Ah das lievquote:
Ga ik dan denk ik niet halen. Ben te druk met andere dingenquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das liev
Je moet wel opschieten met die punten, over 13 topics gaan we weer op 0
Er was een tijd dat ik niet van de tweede plek af te krijgen wasquote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Homdeck het volgende:
ik wil wel eens van die 4e plek af. ik lijk wel vastgeroest.
Och armequote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef macondo het volgende:
Daf heeft computercrash
Geen last van.quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Williams en geen Church
wat is t weer traag trouwens!
Das een goeie denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Toch niet Jordan?
Denk dat dat goed isquote:
Dat wilde ik eerst ook zeggen, haha.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef MaJo het volgende:
Angelina Jolie?
Nee schat, ze bestaat niet echt, ze is en blijft een fictief persoon hoorquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Etcetera het volgende:
nooit geweten dat ze echt bestaaten dan zo'n achtergrond, en zo'n spel
![]()
![]()
![]()
Ze bestaat ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Etcetera het volgende:
nooit geweten dat ze echt bestaaten dan zo'n achtergrond, en zo'n spel
![]()
![]()
![]()
of is ze nu fictiefweet het niet meer
quote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef geenaam het volgende:
Mensen, ik ga even filmpje kijken. Spreek jullie morgen![]()
![]()
Wie zoek ik?quote:(October 27, 1932 – February 11, 1963) was an American poet, novelist, short story writer, and essayist. Most famous as a poet,
is also known for
, her semi-autobiographical novel detailing her struggle with clinical depression. Since her suicide,
has risen to iconic status and is considered to be one of the best poets of her generation.
quote:Ondanks al haar wonderbaarlijke en heldhaftige avonturen is Lara toch het meest bekend om haar borstomvang. Volgens de laatste berichten heeft Lara maat 75D. Haar fans menen dat de omvang in de loop der jaren op onverklaarbare manier groter en groter is geworden. Studio Core Design, die verantwoordelijk is voor haar vormgeving, zegt daarentegen dat ze even groot gebleven zijn, maar groter lijken dan vroeger doordat ze met steeds geavanceerdere software worden geprogrammeerd. Hoe het ook zij, het schijnt dat Lara's borsten in het volgende avontuur kleiner zullen zijn dan vroeger om de vrouwelijke fans niet van zich te vervreemden.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, Etcetera, je bent grappig.
Doei, geenaam
Jeequote:
Niet Levin, stond overigens wel ook op mijn lijstquote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
De titel zegt me zo even niks, maar ik gok Ira Levin.
Ik heb The Bell Jar voor mijn lijst gelezen, het viel de leraar op dat ik allemaal van ie depressieve boeken had
Dat is hemquote:
Als Etcetera het niet had geweten had ik het wellicht goedgerekendquote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet de film wel en filmregisseur, mag dat ook?
quote:Op maandag 4 september 2006 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hemVoornaam is John maar daar doen we niet moeilijk over
Etcetera + 1
Haha klopt jaquote:
quote:Een maximumbreak wordt verkregen door na elke rode bal de zwarte bal te potten, en vervolgens alle kleuren te potten. Een maximum is qua prestige vergelijkbaar met een 9-darter in darts en enigszins met een hole-in-one in golf, al is bij dit laatste ook een deel geluk betrokken, terwijl een maximumbreak in snooker vooral het resultaat is van een perfecte beheersing van het spel.
Ik weet niet zo goed meer wat ik had, in ieder geval Catcher in the rye, en een boek over een meisje dat zwanger raakte en van huis wegliep of zo.quote:Op maandag 4 september 2006 00:25 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk had ik ook wel een depri lijst als ik erover nadenk wyccie![]()
En weet je, ik had een hele andere film in gedachten nl The Bone Collector van Phillip Noycequote:Op maandag 4 september 2006 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als Etcetera het niet had geweten had ik het wellicht goedgerekend
Dat boek was ik net aan het zoekenquote:
Hee, die had ik ook in gedachten. Vooral omdat Angelina Jolie erin speelt!quote:Op maandag 4 september 2006 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
En weet je, ik had een hele andere film in gedachten nl The Bone Collector van Phillip Noycedus had ik het nog fout
![]()
Juist, ik dacht het zal wel een soort vervolgvraag zijn... zo zie je maar weer ...quote:Op maandag 4 september 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, die had ik ook in gedachten. Vooral omdat Angelina Jolie erin speelt!
je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga napluizenquote:
Soms moet je schaapje gewoon een beetje negerenquote:Op maandag 4 september 2006 00:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga napluizen
we have a winner!quote:Op maandag 4 september 2006 00:34 schreef dartfanaat het volgende:
147?
ga je van 145 (very close) naar 102 (far away)quote:Op maandag 4 september 2006 00:34 schreef MaJo het volgende:
102
quote:Op maandag 4 september 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soms moet je schaapje gewoon een beetje negeren![]()
Ik zei schaapjequote:
griekenland won meen ik....quote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef dartfanaat het volgende:
In welk land werd het WK basketbal gehouden en welk land werd Wereldkampioen?
ik had het voorbij zien komen, griekenland was het enige land wat ik heb onthoudenquote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
Japan, Spanje
[..]
Nee, die kregen flink klop van Spanje
Supersheep +1quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
Japan, Spanje
Welterusten Dartquote:Op maandag 4 september 2006 00:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Supersheep +1
Dacht even een makkelijke en snelle vraag. Kan ik gaan slapen.
Welterusten allemaal en tot morgen
quote:Op maandag 4 september 2006 00:47 schreef MaJo het volgende:
Heb sportjournaal de laatste dagen niet gezienTerug naar de literatuurvragen?
graag gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
Muziek, film, Beatles, musical en schaatsen mogen ook
Supersheep +1quote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Pff, Black Hawk Down?
Die bedoelde ik jaquote:
quote:
omdat ze hem een geschikte acteur vonden denk ikquote:
Iemand met een Noorse naamquote:Op maandag 4 september 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
Sorry BB.
Hoe heet de zanger van Kaizers Orchestra?
quote:Op maandag 4 september 2006 01:04 schreef BwennieBren het volgende:
Pjet Kaizer?
Spoel dat hoopje van je maar door hoor, ik weet t nietquote:Op maandag 4 september 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik had mijn hoop op jou gevestigd.
Hopelijk kan Supersheep er op komen.
Niet Pjet.quote:Op maandag 4 september 2006 01:04 schreef BwennieBren het volgende:
Pjet Kaizer?
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 01:08 schreef Homdeck het volgende:
Jesper olafson dan maar
Gelukkig Dafquote:Op maandag 4 september 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Even een schaamteloze, doch integere tvp plaatsen.
M'n mail heeft niet geleden, dat scheelt weer, alle foto's zijn ook weer gewoon terecht en de rest stond gelukkig op andere schijven.
Als de schijven nog herkend worden raad ik FinalData aan. Een heel goed recovery-dingetje.quote:Op maandag 4 september 2006 01:14 schreef Etcetera het volgende:
da's beter dan die van m'n vriend Dafdie is een schijf, ws 2 zelfs, kwijt
Welk woord zoek ik?quote:......to mean a pleasant, accidental discovery. In science, this is often a discovery made while looking for something else.
Bij mij kwam er 4 maanden geleden een flinke steekvlam uit, harde schijf doorgebrand. Heb geluk gehad dat die vlam geen andere dingen te pakken kreeg. Heb er iemand al naar laten kijken maar die kreeg m niet meer aan de praat (hoe verassendquote:Op maandag 4 september 2006 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als de schijven nog herkend worden raad ik FinalData aan. Een heel goed recovery-dingetje.
bamibalquote:
quote:In general,is the act of finding something valuable or delightful when you are not looking for it.
The term is also sometimes used to mean "the randomness of fate," as in "whatever happens to cross my desk today."
Weird science?quote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Er is ook een film die zo heet.
quote:According to the fairy tale, three Persian princes sailed off to make their fortunes in the "land of silk", an island called. (Today, the island is known as Sri Lanka.) Along the way, the princes made all types of wondrous and delightful discoveries about the island, and learned things they never expected. One such learning was purported to be the discovery that a mule blind in its right eye had recently traveled the same road. This was discovered when they noticed that the grass had been eaten only on the left side of the road.
Zo lag ik pas nog midden in de nacht ineens in een diepe kuil van een opengegraven wegquote:Op maandag 4 september 2006 01:22 schreef MaJo het volgende:
Zit me trouwens te bescheuren om dit topic: Beschamend moment (in je eentje) deel 4![]()
![]()
Serendipity!quote:Op maandag 4 september 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Het gaat niet over China.
Dan maar zo:
De film is met Joh Cusack en Kate Beckinsale.
Hoe raad je het zo!quote:Op maandag 4 september 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
Serendipity!
Heb er ook twee van mij gepostquote:Op maandag 4 september 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zo lag ik pas nog midden in de nacht ineens in een diepe kuil van een opengegraven weg(volgens mij nog geluk gehad ook dat ik m'n been niet brak)
[..]
Serendipity!
Dacht dat je al naar bed was? Welterusten dan maarquote:
trusten!quote:
En das nummertje 5quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Brokedown palace.
Nee, ging nog even een film kijken op NL3 en daarna slapen.quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht dat je al naar bed was? Welterusten dan maar
Die was toch al echt even bezig op het moment dat je ging kijkenquote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, ging nog even een film kijken op NL3 en daarna slapen.
Nee hoor, ik ging kijken toen het begon maar bleef nog even doorposten hier tijdens de film.quote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die was toch al echt even bezig op het moment dat je ging kijken
Ga slapen man!quote:
Skippy de kangaroequote:Op maandag 4 september 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Ik doe eerst een andere, duurt zo lang die muziekfragmenten uploaden.
In de film The cook, the thief, his wife and her lover komen veel costume changes voor. De aparte jurken zijn ontworpen door een bekende, wie?
Bwennie +1quote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef BwennieBren het volgende:
Jean Paul Gautier?
Supersheep +1quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Jean Gray
Cyclops
Xavier
Storm
Wolverine
The Beast
Gambit
Rogue
nou, gelukkig niet hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Iemand die er verstand van heeft!
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomtquote:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? neequote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hebt het toch niet opgezocht?
Maar die 6 wilde ik horen en ik vroeg bovendien X-Men, 1ste film dusquote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef Supersheep het volgende:
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomt
Ik vind je een kenner.quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef Supersheep het volgende:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? nee
ja kom ik weinig de laatste tijd, zit veel hier, maar ik zie dat ik nog steeds op plaatsje 20 sta in de the overall vanaf het beginquote:Op maandag 4 september 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ga je weer punten halen in FMT, BB?
Reken ik goedquote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Etcetera het volgende:
Marten OAsmodom Villijn
uit m'n hoofd
Is ook een anagram: Tom Marvolo Riddle = I am lord Voldemortquote:Op maandag 4 september 2006 02:20 schreef wyccie het volgende:
Toch Riddle? Ik dacht dat het wel een anagram van Voldemort was.
Ja, maar dat Marvolo gedeelte was er net nog niet. Ik was het zelf ook kwijt.quote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef MaJo het volgende:
Is ook een anagram: Tom Marvolo Riddle = I am lord Voldemort
Nope. Hij heeft het ooit verteld maar ben het vergetenquote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
Heeft Asmo zijn naam daarvan?
Kon ook niet op marvolo komenquote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat Marvolo gedeelte was er net nog niet. Ik was het zelf ook kwijt.
snel getyptquote:Op maandag 4 september 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Steen der wijzen, geheime kamer, gevangene van Azkaban, vuurbeker, oder van de Feniks, Halfbloedprins.
quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Even voor de muziekvraag: hoe oud ben jij?
Meisje toch! Had het zoals ik gedaan.quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
Harry Potter en de steen der wijzen
Harry Potter en
Harry Potter en de gevangene van Azkaban
Harry Potter en de Vuurbeker
Harry Potter en de orde van de Phoenix
Harry Potter en de halfbloed prins
Officieel heten ze allemaal Harry Potter & ...quote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje toch! Had het zoals ik gedaan.
ik vind het wel braaf van je hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Officieel heten ze allemaal Harry Potter & ...![]()
beetje maarquote:
Als je dat Sugababes covergedoe bedoelt... nee.quote:Op maandag 4 september 2006 02:32 schreef BwennieBren het volgende:
round, round, lalalalala round, round toch?
Round round van Sugababes is toch geen cover?quote:Op maandag 4 september 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je dat Sugababes covergedoe bedoelt... nee.
Oh niet? Nou ja, ze hebben zoveel gecoverd/gesampled, dat ik dacht dat dit er ook eentje zou zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
Round round van Sugababes is toch geen cover?
Voor zover ik weet hebben ze alleen Freak like me en Shape gecovered.quote:Op maandag 4 september 2006 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh niet? Nou ja, ze hebben zoveel gecoverd/gesampled, dat ik dacht dat dit er ook eentje zou zijn.
Hoooo! Weet je het nummer ook?quote:Op maandag 4 september 2006 02:45 schreef Supersheep het volgende:
New Order
Ow, die moest ookquote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoooo! Weet je het nummer ook?
trusten Etc.
Dit is echt zo'n meisjestekenfilmquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Maple Town
trusten!quote:
jah!quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Maple Town
jeej!quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens de puntentelling alvast bijgewerkt en zowel wyccie, bwennie als shaapje zijn gestegen in de lijstSchaap zelfs met 3 plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |