Sindsdien is het onmogelijk de e van de u te scheiden, in jubilea.quote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hij zou jubileuuum artikelen moeten verkopen.
in excelsis deo ofzoietsquote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Sindsdien is het onmogelijk de e van de u te scheiden, in jubilea.
Dat doet me denken aan die ene keer toen ik een deel The empire strikes first noemde.quote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef bubbelbobbel het volgende:
en ik maar denken dat het over de band gaat ...:(
ik hoop hetquote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef sigme het volgende:
Zou 'ie nog met This Is Spinal Tap komen?
Lijkt Rumsfeld wel.quote:de xfactor is zo veel omvattend
gaat die ook voor het zingen de kerk uit?quote:
Kijk, hier:quote:Op zondag 3 september 2006 22:05 schreef sigme het volgende:
2-2-2002.
Toen zat ik in de Marokkaanse woestijn. In de leegte.
Met de wereldomroep.
Ik zou over het talent van Sidekick moeten beschikken, wilde ik hierover een leuke opmerking maken.quote:
Mooi hequote:Op zondag 3 september 2006 22:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou over het talent van Sidekick moeten beschikken, wilde ik hierover een leuke opmerking maken.
Geeneens tanks, landmijnen en skeletten?quote:Op zondag 3 september 2006 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi he.
Een wijde blik verruimt het denken. Hele mooie plaats, in het midden van niets. Totaal autonoom - het waait er altijd, de bij de camping wonende uitbaters hebben een windmolen voor de stroom, en er is een (grotendeels ondergrondse) waterstroom. Zout water.
Je kan een fles rosé koelen in de koude natte zand. Heb ik ook ergens een mooie foto van.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:03 schreef Aoristus het volgende:
Maxima is zóóóóó authentiek, ze heeft de x-factor
-Ja, wat is de xfactor dan?
de xfactor is zo veel omvattend..., ach man, lik toch je reet HenkJan Smits
Layoune, westelijke Sahara.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geeneens tanks, landmijnen en skeletten?
inmiddels mag ie wel door het luik naar beneden vallen, zeker als hij de sound of music wil laten zien aan Nederland. Wat een lul zegquote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef pberends het volgende:
[..].
Inderdaad, wat een popijopi die man. Bijna allemaal van die populaire fragmenten.
Alleen over Sylvie had ie gelijk.
Hoe zou dit eigenlijk in zijn werk gaan? Kunnen die extremisten niet behoorlijk richten of zijn ze gewoon geen partij voor de NAVO troepen?quote:***************************************
NAVO doodt 200 Talibanstrijders
NAVO-troepen hebben bij een groot offensief in Kandahar in het zuiden van Afghanistan meer dan 200 strijders van de Taliban gedood. Ook zijn 4 Canadese militairen om het leven gekomen.
Operatie Medusa begon 2 dagen geleden. Doel is de Taliban te verdrijven. 2000 militairen van de NAVO en het Afghaanse leger doen eraan mee. Daarmee is het de grootste militaire operatie sinds de VS in juli het bevel over de zuidelijke provincies overdroeg aan de NAVO.
Gisteren kwamen 14 Britten om toen hun vliegtuig neerstortte als gevolg van een technisch mankement. Het toestel nam deel aan Operatie Medusa.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Laos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik niet, denk ik, maar ik zou best de plaatjes willen zien.
mosterdgasquote:Op zondag 3 september 2006 22:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hoe zou dit eigenlijk in zijn werk gaan? Kunnen die extremisten niet behoorlijk richten of zijn ze gewoon geen partij voor de NAVO troepen?
De strijk van een maand. Telt dat?quote:
geelbandquote:Op zondag 3 september 2006 20:54 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een zak geelband aan de muur gesmeerd. Er moeten denk ik nog twee zakken bij.
Nauwelijks. Koste dat je je scherptequote:
quote:[..]
geelband
0quote:
Niet dat ik weet.. Thans net zo onverklaarbaar als een vrouw..quote:
om de muur mee te "stucken"?quote:
Mooiquote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat je dat niet weet!quote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wtf is geelband?
Als de gaten in je muren vallen kan je het daarmee verbergen. Ons huis in Groningen hangt van de Rotband aan elkaar.quote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wtf is geelband?
Je kan ook gewoon de skipistes in Marokko bezoeken natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi.
Te nat en te groen naar mijn smaak, maar mooi. Ik wil nog wel eens wat van die nattere delen van de wereld bezoeken.
Mannen!quote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wtf is geelband?
Maar waarom heet het geelbandquote:Geelband geeft een schuurwerkeffect: het zorgt voor decoratief stucwerk dat geen verdere afwerking nodig heeft.Gooi eerst koud leidingwater in een schone kuip of emmer. Voeg daar losjes een beetje gips bij en laat het even bezinken. Herhaal dit totdat er een soort eilandje van gips in het water ontstaat. Dan heeft u de juiste verhouding.Meng het geheel bij voorkeur met een mixer tot een smeuïge, klontvrije massa.
Doe ik dan ook niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de skipistes in Marokko bezoeken natuurlijk
Er is Geelband, Rotband (zoals du_ke al aanstipte), en goudband. Correspondeert min of meer met de decoratie van de zak. Is bedoeld voor verschillende laagdikte,quote:
hm, als iemand me zou aanbevelen om geelband te nemen, dan zou er met zeer grote argwaan mee omgaanquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is Geelband, Rotband (zoals du_ke al aanstipte), en goudband. Correspondeert min of meer met de decoratie van de zak. Is bedoeld voor verschillende laagdikte,
Verder ben ik niet zo goed in antwoorden op 'waarom' vragen.
Wit poederquote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hm, als iemand me zou aanbevelen om geelband te nemen, dan zou er met zeer grote argwaan mee omgaan
Ik heb nog wel eens de gele band gehaald.quote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hm, als iemand me zou aanbevelen om geelband te nemen, dan zou er met zeer grote argwaan mee omgaan
En redband.quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef sigme het volgende:
Geelzucht, is er ook nog.
quote:Etnische jacht van Russen op Kaukasiërs
Maandag 4 september 2006 - MOSKOU – Honderdnegen mensen zijn dit weekeinde gearresteerd na massale etnische rellen in het Russische Kondopoga.
Jongeren schreeuwden racistische leuzen en maakten jacht op Kaukasiërs. Ze staken hun winkels in brand en bekogelden hun marktstallen met flessen en stenen.
Aanleiding was een vechtpartij dinsdag, tussen bezoekers en personeel van het Tsjetsjeense restaurant Tsjaika. Twee Russen die daarbij om het leven kwamen, werden zaterdag begraven. Zo’n 2000 betogers trokken vervolgens de straat op. Ze eisten dat de autoriteiten immigranten uit de Kaukasus zouden uitwijzen of een onderzoek zouden instellen naar hun vermeende criminele activiteiten.
De gemeenteraad van Kondopoga vroeg het parlement van de regio Karelië alle Kaukasiërs weg te sturen.
De Russische staatstelevisie toonde honderden Russen, veelal jongeren met kaalgeschoren hoofden, die vernielingen en plunderingen aanrichtten. Ze waren gewapend met ijzeren staven en molotovcocktails en zochten naar winkels en woningen van Kaukasiërs om in brand te steken. Ook restaurant Tsjaika ging in vlammen op.
Leden van de nationalistische Beweging tegen Illegale Immigratie (DPNI) spraken jongeren via een luidspreker toe. Zij zouden uit Moskou naar Kondopoga zijn gereisd om de dood van de twee Russen te wreken en rellen uit te lokken.
De website van de DPNI riep vrijwilligers op naar het stadje aan de Finse grens te gaan om lokale inwoners te steunen.
De militaire eenheid van de politie arresteerde gisteren 109 relschoppers. Velen waren dronken. Twintig jongelui zitten nog vast. De president van de regio Karelië, Sergej Katanandov, noemde de woede van lokale bewoners gerechtvaardigd. Hij zei echter dat het geweld een gevolg was van ‘hooligans die een conflict een etnisch karakter probeerden te geven’. Russische mensenrechtenorganisaties beschuldigen de autoriteiten er voortdurend van racistisch geweld als hooliganisme af te doen.
Het Sova Centrum, dat xenofobische incidenten registreert en bestudeert, sprak van georganiseerde ‘razzia’s tegen Kaukasiërs’. Tijdens de rellen zouden zeker negen immigranten gewond zijn geraakt.
Racistisch geweld komt vaak voor in Rusland en kost vrijwel wekelijks een dodelijk slachtoffer. Vooral Kaukasische en Aziatische immigranten, joden en buitenlandse studenten zijn het doelwit. Vorige week kwamen door een bom elf mensen om op een markt in Moskou, waar vooral mensen uit Centraal-Azië werken. De politie arresteerde onder meer twee studenten die het explosief in elkaar hadden geknutseld om ‘niet-Russen te doden’.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:Wereldwijd zijn zeker 72.000 mensen door terreuractiviteiten om het leven gekomen, sinds de Amerikaanse president George W. Bush vijf jaar geleden de oorlog tegen het terrorisme begon.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:De meeste slachtoffers van het terrorisme, ongeveer 40.000 mensen, zijn Iraakse burgers.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:De overige 30.000 doden zijn gevallen door terreuraanslagen elders of tijdens antiterreurcampagnes van de Verenigde Staten en hun bondgenoten.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:Volgens het Pentagon komen door het aanhoudende geweld in Irak elke maand circa 3000 burgers om het leven.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:Uit cijfers van het Amerikaanse leger blijkt dat het aantal aanslagen op Amerikaanse en Iraakse militairen sinds januari is verdubbeld.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:Volgens CNN eisten de aanslagen van 11 september de levens van 2973 Amerikanen en buitenlanders.
Is dat door terreur of het beleid van Bush?quote:In Irak en Afghanistan hebben inmiddels al 2974 Amerikaanse militairen de dood gevonden, meldde CNN op basis van gegevens van het Pentagon. In Afghanistan vonden 329 Amerikaanse militairen de dood en in Irak 2645.
Als dat zo is, zouden ze als advies hebben dat Bush moet aftreden. Terrorisme komt verdomme niet uit de lucht vallen, zoals in dit zwart/wit rapport staat. Terrorisme heeft een voedingsbodem, en Bush is daarvan de grootste.quote:Het blad baseert zich op informatie van MIPT, een in de Verenigde Staten gevestigd instituut ter voorkoming van terrorisme.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Autodidact het volgende:
Neu, Bush is geen voedingsbodem voor terreur, en die doden komen door terreur. In Irak is het vooral sektarisch geweld....macht, pberends.
quote:Op maandag 4 september 2006 @ 10:10 schreef Longmen het volgende:
En hoe zit het met de ontwikkeling van de Amerikanen?![]()
Ai, maar in het water kun je je ook amper bewegen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ageOffset=1#reacties
Neee!
Bush begon zich er pas mee te bemoeien na 9/11. Of telt dat niet als terreur?quote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef pberends het volgende:
Terrorisme heeft een voedingsbodem, en Bush is daarvan de grootste.
"Terreur" heeft puur als een Pearl Harbor gedient voor Bush.quote:Op maandag 4 september 2006 11:06 schreef Napalm het volgende:
WTF Steve ?!?Krokodillenjager Steve Irwin (44) gedood
Kutvis!
[..]
Bush begon zich er pas mee te bemoeien na 9/11. Of telt dat niet als terreur?
Source: Department of Defense, of vertrouw je deze bron en de info niet?quote:Op maandag 4 september 2006 12:22 schreef Autodidact het volgende:
Waaruit bestaat dïe "hegemonie" eigenlijk? Ik zie namelijk dat Nederland ook een rood tintje heeft...ik voel nou niet echt de druk van Amerikaanse militaire dreiging over me. Volgens mij is er niet eens een Amerikaanse base. Je wordt een beetje paranoïde complotterig, pb.
Weet je nog dat je moeder in de jaren 80 tegen de kruisraketten protesteerdequote:Op maandag 4 september 2006 12:22 schreef Autodidact het volgende:
Waaruit bestaat dïe "hegemonie" eigenlijk? Ik zie namelijk dat Nederland ook een rood tintje heeft...ik voel nou niet echt de druk van Amerikaanse militaire dreiging over me. Volgens mij is er niet eens een Amerikaanse base. Je wordt een beetje paranoïde complotterig, pb.
Ah, je geeft het dus toe!quote:Op maandag 4 september 2006 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
Europa heeft net zo goed olie nodig. Alleen heeft Europa de (militaire) macht niet omdat te bewerkstelligen zoals de Amerikanen dat doen.
Ik wist niet dat defensie tegenwoordig op http://www.stopterrorkrigen.dk publiceert...Je ziet toch wel hoe dit plaatje een bepaalde dramatiek wil veroorzaken, maar de wereld zit zo simpel niet in elkaar. Wanneer was de laatste keer dat je Amerikaanse troepen over de dam zag marcheren?quote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Source: Department of Defense, of vertrouw je deze bron en de info niet?
Ik denk: uit het bedenken van listige complotten om je eigen bevolking te doden, ervoor zorgen dat een notoire terrorist de schuld bekent en de journalistiek intimideren.quote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
Amerika is toch een enige supermacht left? Tja, waar bestaat die rol uit...
Je complottheorie geef ik niet toe. Ik zeg alleen dat Europa net zo goed als de VS olie nodig heeft om de economie te laten draaien. Ik vind de VS overigens niet evil.quote:Op maandag 4 september 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ah, je geeft het dus toe!
Dat zei ik al in het topic: wordt de EU ook evil?
Als de EU een flink leger krijgt gaan ze misschien ook smerige spelletjes spelen om elk pufje grondstof uit het buitenland te krijgen.
Nederland is een flinke bondgenoot geweest van de VS wat voor belang hebben zij om hier militairen te laten marcheren???quote:Op maandag 4 september 2006 12:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wist niet dat defensie tegenwoordig op http://www.stopterrorkrigen.dk publiceert...Je ziet toch wel hoe dit plaatje een bepaalde dramatiek wil veroorzaken, maar de wereld zit zo simpel niet in elkaar. Wanneer was de laatste keer dat je Amerikaanse troepen over de dam zag marcheren?
[..]
Ik denk: uit het bedenken van listige complotten om je eigen bevolking te doden, ervoor zorgen dat een notoire terrorist de schuld bekent en de journalistiek intimideren.
Maar je geeft wel toe dat de VS smerige spelletjes spelen of daartoe in staat zijn om olie veilig te stellen?quote:Op maandag 4 september 2006 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je complottheorie geef ik niet toe. Ik zeg alleen dat Europa net zo goed als de VS olie nodig heeft om de economie te laten draaien. Ik vind de VS overigens niet evil.
De Amerikaanse overheid speelt ongetwijfeld smerige spelletjes maar hetzelfde geldt voor de Europese overheden. Europa is echt geen heilig boontje hoor. Ga anders eens ruim 60 jaar terug in de tijd.quote:Op maandag 4 september 2006 12:48 schreef pberends het volgende:
Maar je geeft wel toe dat de VS smerige spelletjes spelen of daartoe in staat zijn om olie veilig te stellen?
Die film heb ik niet gezien dus ik weet het niet.quote:De film Syriana laat het aardig zien, of is dat puur op fictie gebaseerd?
Ja, dat zal-ie vast doen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
Van mij mag Bush trouwens best een oorlog om olie beginnen. Maar vertel dat dan ook eerlijk.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Weet je nog dat je moeder in de jaren 80 tegen de kruisraketten protesteerde
Dit is zo'n restant
Hegemonie dude. Wat voor complotten bedenken ze in dat kantoor?quote:Op maandag 4 september 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
Hier in de buurt zit een kantoor van het Amerikaanse leger namelijk de Military Traffic Management Command.
Omgeving is afgezet en er staan militairen bij de ingang.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:56 schreef Autodidact het volgende:
Hegemonie dude. Wat voor complotten bedenken ze in dat kantoor?
Kortom hoe ze de wereld zo snel mogelijk kunnen veroveren. Ik rijd er vanmiddag weer langsquote:A major command of the US Army, and the US Transportation Command's component command responsible for designated continental United States land transportation as well as common-user water terminal and traffic management service to deploy, employ, sustain, and redeploy US forces on a global basis. Also called MTMC. See also transportation component command.
Europa is zeker niet heilig. Maar de Amerikaanse agenda brengt de wereld wel op een hellend vlak. Niet erg, van mij mag een komeet morgen de aarde vernietigen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid speelt ongetwijfeld smerige spelletjes maar hetzelfde geldt voor de Europese overheden. Europa is echt geen heilig boontje hoor. Ga anders eens ruim 60 jaar terug in de tijd.
[..]
Die film heb ik niet gezien dus ik weet het niet.
Waarom niet? Amerika is olieverslaafd, zoals Bush dat ZELF al zei. Sinds wanneer gebruiken verslaafden geen geweld om tot hun behoefte te komen?quote:Op maandag 4 september 2006 12:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dat zal-ie vast doen.
Volgens mij kan ie niet anders dan een oorlog om de olie te beginnen, als andere landen net zo gaan consumeren als Amerika, dan moeten ze bezuinigen. Ik denk dat ze nog liever een nucleaire oorlog beginnen eigenlijk..quote:Op maandag 4 september 2006 13:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom niet? Amerika is olieverslaafd, zoals Bush dat ZELF al zei. Sinds wanneer gebruiken verslaafden geen geweld om tot hun behoefte te komen?
Al die nerds van D66, vandaar dat ze op 1 zetel staan in de peilingen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:02 schreef sizzler het volgende:
Hoeveel politici hebben al een hyves pagina?
Ik ken alleen deze:
http://borisvanderham.hyves.nl/
http://wjbos.hyves.nl/
http://jpb.hyves.nl/
kijk eens bij de tags van jpbquote:Op maandag 4 september 2006 13:02 schreef sizzler het volgende:
Hoeveel politici hebben al een hyves pagina?
Ik ken alleen deze:
http://borisvanderham.hyves.nl/
http://wjbos.hyves.nl/
http://jpb.hyves.nl/
quote:Op maandag 4 september 2006 13:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kijk eens bij de tags van jpb![]()
http://jpb.hyves.nl/album(...)os/17959220/0/sbLF/#
GANGBANG
Zou het met een Europese agenda beter zijn? Europa heeft in de eerste plaats de macht zelf uit handen gegeven door twee Wereldoorlogen te starten. In zekere zin is de macht de VS in de schoot geworpen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef pberends het volgende:
Europa is zeker niet heilig. Maar de Amerikaanse agenda brengt de wereld wel op een hellend vlak. Niet erg, van mij mag een komeet morgen de aarde vernietigen.
Ik denk dat dat geen nieuwe "uitvindingen" zijn die we te danken hebben aan de Amerikaanse agenda. Dat is van alle tijden.quote:Alleen jammer dat we ondertussen met al die bagger van de Amerikaanse agenda zitten. Terrorisme, inperken van privacy en civil rights, clash tussen moslims en het westen, millieuvervuiling, hoge olieprijs, enzovoorts.
Ik denk dat de kans groter is dat de aarde wordt getroffen door een komeet. Ik weet niet wat erger is een komeet of Nader als presidentquote:Je gaat bijna hopen dat Ralph Nader aan de macht komt daar. De wereld trekt deze Bush-shit niet langer. Het is niet gek dat Rusland en China nader tot elkaar komen.
Maar nu we het er toch over hebben; wat zou Bush beter gedaan hebben dan Al Gore als president? Alles?quote:Op maandag 4 september 2006 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou het met een Europese agenda beter zijn? Europa heeft in de eerste plaats de macht zelf uit handen gegeven door twee Wereldoorlogen te starten. In zekere zin is de macht de VS in de schoot geworpen.
[..]
Ik denk dat dat geen nieuwe "uitvindingen" zijn die we te danken hebben aan de Amerikaanse agenda. Dat is van alle tijden.
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat de aarde wordt getroffen door een komeet. Ik weet niet wat erger is een komeet of Nader als president. Gelukkig is het laatste vrij hypothetisch.
Dat vraag ik me ook af, aan de Bush fans. Wat zou er zo erg zijn met Nader aan de macht? Wat zou er bijna niet beter gaan met Nader aan de macht?quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
Waarom zou Nader als president zo erg zijn? Een meer solide boekhouding, wat minder agressie en wat minder afhankelijkheid van het olieinfuus is een ramp?
Ik denk dat het daar gaat zoals in andere kantoren: niets doen in uniform.quote:Op maandag 4 september 2006 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Kortom hoe ze de wereld zo snel mogelijk kunnen veroveren. Ik rijd er vanmiddag weer langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |