abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 20:01:27 #51
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41490930
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Doezelhaar het volgende:

VIPspotting, naja naast me... Lousewiesje van der Laan!
Nou dan was jouw avond helemaal compleet zeker met Loserwies.
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 4 september 2006 @ 20:47:25 #52
88775 HuubTuub
slurfmannetje
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:02:40 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41499493
Gister was ze duidelijk meer op dreef. Veel spontaner ook dankzij de kleine foutjes.
Vanavond was het zwaar op routine Wel uitermate tof om nu de hele show eens te zien!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:19:15 #54
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500220
Was ze wel net zo goed bij stem als gisteren?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:19:57 #55
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500252
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
Ja
Al was ze tijdens Substitute, Music en Hung Up wel erg van het publiek rond de catwalk laten meebleren..
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:25:58 #56
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500437
Ik zat vanavond nog naar Blond Ambition te kijken en toen was ze live lang niet zo goed als bij haar laatste 2 tours. Ook show is beter geworden met de jaren.
Hopelijk komt er wel een Confessions Tour DVD. (Samen met RIT in een duopack...)
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:27:02 #57
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500465
Erg frappant dat mijn collega die ook nog nooit was geweest en eigenlijk alleen maar stukken van RIT heeft gezien teleurgesteld was omdat deze show veel "losser" zou zijn dan de RIT qua choreografie enzo. Klopt dat?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:31:39 #58
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500593
Nou ik vind deze tour wat meer dansspectakel hebben. Jump, Sorry, zo voor Live to tell en dat leek me allemaal niet echt los in de stijl van "doe maar wat leuks".
Het was wel veel actiever dan bij RIT.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:32:44 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500635
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan knippen voor de NBC special. Gok dat onder andere de Sorry Remix Interlude ( ) , Substitute for Love en Get Together het niet overleven..
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:34:31 #60
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500700
De special kan me de boom in. Ik wil een complete dvd.
Ga er maar vanuit dat alle kritiek op het huidige US beleid eruit gaat.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:35:12 #61
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500722
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef HuubTuub het volgende:
De special kan me de boom in. Ik wil een complete dvd.
Ga er maar vanuit dat alle kritiek op het huidige US beleid eruit gaat.
We'll see. Ik geil zo op de Sorry Remix Interlude
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:43:12 #62
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41500968
Die was inderdaad erg goed, maar vooral ook de beelden erbij.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:44:08 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41500988
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef HuubTuub het volgende:
Die was inderdaad erg goed, maar vooral ook de beelden erbij.
en ik vond eigenlijk Live To Tell veel meer indruk maken als je echt het hele plaatje ziet.
pi_41503402
Net terug van 2de concert.

Zwaar op routine gedaan door haar, vuur ontbrak wat er gisteren wel was. Ze deed haar trucje en vetrtrok. Mijn collega vond het geweldig en mijn ouders ook ondanks dat mijn moeder hondsberoerd werd van de hitte.

Leukste moment was toen een Italiaanse een paar klappen kreeg van een Nederlands meisje die het met haar gehad had.
italiaanse hoorde bij een groep brazilianen en een aziatisch dingetje die op elkaars nek zaten en zaten te krijsen "madonna rape me, madonna fuck me aaaaaaaaaaah"" en nog meer troep. Ik zei tegen die lelijke italiaanse hoer dat ze d'r bek moest houden maar ze bleef maar doorgaan. Totdat ze 2 fikse klappen kreeg van een Nederlandse grietje..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41507291
[quote]Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Net terug van 2de concert.

Zwaar op routine gedaan door haar, vuur ontbrak wat er gisteren wel was. Ze deed haar trucje en vetrtrok. Mijn collega vond het geweldig en mijn ouders ook ondanks dat mijn moeder hondsberoerd werd van de hitte.

Mmm als ik dat zo hoor dan ben ik blij dat ik de eerste dag ben gegaan....zondag was namellijk helemaal top en geen enkel moment op routine....en die overdreven reacties van fans.....tsja die heb je er nu eenmaal altijd bij zitten....
pi_41507620
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_41507676
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?

Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
Ik ook...maar denk dat het geluid via tv vaker slecht is. (mits ze een heel concert laten zien) Ik hoorde haar stem ook dubbel. Net alsof ze met een cd van haarzelf mee zong
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_41507993
Ik vond het briljant. Wát een artieste.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_41509643
In 1 woord geweldig!!. Was echt super. Ze zong beter dan 2 jaar geleden in Gelredome ( of het geluid was beter). Die kruis-act was super. Ik kreeg gewoon kippevel. Maar wat een geweldige vrouw is het toch. Ik vond dit concert ook beter dan die in het Gelredome. Muziek was super. Lekker zitten swingen ehhe. Show was perfect. Alleen ergerde ik me aan lange mensen die helemaal vooraan gaan staan. Net of je meer ziet ofzo??? Im Nin Alu was ook leuk .

Maar voor de rest TOPPIE!! Ben benieuwd naar de DVD.
pi_41511031
Ik ergerde me aan dikke mollige kleine meisjes die op de nek van hun 2 meter lange vriend moesten zitten om vervolgens naar het fucking video scherm te kijken..hoe asociaal oh well. Me wel vermaakt. Maar 1e show was leuker
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41512153
Ja dat vond ik ook storend. Of die mensen die hele tijd heen en weer liepen.
pi_41512327
Wat een geweldige twee shows heb ik gehad zeg. De eerste show konden we Madonna al vanaf redelijk dichtbij bewonderen (CDP! ), maar voor de tweede show arriveerden we wat te laat voor de golden circle. Toevallig kwam er een forumlid langs van een Madonnaforum die wilde dat we bij hem kwamen zitten omdat-ie alleen was. Damn, weer vooraan!

De show was inderdaad "losser" - alhoewel dat bij Madonna een beperkt begrip is - dan de Re-Invention Tour en dat beviel me wel. Feest met een boodschap, niet zo geforceerd. Al moet ik zeggen dat RIT altijd wel een speciaal plekje in mijn hart heeft omdat het mijn eerste was.

Maarwát heb ik me vermaakt; met die camera tijdens Let It Will Be (waarom keek iedereen zo glazig bij dat liedje? ), Music, de geweldige intro, het mooie Live To Tell, het massaal meezingen met Sorry en Hung Up.

Ik ga met haar trouwen.

Ik heb overigens foto's gemaakt, maar er zijn er heel wat wazig of overbelicht. Robster heeft betere gemaakt.
pi_41512337
[quote]Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
In 1 woord geweldig!!. Was echt super. Ze zong beter dan 2 jaar geleden in Gelredome ( of het geluid was beter). Die kruis-act was super. Ik kreeg gewoon kippevel. Maar wat een geweldige vrouw is het toch. Ik vond dit concert ook beter dan die in het Gelredome. Muziek was super. Lekker zitten swingen ehhe. Show was perfect. Alleen ergerde ik me aan lange mensen die helemaal vooraan gaan staan. Net of je meer ziet ofzo??? Im Nin Alu was ook leuk .

Maar voor de rest TOPPIE!! Ben benieuwd naar de DVD.
[/quote

wanneer komt die DVD uit ????]
pi_41512430
Daar is nog niets over bekend. Eerst komt er - ik geloof in November - sowieso een special opd e Amerikaanse zender NBC. Er zal dan vast wel ergens een torrent van te vinden zijn.
pi_41512780
Hoe geweldig ik het concert zondag heb ervaren (ik stond gewoon voor haar neus aan de catwalk waar ze opkomt! En een paar keer oogcontact gehad), hoe jammer ik het de tweede dag vond. Ik had zitplaatsen. De beste volgens mij in vak 120, rij 2. Dus weer naast de bol waar ze uitstapt. Maar ik kwam er niet echt in. De show was meer routinematig dan op zondag en het feit blijft dat als je zit zo aan de zijkant, je er niet echt inkomt. Ik ga de volgende keer ook de tweede dag gewoon weer staan! Ik zal de belevenis van zondag in ieder geval voor altijd koesteren!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41513069
Als je zitplaatsen hebt, is de sfeer inderdaad minder. Ik hoop dat je wel hebt kunnen dansen.

Ik heb zondag als geweldig ervaren, we werden danig opgezweept door de dansers en Italianen en Spanjaarden haha! Misschien was het iets routinematiger, de sfeer zat er echter dik in. Ik betrapte me er zelfs op dat ik maandag soms echt keihard moest lachen of bijna huilen, een explosie van emoties haha. Misschien omdat het nu voor mij écht de laatste was...

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 05-09-2006 13:17:15 ]
pi_41513107
Die show wordt vast en zeker gecensureerd. Worden heel veel dingen uitgeknipt. Typisch Amerkiaans. Yuck.

Volgens mij komt er toch altijd ene DVD uit van haar concert? Of heb ik dat mis? Althans ik heb de Live Ambition Tour op Video en Drowned World Tour.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:46 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41513183
Zondag was gewoon insane
pi_41513205
Ik weet het niet. NBC heeft al verklaard dat ze van plan zijn Live To Tell erin te laten omdat Madonna dat heel erg graag wil. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ze er wel uithalen behalve misschien de interludes...

Ja, in de regel komt er een DVD uit, maar van The Virgin Tour, Blond Ambition en RIT zijn tot nu toe nog geen DVD-registraties van verschenen. HELAAS!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:19:45 #80
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41513341
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die show wordt vast en zeker gecensureerd. Worden heel veel dingen uitgeknipt. Typisch Amerkiaans. Yuck.

Volgens mij komt er toch altijd ene DVD uit van haar concert? Of heb ik dat mis? Althans ik heb de Live Ambition Tour op Video en Drowned World Tour.
van haar vorige show kwam die documentaire uit, hier zal wel een concertregistratie van komen gok ik zo. Maar het is vaak een jaar of langer dat hij te koop is... Ach, het is net geweest en ik zit nu toch niet te wachten op zo'n dvd. Over een jaartje of 2 is het veel leuker, dan krijg je alles aan herrinneringen weer terug.

En hopelijk dit keer een dubbeldvd. Het zal wel haar laatste tour zijn, ik denk dat ze ermee stopt nu. Ze wordt te oud denk ik om nog een keer te gaan touren over een paar jaar.
pi_41513405
Nah, die gaat nog wel even door hoor. Denk ik. Ze vindt het veels te leuk. Haar vorige tour werd ook al als laatste bestempeld en bij elk album zegt men dat het haar laatste is. Ze verwoordde het zelf het beste: "I'm like a cockroach, you can't get rid of me!"

Broodje poep verhaal dus, naar mijn idee.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:26:14 #82
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41513525
We zien wel. Al komt ze volgende keer niet hier, ik heb haar nu gezien
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:35:27 #83
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_41513760
Je kan de CD/DVD I'm Going to Tell You a Secret kopen, live CD en 2 uur DVD met beelden van RIT
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000FA57RG?v=glance
Op zich best aardig, maar geen volledige registratie o.i.d.

Was wel leuk om te kijken in de opmaat. Ik heb het gisteren best naar mijn zin gehad, maar zat wel veeeel te ver weg. Helaas was ik niet op tijd voor een beter kaartje en volgende keer ga ik zeker op tijd zijn.

Ik vond dat de media erg slap waren eromheen over dat de boodschap niet duidelijk zou zijn. Nou, voor mij is die dat wel. Als je aan een kruis hangt en zingt over wat je hoopt nog mee te maken en dan beelden laat zien wat AIDS in de derde wereld voor een spoor achterlaat en dan aan het einde op het podium ligt net als de paus bij zijn inauguratie, dan is het duidelijk: De paus moet zijn AIDS beleid eens nakijken.

Als ik alle wereldleiders bij elkaar zie in een video-collage die bekend staan om hun bedrog en propaganda, huidige en oude, en ze zingt "don't speak" en "don't talk". dan is dat toch ook wel duidelijk: Hou op met propaganda en ga eens werkelijk werk maken van vrede en een betere wereld, ipv oorlogen beginnen en spanningen creëren waar dat niet nodig is.

Of ben ik de enige die dat gezien heeft?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_41513822
Ik heb maandag wel gestaan, maar dansen lukte bijna niet meer. Ik had zondag 15 uur achter elkaar gestaan (niet een keer gezeten) en damn, my feet were killing me! Vandaag is het helemaal erg. Ik kan echt bijna niet meer lopen. Zondag in de Golden Circle wel gedanst en gegild. Ik was voor het eerst alleen naar een concert en meestal ben ik een stille genieter. Maar zondag nee... ik heb geswingd, gezongen, geschreeuwd, gegild... alles door elkaar. In mijn uppie hahaha. Nooit van mezelf verwacht, maar damn... wat was ze mooi zo van dichbij. Ik kreeg zelfs een knipoog mijn kant op! WOW!

Enne... was dat gisteren nou vuurwerk aan het einde van de show wat je hoorde?
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:43:05 #85
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41513997
Nee HMS, je bent zeker niet de enige!
Ik vond het hele kruis-verhaal ook schromelijk overdreven....idee dat SGP-jongeren bezwaar maakten "omdat dat in het buitenland ook gebeurd is" én dat zij gewoon de media opzoeken ivm de naderende verkiezingen.... Als je dan ook achteraf de interviews ziet met de gelovigen: "Ik hoop dat Jezus Madonna in laat zien dat haar act niet kan, want Jezus houdt wel van Madonna..." *kots*
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:45:09 #86
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41514049
Heb trouwens bij voorbereiding van de tour verhalen gehoord over de discobol, dit zou de grootste ooit zijn, heeft iemand hier ook iets over gehoord?

Geweldig zeg aan het eind alleen de discobol-lichten aan en hele ArenA één grote disco, top!
pi_41514382
Je hebt gelijk, HMS. Ik vond de reacties van de Nederlandse recensies ook zo grappig wat dat betreft: "Oh dus dát bedoelde Madonna". Ja, duh. Dat had ik je ook eerder wel kunnen vertellen.
pi_41515426
Trouwens. Wat vonden we van het geluid in de Arena? Ik had me op 't ergste voorbereid, maar ik moet zeggen dat het geweldig klonk!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:35:29 #89
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41515465
Ja, moet ook zeggen dat ik het zeker oké vond! Eerste 2 nummers waren ze duidelijk aan het zoeken, maar daarna werd het stukken beter!

Geluid was ook veel beter dan bij Robbie Williams, daar stond ik in zelfde vak als nu (102), alleen nu veel beter geluid!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:08 #90
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41515493
Het geluid was zelfs in vak 123 erg goed te pruimen!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:45:37 #91
16874 creno
born this way
pi_41515773
ik heb genoten, de 2e dag meer dan de eerste dag.

De eerste dag baalde ik enorm dat ik niet in het voorste vak stond, ik had hoofdpijn door mijn verkoudheid, stress, weinig drinken (wilde niet telkens naar de wc). De 2e dag ging ik later met mijn vriend, we stonden onder de ballonnen, recht voor het podium, geweldig overzicht dus ! (en geen hoofdpijn )
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_41516120
Ik vond het geluid erg goed zelfs!
pi_41516263
Waar stond je de tweede dag, creno? En hapertje waar stond jij de eerste dag?

Ik stond in de oksel van het podium, tussen het mini podium van Like A Virgin en de catwalk in, redelijk vooraan bij het hoofdpodium - beide dagen overigens, hoewel ik de tweede dag meer bij de catwalk stond.
pi_41516443
De eerste dag stond ik aan de linkerkant tegen de catwalk aan, precies naast het statief waar de discobal op landt. Bij de opening van de bal stond ze dus gewoon voor me. Zo mooi! Ik had daar voor gekozen, omdat ik de opening en de dans van Music van dichtbij wilde zien! Prima plek en ze kwam er erg vaak gelukkig. Als ik gisteren ook gestaan zou hebben, zou ik voor het hoofdpodium gekozen hebben, maar ja... ik had zitplaatsen voor maandag!
pi_41516533
Coole plek. Op zich had ik daar ook wel willen staan, maar uiteindelijk zijn we daar terecht gekomen. Totaal geen spijt, we konden alles prima zien.
pi_41516707
Balen dat het voorbij is, he?!

Jammer ook dat ik jou en HuubTuub niet ontmoet heb. Ik was alleen zondag de hele dag in de rij.
Maar in vak G.

Zag wel mensen van Madonnaned. Dus ik dacht: mooi, even een praatje maken. Maar jemig, ze zeiden geen woord terug. Heb me vervolgens maar met anderen vermaakt. Eerst met twee erg gezellige meiden. Een was gewoon 4 maanden zwanger en dan toch in de rij liggen voor de golden circle. Cool!

Heb wel de HELE dag gestaan, omdat de grond nat was. Ik had een poncho bij me, maar die heb ik neergelegd voor het zwangere meisje. Dus die heeft daar op gezeten de hele dag. Vervolgens in de golden circle me prima vermaakt met een Deens en een Duits meisje! Dus ik heb me prima vermaakt zo in mijn uppie!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:21:51 #97
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41516845
Wij stonden ook in Vak G hoor
pi_41516876
Jij stond ook vlak naast me, maar heb je niet gesproken helaas. Ik wist ook niet dat jij CrazyDutchPunk was hahaha
pi_41516880
Wij stonden ook in G!

Ik heb CDP wel ontmoet. Wel even Gert-Jan van Madonnaned ook gesproken, en Art - tevens van die site, maar niet zo'n enorme poster. We hebben ons verder vermaakt met een moeder en twee volwassen dochters - geweldige mensen. Later in de zaal nog met twee vriendinnen en een Belgisch gezin waarvan de moeder helemaal fan was van Madonna.

We hadden het aardig voor elkaar; iedere keer als de groep verplaatste liet men spullen achter en wij konden er grof gebruik van maken; zitkussens, luchtbedden... SUPER!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:23:40 #100
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41516892
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:23 schreef Hapertje het volgende:
Jij stond ook vlak naast me, maar heb je niet gesproken helaas. Ik wist ook niet dat jij CrazyDutchPunk was hahaha
en Madguy stond vlak naast mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')