ze begon om 21.30 en rond 23.30 was het klaar.quote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef lilalush het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? Net besloten met het ov te gaan maar dan moet ik nog wel terug zien te komen met de trein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het afgelopen en mag je naar huis.could you just [i]not[/i] breathe?
Leuke nummers, zwaar voorspelbaar en slecht gemixedquote:Op maandag 4 september 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo richting Arena!!
Ik hoor niemand over het voorprogramma trouwens, was dat wat?
Ach... Een beetje plaatjes draaien.quote:Op maandag 4 september 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo richting Arena!!
Ik hoor niemand over het voorprogramma trouwens, was dat wat?
En je hebt nix gezegdquote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef Hapertje het volgende:
He CrazyDutchFunk!
Ik stond bij je in de rij, vlak naast je hahaha!
Dan stond je vlakbij mijquote:Op maandag 4 september 2006 14:59 schreef LeonH het volgende:
Tja wat moet ik ervan zeggen, was een leuk concert als niet-madonna-fan zijnde. Maar om er nou weer vanaf 11 uur voor in de rij te staan..? (ingang zuid g, rechtse kant, met een lichtbruin adidas vest aan, naast die witte tent, ging mee voor me zus die dan wel weer fan is)
Ik kon ook helaas bijna geen enkel nummer buiten de hits dan. Qua show ging dit wel weer over de re-incarnation tour heen, en de disco feeling zat er dan ook helemaal in. Dus voor de fan was dit absoluut een hoogtepunt dat geloof ik zeker!
Maar waarschijnlijk ben ik gewoon veels te veel verwend met U2 denk ik.....
Dat klopt!quote:
Ik verbaasde me er over dat de sfeer en rust i/d rij bij ons redelijk goed was. Ik heb nooit echt i/d drukte gestaan behalve toen de hekken ècht open gingenquote:
Ik wist niet dat jij het was. Ik had een blauw/rode Tommy Hilfiger jas aan met een geel t-shirt met de tekst Shalom aan en wat Herbreeuwse tekens erop!quote:
Ga je vanavond weer? Ik ga lekker zitten in vak 120! Of 119!quote:Op maandag 4 september 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had een zwart colbertje aan met t Madge jackie v/d H&M eronder
En omg, ik was dus gister op t NOS journaal
123quote:Op maandag 4 september 2006 16:20 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer? Ik ga lekker zitten in vak 120! Of 119!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |