Ja, dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op zondag 3 september 2006 18:14 schreef Geqxon het volgende:
Zijn erg eik ook WIFI USB-Sticks die sneller connecten dan een Airport ontvanger?
Als hij uit standby of slaapstand gaat duurt het minimaal 10 seconde voordat ik een website pagina op kan vragen. Duurt mij iets te lang...quote:Op zondag 3 september 2006 18:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af..
En je zou echt 40 euro in een buitenboordmotorstick steken zodat je geen 10 seconden hoeft te wachten?quote:Op zondag 3 september 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als hij uit standby of slaapstand gaat duurt het minimaal 10 seconde voordat ik een website pagina op kan vragen. Duurt mij iets te lang...
Prima. Ik wil als ik mijn Macbook openklap en hij uit standby komt direct kunnen werken, ik wil niet eerst 10 seconden moeten wachten.quote:Op zondag 3 september 2006 18:23 schreef Furious het volgende:
[..]
En je zou echt 40 euro in een buitenboordmotorstick steken zodat je geen 10 seconden hoeft te wachten?
Dat meen je niet. Je kon ook gewoon 'TVP' plaatsen i.p.v. zo'n idiote vraag (wederom).quote:Op zondag 3 september 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Prima. Ik wil als ik mijn Macbook openklap en hij uit standby komt direct kunnen werken, ik wil niet eerst 10 seconden moeten wachten.
Het gekke is dat hij bij hibernate / slaapstand er een stuk korter over doet
quote:Op zondag 3 september 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als hij uit standby of slaapstand gaat duurt het minimaal 10 seconde voordat ik een website pagina op kan vragen. Duurt mij iets te lang...
Is er geen vorm van digitale norrit voor deze topicdiarreequote:Op zondag 3 september 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij bij slaapstand er een stuk korter over doet
Dat laatste, daar kwam ik net pas achter. Ik heb het namelijk nooit echt bijgehouden, en heb het met slaapstand net pas getestquote:Op zondag 3 september 2006 18:32 schreef XL het volgende:
[..]
[..]
Is er geen vorm van digitale norrit voor deze topicdiarree
Standby / Sluimer = Uit, maar dan krijgt je geheugen nog stroom.quote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef XL het volgende:
en wat is in godsnaam het verschil tussen standby en slaapstand?
Dat laatste zet je er net bijquote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat laatste, daar kwam ik net pas achter. Ik heb het namelijk nooit echt bijgehouden, en heb het met slaapstand net pas getestVandaar dat ik het er nog even bij had gezet.
Mwoah... ik ga denk ik gewoon weer topic-reports plaatsen bij dergelijke berichten. Want de discussie werkt niet omdat er van reflectie geen sprake blijkt te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Is dit genoeg informatie meester XL?
Ik vraag gewoon iets simpels, en jij gaat gelijk een TR plaatsen? Sorry maar nee, dit volg ik niet meer.quote:Op zondag 3 september 2006 18:41 schreef XL het volgende:
[..]
Mwoah... ik ga denk ik gewoon weer topic-reports plaatsen bij dergelijke berichten. Want de discussie werkt niet omdat er van reflectie geen sprake blijkt te zijn.
En dat IRC kanaal, is dat dan net als #fok totaal gescheiden van deze slowchat?quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef XL het volgende:
Waarschijnlijk wel, ik zet ze regelmatig. Vooral als kleine onnozele dingen de overhand krijgen in het topic. Dan stel ik altijd voor om een IRC-kanaal op te zetten, alle kleine domme dingen kunnen daar prima opgelost worden en de kwaliteit van het topic kan weer naar het niveau van 10 delen geleden. Bovendien kun je in een IRC-kanaal geschillen met users veel beter oplossen zonder dat je een topic verpest.
Ik dacht sinds de introductie van de Mac Pro. iig wel de 20".quote:Op zondag 3 september 2006 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik kwam er net achter dat de Cinema Displays in prijs zijn verlaagd, is dat al lang zo?
Als je maar optieft, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 3 september 2006 18:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat IRC kanaal, is dat dan net als #fok totaal gescheiden van deze slowchat?
Whehe, grappig dat 'boeeh'-geroep als Steve aankondigt dat IE de default browser op een Mac wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig om te zien dat al die Mac users in 1997 aan het boooohooooooo'en waren toen Apple het moeilijk had om uit de rode cijfers raken en ze Steve Jobs terug hebben aangenomen en een samenwerkingsverband met Microsoft aan gingen om het bedrijf weer een gezonde impuls te geven.
Waar nu de laatste tijd weer veel MS voor de gek gehouden wordt was het toen wel anders. Steve Jobs had nog wat te incasseren..
http://youtube.com/watch?v=WxOp5mBY9IY
Ik had de tekst al gelezen, maar leuk het filmpje er bij te zien. Thanksquote:Op zondag 3 september 2006 19:12 schreef Dementor het volgende:
Oeh! Ik heb deze film en dit stukje is het bekijken waard.
http://youtube.com/watch?v=im589uTchKs&mode=related&search=
quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef nietzman het volgende:
IE is Apples default browser!
- Booooooooo.
But people can choose!
- Jay!
Microsoft bought shares!
- Boooooooooo.
But they can't vote!
- Jay!
Wel gaarne in een kanaal waar de debielo's alleen zitten. Soort isolatiecel zeg maar.quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef XL het volgende:
Waarschijnlijk wel, ik zet ze regelmatig. Vooral als kleine onnozele dingen de overhand krijgen in het topic. Dan stel ik altijd voor om een IRC-kanaal op te zetten, alle kleine domme dingen kunnen daar prima opgelost worden en de kwaliteit van het topic kan weer naar het niveau van 10 delen geleden. Bovendien kun je in een IRC-kanaal geschillen met users veel beter oplossen zonder dat je een topic verpest.
Welke Mac heb je en hoeveel geheugen zit er in? En is het bij bezoeken van bepaalde site's?quote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef GertJanB het volgende:
Ik heb soms dat safari zomaar opeens afsluit (mac os 10.3.9) iemand enig idee waar dit an zou kunnen liggen?
quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef nietzman het volgende:
IE is Apples default browser!
- Booooooooo.
But people can choose!
- Jay!
Microsoft bought shares!
- Boooooooooo.
But they can't vote!
- Jay!
iMac G3 512 mb geheugen...quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke Mac heb je en hoeveel geheugen zit er in? En is het bij bezoeken van bepaalde site's?
Niks eenmalig, je moet om de een of andere reden minstens 2x per pagina komen vertellen wat je nou weer met je mac hebt gedaan óf een vraag stellen die nergens over gaat of verschrikkelijk mierenneukerig is.quote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach kom op Slarioux, ik maak eenmalig een grapje en daar kun je dan weer niet tegen? Sorry in dat geval
Civ IV is beter en leukerquote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef Tijn het volgende:
Whehehehe, ik heb net een potje Civ 1 uitgespeeld. DOSBox blijft ass kicken
[[url=http://www2.hku.nl/~martijn2/fok/civ_mac_small.png]afbeelding][/url]
Civ IV kan ik niet winnen als 'ie moeilijker dan het makkelijkste level staatquote:
Dus je kan niet tegen je verlies?quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Civ IV kan ik niet winnen als 'ie moeilijker dan het makkelijkste level staat
Civ I win ik altijd
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je kan niet tegen je verlies?.
Ola!quote:Op zondag 3 september 2006 18:37 schreef nietzman het volgende:
Hoi alle niet-debielo's!
iBook, G3, 700 Mhz, 640 MB hier. En ik heb precies hetzelfde bij video.google.com. Ook bij YouTube af en toe (maar minder dan bij google). En bij hyves.nl (daar heb ik me dan ook niet geregistreerd), maar vooral dus bij sites die filmpjes in Flash laten zien. In Firefox is het nog erger bij mij.quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef GertJanB het volgende:
iMac G3 512 mb geheugen...
Het is me nu twee keer gebeurt bij video.google.nl en een aatal keer bij andere (willekeurige) webistes...
Is de draadloze mighty mouse al verkrijgbaar dan, of heb je hem alleen besteld?quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een draadloze mighty en tobo gekocht!
Ik loop al 2 weken Apple Centre Passage plat met de vraag of ze hem al hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is de draadloze mighty mouse al verkrijgbaar dan, of heb je hem alleen besteld?
Besteld. Whehe.quote:Op maandag 4 september 2006 00:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is de draadloze mighty mouse al verkrijgbaar dan, of heb je hem alleen besteld?
Iets te duur en iets te groot om praktisch te zijn, maar wel grappig. Ik las dat je er ook een gewoon schrijfblok in kon doen, dat scheelt wel. Vraag me wel af of het fatsoenlijke OCR heeft, zodat je mooi kunt copy-pastenquote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet mijn oog daar?Lijkt me wel een leuke gadget overigens, niet dat ik ooit iets opschrijf.
Dat je er een schrijfblok in zou kunnen doen, zou voor mij echt ideaal zijn. Alleen bestaat er volgens mij geen OCR die mijn handschrift weet te ontcijferen. Ik kan het zelf amper...quote:Op maandag 4 september 2006 14:20 schreef De_Hertog het volgende:
Ik las dat je er ook een gewoon schrijfblok in kon doen, dat scheelt wel. Vraag me wel af of het fatsoenlijke OCR heeft, zodat je mooi kunt copy-pasten
Dat er eens schrijfblok in past (ieder a5 schrijfblok) staat op de site. Wat die ocr betreft, dat vraag ik me dus ook af. Op die site lijkt het gewoon een plaatje van wat er op het blok staat. Wel apart dat het plaatje op de computer in kleur is en arceringen heeft, dat heeft het origineel niet..quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat je er een schrijfblok in zou kunnen doen, zou voor mij echt ideaal zijn. Alleen bestaat er volgens mij geen OCR die mijn handschrift weet te ontcijferen. Ik kan het zelf amper...
Verder wel een leuk ding.
Ah, heeft dat zeikwijf van die column uiteindelijk toch nog een nieuwe Macbook gekregen van die lieve Ciaran van de Machouse in Amsterdam...quote:
Ja lezen, maar schrijven is geloof ik nog steeds problematisch.. tenminste was in Linux zo. Zal waarschijnlijk wel hetzelfde gelden voor Apple. Ik heb m'n externe HD FAT32 geformateerd, die leest de Macbook van een huisgenoot van me wel..quote:Op maandag 4 september 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Vant weekend even met een Macbook van een vriendinnetje gespeeld, leuk ding..
OSX 10.4 kan toch gewoon NTFS disks lezen? Ik had een externe harddisk voor dr gekocht, thuis volgezet met Mp3's maar hij mountte de schijf wel, maar ik zag niets.... vergeet ik iets?
Volgens mij is NTFS onder OSX read-only. Maar het kan zelfs nog slechter zijn...quote:Op maandag 4 september 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
OSX 10.4 kan toch gewoon NTFS disks lezen? Ik had een externe harddisk voor dr gekocht, thuis volgezet met Mp3's maar hij mountte de schijf wel, maar ik zag niets.... vergeet ik iets?
De MacBook, het vriendinnetje, beide?quote:Op maandag 4 september 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Als het goed is kan OS X NTFS lezen ja. Volgens dit artikel moet ze wel 10.4.1 of hoger hebben, maar dat heeft iedereen die gewoon netjes software update draait..quote:OSX 10.4 kan toch gewoon NTFS disks lezen? Ik had een externe harddisk voor dr gekocht, thuis volgezet met Mp3's maar hij mountte de schijf wel, maar ik zag niets.... vergeet ik iets?
Beidequote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De MacBook, het vriendinnetje, beide?
[..]
Als het goed is kan OS X NTFS lezen ja. Volgens dit artikel moet ze wel 10.4.1 of hoger hebben, maar dat heeft iedereen die gewoon netjes software update draait..
En we zijn het nog met elkaar eens ook.quote:Op maandag 4 september 2006 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Behulpzaam zijn we wel he?
Dat is correct.quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef Furious het volgende:
Als 3K428 - 3K611 een 'range' is, lijkt mij dat 3K531 er tussenin ligt, of niet?
En toch zegt de batterijchecker op de Apple site dat mijn batterij niet vervangen hoeft te worden? Ik neem aan dat elke batterij tussen die range slecht is of niet?quote:
Dat is inderdaad vreemd, mijn vriendinnetje had ook een foute die gewoon in die reeks viel en daar is gewoon een opdracht voor aangemaakt...quote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
[..]
En toch zegt de batterijchecker op de Apple site dat mijn batterij niet vervangen hoeft te worden? Ik neem aan dat elke batterij tussen die range slecht is of niet?
Morgen dan maar eens met Apple bellen. Dank in iedergeval.quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd, mijn vriendinnetje had ook een foute die gewoon in die reeks viel en daar is gewoon een opdracht voor aangemaakt...
Geweldig hoe Geqxie iedereen probeert te imponeren wat elke studerende student toch allang wistquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijk hoe bekrompen de HU is met hun wifi-gebruik. Windows users moeten zelfs een app / tooltje / certificaat installeren, gelukkig kom ik daar met OS-X mooi vanaf
Wil je hiermee zeggen dat intelligente mensen Apple sowieso tof vind?quote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
De intelligente mensen vonden hem trouwens bijna allemaal wel tof. En van frontrow staat natuurlijk iedereen te kijken
Dan hebben we dezelfde stagebeleider. Die van mij echter vindt toch wel gaaf wat er allemaal standaard op zo'n mac geinstalleerd staat om te voorzien in zijn command line-fettish.quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat intelligente mensen Apple sowieso tof vind?
Wat een kut redenatie. Mijn stagebegeleider weet meer van programmeren af dan elk ander levend mens, maar hij vind mijn iBook "een leuk speeltje" maar niets voor het serieuze werk.
Nee. Ik merk alleen wel dat intelligente mensen wat verder denken dan "wat een klein kutscherm" of "op OS X kun je niet gamen".quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat intelligente mensen Apple sowieso tof vind?
Wat een kut redenatie. Mijn stagebegeleider weet meer van programmeren af dan elk ander levend mens, maar hij vind mijn iBook "een leuk speeltje" maar niets voor het serieuze werk.
Een doeltreffendere IQtest had je niet kunnen nemen Geksen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef Geqxon het volgende:
Nee. Ik merk alleen wel dat intelligente mensen wat verder denken dan "wat een klein kutscherm" of "op OS X kun je niet gamen".
Nah, die gast had het niet zover moeten laten komen...quote:
Dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 4 september 2006 20:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, die gast had het niet zover moeten laten komen...
Die Ebru had haar column daar nooit voor moeten gebruiken. Domme muts.quote:Op maandag 4 september 2006 20:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, die gast had het niet zover moeten laten komen...
Ik had liever dat zo'n typmuts helemaal geen Mac aanschaftte. Maarja, er zijn wel meerdere mensen waarvan ik dat liever niet heb.quote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef XL het volgende:
[..]
Die Ebru had haar column daar nooit voor moeten gebruiken. Domme muts.
Een weekje geduld, dan zou het er perfect uit moeten zienquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef r4uz het volgende:
Oh en het fokforum ziet er wel fux0red uit in Safari. Enige tips om het te maken zoals het er eigenlijk uit hoort te zien?
quote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een weekje geduld, dan zou het er perfect uit moeten zien.
Hier ook. Al draai ik wel fokforum_dark. Silver heb ik amper gebruikt, maar lijkt mij met de kleinere fonts wel handigquote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie weinig fucked up in safari. Hier en daar een witregeltje teveel, maar het valt allemaal nog wel mee.
Terug bij de Sitecom.quote:
Inderdaad. En de eerste paar uur vond ik het vervelend, maar daar ben je ook wel snel aan gewend. Ook als ik nu een paar dagen mijn laptop niet gebruik, en dus met Firefox surf, en daarna weer met Safari valt het me eigenlijk niet eens meer op.quote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie weinig fucked up in safari. Hier en daar een witregeltje teveel, maar het valt allemaal nog wel mee.
Heeft die e-tech een afschroefbare antenne? Anders kan je misshcien nog een 'zwaardere' antenne erop schroevenquote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Furious het volgende:
[..]
Terug bij de Sitecom.
Ik heb mijn geld maar terug gevraagd, ik hoef geen andere, ik moet alleen het volume van de muziek laag houden omdat de deur niet dicht kan aangezien ik dan helemaal geen verbinding meer krijg van de E-Tech accespoint die op de Sitecom router zit aangesloten.
Losse accespoints zijn net zo duur als wireless routers, dus ik dacht, kom aan laat ik 10 centimeter ruimte besparen, dat viel me vies tegen.
Nee precies, dat heb ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. En de eerste paar uur vond ik het vervelend, maar daar ben je ook wel snel aan gewend. Ook als ik nu een paar dagen mijn laptop niet gebruik, en dus met Firefox surf, en daarna weer met Safari valt het me eigenlijk niet eens meer op.
Kan gewoon hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef prof.bierbekje het volgende:
Is er ook een topic waar je je Mac kan showen?? Een soort van laat je buro zien ofzo?
Oftewel, nog een dag of wat en ik heb mn macbookquote:Geachte(r) Sander,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd. Deze e-mail bevat uw referentienummer (het webbestelnummer) en het verzend/leveringsnummer.
een nerd? nee joh hoe kom je er bijquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef prof.bierbekje het volgende:
mmm..ik vind dat soort foto's wel cool....ben ik nu een nerd![]()
Ik ben dit soort foto's nog niet tegengekomen apple slowchat....moet ik lang zoeken zeker......
Mischien maak ik nog wel een topic.....ff over slapen!
trust.......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oftewel, nog een dag of wat en ik heb mn macbook
quote:Date Time Location Status
03 Sep 2006 05:31 Suzhou Shipped From Originating Depot
03 Sep 2006 04:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Dat had ik ook voor twee dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stoer!
Bij mij geeft ie nog een error als je op dat trackdingetje klikt bij orderstatus.
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?quote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft die e-tech een afschroefbare antenne? Anders kan je misshcien nog een 'zwaardere' antenne erop schroeven
Inmiddels doet ie het alquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat had ik ook voor twee dagen.
Een klein beetje moeite heeft nog nooit iemand kwaad gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?
Look who's talking.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een klein beetje moeite heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
Misco levert goed spul
Sitecom bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?
Hmm, dat lijkt me wel wat. Maar moet het kastje ook niet een bepaalde output sterkte hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sitecom bijvoorbeeld
WL-030 5 dBi Omni antenne ¤ 14,99
WL-031 10dBi Omni antenne ¤ 29,99
En www.gandalf.nl
Nee, de dbi's zorgen al voor een beter bereik. Uiteraard kan je ook nog iets van een signaal booster kopen. Het vervelende is alleen dat de signaal sterkte in Europa wettelijk aan 100mW gebonden is en de meeste routers dat ook al uitzenden. Een signaal versterker heeft dus weinig nutquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me wel wat. Maar moet het kastje ook niet een bepaalde output sterkte hebben?
Is dat dan de Europese datum of de Chinese?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:38 schreef Slarioux het volgende:
Van 14 september naar 8 september in 3 uur!
08 Sep 2006 (Subject to change)
Eens ff vergelijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is dat dan de Europese datum of de Chinese?Bij TNT zeggen ze dat het 7 september wordt afgeleverd, op de Applesite op 12 september.
![]()
Daarom ontvangen wij die MacBook's inene zo snel, die Core2Duo komt eraan, we krijgen tweedehands rotzooi kerel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eens ff vergelijken
Volgens de applestore 08 Sep 2006, maar bij TNT staat geen datum.
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef magnifor het volgende:
Store lijkt idd down. Core 2 Dou Imac's idd.
Nah, vanmiddag nog bij de Mexpert in Enschede geweest, ze kunnen nu geen iMac's meer bestellen t/m 12 sept., wat betekend dat de geruchten kloppen en dat de nieuwe batch iMac's eraan komen. Medewerker vertelde me verder wel dat Macbooks te bestellen waren, maar vanwege de grote vraag erna dat de levertijd nog wel even kan duren, er is geen sprake van nieuwe Macbooks en Pro's met de nieuwe Core2Duo processor. Het staat iig nog niet zo snel op de agenda, dus je kan iig er vanuit gaan dat er voorlopig de eerste paar maanden daar nog geen aankondiging van gedaan wordt zei hij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daarom ontvangen wij die MacBook's inene zo snel, die Core2Duo komt eraan, we krijgen tweedehands rotzooi kerel.
Betaal je niks meer dan als je hem van buitennederland bestelt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, vanmiddag nog bij de Mexpert in Enschede geweest, ze kunnen nu geen iMac's meer bestellen t/m 12 sept., wat betekend dat de geruchten kloppen en dat de nieuwe batch iMac's eraan komen. Medewerker vertelde me verder wel dat Macbooks te bestellen waren, maar vanwege de grote vraag erna dat de levertijd nog wel even kan duren, er is geen sprake van nieuwe Macbooks en Pro's met de nieuwe Core2Duo processor. Het staat iig nog niet zo snel op de agenda, dus je kan iig er vanuit gaan dat er voorlopig de eerste paar maanden daar nog geen aankondiging van gedaan wordt zei hij.
Verder nog even nagevraagd hoe dat precies zit met de Macbooks als je ze in Amerika koopt. Ze zijn op dit moment idd goedkoper daar, je mag daar ook het Apple Care Protection Plan aanschaffen. D'r zit gewoon internationale garantie op bij navraag aan het hoofdkantoor van Apple Nederland. Dus mocht er wat zijn, kun je het gewoon laten repareren in Nederland. En verder scheelt dat ook weer ¤100,-
Maar mochten ze je bij de douane in Nederland betrappen, kun je er weinig aan verbergen. De serienummers op die apparaten zijn verschillend met die van Europa en de gemiddelde douane beambte is daarop voorbereid en zien dus a.d.h.v. serienummer meteen of je macbook(pro) uit NL komt of niet. Kosten 33% invoerrechten en 19% btw wat je erboven op kan tellen.
Maar als ik het zo in totaal bereken, dan betaal ik dat bedrag omgerekend in Nederland ook met alle upgrades en ACPP, dus dat risico wil ik wel lopen..
Zie je dat op de TNT site of op de Apple site?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mijn Macbook is geland op Frankfurt Airport.![]()
Okee, interessant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, vanmiddag nog bij de Mexpert in Enschede geweest, ze kunnen nu geen iMac's meer bestellen t/m 12 sept., wat betekend dat de geruchten kloppen en dat de nieuwe batch iMac's eraan komen. Medewerker vertelde me verder wel dat Macbooks te bestellen waren, maar vanwege de grote vraag erna dat de levertijd nog wel even kan duren, er is geen sprake van nieuwe Macbooks en Pro's met de nieuwe Core2Duo processor. Het staat iig nog niet zo snel op de agenda, dus je kan iig er vanuit gaan dat er voorlopig de eerste paar maanden daar nog geen aankondiging van gedaan wordt zei hij.
Verder nog even nagevraagd hoe dat precies zit met de Macbooks als je ze in Amerika koopt. Ze zijn op dit moment idd goedkoper daar, je mag daar ook het Apple Care Protection Plan aanschaffen. D'r zit gewoon internationale garantie op bij navraag aan het hoofdkantoor van Apple Nederland. Dus mocht er wat zijn, kun je het gewoon laten repareren in Nederland. En verder scheelt dat ook weer ¤100,-
Maar mochten ze je bij de douane in Nederland betrappen, kun je er weinig aan verbergen. De serienummers op die apparaten zijn verschillend met die van Europa en de gemiddelde douane beambte is daarop voorbereid en zien dus a.d.h.v. serienummer meteen of je macbook(pro) uit NL komt of niet. Kosten 33% invoerrechten en 19% btw wat je erboven op kan tellen.
Maar als ik het zo in totaal bereken, dan betaal ik dat bedrag omgerekend in Nederland ook met alle upgrades en ACPP, dus dat risico wil ik wel lopen..
Op die van TNT, ik zal nu eens op Apple kijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zie je dat op de TNT site of op de Apple site?
Die van mij is nog in China denk ik.
Donderdag dus.quote:Shipped to ZWOLLE, NL 02 Sep 2006
Estimated Delivery Date 07 Sep 2006 (Subject to change)
Kewl, eens kijken of die van mij morgen meer gegevens laat zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op die van TNT, ik zal nu eens op Apple kijken.![]()
[..]
Donderdag dus.
Vind je het heel erg als ik je VLC aanraad voor films?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:30 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand hoe ik .srt subtitles kan afspelen in quicktime?
Kan VLC .srt-bestanden laden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je VLC aanraad voor films?
Het .srt bestand dezeflde naam als het .avi bestand geven, en tijdens het afspelen op "S" rammen. Of gewoon "Open" klikken bij "File" , en dan "Load subtitles file".quote:
Of de batterij was bijna leegquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn maccie wilde niet uit sluimer komen.... Pas toen ik de voeding aansloot kwam hij weer tot leven.
Ik vreesde al dat mijn uptime van bijna 35 dagen er aan moest
Excel is god. Er zijn weinig programma's die zo veelzijdig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er is helemaal niks tof aan Excel. Het is een kutprogramma.
Een programma dat mij een gigantische formule laat invoeren en dan pas gaat zeiken dat deze te lang is, is kut. Een programma dat bij een formule een verkeerde uitkomst geeft, tot ik exact dezelfde formule nog eens invoer, is kut.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Excel is god. Er zijn weinig programma's die zo veelzijdig zijn.
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werktquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom doen embedded videostreams het nog steeds niet nu ik flip4mac heb geinstalleerd?
Hij blijft zeiken dat ik windows mediaplayer moet downloaden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werkt
Dat vinden jullie nerderig, ga ik mooi niet vertellenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef prof.bierbekje het volgende:
@Geqcon: wat doe je met Excel?
Voor je vrije tijd???
Nee wel........
was het niet voor televisie programma'squote:Op woensdag 6 september 2006 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vinden jullie nerderig, ga ik mooi niet vertellen
idd, daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef Remzz het volgende:
Die Windows haat hier
Ik werk eigenlijk nog steeds net zo lief op een Windows dan op een Apple, zal mij heel weinig boeien. Excel en Word zijn fantastische programma's
Uitloggen had vast ook wel gewerkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werkt
Nou... ik heb een jaar of 3 handleidingen geschreven in word.... Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef Remzz het volgende:
Die Windows haat hier
Ik werk eigenlijk nog steeds net zo lief op een Windows dan op een Apple, zal mij heel weinig boeien. Excel en Word zijn fantastische programma's
Of iets nieuwsquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wel een technische update.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet alles...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef Remzz het volgende:
Wat irritant trouwens dat de Apple site de laatste week met die ad's opend
Apple.com heeft quicktime filmpjes, apple.nl heeft niksquote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke ad's?
Ah ik zie het nog niet opgevallenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Apple.com heeft quicktime filmpjes, apple.nl heeft niks.
quote:
Dat verklaart hetquote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Apple.com heeft quicktime filmpjes, apple.nl heeft niks.
quote:Apple iMac Line Now Features Intel Core 2 Duo Processors in Every Model
Pricing Now Starts at Just $999; New 24-inch Model Added
CUPERTINO, Calif., Sept. 6 /PRNewswire-FirstCall/ -- Apple(R) today announced that its entire iMac(R) line now features the new Intel Core 2 Duo processor in every model, delivering up to 50 percent faster performance than the previous iMac.* A new 24-inch iMac with a brilliant 24-inch widescreen display joins the 17- and 20-inch models, and iMac prices now start at just $999. Every new iMac includes a built-in iSight(TM) video camera for video conferencing out-of-the-box; Apple's breakthrough Front Row media experience; and iLife(R) '06, the next generation of Apple's award-winning suite of digital lifestyle applications.
"Every iMac-from the $999 model up through the new dazzling 24-inch widescreen model now features blazing Core 2 Duo performance," said Philip Schiller, Apple's senior vice president of Worldwide Product Marketing. "And the new 24-inch widescreen iMac is the fastest, biggest and brightest iMac we've ever made."
The new iMac lineup includes four models: a 1.83 GHz and a 2.0 GHz 17-inch, a 2.16 GHz 20-inch and the all-new 2.16 GHz 24-inch iMac, and features the new Intel Core 2 Duo processor which delivers up to 50 percent faster performance than the previous 20-inch iMac running industry standard benchmarks.
Ideal for both consumers and professionals, the 24-inch iMac features a 24-inch widescreen LCD display with a 1920-by-1200 pixel resolution that offers 30 percent more screen real estate than the 20-inch model and a brighter display to make reading text and viewing images even easier. The all-new 24-inch iMac packs professional performance into the convenience of an all-in-one design and includes a 2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor with 4MB of shared L2 cache, 1GB of 667 MHz DDR2 SDRAM memory, a 250GB Serial ATA hard drive, NVIDIA GeForce 7300 GT graphics with 128MB of GDDR3 memory and a SuperDrive(TM) for burning professional-quality DVDs. Delivering greater customization for performance and expansion needs, users can configure the new 24-inch iMac with a 2.33 GHz Intel Core 2 Duo processor, up to 3GB of 667 MHz DDR2 SDRAM memory, a 500GB Serial ATA hard drive and the NVIDIA GeForce 7600 GT with 256MB of GDDR3 memory for outstanding graphics performance.
Every iMac includes a built-in iSight video camera for video conferencing out-of-the-box using Apple's award-winning iChat AV, or recording a video podcast or iMovie(R) using iLife '06, and the breakthrough media experience of Front Row for a simple, intuitive and powerful way for consumers to enjoy their content. Providing the latest in high-performance connectivity options, the iMac includes built-in 10/100/1000 BASE-T Gigabit Ethernet for high-speed networking, built-in AirPort Extreme(R), a total of five USB ports (three USB 2.0) and two FireWire(R) ports (including one FireWire 800 port on the 24-inch model).
Every iMac also comes with iLife '06, the next generation of Apple's award-winning suite of digital lifestyle applications featuring iPhoto(R), iMovie HD, iDVD(R), GarageBand(TM) and iWeb(TM), the latest iLife application that makes it super-easy to create amazing websites with photos, blogs and podcasts and publish them on .Mac for viewing by anyone on the Internet with just a single click. Every iMac also comes with the latest release of the world's most advanced operating system, Mac(R) OS X version 10.4.7 "Tiger" including Safari(TM), Mail, iCal(R), iChat AV, Front Row and Photo Booth, running natively on the Intel-based desktop.
Pricing & Availability
The new iMac line is shipping today and will be available through the Apple Store(R) (www.apple.com ), Apple's retail stores and Apple Authorized Resellers. Apple today also increased processor speeds on both models of the Mac mini, delivering dual-core performance across the line at no additional cost. The $799 model now includes a 1.83 GHz Intel Core Duo processor, up from 1.66 GHz Intel Core Duo processor, and the $599 model now includes a 1.66 GHz Intel Core Duo processor, up from a 1.5 GHz Intel Core Solo processor.
The new 24-inch 2.16 GHz iMac, for a suggested retail price of $1,999 (US), includes:
-24-inch widescreen LCD display;
-2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor;
-1GB of 667 MHz DDR2 SDRAM expandable to 3GB;
-8x SuperDrive with double-layer support (DVD+R DL/DVD+/-RW/CD-RW);
-PCI Express-based NVIDIA GeForce 7300 GT with 128MB GDDR3 memory;
-built-in iSight video camera;
-built-in AirPort Extreme wireless networking & Bluetooth 2.0+EDR;
-250GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm;
-mini-DVI out (adapters for DVI, VGA and Composite/S-Video sold
separately);
-built-in stereo speakers and microphone; and
-the infrared Apple Remote, Mighty Mouse and Apple Keyboard.
The new 20-inch 2.16 GHz iMac, for a suggested retail price of $1,499 (US), includes:
-20-inch widescreen LCD display;
-2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor;
-PCI Express-based ATI Radeon X1600 with 128MB GDDR3 memory;
-250GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm;
separately);
The new 17-inch 2.0 GHz iMac, for a suggested retail price of $1,199 (US), includes:
-17-inch widescreen LCD display;
-2.0 GHz Intel Core 2 Duo processor;
-PCI Express-based ATI Radeon X1600 with 128MB GDDR3 memory;
-160GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm;
separately);
The 17-inch 1.83 GHz iMac, for a suggested retail price of $999 (US), includes:
-17-inch widescreen LCD display;
-1.83 GHz Intel Core 2 Duo processor;
-512MB of 667 MHz DDR2 SDRAM expandable to 2GB;
-24x Combo drive;
-Intel GMA 950 graphics;
-built-in AirPort Extreme wireless networking;
-160GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm;
separately);
-Mighty Mouse and Apple Keyboard.
Build-to-order options and accessories include: a 2.33 GHz Intel Core 2 Duo processor, up to 3GB DDR2 SDRAM, NVIDIA GeForce 7600 GT with 256MB GDDR3 video memory and a 500GB Serial ATA hard drive on the 24-inch iMac; a 2.33 GHz Intel Core 2 Duo processor, up to 3GB DDR2 SDRAM, 256MB GGDR3 video memory and a 500GB Serial ATA hard drive on the 20-inch iMac; a 2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor, up to 3GB DDR2 SRDAM and a 500GB Serial ATA hard drive on the 2.0 GHz 17-inch iMac; and up to 2GB of DDR2 SDRAM, Bluetooth 2.0+EDR and Apple Remote on the 1.83 GHz 17-inch iMac. Additional build-to-order options also include: pre-installed copies of iWork(TM) 06, Logic(R) Express, Final Cut(R) Express and Aperture(TM); AirPort Express(TM) and AirPort Extreme Base Station; Apple Wireless Keyboard and wireless Mighty Mouse; Apple USB Modem; and the AppleCare Protection Plan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup..dit is echt een droombeest. En eerlijk gezegd heb ik hem net besteld![]()
iPhone!!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar dinsdag!
Hopelijk nieuwe iPods en misschien een update voor de ACD's?
P-990!quote:
Intel of G5?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die ga ik bestellen met de zojuist ingenomen doekoes van RockShocker!![]()
Iemand 20" 2.0 Ghz iMac kopen?![]()
Intel?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die ga ik bestellen met de zojuist ingenomen doekoes van RockShocker!![]()
Iemand 20" 2.0 Ghz iMac kopen?![]()
www.lenen.nlquote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
Jezus, waar haal ik nu weer 1.999 euro vandaan zo snel?![]()
En dan dik geneukt worden met 130% rente.quote:
Gooi je vriendin in de prostitutie.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef nietzman het volgende:
Zou ik m'n ouders om een voorschot van de erfenis kunnen vragen?
Als je niet wordt aangenomen ga je nog even 2000 euro uitgeven om zeker te zijn dat je snel blut raakt?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef XL het volgende:
Als ik in oktober niet voor mijn nieuwe baan word aangenomen koop ik die 24".
Als ik wel word aangenomen zit ik een half jaar hotelkamers en heb ik niks aan zo'n beest.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je niet wordt aangenomen ga je nog even 2000 euro uitgeven om zeker te zijn dat je snel blut raakt?
Met de iDeal van Apple Centrequote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
Jezus, waar haal ik nu weer 1.999 euro vandaan zo snel?![]()
Zelfde resolutie als de 23inch ACD dusquote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef GertJanB het volgende:
Wat een beest zeg, en die resolutie dan 1920 x 1200![]()
Waar hoop je op, wel aangenomen en geen iMac of niet aangenomen en een iMac?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik wel word aangenomen zit ik een half jaar hotelkamers en heb ik niks aan zo'n beest.
Aangenomen worden en dan in mei terugkeren en een 27" iMac kopenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar hoop je op, wel aangenomen en geen iMac of niet aangenomen en een iMac?
Intel. Van februari 2007.quote:
dus wat,quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zelfde resolutie als de 23inch ACD dus
Sja, en ik moet zeggen dat het soms niet alleen de resolutie is die telt. Voor een DVD kan die ene inch extra best lekker zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef GertJanB het volgende:
[..]
dus wat,met een 23" ACD heb je alleen een beeldscherm... daar betaal je 1.149,00 en voor 1.999,00 heb een imac 24"
Dat bedoel ik
Heheh 24" iMac?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
No worries; graag gedaan. Je geld is inmiddels alweer goed besteed.![]()
Bookmarks uit Safari? User;bibliotheek;Safari.
Volgens mij is het bookmarks.plist; anders ben ik ook nu al mijn bookmarks van de PB kwijt.![]()
Ben je veel aan het p2p downloaden geslagen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef Furious het volgende:
Trouwens Swets, ik denk dat ik maar even niets doe aan de AP, aangezien hij nu ook begint met crashen opeens, of het ligt aan mijn AE kaart. Als dat het geval is hoop ik dat dat ding het binnen nu en 24 dagen begeeft, omdat daarna m'n garantieis.
Ik zou BIJNA....quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Intel. Van februari 2007.
Ik heb eigenlijk een tyfushekel aan Apple; elke keer als er wat nieuws komt koop ik het....
En toch ga ik een 23inch ACD kopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef GertJanB het volgende:
[..]
dus wat,met een 23" ACD heb je alleen een beeldscherm... daar betaal je 1.149,00 en voor 1.999,00 heb een imac 24"
Dat bedoel ik
Nee, zeker niet. Zeker niet wireless.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben je veel aan het p2p downloaden geslagen?
Draai je VPNs over je accesspoint ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zeker niet wireless.
Ook dat niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Draai je VPNs over je accesspoint ?
Weird, sorry, maar ik heb het begin gemist... wat zijn je symptomen ?quote:
Vastlopende accespoint nu.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Weird, sorry, maar ik heb het begin gemist... wat zijn je symptomen ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
LAST!
Ik heb een (vrij gloednieuwe) superdeluxe 20" iMac (sterker nog, ik zit er nu achter/voor)
En ik WIL een 24" ... Niet dat ik er wat aan heb, sims/workloads draai ik 's nachts wannneer ik slaap, en het beestje is snel genoeg, genoeg desktop space.... en TOCH wil ik een 24" iMac...
DAMN YOU APPLE!, DAMN YOU TO HELL!
*Creditcard gereed houdt voor iPhone/mediacenter/Airport Express++*
Ge moogt. Ik ben toch wat meer geneigd om Apple SC voorkeur te geven boven de normale reageerder van marktplaats, dus ik hoor het welquote:
Da's alles ??quote:
Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's alles ??
10 jaar geleden hoorde ik nog wel eens "het Internet is stuk" ... Daar had ik ongeveer net zo veel aan
Geen verdere info ?
Dat is echt vreemd, ik haal hier met een Linksys 54G makkelijk 800kB (internet, local, meerdere MB/s) ... Zit je niet op het zeflde kanaal als mensen in je buurt ofzo ? Dat dat interfereert ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.
Het punt is hij deed het (met slecht bereik, voor de aanschaf van alle andere producten liep-ie niet vast), en ik wilde een nieuwe accespoint kopen. Ik had gezien dat een nieuwe AP even duur is als een complete wireless router, dus ik dacht, dan vervang ik alles, ziet er ook netter uit. Eerst had ik de WRT54G, die was zo instabiel als de pest, die heb ik omgeruild voor de WRT54GL, maar die ging niet sneller dan 100kb/s down ofzo, ook niet na alle vertragende features uit te hebben geschakeld. Toen heb ik mijn geld maar teruggevraagd en terug naar de combi Sitecom wired router met een E-Tech wireless accespoint eraan, het punt nu echter is, die E-Tech AP loopt nu ook om de haveklap vast.
Concurentiequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
Net als Remzz heb ik ook een van mijn iPods in de verkoop![]()
Iemand interesse ?
[TK] Apple iPod 5G 30 GB Zwart
Koop je ze toch alle 2?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Furious het volgende:
Potver, als jullie tuig nou eens een 60GB aanboden, ik moet een grotere hebben.
quote:
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee eigenlijk wil ik echt een volwaardige 'iPod video', met een breedbeeld scherm.Apple schiet op of ik moet jullie afdanken!
![]()
Precies, ik heb een tijdlang een iPAQ gehad, voor muziek was het vreselijk, maar het was ideaal om film(pjes) op te kijken in de auto, en de batterij ging nog verdomd lang mee. Ik heb 'em weggedaan omdat ik geld nodig had voor een iBook (inmiddels weer verkocht), ik Windows Mobile nou niet echt fantastisch vond, en bovenal het apparaat erg weinig gebruikte.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....
Wat jij vind boeit me vrij weinig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Zelf vind ik de Palm Z22 beter bij een Mac passen
Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow ja..60 Gb Video iPod kan ik ook nog verkopen..![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ge moogt. Ik ben toch wat meer geneigd om Apple SC voorkeur te geven boven de normale reageerder van marktplaats, dus ik hoor het wel![]()
Ik heb een bod van 1150 ontvangen. Zelfs een van 1200 maar die wil hem morgen al komen ophalen. Dan zit ik dus een poosje zonder Apple en dat overleef ik niet...quote:
Lol...Apple uitverkoop chez moi!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef Furious het volgende:
Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...Apple uitverkoop chez moi!
Is ie.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb overigens alleen interesse als-ie wit is.
Precies. Who needs Applecare als je iets toch niet > 1 jaar houdt..?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef tonks het volgende:
zo blijf je aan het kopen en verkopen walter
Whehehehquote:Op woensdag 6 september 2006 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies. Who needs Applecare als je iets toch niet > 1 jaar houdt..?![]()
Neequote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze speakers in de ACD in zouden bouwenNet als de iMac (toch?).
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naamquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze speakers in de ACD in zouden bouwenNet als de iMac (toch?).
Zodat kwekkie kwekkerson ze kan kopen en dan zeiken DUHHquote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naam
Of uberhaupt iets te zeggen heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat kwekkie kwekkerson ze kan kopen en dan zeiken DUHH
Zodat grafische mensen een achtergrond muziekje kunnen draaien. Voor als ze geen grote speakers willen of voor als de baas geen speakers voor ze aan wilt schaffen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naam
Ah, the good old days.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:32 schreef Dementor het volgende:
Kwekkie Kwekkerson
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
"Ben jij niet die jongen uit het pimp my geqxon topic?"
Damn hoe lang heb ik toen in een lachstuip gelegen zeg.
Bobbie op het jeugdjournaal.
vaak hebben ze daar een radio, en tegenwoordig hebben Mac's ook een koptelefoon uitgangquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zodat grafische mensen een achtergrond muziekje kunnen draaien. Voor als ze geen grote speakers willen of voor als de baas geen speakers voor ze aan wilt schaffen.
Omdat de iMac nu een supergroot 24" scherm op 1900 * 1200 heeft. En dat gamed erg lekkerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef GertJanB het volgende:
warom wil je een game console aan sluiten op een imacIk heb hem liever gewoon aan een groot plasma scherm...
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik probeer de hele tijd cd'tjes in de rechterkant van m'n PowerBook te duwen. Ontwenningsverschijnselen
handig? te lui om naar de tv te lopen noem ik hetquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat de iMac nu een supergroot 24" scherm op 1900 * 1200 heeft. En dat gamed erg lekker
Ja, op een groot Full-HD plasma gamed dat vast fijner, maar gewoon lekker achter je iMac kan ook handig zijn. Scheelt je weer een scherm.
Gaat er wat nieuws op macBook front uit komen dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Weetje, het is misschien ook een beetje vroeg om m'n iMac G5 2.0 GHz nu al de deur uit te doen. Eerst maar eens zien wat er op het Macbook/iPodfront uitkomt, kijken of ik daar wat kan vervangen, want dat zijn grotere wensen. Geld wat dan over is, gaan we dan eventueel gebruiken om de iMac te bekijken. Of een MacPro
Iemand trouwens opgevallen dat men het er in de Leopard presentatie over had dat the full package meekwam, incl. Front Row, terwijl daar geen IR of AB bij zit. Misschien iets in een toekomstige displayrelease
Ooit wel ja. Geruchten zeggen ergens eind deze maand. Maar misschien ook wel 12 september nu daar geen iMac meer te updaten valtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Gaat er wat nieuws op macBook front uit komen dan?![]()
Ik weet niet of het voor Apple hetzelfde geld, maar kun je de DVD niet gewoon downloaden? Omdat de licentie in orde is?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crap...ik kan de install DVD van mijn intel iMac niet vinden. Kan iemand mij helpen?![]()
Geen idee; de Tiger UB versie heb ik ook BT-sites niet echt gevonden. En de levertijd voor de iMac is ineens een mooi aantal adgen korter geworden!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Apple hetzelfde geld, maar kun je de DVD niet gewoon downloaden? Omdat de licentie in orde is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |