Dacht dat je al naar bed was? Welterusten dan maarquote:
trusten!quote:
En das nummertje 5quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Brokedown palace.
Nee, ging nog even een film kijken op NL3 en daarna slapen.quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht dat je al naar bed was? Welterusten dan maar
Die was toch al echt even bezig op het moment dat je ging kijkenquote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, ging nog even een film kijken op NL3 en daarna slapen.
Nee hoor, ik ging kijken toen het begon maar bleef nog even doorposten hier tijdens de film.quote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die was toch al echt even bezig op het moment dat je ging kijken
Ga slapen man!quote:
Skippy de kangaroequote:Op maandag 4 september 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Ik doe eerst een andere, duurt zo lang die muziekfragmenten uploaden.
In de film The cook, the thief, his wife and her lover komen veel costume changes voor. De aparte jurken zijn ontworpen door een bekende, wie?
Bwennie +1quote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef BwennieBren het volgende:
Jean Paul Gautier?
Supersheep +1quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Jean Gray
Cyclops
Xavier
Storm
Wolverine
The Beast
Gambit
Rogue
nou, gelukkig niet hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Iemand die er verstand van heeft!
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomtquote:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? neequote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hebt het toch niet opgezocht?
Maar die 6 wilde ik horen en ik vroeg bovendien X-Men, 1ste film dusquote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef Supersheep het volgende:
Heb die laatste film niet gezien maar ik weet wel dat The Beast er in voorkomt
Ik vind je een kenner.quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef Supersheep het volgende:
tuurlijk niet, heb alleen die eerste 2 films gezien en vroeger wel eens die tekenfilmserie ervan gekeken. Maar een kenner? nee
ja kom ik weinig de laatste tijd, zit veel hier, maar ik zie dat ik nog steeds op plaatsje 20 sta in de the overall vanaf het beginquote:Op maandag 4 september 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ga je weer punten halen in FMT, BB?
Reken ik goedquote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Etcetera het volgende:
Marten OAsmodom Villijn
uit m'n hoofd
Is ook een anagram: Tom Marvolo Riddle = I am lord Voldemortquote:Op maandag 4 september 2006 02:20 schreef wyccie het volgende:
Toch Riddle? Ik dacht dat het wel een anagram van Voldemort was.
Ja, maar dat Marvolo gedeelte was er net nog niet. Ik was het zelf ook kwijt.quote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef MaJo het volgende:
Is ook een anagram: Tom Marvolo Riddle = I am lord Voldemort
Nope. Hij heeft het ooit verteld maar ben het vergetenquote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
Heeft Asmo zijn naam daarvan?
Kon ook niet op marvolo komenquote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat Marvolo gedeelte was er net nog niet. Ik was het zelf ook kwijt.
snel getyptquote:Op maandag 4 september 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Steen der wijzen, geheime kamer, gevangene van Azkaban, vuurbeker, oder van de Feniks, Halfbloedprins.
quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Even voor de muziekvraag: hoe oud ben jij?
Meisje toch! Had het zoals ik gedaan.quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
Harry Potter en de steen der wijzen
Harry Potter en
Harry Potter en de gevangene van Azkaban
Harry Potter en de Vuurbeker
Harry Potter en de orde van de Phoenix
Harry Potter en de halfbloed prins
Officieel heten ze allemaal Harry Potter & ...quote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meisje toch! Had het zoals ik gedaan.
ik vind het wel braaf van je hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Officieel heten ze allemaal Harry Potter & ...![]()
beetje maarquote:
Als je dat Sugababes covergedoe bedoelt... nee.quote:Op maandag 4 september 2006 02:32 schreef BwennieBren het volgende:
round, round, lalalalala round, round toch?
Round round van Sugababes is toch geen cover?quote:Op maandag 4 september 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je dat Sugababes covergedoe bedoelt... nee.
Oh niet? Nou ja, ze hebben zoveel gecoverd/gesampled, dat ik dacht dat dit er ook eentje zou zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
Round round van Sugababes is toch geen cover?
Voor zover ik weet hebben ze alleen Freak like me en Shape gecovered.quote:Op maandag 4 september 2006 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh niet? Nou ja, ze hebben zoveel gecoverd/gesampled, dat ik dacht dat dit er ook eentje zou zijn.
Hoooo! Weet je het nummer ook?quote:Op maandag 4 september 2006 02:45 schreef Supersheep het volgende:
New Order
Ow, die moest ookquote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoooo! Weet je het nummer ook?
trusten Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |