Dat nou ook weer niet, maar dat ze op één of andere manier op het laatste moment d'r in ging.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Hapertje het volgende:
Hahaha... dat dachten meer mensen... Madonna, die al sinds half zes in die bol zit... stel je voor!![]()
Ja maar wel inclusief de verhoging die ze gebruiken in de stadions.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Hapertje het volgende:
De catwalk is 2 meter hoog.
Ze hadden het afgezet en ze sprongen via de hekken terug richting podium.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Hapertje het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen!
Die twee dansers op het einde jumpte zo de zaal in en sprongen over iedereen heen... hoe kon dit?
En hoorde ik nou vuurwerk aan het einde van het concert op maandagavond?
Sudoku puzzeltjes aan het oplossen tot het concert begint.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef calvobbes het volgende:
Wel goed gedaan met die spiegel bol
Ik dacht tot dat ding naar beneden kwam dat Madonna er toen al inzat
How cool!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Het zijn 10 aparte videoclips. Het materiaal is er dus wel waarom dan geen DVD uitbrengen? Wel leuk om die beelden weer te zien.
Geluid in Arena was goed vond ik. Beter dan in Gelredome. En Waarom zeuren mensen tegen me dat Madonna niet kan zingen. Mensen die haar nog nooit Live hebben gehoord. Ze kan dus echt wel zingen. Ik vind het prachtig.
Trouwens ik ben niet zo'n grote fan maar ik werd gewoon verliefd op Madonna tijdens het concert.
Set list voor Madonna's tourquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef idsme het volgende:
Heeft iemand ergens de setlist van zondag?
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Ik hoorde trouwens van een collega dat zondag DJ Roog draaide en niet Paul Oakenfold () klopt dat?
Mooi, ik kon het me al niet voorstellen, maar zal hem er morgen eens flink mee om de oren slaan.quote:
De eerste dag stond ik op een plek net buiten de binnenring met een vriendin, als je een lijn zou trekken van het linkse paard en de discobal daar waar die lijnen kruisen. (beetje vaag maar kan het niet anders uitleggen)quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef MadGuy het volgende:
Waar stond je de tweede dag, creno? En hapertje waar stond jij de eerste dag?
Ik stond in de oksel van het podium, tussen het mini podium van Like A Virgin en de catwalk in, redelijk vooraan bij het hoofdpodium - beide dagen overigens, hoewel ik de tweede dag meer bij de catwalk stond.
De video liep ook achter. Bij Faster Kill Pussycat viel het bijvoorbeeld op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef LeonH het volgende:
Had meer van Oakenfold verwacht, vond 'm mixtechnisch niet echt zo denderend (ben zelf ook (nog) thuis-dj, dus dan hoor je die overgangen wel), en had gehoopt dat ie een mixset neerzette met de muziek waarmee die opende, beetje meer echte dance muziek i.p.v. al die hits. Helaas was het dus alleen het 1e en laatste nummer wat zo was.
Verder klopte er ook niet echt veel van het geluid, wanneer er een klimax was waar de bas weer d'r in kwam leek het geluid opeens wat te dempen zoals o.a. bij de Beautiful Day remix
Deze, van U2 tijdens de Popmart-tour, was volgens mij toch wel een tikkie groter, alleen stond die op het podium...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef CleeJee het volgende:
Heb trouwens bij voorbereiding van de tour verhalen gehoord over de discobol, dit zou de grootste ooit zijn, heeft iemand hier ook iets over gehoord?
weet je een bestandsnaam?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Van het concert op 15 juni 2006 in Chicago is er al een complete amateur opname in omloop, de filmer heeft toen vrijwel continue één van de twee video schermen aan de zijkant gefilmd waardoor je min of meer een 'geregiseerde' DVD zit te bekijken.
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:51 schreef Hapertje het volgende:
MADONNA![]()
DA QUEEN!![]()
I LOVE THE BITCH TO DEATH!![]()
stalkerquote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef VictorVictor het volgende:
Hey Hapertje, ken je mij nog? We hebben samen bij @Home gewerkt en daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Gisteren had ik het met Debby over je, wij zijn namelijk ook allemaal naar Madonna geweest. Ik recht voor het podium/catwalk in vak 119, Debs op het veld. Geweldige show!
Zou je contact met mij willen opnemen via victorvictor79@yahoo.com? Sorry voor dit bericht, maar ik heb geen mailadres, jij geen uitgebreid profiel en Google geen gegevens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |