Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's alles ??
10 jaar geleden hoorde ik nog wel eens "het Internet is stuk" ... Daar had ik ongeveer net zo veel aan
Geen verdere info ?
Dat is echt vreemd, ik haal hier met een Linksys 54G makkelijk 800kB (internet, local, meerdere MB/s) ... Zit je niet op het zeflde kanaal als mensen in je buurt ofzo ? Dat dat interfereert ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Uh, nee. Of, ja, slecht bereik, maar dat had-ie al.
Het punt is hij deed het (met slecht bereik, voor de aanschaf van alle andere producten liep-ie niet vast), en ik wilde een nieuwe accespoint kopen. Ik had gezien dat een nieuwe AP even duur is als een complete wireless router, dus ik dacht, dan vervang ik alles, ziet er ook netter uit. Eerst had ik de WRT54G, die was zo instabiel als de pest, die heb ik omgeruild voor de WRT54GL, maar die ging niet sneller dan 100kb/s down ofzo, ook niet na alle vertragende features uit te hebben geschakeld. Toen heb ik mijn geld maar teruggevraagd en terug naar de combi Sitecom wired router met een E-Tech wireless accespoint eraan, het punt nu echter is, die E-Tech AP loopt nu ook om de haveklap vast.
Concurentiequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
Net als Remzz heb ik ook een van mijn iPods in de verkoop![]()
Iemand interesse ?
[TK] Apple iPod 5G 30 GB Zwart
Koop je ze toch alle 2?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Furious het volgende:
Potver, als jullie tuig nou eens een 60GB aanboden, ik moet een grotere hebben.
quote:
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee eigenlijk wil ik echt een volwaardige 'iPod video', met een breedbeeld scherm.Apple schiet op of ik moet jullie afdanken!
![]()
Precies, ik heb een tijdlang een iPAQ gehad, voor muziek was het vreselijk, maar het was ideaal om film(pjes) op te kijken in de auto, en de batterij ging nog verdomd lang mee. Ik heb 'em weggedaan omdat ik geld nodig had voor een iBook (inmiddels weer verkocht), ik Windows Mobile nou niet echt fantastisch vond, en bovenal het apparaat erg weinig gebruikte.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hopelijk komt zo iets er snel... want ik hoef geen video te kijken op zo'n klein beeldschermpje van de iPod video....
Wat jij vind boeit me vrij weinig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Zelf vind ik de Palm Z22 beter bij een Mac passen

Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow ja..60 Gb Video iPod kan ik ook nog verkopen..![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ge moogt. Ik ben toch wat meer geneigd om Apple SC voorkeur te geven boven de normale reageerder van marktplaats, dus ik hoor het wel![]()
Ik heb een bod van 1150 ontvangen. Zelfs een van 1200 maar die wil hem morgen al komen ophalen. Dan zit ik dus een poosje zonder Apple en dat overleef ik niet...quote:
Lol...Apple uitverkoop chez moi!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef Furious het volgende:
Voor een schappelijke prijs kan ik erover na gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...Apple uitverkoop chez moi!
Is ie.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb overigens alleen interesse als-ie wit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |