Nou dan was jouw avond helemaal compleet zeker met Loserwies.quote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Doezelhaar het volgende:
VIPspotting, naja naast me... Lousewiesje van der Laan!
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
Was ze wel net zo goed bij stem als gisteren?
We'll see. Ik geil zo op de Sorry Remix Interludequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef HuubTuub het volgende:
De special kan me de boom in. Ik wil een complete dvd.
Ga er maar vanuit dat alle kritiek op het huidige US beleid eruit gaat.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef HuubTuub het volgende:
Die was inderdaad erg goed, maar vooral ook de beelden erbij.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef HuubTuub het volgende:
Was ze wel net zo goed bij stem als gisteren?
Ik ook...maar denk dat het geluid via tv vaker slecht is. (mits ze een heel concert laten zien) Ik hoorde haar stem ook dubbel. Net alsof ze met een cd van haarzelf mee zongquote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?
Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
van haar vorige show kwam die documentaire uit, hier zal wel een concertregistratie van komen gok ik zo. Maar het is vaak een jaar of langer dat hij te koop is... Ach, het is net geweest en ik zit nu toch niet te wachten op zo'n dvd. Over een jaartje of 2 is het veel leuker, dan krijg je alles aan herrinneringen weer terug.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die show wordt vast en zeker gecensureerd. Worden heel veel dingen uitgeknipt. Typisch Amerkiaans. Yuck.
Volgens mij komt er toch altijd ene DVD uit van haar concert? Of heb ik dat mis? Althans ik heb de Live Ambition Tour op Video en Drowned World Tour.
en Madguy stond vlak naast mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:23 schreef Hapertje het volgende:
Jij stond ook vlak naast me, maar heb je niet gesproken helaas. Ik wist ook niet dat jij CrazyDutchPunk was hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |