mijn collega die ook nog nooit was geweest en eigenlijk alleen maar stukken van RIT heeft gezien teleurgesteld was omdat deze show veel "losser" zou zijn dan de RIT qua choreografie enzo. Klopt dat?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:31:39 #58
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500593
Nou ik vind deze tour wat meer dansspectakel hebben. Jump, Sorry, zo voor Live to tell en dat leek me allemaal niet echt los in de stijl van "doe maar wat leuks".
Het was wel veel actiever dan bij RIT.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:32:44 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500635
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan knippen voor de NBC special. Gok dat onder andere de Sorry Remix Interlude ( ) , Substitute for Love en Get Together het niet overleven..
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:34:31 #60
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500700
De special kan me de boom in. Ik wil een complete dvd.
Ga er maar vanuit dat alle kritiek op het huidige US beleid eruit gaat.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:35:12 #61
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500722
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef HuubTuub het volgende:
De special kan me de boom in. Ik wil een complete dvd.
Ga er maar vanuit dat alle kritiek op het huidige US beleid eruit gaat.
We'll see. Ik geil zo op de Sorry Remix Interlude
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:43:12 #62
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500968
Die was inderdaad erg goed, maar vooral ook de beelden erbij.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:44:08 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500988
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef HuubTuub het volgende:
Die was inderdaad erg goed, maar vooral ook de beelden erbij.
en ik vond eigenlijk Live To Tell veel meer indruk maken als je echt het hele plaatje ziet.
pi_41503402
Net terug van 2de concert.

Zwaar op routine gedaan door haar, vuur ontbrak wat er gisteren wel was. Ze deed haar trucje en vetrtrok. Mijn collega vond het geweldig en mijn ouders ook ondanks dat mijn moeder hondsberoerd werd van de hitte.

Leukste moment was toen een Italiaanse een paar klappen kreeg van een Nederlands meisje die het met haar gehad had.
italiaanse hoorde bij een groep brazilianen en een aziatisch dingetje die op elkaars nek zaten en zaten te krijsen "madonna rape me, madonna fuck me aaaaaaaaaaah"" en nog meer troep. Ik zei tegen die lelijke italiaanse hoer dat ze d'r bek moest houden maar ze bleef maar doorgaan. Totdat ze 2 fikse klappen kreeg van een Nederlandse grietje..
pi_41507291
[quote]Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Net terug van 2de concert.

Zwaar op routine gedaan door haar, vuur ontbrak wat er gisteren wel was. Ze deed haar trucje en vetrtrok. Mijn collega vond het geweldig en mijn ouders ook ondanks dat mijn moeder hondsberoerd werd van de hitte.

Mmm als ik dat zo hoor dan ben ik blij dat ik de eerste dag ben gegaan....zondag was namellijk helemaal top en geen enkel moment op routine....en die overdreven reacties van fans.....tsja die heb je er nu eenmaal altijd bij zitten....
pi_41507620
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_41507676
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:

Tegen vals aan.
Ik ook...maar denk dat het geluid via tv vaker slecht is. (mits ze een heel concert laten zien) Ik hoorde haar stem ook dubbel. Net alsof ze met een cd van haarzelf mee zong
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_41507993
Ik vond het briljant. Wát een artieste.
pi_41509643
In 1 woord geweldig!!. Was echt super. Ze zong beter dan 2 jaar geleden in Gelredome ( of het geluid was beter). Die kruis-act was super. Ik kreeg gewoon kippevel. Maar wat een geweldige vrouw is het toch. Ik vond dit concert ook beter dan die in het Gelredome. Muziek was super. Lekker zitten swingen ehhe. Show was perfect. Alleen ergerde ik me aan lange mensen die helemaal vooraan gaan staan. Net of je meer ziet ofzo??? Im Nin Alu was ook leuk .

Maar voor de rest TOPPIE!! Ben benieuwd naar de DVD.
pi_41511031
Ik ergerde me aan dikke mollige kleine meisjes die op de nek van hun 2 meter lange vriend moesten zitten om vervolgens naar het fucking video scherm te kijken..hoe asociaal oh well. Me wel vermaakt. Maar 1e show was leuker
pi_41512153
Ja dat vond ik ook storend. Of die mensen die hele tijd heen en weer liepen.
pi_41512327
Wat een geweldige twee shows heb ik gehad zeg. De eerste show konden we Madonna al vanaf redelijk dichtbij bewonderen (CDP! ), maar voor de tweede show arriveerden we wat te laat voor de golden circle. Toevallig kwam er een forumlid langs van een Madonnaforum die wilde dat we bij hem kwamen zitten omdat-ie alleen was. Damn, weer vooraan!

De show was inderdaad "losser" - alhoewel dat bij Madonna een beperkt begrip is - dan de Re-Invention Tour en dat beviel me wel. Feest met een boodschap, niet zo geforceerd. Al moet ik zeggen dat RIT altijd wel een speciaal plekje in mijn hart heeft omdat het mijn eerste was.

Maarwát heb ik me vermaakt; met die camera tijdens Let It Will Be (waarom keek iedereen zo glazig bij dat liedje? ), Music, de geweldige intro, het mooie Live To Tell, het massaal meezingen met Sorry en Hung Up.

Ik ga met haar trouwen.

Ik heb overigens foto's gemaakt, maar er zijn er heel wat wazig of overbelicht. Robster heeft betere gemaakt.
pi_41512337
[quote]Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
In 1 woord geweldig!!. Was echt super. Ze zong beter dan 2 jaar geleden in Gelredome ( of het geluid was beter). Die kruis-act was super. Ik kreeg gewoon kippevel. Maar wat een geweldige vrouw is het toch. Ik vond dit concert ook beter dan die in het Gelredome. Muziek was super. Lekker zitten swingen ehhe. Show was perfect. Alleen ergerde ik me aan lange mensen die helemaal vooraan gaan staan. Net of je meer ziet ofzo??? Im Nin Alu was ook leuk .

Maar voor de rest TOPPIE!! Ben benieuwd naar de DVD.
[/quote

wanneer komt die DVD uit ????]
pi_41512430
Daar is nog niets over bekend. Eerst komt er - ik geloof in November - sowieso een special opd e Amerikaanse zender NBC. Er zal dan vast wel ergens een torrent van te vinden zijn.
pi_41512780
Hoe geweldig ik het concert zondag heb ervaren (ik stond gewoon voor haar neus aan de catwalk waar ze opkomt! En een paar keer oogcontact gehad), hoe jammer ik het de tweede dag vond. Ik had zitplaatsen. De beste volgens mij in vak 120, rij 2. Dus weer naast de bol waar ze uitstapt. Maar ik kwam er niet echt in. De show was meer routinematig dan op zondag en het feit blijft dat als je zit zo aan de zijkant, je er niet echt inkomt. Ik ga de volgende keer ook de tweede dag gewoon weer staan! Ik zal de belevenis van zondag in ieder geval voor altijd koesteren!
pi_41513069
Als je zitplaatsen hebt, is de sfeer inderdaad minder. Ik hoop dat je wel hebt kunnen dansen.

Ik heb zondag als geweldig ervaren, we werden danig opgezweept door de dansers en Italianen en Spanjaarden haha! Misschien was het iets routinematiger, de sfeer zat er echter dik in. Ik betrapte me er zelfs op dat ik maandag soms echt keihard moest lachen of bijna huilen, een explosie van emoties haha. Misschien omdat het nu voor mij écht de laatste was...

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 05-09-2006 13:17:15 ]
pi_41513107
Die show wordt vast en zeker gecensureerd. Worden heel veel dingen uitgeknipt. Typisch Amerkiaans. Yuck.

Volgens mij komt er toch altijd ene DVD uit van haar concert? Of heb ik dat mis? Althans ik heb de Live Ambition Tour op Video en Drowned World Tour.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:46 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41513183
Zondag was gewoon insane
pi_41513205
Ik weet het niet. NBC heeft al verklaard dat ze van plan zijn Live To Tell erin te laten omdat Madonna dat heel erg graag wil. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ze er wel uithalen behalve misschien de interludes...

Ja, in de regel komt er een DVD uit, maar van The Virgin Tour, Blond Ambition en RIT zijn tot nu toe nog geen DVD-registraties van verschenen. HELAAS!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:19:45 #80
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41513341
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die show wordt vast en zeker gecensureerd. Worden heel veel dingen uitgeknipt. Typisch Amerkiaans. Yuck.

Volgens mij komt er toch altijd ene DVD uit van haar concert? Of heb ik dat mis? Althans ik heb de Live Ambition Tour op Video en Drowned World Tour.
van haar vorige show kwam die documentaire uit, hier zal wel een concertregistratie van komen gok ik zo. Maar het is vaak een jaar of langer dat hij te koop is... Ach, het is net geweest en ik zit nu toch niet te wachten op zo'n dvd. Over een jaartje of 2 is het veel leuker, dan krijg je alles aan herrinneringen weer terug.

En hopelijk dit keer een dubbeldvd. Het zal wel haar laatste tour zijn, ik denk dat ze ermee stopt nu. Ze wordt te oud denk ik om nog een keer te gaan touren over een paar jaar.
pi_41513405
Nah, die gaat nog wel even door hoor. Denk ik. Ze vindt het veels te leuk. Haar vorige tour werd ook al als laatste bestempeld en bij elk album zegt men dat het haar laatste is. Ze verwoordde het zelf het beste: "I'm like a cockroach, you can't get rid of me!"

Broodje poep verhaal dus, naar mijn idee.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:26:14 #82
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41513525
We zien wel. Al komt ze volgende keer niet hier, ik heb haar nu gezien
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:35:27 #83
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_41513760
Je kan de CD/DVD I'm Going to Tell You a Secret kopen, live CD en 2 uur DVD met beelden van RIT
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000FA57RG?v=glance
Op zich best aardig, maar geen volledige registratie o.i.d.

Was wel leuk om te kijken in de opmaat. Ik heb het gisteren best naar mijn zin gehad, maar zat wel veeeel te ver weg. Helaas was ik niet op tijd voor een beter kaartje en volgende keer ga ik zeker op tijd zijn.

Ik vond dat de media erg slap waren eromheen over dat de boodschap niet duidelijk zou zijn. Nou, voor mij is die dat wel. Als je aan een kruis hangt en zingt over wat je hoopt nog mee te maken en dan beelden laat zien wat AIDS in de derde wereld voor een spoor achterlaat en dan aan het einde op het podium ligt net als de paus bij zijn inauguratie, dan is het duidelijk: De paus moet zijn AIDS beleid eens nakijken.

Als ik alle wereldleiders bij elkaar zie in een video-collage die bekend staan om hun bedrog en propaganda, huidige en oude, en ze zingt "don't speak" en "don't talk". dan is dat toch ook wel duidelijk: Hou op met propaganda en ga eens werkelijk werk maken van vrede en een betere wereld, ipv oorlogen beginnen en spanningen creëren waar dat niet nodig is.

Of ben ik de enige die dat gezien heeft?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_41513822
Ik heb maandag wel gestaan, maar dansen lukte bijna niet meer. Ik had zondag 15 uur achter elkaar gestaan (niet een keer gezeten) en damn, my feet were killing me! Vandaag is het helemaal erg. Ik kan echt bijna niet meer lopen. Zondag in de Golden Circle wel gedanst en gegild. Ik was voor het eerst alleen naar een concert en meestal ben ik een stille genieter. Maar zondag nee... ik heb geswingd, gezongen, geschreeuwd, gegild... alles door elkaar. In mijn uppie hahaha. Nooit van mezelf verwacht, maar damn... wat was ze mooi zo van dichbij. Ik kreeg zelfs een knipoog mijn kant op! WOW!

Enne... was dat gisteren nou vuurwerk aan het einde van de show wat je hoorde?
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:43:05 #85
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41513997
Nee HMS, je bent zeker niet de enige!
Ik vond het hele kruis-verhaal ook schromelijk overdreven....idee dat SGP-jongeren bezwaar maakten "omdat dat in het buitenland ook gebeurd is" én dat zij gewoon de media opzoeken ivm de naderende verkiezingen.... Als je dan ook achteraf de interviews ziet met de gelovigen: "Ik hoop dat Jezus Madonna in laat zien dat haar act niet kan, want Jezus houdt wel van Madonna..." *kots*
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:45:09 #86
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41514049
Heb trouwens bij voorbereiding van de tour verhalen gehoord over de discobol, dit zou de grootste ooit zijn, heeft iemand hier ook iets over gehoord?

Geweldig zeg aan het eind alleen de discobol-lichten aan en hele ArenA één grote disco, top!
pi_41514382
Je hebt gelijk, HMS. Ik vond de reacties van de Nederlandse recensies ook zo grappig wat dat betreft: "Oh dus dát bedoelde Madonna". Ja, duh. Dat had ik je ook eerder wel kunnen vertellen.
pi_41515426
Trouwens. Wat vonden we van het geluid in de Arena? Ik had me op 't ergste voorbereid, maar ik moet zeggen dat het geweldig klonk!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:35:29 #89
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41515465
Ja, moet ook zeggen dat ik het zeker oké vond! Eerste 2 nummers waren ze duidelijk aan het zoeken, maar daarna werd het stukken beter!

Geluid was ook veel beter dan bij Robbie Williams, daar stond ik in zelfde vak als nu (102), alleen nu veel beter geluid!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:08 #90
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41515493
Het geluid was zelfs in vak 123 erg goed te pruimen!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:45:37 #91
16874 creno
born this way
pi_41515773
ik heb genoten, de 2e dag meer dan de eerste dag.

De eerste dag baalde ik enorm dat ik niet in het voorste vak stond, ik had hoofdpijn door mijn verkoudheid, stress, weinig drinken (wilde niet telkens naar de wc). De 2e dag ging ik later met mijn vriend, we stonden onder de ballonnen, recht voor het podium, geweldig overzicht dus ! (en geen hoofdpijn )
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_41516120
Ik vond het geluid erg goed zelfs!
pi_41516263
Waar stond je de tweede dag, creno? En hapertje waar stond jij de eerste dag?

Ik stond in de oksel van het podium, tussen het mini podium van Like A Virgin en de catwalk in, redelijk vooraan bij het hoofdpodium - beide dagen overigens, hoewel ik de tweede dag meer bij de catwalk stond.
pi_41516443
De eerste dag stond ik aan de linkerkant tegen de catwalk aan, precies naast het statief waar de discobal op landt. Bij de opening van de bal stond ze dus gewoon voor me. Zo mooi! Ik had daar voor gekozen, omdat ik de opening en de dans van Music van dichtbij wilde zien! Prima plek en ze kwam er erg vaak gelukkig. Als ik gisteren ook gestaan zou hebben, zou ik voor het hoofdpodium gekozen hebben, maar ja... ik had zitplaatsen voor maandag!
pi_41516533
Coole plek. Op zich had ik daar ook wel willen staan, maar uiteindelijk zijn we daar terecht gekomen. Totaal geen spijt, we konden alles prima zien.
pi_41516707
Balen dat het voorbij is, he?!

Jammer ook dat ik jou en HuubTuub niet ontmoet heb. Ik was alleen zondag de hele dag in de rij.
Maar in vak G.

Zag wel mensen van Madonnaned. Dus ik dacht: mooi, even een praatje maken. Maar jemig, ze zeiden geen woord terug. Heb me vervolgens maar met anderen vermaakt. Eerst met twee erg gezellige meiden. Een was gewoon 4 maanden zwanger en dan toch in de rij liggen voor de golden circle. Cool!

Heb wel de HELE dag gestaan, omdat de grond nat was. Ik had een poncho bij me, maar die heb ik neergelegd voor het zwangere meisje. Dus die heeft daar op gezeten de hele dag. Vervolgens in de golden circle me prima vermaakt met een Deens en een Duits meisje! Dus ik heb me prima vermaakt zo in mijn uppie!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:21:51 #97
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41516845
Wij stonden ook in Vak G hoor
pi_41516876
Jij stond ook vlak naast me, maar heb je niet gesproken helaas. Ik wist ook niet dat jij CrazyDutchPunk was hahaha
pi_41516880
Wij stonden ook in G!

Ik heb CDP wel ontmoet. Wel even Gert-Jan van Madonnaned ook gesproken, en Art - tevens van die site, maar niet zo'n enorme poster. We hebben ons verder vermaakt met een moeder en twee volwassen dochters - geweldige mensen. Later in de zaal nog met twee vriendinnen en een Belgisch gezin waarvan de moeder helemaal fan was van Madonna.

We hadden het aardig voor elkaar; iedere keer als de groep verplaatste liet men spullen achter en wij konden er grof gebruik van maken; zitkussens, luchtbedden... SUPER!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:23:40 #100
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41516892
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:23 schreef Hapertje het volgende:
Jij stond ook vlak naast me, maar heb je niet gesproken helaas. Ik wist ook niet dat jij CrazyDutchPunk was hahaha
en Madguy stond vlak naast mij
pi_41516906
Stond jij links of recht in G, Madguy?
pi_41516933
Echt waar? Dus dan stond ik gewoon tussen de posters van FOK! in... nou ja! HAHAHA
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:30:48 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517105

pi_41517144
Mooie foto's van Mojo, he?! WOW!
pi_41517200
Ik moet mijn foto's nog inladen van mijn mobiel. Maar dat moet mijn vriendje doen hahaha. Ik weet niet hoe dat werkt. *SCHAAM*
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:37:14 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517295
Mijne zijn erg slecht geworden
pi_41517318
Wel goed gedaan met die spiegel bol
Ik dacht tot dat ding naar beneden kwam dat Madonna er toen al inzat
pi_41517418
Hahaha... dat dachten meer mensen... Madonna, die al sinds half zes in die bol zit... stel je voor!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:43:12 #109
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517511
Nee joh, Madge die word er ingetakeld 5 min voor aanvang vd show
pi_41517589
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Hapertje het volgende:
Hahaha... dat dachten meer mensen... Madonna, die al sinds half zes in die bol zit... stel je voor!
Dat nou ook weer niet, maar dat ze op één of andere manier op het laatste moment d'r in ging.
Dat was ook wel zo, maar op een andere manier dan ik dacht

Alle mensen die uit die catwalk kwamen of er juist in gingen, moesten trouwens flink kruipen. Zo hoog was die catwalk nou ook weer niet dat je er makkelijk kon lopen.
pi_41517732
De catwalk is 2 meter hoog. Die dansers en Madonna zijn maar kleintjes... ik zag aan de zijkant ineens een deurtje opengaan. Kwam er zo'n technicus uitzetten hahaha!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:05:10 #112
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41518284
Enig idee wat voor bronnen de komende maanden meer gaan melden over specials op tv, dvd's etc?
pi_41518292
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Hapertje het volgende:
De catwalk is 2 meter hoog.
Ja maar wel inclusief de verhoging die ze gebruiken in de stadions.
In de zalen is de catwalk een stuk lager 1. 60 ofzo als ik zo de verschillende foto's. Als madonna en dansers moet je dan toch goed opletten dat je niet tegen een dwarsbalk loopt
pi_41518663
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen!

Die twee dansers op het einde jumpte zo de zaal in en sprongen over iedereen heen... hoe kon dit?

En hoorde ik nou vuurwerk aan het einde van het concert op maandagavond?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:16:27 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41518725
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Hapertje het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen!

Die twee dansers op het einde jumpte zo de zaal in en sprongen over iedereen heen... hoe kon dit?

En hoorde ik nou vuurwerk aan het einde van het concert op maandagavond?
Ze hadden het afgezet en ze sprongen via de hekken terug richting podium.
pi_41518879
Aha... zondag vielen ze me niet op, omdat ik naar de Queen keek. Maar gisteren op de zitplaatsen viel mijn bek open van verbazing hahaha
pi_41519517
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef calvobbes het volgende:
Wel goed gedaan met die spiegel bol
Ik dacht tot dat ding naar beneden kwam dat Madonna er toen al inzat
Sudoku puzzeltjes aan het oplossen tot het concert begint.

Die dansers zag ik ook in Düsseldorf voor het eerst. Heel cool. Ik vond dat parkours gedoe rondom Jump ook extreem cool. Hebben mensen daar foto's van?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:42:18 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41519555
Dat zondag die kast op t podium er niet stond tijdens Jump
pi_41519691
Ja... die zag ik maandag ook ineens! Ik dacht: Waar is Madonna nou? Die stond zich dus achter die kast te verschuilen. Stiekem Anne Frank te imiteren!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:48:51 #120
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41519760
Daar zijn echt ballen voor gesneuveld bij een crewmember vrees ik
pi_41522709
OVer die DVD he. Ik heb net een soort van DVD rip van de Reinvention tour gedownload. Niet compleet want mother en father is wel heel kort. Althans volgens mij duurde hij wel wat langer.

Het zijn 10 aparte videoclips. Het materiaal is er dus wel waarom dan geen DVD uitbrengen? Wel leuk om die beelden weer te zien.

Geluid in Arena was goed vond ik. Beter dan in Gelredome. En Waarom zeuren mensen tegen me dat Madonna niet kan zingen. Mensen die haar nog nooit Live hebben gehoord. Ze kan dus echt wel zingen. Ik vind het prachtig.

Trouwens ik ben niet zo'n grote fan maar ik werd gewoon verliefd op Madonna tijdens het concert .
pi_41522736
Ben ook geweest gisteravond! Zondag pas beslist en kaarten via Marktplaats gekocht. Helaas wel redelijk achterin (vak 128), dus zag niet zo veel, maar vond het wel te gek!

Wilde haar ooit al een keertje zien. Vorige keer was ik op vakantie en de keer daarvoor was ik 12 ofzo volgens mij (1986), dus nu na zoveel jaar ben ik toch eindelijk geweest!!
pi_41523073
Gisteravond mogen genieten van een GEWELDIGE show, had het voor geen goud willen missen! Wat een topwijf is het toch..
The best antique is an old friend.
pi_41524108
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Het zijn 10 aparte videoclips. Het materiaal is er dus wel waarom dan geen DVD uitbrengen? Wel leuk om die beelden weer te zien.

Geluid in Arena was goed vond ik. Beter dan in Gelredome. En Waarom zeuren mensen tegen me dat Madonna niet kan zingen. Mensen die haar nog nooit Live hebben gehoord. Ze kan dus echt wel zingen. Ik vind het prachtig.

Trouwens ik ben niet zo'n grote fan maar ik werd gewoon verliefd op Madonna tijdens het concert .
How cool!

De DVD van RIT is nog niet uit omdat volgens bepaalde contracten de documentaire IGTTYAS eerst een tijdje uit moet zijn. Ik denk dat we even geduld moeten hebben en ik hoop dat die uitkomt.

Ik vind haar stem ook goed hoor, zeker de laatste tijd en in de rustiger nummers.

Overigens:

Gelijk de beste.
pi_41525066
WOW! Wat een geweldige vrouw is het toch!
pi_41525094
Ik hoop snel mijn foto's in te kunnen laden!
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:10:16 #127
8390 idsme
of toch nie?
pi_41525638
Heeft iemand ergens de setlist van zondag?
pi_41525760
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef idsme het volgende:
Heeft iemand ergens de setlist van zondag?
Set list voor Madonna's tour

Future Lovers / I Feel Love
Get Together
Like A Virgin
Jump
Live To Tell
Forbidden Love
Isaac
Sorry
Like It Or Not
I Love New York
Ray Of Light
Let It Will Be
Drowned World / Substitute For Love
Paradise (Not For Me)
Music Inferno
Erotica / You Thrill Me
La Isla Bonita
Lucky Star
Hung Up
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:14:43 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41525795
pi_41526314
Ik hoorde trouwens van een collega dat zondag DJ Roog draaide en niet Paul Oakenfold ( ) klopt dat?
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:32:05 #131
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41526429
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Ik hoorde trouwens van een collega dat zondag DJ Roog draaide en niet Paul Oakenfold ( ) klopt dat?
Nope
pi_41526477
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Nope
Mooi, ik kon het me al niet voorstellen, maar zal hem er morgen eens flink mee om de oren slaan. .
pi_41527287
Dj Roog is KUT!
Oakenfold lijkt er van 100 meter wel op met zijn lange haar.

Vond oakenfold ook nou niet echt de top dj waar hij voor wordt uitgemaakt. Vond hem maar lompe crappy oude popliedjes mixen. Maar ik denk als het donker was en er goede belichting was geweest dat ik het dan super had gevonden.

Zondag tijdens paradise not for me was ik ontroerd door een jongen en en een meisje. Was blijkbaar hun nummer, ze knuffelden elkaar kusten elkaar, hielden elkaar vast, huilden, was echt heel erg lief.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:53:59 #134
16874 creno
born this way
pi_41527310
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef MadGuy het volgende:
Waar stond je de tweede dag, creno? En hapertje waar stond jij de eerste dag?

Ik stond in de oksel van het podium, tussen het mini podium van Like A Virgin en de catwalk in, redelijk vooraan bij het hoofdpodium - beide dagen overigens, hoewel ik de tweede dag meer bij de catwalk stond.
De eerste dag stond ik op een plek net buiten de binnenring met een vriendin, als je een lijn zou trekken van het linkse paard en de discobal daar waar die lijnen kruisen. (beetje vaag maar kan het niet anders uitleggen)

De 2e dag stond ik onder de volgspotters, onder de ballonen, in het midden van de zaal, zeg maar op de middenstip van het veld.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:15:22 #135
60704 LeonH
pi_41528219
Had meer van Oakenfold verwacht, vond 'm mixtechnisch niet echt zo denderend (ben zelf ook (nog) thuis-dj, dus dan hoor je die overgangen wel), en had gehoopt dat ie een mixset neerzette met de muziek waarmee die opende, beetje meer echte dance muziek i.p.v. al die hits. Helaas was het dus alleen het 1e en laatste nummer wat zo was.

Verder klopte er ook niet echt veel van het geluid, wanneer er een klimax was waar de bas weer d'r in kwam leek het geluid opeens wat te dempen zoals o.a. bij de Beautiful Day remix
pi_41528463
Nice, creno! Middenin het gedruis!

pi_41528555
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef LeonH het volgende:
Had meer van Oakenfold verwacht, vond 'm mixtechnisch niet echt zo denderend (ben zelf ook (nog) thuis-dj, dus dan hoor je die overgangen wel), en had gehoopt dat ie een mixset neerzette met de muziek waarmee die opende, beetje meer echte dance muziek i.p.v. al die hits. Helaas was het dus alleen het 1e en laatste nummer wat zo was.

Verder klopte er ook niet echt veel van het geluid, wanneer er een klimax was waar de bas weer d'r in kwam leek het geluid opeens wat te dempen zoals o.a. bij de Beautiful Day remix
De video liep ook achter. Bij Faster Kill Pussycat viel het bijvoorbeeld op.
pi_41541228
ooohhh ze was weer geweldig....zo mooi, dr schoenen... ....heb er nu 3 gezien, en afgelopen zondag was toch de beste ...
  woensdag 6 september 2006 @ 10:37:06 #139
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41542853
Al die mensen met die mobieltjes die wazige foto's staan te maken

Naast me stond ook eentje die heeft het hele concert door het miniscule lcd schermpie van d'r telefoon staan bekijken. Die had voor 90 Euro beter de dvd kunnen kopen als ze het concert via het scherm had willen zien.
pi_41547938
Men ik heb zin om nog een keer te gaan hehe. Ik bekijk die kruisact zo vaak per dag .
  woensdag 6 september 2006 @ 14:08:12 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41548679
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef CleeJee het volgende:
Heb trouwens bij voorbereiding van de tour verhalen gehoord over de discobol, dit zou de grootste ooit zijn, heeft iemand hier ook iets over gehoord?
Deze, van U2 tijdens de Popmart-tour, was volgens mij toch wel een tikkie groter, alleen stond die op het podium...

Van het concert op 15 juni 2006 in Chicago is er al een complete amateur opname in omloop, de filmer heeft toen vrijwel continue één van de twee video schermen aan de zijkant gefilmd waardoor je min of meer een 'geregiseerde' DVD zit te bekijken.
pi_41558704
Beetje late reactie maar toch:
Wat een geweldige show!!
Mijn nosebleed plaatsen waren nog niet eens zo slecht. Kon het podium goed overzien (alleen heel klein .) Heb meer naar het podium zelf gekeken dan naar de videoschermen aangezien er een boom van een vent net naast me stond en ik steeds om hem heen moest kijken om het rechterscherm te kunnen zien. .
Vond het publiek op de tribunes eigenlijk wel wat tegenvallen (in ieder geval het vak waar ik zat). Om me heen bleven veel mensen zitten en als ze stonden leken ze niet echt over te lopen van enthousiasme. .
Kan nog steeds niet echt bevatten dat ik haar eindelijk heb gezien .
Tijdens het concert stond ik echt zo van: Daar staat Madonna, ik sta hier... allebei in dezelfde ruimte... het zal wel. Ik kon er gewoon met m'n hoofd niet bij. .
En dan te bedenken dat ze ook nog zoo dichtbij sliep! .
Deed wel pijn toen ik maandagmiddag langs de Arena reed. Ik wilde nog een keer!! Maar ja, geen kaartjes .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_41572208
Er stonden maandag megaveel mensen bij de arena die nog van hun kaartjes afwilden:D ook bij de ticketbox kon je nog voor de helft van de prijs kaartjes krijgen.
pi_41574146
Wij hadden ook 3 kaarten voor totaal 170 euro. Op zondag gekocht...leuk af en toe, van die impulsieve acties!!
pi_41574522
MADONNA

DA QUEEN!

I LOVE THE BITCH TO DEATH!
  donderdag 7 september 2006 @ 09:28:35 #146
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41575137
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Van het concert op 15 juni 2006 in Chicago is er al een complete amateur opname in omloop, de filmer heeft toen vrijwel continue één van de twee video schermen aan de zijkant gefilmd waardoor je min of meer een 'geregiseerde' DVD zit te bekijken.
weet je een bestandsnaam?

edit: heb hem al

from madison square garden. starts off as a hand held camera but then after the ball drops it is from the venue monitors but steady. good if you love madonna and want to see this show.....otherwise wait till the special this fall.

Title: Madonna Confessions Tour New York (2006)
Status: Normal
Progress: Completed Finished
More Info: URL No URL provided.
NFO: NFO No NFO attached.
Editor: pally
Reported: Friday 25 Aug 2006, 07:41PM CEST (12 days ago) (8 days after upload)
Posted: Started: 21 days ago, finished: 20 days ago, duration: 15h 33m 19s
Size: 93 files, 80 data, 13 recovery
Encoded: 3,904.4MB data + 399.8MB recovery = 4,304.2MB total
Decoded: 3,748.2MB data + 383.8MB recovery = 4,132.0MB total (estimated)
Newsgroups: alt.binaries.boneless
Attributes: Category: Music
Video Source: DVD
Audio Format: dts
File name: "Sorry in New York.part01.rar" yEnc (201/201) <-- hier dus even op zoeken.
pi_41575240
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:51 schreef Hapertje het volgende:
MADONNA

DA QUEEN!

I LOVE THE BITCH TO DEATH!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 7 september 2006 @ 09:35:27 #148
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41575276
Wanneer komt die NBC special op tv in Amerika?
pi_41577620
Hey Hapertje, ken je mij nog? We hebben samen bij @Home gewerkt en daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Gisteren had ik het met Debby over je, wij zijn namelijk ook allemaal naar Madonna geweest. Ik recht voor het podium/catwalk in vak 119, Debs op het veld. Geweldige show!

Zou je contact met mij willen opnemen via victorvictor79@yahoo.com? Sorry voor dit bericht, maar ik heb geen mailadres, jij geen uitgebreid profiel en Google geen gegevens...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_41577657
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef VictorVictor het volgende:
Hey Hapertje, ken je mij nog? We hebben samen bij @Home gewerkt en daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Gisteren had ik het met Debby over je, wij zijn namelijk ook allemaal naar Madonna geweest. Ik recht voor het podium/catwalk in vak 119, Debs op het veld. Geweldige show!

Zou je contact met mij willen opnemen via victorvictor79@yahoo.com? Sorry voor dit bericht, maar ik heb geen mailadres, jij geen uitgebreid profiel en Google geen gegevens...
stalker
pi_41578649
He VictorVictor! Natuurlijk ken ik jullie nog. A mail has been sent!
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:21:39 #152
16874 creno
born this way
pi_41625682
http://www.nu.nl/news/821(...)Madonna-protest.html

zou het daarom pas om half tien zijn begonnen ?
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
pi_41627078
En maar zoeken onder die catwalk... waar ligt die bom toch?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:17:59 #154
60704 LeonH
pi_41629410
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:21 schreef creno het volgende:
http://www.nu.nl/news/821(...)Madonna-protest.html

zou het daarom pas om half tien zijn begonnen ?
Gewoon te zieke mensen dit! Bah!
pi_41655025
Madonna heeft een fan gekust in Praag!

Een verslag van een fan:
quote:
i was there and it was unblelievable !!!!! i seriously couldnt believe my eyes. she said "are you my front row german bitches ?", then "how many shows have you been to ?" he replied "fifteen" and she said "how can you afford that ? well, i guess i'll have to kiss you then" , got on her knees and bent over as far as she could, while he leaned forward as far as he could. at first he couldnt reach her, but m. kept trying, bending further until he could reach her and kiss her cheek. it was INSANE !! she proceeded to let him/the group sing a whole verse of paradise - did it with the left side too (they were right - from the audfience's perspective).

another funny thing was that she started laughing really hard at the beginning of la isla and couldnt sing a few lines and kept bursting.

she talked SOOO much last night, but not the usual. we're all one, count flags, hug. after let it will be she said "i know you're thinking: what the fuck is this bitch doing there?. well you know, i need to get shit off my chest." and also about how hard it is to do her job, but how she loves it and how you have to die a little for what you love. she also spoke about how much she liked prague and said "thank you for having us in your wonderful city".

it was such a great night. she was so relaxed and the audience loved her
[/quote]
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:55:52 #156
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41655650
quote:
[b]Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:[/]
Een verslag van een fan:
Wat een hysterisch verslag zeg.

Ik heb gisteren de DVD bekeken die in New York door iemand gefilmd is en de kwaliteit is echt goed! Fantastisch, vooral leuk om dat dansje van John Travolta weer terug te zien.
pi_41658611
Ik moet even kijken of ik die download. Ik wil de sfeer weer proeven.
  zondag 10 september 2006 @ 17:47:15 #158
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41680728
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet even kijken of ik die download. Ik wil de sfeer weer proeven.
zeker de moeite waard, je beleeft het hele concert opnieuw! Vooral hoe dat publiek uit zijn dak gaat, super!
pi_41700356
Het schijnt trouwens dat de DVD van Re-Invention Tour niet meer uit gaat komen. Fans hebben dat aan Guy Oseary - Madonna's manager - gevraagd tijdens één van M's concerten. Op de DVD van Confessions, die hopelijk wel uit gaat komen, schijnt dan weer een mini documentaire te komen, gefilmd door Guy Oseary.
pi_41710353
quote:
SGP-jongeren doen aangifte tegen Madonna
AMSTERDAM (ANP) - De jongerenorganisatie van de SGP heeft aangifte gedaan tegen de Amerikaanse popster Madonna. De organisatie heeft zich gestoord aan het optreden van de zangeres op 4 en 5 september in de Amsterdam ArenA. Dat heeft voorzitter Jan Kloosterman van de SGP-jongeren maandag meegedeeld.

De aangifte, bij de officier van justitie in Amsterdam, is gebaseerd op godslastering, maar ook op belediging van een groep mensen wegens hun godsdienst. De advocaten van de SGP hebben gevraagd om Madonna te vervolgen. De aangifte krijgt volgens Kloosterman steun van ongeveer vijftig organisaties.

Je moet ze één ding nageven, ze houden niet zomaar op

Hun eigen persbericht is ook een lachertje

Edit: Ze weten niet eens waar ze het over hebben, de concerten waren toch echt op 3 en 4 september.

[ Bericht 9% gewijzigd door calvobbes op 11-09-2006 16:51:06 ]
pi_41710641
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je moet ze één ding nageven, ze houden niet zomaar op

Hun eigen persbericht is ook een lachertje

Edit: Ze weten niet eens waar ze het over hebben, de concerten waren toch echt op 3 en 4 september.
Jammer dat je er niet kan reageren. .
pi_41713147
Dus daar gaat het partijgeld heen! HAHAHA!
pi_41713339
Ze zijn inderdaad enthousiast zeg.

Ze hadden net zo goed ook eerder aangifte kunnen doen, bijvoorbeeld in 1992:

Dit doet mij bewijzen dat het hen louter om een politiek pamflet te doen is. Waarom anders nu pas?
pi_41713827
En denk aan SEX! Daar staat een foto in waarin Madonna als een Jezus naakt boven het water aan het kruis lijkt te hangen. Plus bij de SM foto's ligt ze in de boeien naast een groot kruis IN een groot kruis!
pi_41737596
Zit nu naar het concert van Amsterdam (3 september) te luisteren en WOW! Ik zit er weer helemaal in!
pi_41744341
LOL, zeker. Ik heb die van 4 september opgenomen, maar daar zit ik zelf vals en met gebroken stem mee te zingen. Bovendien is de geluidskwaliteit niet zo mooi als die van de derde. Hoe doen mensen dat toch?

Annie wees, Madonna is ook in Rusland hét gesprek van de dag:
quote:
Madonna Set to Sing in Moscow Tonight
Sep 12 9:14 AM US/Eastern

By JUDITH INGRAM
Associated Press Writer

MOSCOW

Madonna is due to take the stage of Moscow's biggest stadium on Tuesday night for the latest concert in her round-the-world "Confessions" tour in spite of religious protesters' threats to disrupt the performance.
The culmination of the concert, when Madonna sings while suspended from a cross, is at the heart of objections to the show.

"I think a deeply believing person would never go to the concert," the Rev. Vsevolod Chaplin, a spokesman for the Russian Orthodox Church, told Associated Press Television News. "This lady ... plays with religious symbols, and I think it's not only a matter of financial advancement of her production but it's also a kind of attempt to justify and sanctify her message and her sins, using something holy."

The singer arrived in the Russian capital late Monday and kept a low profile, waving at fans waiting to glimpse her as she slipped into her downtown hotel, the Park Ararat. She work a black parka with a fur- lined hood, wide-legged parachute pants and dark glasses.

More than 50,000 people have bought tickets for the heavily advertised performance, and some 7,000 police officers were to be on hand in and around Luzhniki Stadium, on a bend in the Moscow River near Gorky Park.

The Russian Orthodox Church has objected to the performance, pushing hard for the organizers to push it back from the initially planned date of Sept. 11 _ both in a sign of respect for the victims of the terror attacks in the United States five years ago, and because that date coincided with a church holiday, the Feast of St. John the Baptist.

The venue was also switched. The concert originally was planned for a stage on the Vorobyovye Gory (Sparrow Hills), overlooking the Moscow River, but the Orthodox Church said that would be inappropriate because two churches are located there. The organizers scrambled to find another site after police said they could not ensure security in such a sprawling area.

City authorities pushed for the concert to be held at Tushino Airfield, the site of many outdoor rock extravaganzas. However, Tushino is on the outskirts of the city, it is anything but scenic and its security image is shadowed by the 2003 double suicide bombing at a concert there that killed 14 spectators.

Scores of Orthodox protesters, dressed in religious costume and carrying religious symbols, have held noisy rallies over the past few weeks to protest the concert.

"We are conducting an intensive spiritual fight against her name: We are standing up to her satanic spirit," said Dmitry Antonov, who said belonged to a group called the Union of Orthodox Crusaders. "We will try to disrupt the concert."

His colleague, Leonid Nikshish, said Madonna could sing whatever she wants, "but as soon as she starts to defile the cross, we will do everything possible to make sure she's kicked out of Russia and not just Russia."

A Russian Orthodox youth movement supporter stands in a mask depicting U.S. singer Madonna as they protest her upcoming performance on Tuesday in Moscow, September 12, 2006. REUTERS/Sergei Karpukhin

OMLIHA! Ik lach me dood met die freaks. Ze beweren zelfs dat Amerika - na het verderfelijke kapitalisme - nu ook nog eens Madonna op hun dak heeft gezonden.
pi_41744810
Zouden die mensen nog een eigen mening hebben, of lullen ze elkaar alleen maar als een lopend vuurtje na?
pi_41745270
Ik vraag het me af. Deze mensen zijn er sowieso op uit om Madonna hoe dan ook in een kwaad daglicht te stellen; zelfs 11 september erbij betrekken en zeggen dat een concertdatum daarom verkeerd gekozen is gaat wel heel erg ver. Hetzelfde geldt voor die heilige feestdagen. Ja duh, in het katholieke en Russisch orthdoxe geloof is ELKE dag wel te verbinden met een heilige of iets dergelijks.
pi_41749393

Madonna is diverse malen met de dood bedreigd in Rusland. Orthodoxe religieuzen en dergelijke.

Bij het station staat 3500 politiemannen en leger, blaffende honden om Madonna bescherming te bieden..de show is nu aan de gang.

Paar minuten geleden genomen
pi_41749629

pi_41749668
Leuk om te weten dat er nu 50.000 mensen aan het genieten zijn van Madonna, terwijl ik me hier een beetje zit te vervelen achter mijn computertje.

Overigens, DIT is nu onze Grote Satanische Leider:

pi_41749715
haha madguy, madonnamad:D net als ik
pi_41749770
Ze heeft 'give peace a chance' gezongen voor drowned world..volgens een text bericht naar iemand bij madonnamad...korreltje zout?
pi_41749882
Madonnamad indeed.

Ik denk ook dat het met een knipoog gedaan is, al getuigt het wel van klasse dat ze er geen expliciete aandacht aan geeft. Ze laat daarentegen zien dat ze met dit concert een andere boodschap uitstraalt dan de orthodoxen haar van betichten.
pi_41750905
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:24 schreef MadGuy het volgende:

Overigens, DIT is nu onze Grote Satanische Leider:

[afbeelding]

Op die foto ziet ze er ook wel als Chuckie's bride uit met die gemene glimlach
pi_41752136
De evil grin is priceless.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:25:46 #177
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41763084
Is het concert uit de US te downloaden als torrent?
Heb m nog niet kunnen vinden.....
pi_41763227
Lui hebben echt niets beters te doen. -.-'
pi_41766904
He Megalomaniac... ga Michael Jackson aanbidden ergens anders!

On topic! We krijgen een nieuw Madonna-nummer volgende maand!

De tracklist voor Jump:

) Album Edit
2) Extended Version
3) Jacques LuCont Mix
4) Axwell Mix
5) Sanchez Misshapes Mix
6) History - previously unreleased
pi_41766924
LUV THE SMILE!
pi_41777409
Uhm, Hapertje. Megalomaniac had het over die reli-freaks hoor. Doe es een keer niet zo opgefokt, man.

Enne, als History inderdaad uitgebracht wordt ben ik zeer in mijn nopjes en moet ik die single gewoon hebben.
pi_41778953
Oh... sorry hoor!
pi_41784528
Ach, je enthousiasme werkt ook aanstekelijk hoor.

Overigens wordt de Confessions NBC special op 22 november uitgezonden.
quote:
Just received an email that said:

New programming info just came in thought you would be interested.

11/22/2006
Wednesday
9:00:00 PM PT
NBC SPECIALS
01:59:30

NBC SPECIAL: MADONNA: THE CONFESSIONS TOUR LIVE FROM LONDON

preempts Biggest Loser and Kidnapped
Uit een mailtje dat door NBC is rondgezonden.
pi_41791312
Jump is weer uitgesteld. Warner is weer goed bezig!
pi_41832794
quote:
After "Confessions on a Dance Floor" has been released, there has been so much talks about a track called "History".

Finally, "History" will see the light on "Jump" single.

"History" is a song that was produced during the Confessions Sessions. Madonna and Stuart Price wrote and produced it.

You are going to love it. It’s an uptempo dance track which definately makes a statement..

As for the supposed cover of the "Jump" CD going around the net... well, there's no official cover yet, so the stuff going around is fake.

We can confirm that "Jump" video will be directed by Jonas Akerlund and filmed in Japan. It will be a studio video not a live video.

Moreover, we have learnt that there are no other unreleased tracks from the Confessions Sessions.
Van DrownedMadonna.com
pi_41958891

Nieuwe look voor Madonna?
quote:
Vandaag (19 september) heeft Madonna samen met Steven Klein de expositie 'X-STaTIC PRO=CeSS' bezocht in Tokyo.

Tot ieders verbazing verscheen Madonna met een nieuw kapsel! Waarschijnlijk draagt Madonna een pruik want het zou vreemd zijn dat zij net voor de 2 laatste concerten in Japan een geheel andere look zou presenteren op het podium. Geruchten geven aan dat dit wel eens de look zou kunnen zijn voor de 'Jump' video die tussen de concerten door in Japan wordt opgenomen.
Bron: Madonna.nl
pi_41974523
I like it! Ze lijkt een stuk jonger!
pi_41976647
great hair
pi_41976715
Niet mooi.
Je stelt me teleur Madge.
pi_41978212
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Nieuwe look voor Madonna?
[..]

Bron: Madonna.nl
Het is geen pruik
quote:
Op woensdag 20 september 2006
Madonna heeft een nieuwe look. De Amerikaanse zangeres bracht gisteren in Tokio een bezoek aan een tentoonstelling van fotograaf Steven Klein.

Gehuld in een zwarte outfit toonde Madonna lachend haar nieuwe platinablonde look geknipt in een boblijn. Volgens de Britse krant Daily Mail is het nieuwe kapsel het werk van sterrenkapper Andy Le Compte uit Hollywood. Hij reist met Madonna mee gedurende haar ‘Confessions’-wereldtournee.
pi_41979086
Het is wel een pruik...je kunt haar huid namelijk niet zien.
pi_41981880
Misschien speciaal voor Japan, een haircut uit Final Fantasy
pi_41986308
Nee het is een pruik voor de JUMP video wordt overal gezegd.
pi_41989970

[ Bericht 100% gewijzigd door 80s op 20-09-2006 18:41:19 ]
pi_41990322
LOL, hoewel vernieuwend, vind ik het er eigenlijk niet uitzien in tour context. Gelukkig is het een pruik, tot aan I Love New York had ze haar gewone 'do'.

Haar Confessions Tour wordt morgen in Tokyo afgesloten. Deze tour heeft dan de grootste opbrengst voor een vrouwelijke artieste opgebracht ooit. $193.7 miljoen

Ze heeft over de jaren van DWT, RIT en CT een omzet gedraaid van meer dan 400 miljoen dollar!
pi_41994097

Dit faket ze, hoop ik? XD

Ik hoop niet dat dat haar nieuwe look is overigens.
pi_41995275
Wat faked ze? Gitaarspelen? Dat doet ze al tijdens haar shows sinds 2000/ 2001. Ze is geen supervirtuoos, maar ze doet goed haar best. In Parijs heeft ze nog tijdens haar show samen met Lenny Kravitz gespeeld.

En als je een beetje beter leest, had je opgemerkt dat het een pruik was...

[ Bericht 45% gewijzigd door MadGuy op 20-09-2006 21:25:54 ]
pi_41997760
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef MadGuy het volgende:
Wat faked ze? Gitaarspelen? Dat doet ze al tijdens haar shows sinds 2000/ 2001. Ze is geen supervirtuoos, maar ze doet goed haar best. In Parijs heeft ze nog tijdens haar show samen met Lenny Kravitz gespeeld.

En als je een beetje beter leest, had je opgemerkt dat het een pruik was...
Stoer van d'r. Wist niet dat ze gitaar kon spelen.

@ dat laatste.. en dat doe ik dus niet. Normaal post ik ook niet in het Madonna-topic hè..
pi_42001541
Het enige wat ik leuk vond was dat ze dat "ABBA" pak droeg. Agnetha en Frida droegen precies dat zelfde pak in 1979 tijdens hun wereld tour.
En dan die cape met "Dancing Queen" erop!!
pi_42058798
De Confessions Tour is over.

Ze heeft wel gelijk een bericht de deur uit gedaan over haar controversieële kruisigingsact:-
quote:
"I am very grateful that my show was so well received all over the world, but there seems to be many misinterpretations about my appearance on the cross and I wanted to explain it myself once and for all. There is a segment in my show where three of my dancers 'confess' or share harrowing experiences from their childhood that they ultimately overcame.

My 'confession' follows and takes place on a Crucifix that I ultimately come down from. This is not a mocking of the church. It is no different than a person wearing a Cross or 'Taking Up the Cross' as it says in the Bible. My performance is neither anti-Christian, sacrilegious or blasphemous. Rather, it is my plea to the audience to encourage mankind to help one another and to see the world as a unified whole. I believe in my heart that if Jesus were alive today he would be doing the same thing.

My specific intent is to bring attention to the millions of children in Africa who are dying every day, and are living without care, without medicine and without hope. I am asking people to open their hearts and minds to get involved in whatever way they can.

The song ends with a quote from the Bible's Book of Matthew: "For I was hungry and you gave me food. I was naked and you gave me clothing. I was sick and you took care of me and God replied, "Whatever you did for the least of my brothers... you did it to me."' Please do not pass judgment without seeing my show."
Ondertussen wil NBC eerst de act met eigen ogen op tape zien voordat ze beslissen of het in de special - die in november wordt uitgezonden - te zien zal zijn of niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door MadGuy op 22-09-2006 21:59:00 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:03:16 #201
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_42071448
In duf Amerika zullen ze de act er wel uithalen. Trouwens, 22 november ben ik in de US, die avond proberen voor de tv te hangen. De avond voor Thanksgiving, dan zijn we tenminste niet bij vrienden aan de vreet en kan er rustig tv gekeken worden.
pi_42091446
Ik weet niet of ze het eruit halen. Volgens mij hebben ze dat gewoon toegezegd omdat de christenen in de US een beetje aan het morren zijn. Als NBC het ziet zullen ze zien dat het eigenlijk niet veel voorstelt...
pi_42092088
Ik ben bang dat als Madonna de show NIET uit laat zenden, er weer gesteggel zal zijn over de dvd-release... en dan zien we weer een supertour niet terug op DVD! Grrrrrrrrrrr!
  zondag 24 september 2006 @ 19:20:03 #204
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_42096960
Ik kan me ook voorstellen dat als NBC Live to tell eruit wilt halen dat Madonna het dan niet laat uitzenden en de DVD sneller op de markt brengt. Laten we daar dan maar op hopen...
pi_42097418
Dat zou ook kunnen, maar vooralsnog is het allemaal blabla van de roddelblaadjes.
pi_42118493

Oeh, deze moet ik wel hebben.
pi_42162951
quote:
09/26/06
: Behind the Scenes of the JUMP Video - MADemoiselle
By MADemoiselle

While finishing her world tour in Japan, Madonna took time out from her busy schedule to shoot the video for her latest single Jump! The shoot took place in many outdoor locations through out Tokyo, as well as a sound stage. Madonna and hair stylist Andy LeCompte decided to take her look to a whole new level and try using a platinum blonde bob wig for this video. The result is everyone loved the wig so much, that it made a cameo in the last two nights of the Confessions Tour! Check out the exclusive picture of Madonna conferring between takes with her choreographer Stefanie Roos, Manager Angela Becker, Hair Stylist Andy LeCompte, and getting touched up by Make Up Artist Gina Brooke.
Bron: iconmadonna.com

Ik ben reuze benieuwd wat deze video ons gaat brengen.
pi_42233059
Weet iemand of de Figaro Madame ook hier te verkrijgen is? Ik wil 'm!

zondag 1 oktober 2006 @ 19:07:56 #209
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_42287474
Een gedeelte van History is gelekt. Het liedje klinkt erg lekker, maar de teksten zijn wat mij betreft een beetje té "heal the world"-achtig.
pi_42369216
Madonna nieuws-update:
quote:
Madonna adopts baby boy

By Mabvuto Banda

LILONGWE (Reuters) - Pop diva Madonna adopted a young boy in Malawi on Wednesday and moved ahead with plans to fund a center for 1,000 orphans, many of whom lost parents to AIDS in the impoverished African nation.

The "Material Girl" and an entourage arrived in the Malawian capital Lilongwe by private plane early on Wednesday and were quickly whisked away to an undisclosed location in a fleet of cars and trucks.

Government officials said the 48-year-old singer, already a mother of two, chose the one-year-old orphan from among 12 children specially chosen prior to her arrival in the country, which has legions of children orphaned by the AIDS epidemic.

"She asked us to identify boys only, which we have done after visiting four orphanages in Lilongwe," government spokeswoman Adrina Michiela said. Michiela said Madonna had wanted to adopt a girl but changed her mind two weeks ago.

It was unclear whether Madonna, for whom Malawi waived its ban on non-resident adoptions, would leave the country with her adopted baby or whether they would be reunited at a later date.

The trip has stoked high expectations in Malawi, a nation of 13 million people who are dependent on tobacco exports.

Madonna has said she plans to spend at least $3 million on programs to support orphans in Malawi and another $1 million to fund a documentary about the plight of children in the country.

She traveled to Mphandula, a village 20 km (12.5 miles) outside Lilongwe, where she is funding the construction of the Raising Malawi center to feed and educate around 1,000 orphans.

Residents in Mphandula, which has no electricity, were earlier busy rehearsing songs and preparing for her arrival.

Critics have described the project as a publicity stunt that follows in the footsteps of other celebrities, including actress Angelina Jolie, who have taken up causes on the world's poorest continent.

As part of their studies, orphans at the center will be taught a curriculum based on Spirituality for Kids linked to the Kabbalah school of mysticism to which Madonna adheres.

© Reuters 2006. All Rights Reserved.
De nieuwe video voor Jump kun je hier bekijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 04-10-2006 21:11:56 ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:29:10 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42372963
quote:
Publicist Liz Rosenberg says, "I can confirm Madonna is in Malawi on a private visit. She is building an orphanage and child care center and is involved in other initiatives geared toward helping children orphaned by Aids thru the Raising Malawi organization. She has not adopted a baby despite reports that she has."
pi_42372985
Leuk, journalistiek.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:52:02 #213
28167 matthijst
pi_42373988
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:52 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand of de Figaro Madame ook hier te verkrijgen is? Ik wil 'm!

[afbeelding]
ebay staat ie wel...
pi_42398344
Dank je, maar ik kijk wel in de winkel. Dat gedoe op Ebay altijd...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:38:13 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42406780

"Hoi, ik verdien 50 miljoen per jaar. En jij?"
pi_42783934
Het is tegenwoordig alles adoptie wat de klok slaat. Zoveel onjuistheden. Ik weet ook van de hoed en de rand, maar ik geloof Madonna's goede intenties wel.

Zelfs kamervragen worden er gesteld over Madonna's adoptie:-
quote:
Kamer kritisch over adoptie Madonna

DEN HAAG - VVD en CDA hebben woensdag felle kritiek geuit op de adoptie van een eenjarig jongetje uit Malawi door de Britse popster Madonna. Tijdens de behandeling van de begroting van Buitenlandse Zaken vroeg VVD-woordvoerder Zsolt Szabo minister Agnes van Ardenne voor Ontwikkelingssamenwerking haar gewicht in de strijd te werpen om dit soort adoptietoerisme een halt toe te roepen.

Tot zijn schrik kwam het liberale Kamerlid er woensdag achter dat Madonna nog doorgaat met „haar moderne rooftocht'. Ze zou ook nog een driejarig meisje uit hetzelfde dorp willen adopteren, meldde een Brits blad.

Szabo vond vooral de manier waarop de adoptie tot stand kwam, door de regels van Malawi te omzeilen, verwerpelijk. „Heel aaibaar en zielig en het doet het goed in de media, maar de gedachte erachter van 'wij zijn rijk en jullie zijn zielig en arm', deugt niet”, aldus Szabo.

Madonna had er volgens hem beter aan gedaan haar rijkdom in te zetten om het geboortedorp van het halve weesjongetje David Banda te ondersteunen. Als de kinderen in Londen zijn, heeft Malawi er niets aan.

De VVD'er werd op zijn beurt bekritiseerd door SP-Kamerlid Harry van Bommel. Hij verweet Szabo zelf makkelijk mee te liften op de aandacht van de media voor deze kwestie.
Bron: Telegraaf.nl

Leuk ook, kamerleden die zich niet voor laten lichten en afgaan op achterklap. Madonna heeft de regels in Malawi niet omzeild, anders was ze echt niet het land uitgekomen met dat kind. Zoveel procedures die je moet doorlopen... Bovendien ondersteunt Madonna wel degelijk de regio ook op een andere manier door te investeren in weeshuizen en lesprogramma's en dergelijke.

Madonna's statement:
quote:
My husband and I began the adoption process many months prior to our trip to Malawi.
I did not wish to disclose my intentions to the world prior to the adoption happening as this is a private family matter.
After learning that there were over one million orphans in Malawi, it was my wish to open up our home and help one child escape an extreme life of hardship, poverty and in many cases death, as well as expand our family.
Nevertheless, we have gone about the adoption procedure according to the law like anyone else who adopts a child. Reports to the contrary are totally inaccurate.
The procedure includes an 18-month evaluation period after which time we hope to make this adoption permanent.
This was not a decision or commitment that my family or I take lightly.
I am overwhelmed and inspired by my trip to Malawi and hope that it helps bring attention to how much more the world needs to do to help the children of Africa.
My heartfelt thanks for all the good wishes I have received and I hope the press will allow my family some room for us to experience the joy we feel to have David home.

Madonna Ritchie
October 17, 2006
London, England
Bron: Madonnalicious.com

Gedoe...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:56:30 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42784029
quote:
The birth dad of Madonna's beautiful new baby boy is speaking out against efforts by third parties trying to perevent the Material Mom from adopting his son.

He says, "Where were these people when David was struggling in the orphanage? These so-called human rights groups should leave my baby alone. As father I have okayed this, I have no problem; the village has no problem, who are they to cause trouble? Please let them stop. Orphanage life is no good. We leave kids there because we can't look after them properly ourselves. Now my son has been taken by a kindhearted woman, these people want to bring him back to the orphanage."
pi_42784193
Heerlijk, al die derden die zich zo bekommeren om het kind.
pi_42788986
De verre familieleden van David willen nu op visite in london om een tijdje bij Madonna te logeren om te zien of ze goed voor David zorgt..wat een kutfamilie...toen hij in het weeshuis zat waren ze er niet.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:26:53 #221
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_42810473
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef LoveProfusion het volgende:
De verre familieleden van David willen nu op visite in london om een tijdje bij Madonna te logeren om te zien of ze goed voor David zorgt..wat een kutfamilie...toen hij in het weeshuis zat waren ze er niet.
hihihi, "Groeten uit de rimboe - vip edition"
pi_42812402
Kunnen ze eindelijk TV kijken, mag het nog niet.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:54:42 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42818577
quote:
NBC is editing out a controversial portion of a Madonna concert scheduled to air November 22nd. During the song "Live to Tell," the artist performed while on a cross which upset several family and religious groups.
The network said, in a statement issued Thursday, that it is now taking that part of the concert out of the special.

As soon as details of the concert were released, NBC2 began receiving e-mails critical of the performance.

The special was recorded during Madonna's "Confessions" tour over the summer.

The American Family Association was one of the most vocal groups against the special. The group even threatened to have its members boycott companies that ran commercials during the show, but their ability to conduct a boycott that would harm advertisers has been questioned in the past.

In its statement, NBC didn't not say why the controversial song was being cut from the special.
pi_42829592
Misschien dat ze in Amerika ook een email actie moeten starten tegen dit besluit?
Blijkbaar zijn ze snel onder de indruk van een aantal mails....
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:22:25 #226
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42842113
quote:
After weeks of uncertainty, the network said it decided it would not show the opening portion of the "Live to Tell" performance in which she sings suspended from a giant mirrored cross while wearing a crown of thorns.

Instead, cameras will cut away to other shots while Madonna is on the cross, then cut back to the singer when she steps down to finish the song.

"You hear the song, but you're not seeing her on the cross," one network source told Reuters. The special was filmed during her performance at Wembley Stadium in London.

Madonna's New York-based spokeswoman, Liz Rosenberg, said the 48-year-old entertainer, an executive producer of the special, ultimately acquiesced to the revision of the broadcast, but suggested the singer was not happy about it.

"She wanted it in, and they wanted it out," Rosenberg, a Warner Bros. Records executive, told Reuters. "You won't see Madonna on a crucifix. That element of the song is no longer in the show. How they came to that conclusion I really don't know."
ZWAK!
pi_42842292
Typisch Madonna ook, zie dat gedoe rondom RIT. Wanneer ze er eenmaal klaar mee is verliest ze ook zo'n beetje alle interesse erin. Erg jammer, wel. Maar goed, we hebben nog de DVD om naar uit te kijken, die het optreden wel in volle glorie laat zien.

Als-ie uitkomt...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:20:39 #228
28167 matthijst
pi_42843556
Pff, wacht nog op de DVD van de vorige tour...
pi_42844364
Die komt niet.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:59:39 #230
130081 manou
me love me boyfriend
pi_42848685
van welke tour komt nou wel of geen dvd uit? voor de confessionstour heeft ze in wembley toch opnamen gehad?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:13:14 #231
28167 matthijst
pi_42849134
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Die komt niet.
Ik weet het.
De slet
pi_42849139
Van zowel de RIT als Confessions zijn opnamen gemaakt. Van de RIT in Lissabon. Deze zou worden uitgezonden op - ik meen - NBC, maar dat ging op het laatste moment niet door. Ook de DVD komt naar alle waarschijnlijkheid niet meer uit. Toch blijf ik hopen.

Confessions is opgenomen in Wembley, op haar verjaardag. Deze wordt nu wel uitgezonden door NBC, maar met een aangepaste setlist en Live To Tell wordt eveneens aangepast. Als het goed is komt hier wel de DVD van uit.
pi_42849856
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:47 schreef MadGuy het volgende:
Madonna nieuws-update:
[..]

De nieuwe video voor Jump kun je hier bekijken.
kut clip

en wat een gezeur over die adoptie... waar bemoeit iedereen zich mee?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:56:06 #234
130081 manou
me love me boyfriend
pi_42850292
irritant ik zit juist te wachten tot de rit op dvd uitkomt!!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:51:03 #235
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42862896
quote:
On Wednesday, October 25th, the Material Mom will shoot the shit with Queen of Daytime, Oprah Winfrey.

And, on Monday, October 30th, her Madgesty is also expected to be on the Today show.
pi_42867931
Drie keer raden waar het over zal gaan: haar nieuwe boek en David.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:48:46 #237
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42868197
'Jump' vind ik geen goede single keuze toch vind ik er iets leuk aan.. het positieve en energieke denk ik.

Ik vind vind btw geen goede single keuze omdat het nummer niet heel erg orgineel is en de video nog minder.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:26:44 #238
130081 manou
me love me boyfriend
pi_42869001
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:37 schreef MadGuy het volgende:
Drie keer raden waar het over zal gaan: haar nieuwe boek en David.
jah het is verklaard dat ze juist om het schandaal daar gaat zitten dus tjah dan heeft ze het er ook over
pi_42871421
Maar wel goed dat ze dit even doet....als ze Oprah aan haar kant heeft heeft ze heel Amerika aan haar kant..zo machtig is Oprah nu gewoon..en tevens zal het boek megagoed verkopen..vooral als we beelden zien van Madonna temidden van aidsweesjes...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:04:13 #240
28167 matthijst
pi_42977521
Madonna bij Oprah, 20 minuten interview, hier te zien (ff registreren):
http://thepeerhub.com

[ Bericht 51% gewijzigd door matthijst op 28-10-2006 16:37:47 ]
pi_43377491
Slecht nieuws voor Tony Ciccone, Madonna's vader:
quote:
Madonna's father is ready for prostate cancer treatment

Sandra Silfven / The Detroit News

British tabloids had it partly right: Rock star Madonna’s dad, Michigan vintner Silvio "Tony" Ciccone has cancer, but it’s prostate, not colon, and he’s not dying.

Reached at his winery in Suttons Bay this morning, Ciccone said the cancer was caught in the early stages and he will undergo radiation therapy after Thanksgiving. "I am not worried," said Joan Ciccone, his wife. "Everybody assures us that it’s treatable."

Meanwhile, Ciccone Vineyards is launching a new collector’s series of Madonna wines, with labels based on Madonna’s latest "Confessions" tour, priced at $39.95. There are five wines from the 2005 vintage, all produced with Michigan grapes at Ciccone Vineyards in Suttons Bay, Mich. Each is signed by the rock star and Ciccone.

The wines were launched last week at a charity event in Grand Rapids, and are available at G.B. Russo & Son in Grand Rapids, Luciano’s restaurant in Ludington, and at the winery. Plans are in the making for national distribution, including to Manhattan restaurants.

John Russo, owner of G.B. Russo, said he has worked with the Ciccones for two years on the secret "M Project," the Madonna wines, and said wine consultants from France, Italy and Chile were called in to help.
Bron

Madonna heeft ook een flinke blauwe plek op haar gezicht, dankzij een paparazzo:

quote:
From the Rush & Molloy column in today's New York Daily News:

Except maybe Madonna. Her Madgesty is sporting a big bruise on her left cheek, tks to a paparazzo who knocked into her with his camera at London's Heathrow Airport, the singer's rep, Liz Rosenberg, tells us.

"Thank goodness [new adopted baby] David wasn't harmed," adds Rosenberg.

At least Madonna's son, Rocco, 6, who gave his mom a shiner last year, won't be blamed for this one.
pi_43379428
Wat ik dan niet snap is dat ik een soort van DVD heb met beelden van haar Reinvention Tour. DVD kwaliteit. Alleen is het niet compleet. Sommige liedjes zijn heel kort. Waarom dan geen DVD uitbrengen?
pi_43379609
Je hebt het waarschijnlijk over de documentaire I'm Going To Tell You A Secret? Dat is een documentaire, geen concert-DVD. Ze heeft er geen interesse meer in. Het ligt in het verleden, klaar, volgens project. Dat heeft Madonna helaas wel vaker.
pi_43414176
Nee ik heb deze ergens gedownload. Die DVD met I'm going to tell you a secret heb ik wel. Maar die heb ik nog niet helemaal bekeken. Die was trouwens best goedkoop toen ik em kocht. Maar zal kijken of dat em is.

Ík vond die beelden wel gaaf iig.

Ik kom er nu achter dat die CD die er bij zit met nummers liveopnames zijn. Ik dacht het de originele nummers waren . Ow cool .
pi_43414705
Madguy je hebt gelijk sorry. Wat stom hehe.
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:13:18 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43416288
Madonna's History Geweldig filmpje
pi_43419404
GEWELDIG! Hung Up is goed! Maar Justify My Love was toch wel de beste!
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:40:52 #248
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43439689
quote:
Drowned Madonna has been informed that the Confessions Tour will be released on December 11th in France.

As we exclusively revealed in August, the show will be released as DVD (7599 38697 2 W 535) and CD + DVD (9362 44489 2 WED 8843).

DVD + CD : 8 tracks recorded live (Digipack).
DVD : DVD simple (Amaray case).
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:13:52 #249
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43440593
pi_43484162
LOL @ dat filmpje!

Madonnalicious.com heeft het trouwens over een UK release van de Confessions DVD op 4 december. Het zal mij benieuwen, allemaal.

Overigens, op Drownedmadonna.com:-
quote:
MADONNA is set to go into the studio with ABBA stars AGNETHA FALTSKOG and ANNI-FRID ' FRIDA' LYNGSTAD after holding talks with the Swedish pop legends. The DANCING QUEENS agreed to record material with Madonna after being impressed with her sampling of GIMME GIMME GIMME on her HUNG UP single. A source tells British newspaper The Sun, "Madonna has been in contact with Agnetha and Frida for a few months. "Madonna was the driving force behind the idea because she was so happy with her sample of Gimme Gimme Gimme on Hung Up. "Agnetha and Frida loved it, they really warmed to Madonna for rejuvenating one of their most famous tracks." Abba songwriters BJORN ULVAEUS and BENNY ANDERSON will not be involved.
11/11/2006 14:49

SOURCE:
http://www.contactmusic.c(...)abba%20unite_1013409

tbanks to Lisa
  maandag 13 november 2006 @ 19:46:20 #251
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43518400
De VARA zal Madonna's 'Confessions Tour' uitzenden op zaterdag 30 december aanstaande om 22.00 uur.
Er is helaas nog niets te melden over een DVD release van dit concert.

Bron: Warner Music Nederland
pi_43533019
Madonna stijgt met Jump van 24 naar 6 in de top 40 en is daarmee de succesvolste artiest aller tijden

De top 5 is als volgt:

1. Madonna, 466 weken, 11.539 punten
2. Rolling Stones, 442 weken, 11.515 punten
3. Beatles, 312 weken, 9.222 punten
4. Golden Earring, 365 weken, 9.001 punten
5. Michael Jackson, 336 weken, 8.305 punten

[ Bericht 14% gewijzigd door Hapertje op 14-11-2006 05:45:38 ]
pi_43550810
Whaaa! En dat terwijl de fysieke single niet eens uit is! Problemen met de leverancier ofzo?
pi_43597963
Madonna is uitgeroepen tot World's Best Pop Artist tijdens de World Music Awards. De show die de comeback van Michael Jackson tot een nachtmerrie heeft gemaakt:

UPDATE 2-Michael Jackson's comeback is no thriller
(Adds more details, awards)
By Mike Collett-White
LONDON, Nov 15 (Reuters) - Reclusive superstar Michael Jackson made a musical comeback of sorts on Wednesday, singing the chorus line of his charity single "We Are The World" before the sound cut out as he struggled for the high notes.
The 48-year-old, performing in public for the first time since he was acquitted of child molestation charges in June 2005, had been expected to sing his seminal hit "Thriller" at the World Music Awards in London.
But to the disappointment of screaming fans that song was performed instead by young U.S. singer Chris Brown.
Jackson looked uncomfortable at times as he was surrounded by excited young members of a gospel chorus on stage with him, and sound hitches knocked him off his stride.
That did not stop supporters desperate to see their idol cheer his every move, especially when he threw his black sequin jacket into the crowd.
The failure by the deposed King of Pop to demonstrate that his voice and confidence are back to anywhere near their best is likely to raise further doubts about his ability to resurrect a career that has been on hold for years.
It was an unhappy return to the London stage for Jackson, who has not performed in Britain for around a decade. In 1996, Pulp lead singer Jarvis Cocker stormed the stage and mocked Jackson during his rendition of "Earth Song".
Jackson has said he plans to move to Europe in a bid to resurrect his musical career and has indicated he will release a new album in 2007.
MEGA-SALES
Earlier in the evening, Jackson was given the Diamond Award honouring artists who sell more than 100 million records.
Introducing Jackson, U.S. singer Beyonce said: "Tonight we are celebrating 25 years of 'Thriller'," referring to his seminal album. "If it wasn't for Michael Jackson I would never have ever performed. I love you, we all love you."
Jackson, who has been a virtual recluse for the last 17 months, thanked fans and family, singling out his three children who have been with him during his stopover in London.
"I am greatly humbled by this award," said Jackson, who wore his jet black hair long and straight. "It was my dream that 'Thriller' would be the biggest-selling album ever ... and God has answered my prayers."
Jackson's lifetime record sales tally is believed to be around 750 million, making him the most successful entertainer of all time.
Whether Wednesday's performance helps him on the road to professional recovery remains to be seen.
"I would say there's very little chance of him coming back from where he is," said Gareth Grundy, deputy editor of the Q music magazine, speaking before the show.
"I think people will always be fascinated by the freak show, and that's what's going on," he said. "I would categorise him as a celebrity as opposed to an artist."
Red carpet divas Paris Hilton and Lindsay Lohan were at the show.
Winners on the night included Madonna (world's best pop artist), Canada's Nelly Furtado (best pop/rock) and Nickelback (best rock group), Beyonce (best R&B), Kanye West (best rap/hip-hop) and Britain's James Blunt (best new artist).
The World Music Awards reflect artists' global sales rather than a public vote or panel decision.
pi_43657241
Madonna knalt van 35 naar 5 in de mega top 50 met Jump!
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:45:10 #256
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_43659493
Da's een aardige "jump"...
pi_43664148
Helaas wordt de DVD van Confessions wel uitgesteld tot februari/maart 2007.

Maar hoe gaaf gaat het wel niet worden?
pi_43664566
Die trailer! Wow... wat een feest! Ik heb er weer zin in!
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:39:48 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43664687
Sorry Interlude is geschrapt voor NBC..hopelijk heeft de Vara hem wel
pi_43664762
Heeft ze een flink statement, haalt ze 'm eruit. Kom op, meid. Show it, je had gelijk!
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:43:41 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43664780
ik denk dat NBC hem geschrapt heeft
pi_43664808
Ze heeft zelf ook wel wat te zeggen. Bij Live To Tell had ze ook al tot een compromis besloten!
pi_43664836
Je hebt wel een ontzettende hekel aan MJ dat je zelfs in je eigen Madonna topic een nieuwsbericht post Hapertje? XD
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:46:13 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43664845
Da's waar..maar ik denk dat ze daarom juist ook de ongecensureerde versie heeft laten maken
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:47:44 #265
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43664884
Rnnz, was dit nou echt nodig? Blijf lekker in je MJ topic..
pi_43664885
Rnnz, om de bron te melden dat Madonna gewonnen had (zie een na laatste alinea!)

Ik hoop dat de VARA Sorry Interlude wel heeft en anders de DVD zekers!
pi_43664924
Ik zie trouwens je sig, CrazyDutchPunk... good one!
pi_43664961
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rnnz, was dit nou echt nodig? Blijf lekker in je MJ topic..
Dat doen sommige Madonna-fans ook niet, dus.. Maar ik ben al weer weg!
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:51:05 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43664982
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Dat doen sommige Madonna-fans ook niet, dus.. Maar ik ben al weer weg!
Wat u niet wil dat u geschied, doe het ook een ander niet. ofzo
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:15 #270
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_43693627
Enig idee of concert op NBC na vertoning ergens op i-net te zien is?

Ook al komt de DVD pas in februari/maart next year, geen probleem....er komt tenminste een DVD!
pi_43697357
Tuurlijk is die ergens te zien. Ik weet zeker dat iemand (of meerderen) een torrent online knallen, deze week. Toch kijk ik net iets meer uit naar de Nederlandse uitzending die ook de krachtige kruisingingsscene laat zien.
  zondag 19 november 2006 @ 21:30:23 #272
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_43698093
En die uitzending was op de 30e toch?
pi_43698245
De Nederlandse? Jep, 22 uur als ik het wel heb.
  zondag 19 november 2006 @ 21:50:28 #274
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43699261
maar het is toch vaak zo dat de dvd na een tv uitzending te kop is...of is dit nou weer onzin wat ik vertel...
pi_43699435
Ik denk dat Madonna dezelfde constructie hanteert als met IGTTYAS; eerst zoveel mogelijk het concert verkopen aan geïnteresseerde TV-zenders en een hoop winst opstrijken, en dan vervolgens de - of in ieder geval een groot gedeelte van - de rechten uit handen geven voor de DVD-release. Bij de RIT kwam dan wel geen DVD uit, maar volgens mij zit ik er niet ver naast met dit theorietje.
pi_43706245
ze spring naar 5 in de megat op 50 of 100 of wat het dan ook is met Jump.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:43:23 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43746211
pi_43746635
quote:
Hier niet tegen ingaan. Het kwaad straft zichzelf. Want wie God verlaat c.q.met Hem spot heeft smart op smart te vrezen! We kunnen beter voor dergelijke mensen bidden, dat hun ogen nog geopend mogen worden.
quote:
Er tegen in gaan, heeft geen zin. De heidenen zullen alleen maar lachen en nog meer tegen Jezus ingaan. Het effect is dan averechts. Nogmaals de groeten
quote:
Ik denk dat Madonna de liefde van de Heer Jezus mist. Misschien vindt ze die een keer en dan zou ze een waarschijnlijk een top-evangeliste worden. Ze doet me -in een minder extreme vorm- denken aan de geschiedenis van Paulus. Het is trouwens veelzeggend dat er meer respect voor de Heer Jezus is in moslimlanden dan in NL. Dit laat zien dat NL geen Christelijk en geen moslim land is maar een heidens land. Er is dus werk aan de winkel voor ons Christenen in dit zendingsgebied. Wij organiseren een Gospel-concert op 22 december (19:00-21:00) in het centrum van Alphen aan den Rijn met als doel het tij te keren. Met groeten
Die mensen zijn echt te erg..
  woensdag 22 november 2006 @ 09:58:27 #280
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_43774045
(nav IKON-bericht)

Ik zou bijna willen reageren met: "er zit ook een uit knop op je tv hoor, of je zap gewoon even naar de eo"
pi_43775141
Nou ja, je kúnt reageren, CleeJee...
pi_43883209
WOW die uitzending is GAAAF!!
Jammer van die kruisact stelletje Kut-Amerikanen. Hypocriet volk.
  zondag 26 november 2006 @ 20:05:48 #283
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_43914039
Ik heb de registratie afgelopen week in L.A. gezien en een aantal nummers hebben de uitzending niet kunnen halen. Ten eerste was Live to Tell natuurlijk maar voor de helft te zien, het eerste deel zie je de arme negerkindjes met dikke buikjes en pas als Madonna van het kruis af is, zie je de beelden van de show weer.
Drowned World, Paradise (not for me), La Isla Bonita en Lucky star heb ik niet voorbij zien komen. Ook dat geneuzel met die vlaggen waar iedereen vandaan komt zat er ook niet in. De Sorry Interlude ook niet.
Verder werden de keren dat Madonna haar middelvinger opstak ook gecensureerd, "fuck" e.d. werden weggebleept.

verder was het wel een mooie registratie van het concert af en toe wisselde de beelden elkaar wel erg snel af, menig epilepticus zal moeite krijgen met de uitzending op tv.
Verder was het een nadeel in de US dat na ieder nummer een reclameblok zat.

Hopelijk wordt de DVD het hele concert zonder censuur e.a. Amerikaanse hypocriete preutsheid.
pi_43914740
Natuurlijk is de DVD ongecensureerd.

Overigens zat La Isla Bonita er wel in.
pi_43919141
OP channel 4 was het kruis wel te zien en ook de scheldwoorden te horen.
  maandag 27 november 2006 @ 08:37:22 #286
28167 matthijst
pi_43920877
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
OP channel 4 was het kruis wel te zien en ook de scheldwoorden te horen.
Huh? ff voor de amateur: is hetzelfde concert afgelopen week ook op Channel 4 uitgezoenden?
pi_43921269
Yep! Maar wel MET het kruis!
  maandag 27 november 2006 @ 09:41:38 #288
28167 matthijst
pi_43921753
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:09 schreef Hapertje het volgende:
Yep! Maar wel MET het kruis!
Ah, was gisteravond zie ik net?
Kon gisteren alleen de VS versie downloaden...
UK zal vandaag wel ergens te viden zijn hoop ik
pi_43921940
Ik ben nu net bezig de US DVD-versie te downloaden, kan ik weer opnieuw beginnen met die van de UK, want die is natuurlijk beter.
  maandag 27 november 2006 @ 10:27:50 #290
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_43922659
Waar is de UK versie te vinden?
Al als Torrent ergens? ;-)
pi_43952518
op de site Madonna Connexion staat er dat Madonna Britney heeft aangeboden haar te helpen o
ivm die scheiding enzo. Ze mag mee naar Afrika om daar de Kerst met Familie -Madonna te vieren ..Blegghh ik haat Britney
pi_43981841
Uitzendingen Confessions Tour:

USA: Thursday, November 30 at 8:00 PM (Bravo)
USA: Friday, December 1 at 12:00 AM (Bravo)
Latin America: Thursday December 7 at 9 PM (HBO Latin)
Denmark: Friday December 8 at 10:20 PM (TV2)
Norway: Monday December 18 at 8:30 PM (TVNorge)
Sweden: Friday December 29 at 10:40 PM (SVT)
Japan: Saturday December 30 at 10 PM (WOWOW)
The Netherlands: Saturday December 30 at 10 PM (VARA)
Spain: Sunday December 31 at 10.30 PM (Canal+)
Finland: Friday December 31 at Time TBA (TV2)
Germany: Friday December 31 at 11.15 (Pro7) 5.1 geluid via de digitale tv!
Greece: Friday December 31 (Filmnet)
Italy: This holiday season - exact date TBA (Music Box)
Australia: December 2006 (Max)
pi_43990009
Zo hee, Madonna loopt binnen zo te zien.
pi_44013826
DE OFFICIELE HOES VOOR DE CONFESSIONS TOUR DVD!

pi_44026113
Aparte keuze! Het is dus weer een CD-doosje?

19 januari de release!
pi_44043109
Ben niet kapot van t hoesje, maar t feit dat er één is stemt me wel positief... want dan komt er iig echt een release aan, ipv eindeloze uitstellerij a la Reinvention Tour!!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44045527
quote:
Op donderdag 30 november 2006 05:17 schreef Hapertje het volgende:
DE OFFICIELE HOES VOOR DE CONFESSIONS TOUR DVD!

[afbeelding]
Dit is een grapje !? Wat een shitty cover
pi_44045647
Ik vind 'm wel ok!
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:46:48 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44059356
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 05:39 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind 'm wel ok!
.
Niet meer actief op Fok!
pi_44059784
Ik vind hem ook een beetje amateuristisch, net zoals de IGTTYAS-DVD cover...
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:14:30 #301
130081 manou
me love me boyfriend
pi_44092025
ik vind de hoes wel heel erg mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')