Supersheep +1quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Jean Gray
Cyclops
Xavier
Storm
Wolverine
The Beast
Gambit
Rogue
nou, gelukkig niet hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Iemand die er verstand van heeft!
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomtquote:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? neequote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hebt het toch niet opgezocht?
Maar die 6 wilde ik horen en ik vroeg bovendien X-Men, 1ste film dusquote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef Supersheep het volgende:
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomt
Ik vind je een kenner.quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef Supersheep het volgende:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? nee
ja kom ik weinig de laatste tijd, zit veel hier, maar ik zie dat ik nog steeds op plaatsje 20 sta in de the overall vanaf het beginquote:Op maandag 4 september 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ga je weer punten halen in FMT, BB?
Reken ik goedquote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Etcetera het volgende:
Marten OAsmodom Villijn
uit m'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |