P-990!quote:
Intel of G5?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die ga ik bestellen met de zojuist ingenomen doekoes van RockShocker!![]()
Iemand 20" 2.0 Ghz iMac kopen?![]()
Intel?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die ga ik bestellen met de zojuist ingenomen doekoes van RockShocker!![]()
Iemand 20" 2.0 Ghz iMac kopen?![]()
www.lenen.nlquote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
Jezus, waar haal ik nu weer 1.999 euro vandaan zo snel?![]()
En dan dik geneukt worden met 130% rente.quote:
Gooi je vriendin in de prostitutie.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef nietzman het volgende:
Zou ik m'n ouders om een voorschot van de erfenis kunnen vragen?
Als je niet wordt aangenomen ga je nog even 2000 euro uitgeven om zeker te zijn dat je snel blut raakt?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef XL het volgende:
Als ik in oktober niet voor mijn nieuwe baan word aangenomen koop ik die 24".
Als ik wel word aangenomen zit ik een half jaar hotelkamers en heb ik niks aan zo'n beest.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je niet wordt aangenomen ga je nog even 2000 euro uitgeven om zeker te zijn dat je snel blut raakt?
Met de iDeal van Apple Centrequote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
Jezus, waar haal ik nu weer 1.999 euro vandaan zo snel?![]()
Zelfde resolutie als de 23inch ACD dusquote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef GertJanB het volgende:
Wat een beest zeg, en die resolutie dan 1920 x 1200![]()
Waar hoop je op, wel aangenomen en geen iMac of niet aangenomen en een iMac?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik wel word aangenomen zit ik een half jaar hotelkamers en heb ik niks aan zo'n beest.
Aangenomen worden en dan in mei terugkeren en een 27" iMac kopenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar hoop je op, wel aangenomen en geen iMac of niet aangenomen en een iMac?
Intel. Van februari 2007.quote:
dus wat,quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zelfde resolutie als de 23inch ACD dus
Sja, en ik moet zeggen dat het soms niet alleen de resolutie is die telt. Voor een DVD kan die ene inch extra best lekker zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef GertJanB het volgende:
[..]
dus wat,met een 23" ACD heb je alleen een beeldscherm... daar betaal je 1.149,00 en voor 1.999,00 heb een imac 24"
Dat bedoel ik
Heheh 24" iMac?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
No worries; graag gedaan. Je geld is inmiddels alweer goed besteed.![]()
Bookmarks uit Safari? User;bibliotheek;Safari.
Volgens mij is het bookmarks.plist; anders ben ik ook nu al mijn bookmarks van de PB kwijt.![]()
Ben je veel aan het p2p downloaden geslagen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef Furious het volgende:
Trouwens Swets, ik denk dat ik maar even niets doe aan de AP, aangezien hij nu ook begint met crashen opeens, of het ligt aan mijn AE kaart. Als dat het geval is hoop ik dat dat ding het binnen nu en 24 dagen begeeft, omdat daarna m'n garantieis.
Ik zou BIJNA....quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Intel. Van februari 2007.
Ik heb eigenlijk een tyfushekel aan Apple; elke keer als er wat nieuws komt koop ik het....
En toch ga ik een 23inch ACD kopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef GertJanB het volgende:
[..]
dus wat,met een 23" ACD heb je alleen een beeldscherm... daar betaal je 1.149,00 en voor 1.999,00 heb een imac 24"
Dat bedoel ik
Nee, zeker niet. Zeker niet wireless.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben je veel aan het p2p downloaden geslagen?
Draai je VPNs over je accesspoint ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zeker niet wireless.
Ook dat niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Draai je VPNs over je accesspoint ?
Weird, sorry, maar ik heb het begin gemist... wat zijn je symptomen ?quote:
Vastlopende accespoint nu.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Weird, sorry, maar ik heb het begin gemist... wat zijn je symptomen ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
LAST!
Ik heb een (vrij gloednieuwe) superdeluxe 20" iMac (sterker nog, ik zit er nu achter/voor)
En ik WIL een 24" ... Niet dat ik er wat aan heb, sims/workloads draai ik 's nachts wannneer ik slaap, en het beestje is snel genoeg, genoeg desktop space.... en TOCH wil ik een 24" iMac...
DAMN YOU APPLE!, DAMN YOU TO HELL!
*Creditcard gereed houdt voor iPhone/mediacenter/Airport Express++*
Ge moogt. Ik ben toch wat meer geneigd om Apple SC voorkeur te geven boven de normale reageerder van marktplaats, dus ik hoor het welquote:
Da's alles ??quote:
Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's alles ??
10 jaar geleden hoorde ik nog wel eens "het Internet is stuk" ... Daar had ik ongeveer net zo veel aan
Geen verdere info ?
Dat is echt vreemd, ik haal hier met een Linksys 54G makkelijk 800kB (internet, local, meerdere MB/s) ... Zit je niet op het zeflde kanaal als mensen in je buurt ofzo ? Dat dat interfereert ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.
Het punt is hij deed het (met slecht bereik, voor de aanschaf van alle andere producten liep-ie niet vast), en ik wilde een nieuwe accespoint kopen. Ik had gezien dat een nieuwe AP even duur is als een complete wireless router, dus ik dacht, dan vervang ik alles, ziet er ook netter uit. Eerst had ik de WRT54G, die was zo instabiel als de pest, die heb ik omgeruild voor de WRT54GL, maar die ging niet sneller dan 100kb/s down ofzo, ook niet na alle vertragende features uit te hebben geschakeld. Toen heb ik mijn geld maar teruggevraagd en terug naar de combi Sitecom wired router met een E-Tech wireless accespoint eraan, het punt nu echter is, die E-Tech AP loopt nu ook om de haveklap vast.
Concurentiequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
Net als Remzz heb ik ook een van mijn iPods in de verkoop![]()
Iemand interesse ?
[TK] Apple iPod 5G 30 GB Zwart
Koop je ze toch alle 2?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Furious het volgende:
Potver, als jullie tuig nou eens een 60GB aanboden, ik moet een grotere hebben.
quote:
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee eigenlijk wil ik echt een volwaardige 'iPod video', met een breedbeeld scherm.Apple schiet op of ik moet jullie afdanken!
![]()
Precies, ik heb een tijdlang een iPAQ gehad, voor muziek was het vreselijk, maar het was ideaal om film(pjes) op te kijken in de auto, en de batterij ging nog verdomd lang mee. Ik heb 'em weggedaan omdat ik geld nodig had voor een iBook (inmiddels weer verkocht), ik Windows Mobile nou niet echt fantastisch vond, en bovenal het apparaat erg weinig gebruikte.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....
Wat jij vind boeit me vrij weinig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Zelf vind ik de Palm Z22 beter bij een Mac passen

Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow ja..60 Gb Video iPod kan ik ook nog verkopen..![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ge moogt. Ik ben toch wat meer geneigd om Apple SC voorkeur te geven boven de normale reageerder van marktplaats, dus ik hoor het wel![]()
Ik heb een bod van 1150 ontvangen. Zelfs een van 1200 maar die wil hem morgen al komen ophalen. Dan zit ik dus een poosje zonder Apple en dat overleef ik niet...quote:
Lol...Apple uitverkoop chez moi!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef Furious het volgende:
Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...Apple uitverkoop chez moi!
Is ie.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb overigens alleen interesse als-ie wit is.
Precies. Who needs Applecare als je iets toch niet > 1 jaar houdt..?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef tonks het volgende:
zo blijf je aan het kopen en verkopen walter
Whehehehquote:Op woensdag 6 september 2006 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies. Who needs Applecare als je iets toch niet > 1 jaar houdt..?![]()
Neequote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze speakers in de ACD in zouden bouwenNet als de iMac (toch?).
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naamquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze speakers in de ACD in zouden bouwenNet als de iMac (toch?).
Zodat kwekkie kwekkerson ze kan kopen en dan zeiken DUHHquote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naam
Of uberhaupt iets te zeggen heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat kwekkie kwekkerson ze kan kopen en dan zeiken DUHH
Zodat grafische mensen een achtergrond muziekje kunnen draaien. Voor als ze geen grote speakers willen of voor als de baas geen speakers voor ze aan wilt schaffen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duurscherm met kut speakertjes? Waarom in buddah's naam
Ah, the good old days.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:32 schreef Dementor het volgende:
Kwekkie Kwekkerson
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
"Ben jij niet die jongen uit het pimp my geqxon topic?"
Damn hoe lang heb ik toen in een lachstuip gelegen zeg.
Bobbie op het jeugdjournaal.
vaak hebben ze daar een radio, en tegenwoordig hebben Mac's ook een koptelefoon uitgangquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zodat grafische mensen een achtergrond muziekje kunnen draaien. Voor als ze geen grote speakers willen of voor als de baas geen speakers voor ze aan wilt schaffen.
Omdat de iMac nu een supergroot 24" scherm op 1900 * 1200 heeft. En dat gamed erg lekkerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef GertJanB het volgende:
warom wil je een game console aan sluiten op een imacIk heb hem liever gewoon aan een groot plasma scherm...
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik probeer de hele tijd cd'tjes in de rechterkant van m'n PowerBook te duwen. Ontwenningsverschijnselen
handig? te lui om naar de tv te lopen noem ik hetquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat de iMac nu een supergroot 24" scherm op 1900 * 1200 heeft. En dat gamed erg lekker
Ja, op een groot Full-HD plasma gamed dat vast fijner, maar gewoon lekker achter je iMac kan ook handig zijn. Scheelt je weer een scherm.
Gaat er wat nieuws op macBook front uit komen dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Weetje, het is misschien ook een beetje vroeg om m'n iMac G5 2.0 GHz nu al de deur uit te doen. Eerst maar eens zien wat er op het Macbook/iPodfront uitkomt, kijken of ik daar wat kan vervangen, want dat zijn grotere wensen. Geld wat dan over is, gaan we dan eventueel gebruiken om de iMac te bekijken. Of een MacPro
Iemand trouwens opgevallen dat men het er in de Leopard presentatie over had dat the full package meekwam, incl. Front Row, terwijl daar geen IR of AB bij zit. Misschien iets in een toekomstige displayrelease
Ooit wel ja. Geruchten zeggen ergens eind deze maand. Maar misschien ook wel 12 september nu daar geen iMac meer te updaten valtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Gaat er wat nieuws op macBook front uit komen dan?![]()
Ik weet niet of het voor Apple hetzelfde geld, maar kun je de DVD niet gewoon downloaden? Omdat de licentie in orde is?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crap...ik kan de install DVD van mijn intel iMac niet vinden. Kan iemand mij helpen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |