abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 september 2006 @ 16:08:46 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41518423
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
store is down!!
Eh nee hoor?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:09:17 #127
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_41518446
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Is dat dan de Europese datum of de Chinese? Bij TNT zeggen ze dat het 7 september wordt afgeleverd, op de Applesite op 12 september.
Eens ff vergelijken

Volgens de applestore 08 Sep 2006, maar bij TNT staat geen datum.
pi_41520232
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
store is down!!
omg Core2Duo iMac's!
pi_41520375
Store lijkt idd down. Core 2 Dou Imac's idd.
pi_41520428
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Eens ff vergelijken

Volgens de applestore 08 Sep 2006, maar bij TNT staat geen datum.
Daarom ontvangen wij die MacBook's inene zo snel, die Core2Duo komt eraan, we krijgen tweedehands rotzooi kerel.
pi_41520472
BIj mij is de Store helemaal niet down trouwens.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:14:33 #132
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_41520514
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef magnifor het volgende:
Store lijkt idd down. Core 2 Dou Imac's idd.
Ik zie niks?
pi_41520561
Net toen ik keek was Store down. Jammer nog geen nieuwe imacs.
pi_41520615
Misschien waren het tests voor later vanavond
  Redactie Games dinsdag 5 september 2006 @ 18:08:05 #135
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_41522004
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Daarom ontvangen wij die MacBook's inene zo snel, die Core2Duo komt eraan, we krijgen tweedehands rotzooi kerel.
Nah, vanmiddag nog bij de Mexpert in Enschede geweest, ze kunnen nu geen iMac's meer bestellen t/m 12 sept., wat betekend dat de geruchten kloppen en dat de nieuwe batch iMac's eraan komen. Medewerker vertelde me verder wel dat Macbooks te bestellen waren, maar vanwege de grote vraag erna dat de levertijd nog wel even kan duren, er is geen sprake van nieuwe Macbooks en Pro's met de nieuwe Core2Duo processor. Het staat iig nog niet zo snel op de agenda, dus je kan iig er vanuit gaan dat er voorlopig de eerste paar maanden daar nog geen aankondiging van gedaan wordt zei hij.

Verder nog even nagevraagd hoe dat precies zit met de Macbooks als je ze in Amerika koopt. Ze zijn op dit moment idd goedkoper daar, je mag daar ook het Apple Care Protection Plan aanschaffen. D'r zit gewoon internationale garantie op bij navraag aan het hoofdkantoor van Apple Nederland. Dus mocht er wat zijn, kun je het gewoon laten repareren in Nederland. En verder scheelt dat ook weer ¤100,-

Maar mochten ze je bij de douane in Nederland betrappen, kun je er weinig aan verbergen. De serienummers op die apparaten zijn verschillend met die van Europa en de gemiddelde douane beambte is daarop voorbereid en zien dus a.d.h.v. serienummer meteen of je macbook(pro) uit NL komt of niet. Kosten 33% invoerrechten en 19% btw wat je erboven op kan tellen.

Maar als ik het zo in totaal bereken, dan betaal ik dat bedrag omgerekend in Nederland ook met alle upgrades en ACPP, dus dat risico wil ik wel lopen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_41522092
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nah, vanmiddag nog bij de Mexpert in Enschede geweest, ze kunnen nu geen iMac's meer bestellen t/m 12 sept., wat betekend dat de geruchten kloppen en dat de nieuwe batch iMac's eraan komen. Medewerker vertelde me verder wel dat Macbooks te bestellen waren, maar vanwege de grote vraag erna dat de levertijd nog wel even kan duren, er is geen sprake van nieuwe Macbooks en Pro's met de nieuwe Core2Duo processor. Het staat iig nog niet zo snel op de agenda, dus je kan iig er vanuit gaan dat er voorlopig de eerste paar maanden daar nog geen aankondiging van gedaan wordt zei hij.

Verder nog even nagevraagd hoe dat precies zit met de Macbooks als je ze in Amerika koopt. Ze zijn op dit moment idd goedkoper daar, je mag daar ook het Apple Care Protection Plan aanschaffen. D'r zit gewoon internationale garantie op bij navraag aan het hoofdkantoor van Apple Nederland. Dus mocht er wat zijn, kun je het gewoon laten repareren in Nederland. En verder scheelt dat ook weer ¤100,-

Maar mochten ze je bij de douane in Nederland betrappen, kun je er weinig aan verbergen. De serienummers op die apparaten zijn verschillend met die van Europa en de gemiddelde douane beambte is daarop voorbereid en zien dus a.d.h.v. serienummer meteen of je macbook(pro) uit NL komt of niet. Kosten 33% invoerrechten en 19% btw wat je erboven op kan tellen.

Maar als ik het zo in totaal bereken, dan betaal ik dat bedrag omgerekend in Nederland ook met alle upgrades en ACPP, dus dat risico wil ik wel lopen..
Betaal je niks meer dan als je hem van buitennederland bestelt?
google is your friend
pi_41522165
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ik zie niks?
Mijn Macbook is geland op Frankfurt Airport.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:16:29 #138
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_41522243
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Mijn Macbook is geland op Frankfurt Airport.
Zie je dat op de TNT site of op de Apple site?

Die van mij is nog in China denk ik .
pi_41522244
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Okee, interessant.
pi_41522273
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Zie je dat op de TNT site of op de Apple site?

Die van mij is nog in China denk ik .
Op die van TNT, ik zal nu eens op Apple kijken.
quote:
Shipped to ZWOLLE, NL 02 Sep 2006
Estimated Delivery Date 07 Sep 2006 (Subject to change)
Donderdag dus.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:21:52 #141
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_41522423
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Op die van TNT, ik zal nu eens op Apple kijken.
[..]

Donderdag dus.
Kewl, eens kijken of die van mij morgen meer gegevens laat zien
pi_41523624
Er komt dus een event 12 September.
Een iPhone zou wel tof zijn, want mijn 6230i is gejat en ik heb nog geen nieuwe
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:17:56 #143
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_41524012
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_41524400
Weet iemand hoe ik .srt subtitles kan afspelen in quicktime?
pi_41524455
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:30 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand hoe ik .srt subtitles kan afspelen in quicktime?
Vind je het heel erg als ik je VLC aanraad voor films?
pi_41524524
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik je VLC aanraad voor films?
Kan VLC .srt-bestanden laden?
pi_41524686
VLC gebruik ik ook, maar zou ook quicktime willen gebruiken. Heb begrepen dat je subs eerst moet converten met titlelab. Maar hoe speel ik die txt bestand af in quicktime samen met de video?
pi_41524746
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Kan VLC .srt-bestanden laden?
Het .srt bestand dezeflde naam als het .avi bestand geven, en tijdens het afspelen op "S" rammen. Of gewoon "Open" klikken bij "File" , en dan "Load subtitles file".
pi_41524979

Vandaag gekocht en al een stuk gelezen het is een leuk boek zeker een aanrader.

http://www.managementboek.nl/recensie.asp?CODE=gmiqbhchnq&RecensentID=115
pi_41525048
Second act?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')