Of de batterij was bijna leegquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn maccie wilde niet uit sluimer komen.... Pas toen ik de voeding aansloot kwam hij weer tot leven.
Ik vreesde al dat mijn uptime van bijna 35 dagen er aan moest
Excel is god. Er zijn weinig programma's die zo veelzijdig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er is helemaal niks tof aan Excel. Het is een kutprogramma.
Een programma dat mij een gigantische formule laat invoeren en dan pas gaat zeiken dat deze te lang is, is kut. Een programma dat bij een formule een verkeerde uitkomst geeft, tot ik exact dezelfde formule nog eens invoer, is kut.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Excel is god. Er zijn weinig programma's die zo veelzijdig zijn.
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werktquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom doen embedded videostreams het nog steeds niet nu ik flip4mac heb geinstalleerd?
Hij blijft zeiken dat ik windows mediaplayer moet downloaden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werkt
Dat vinden jullie nerderig, ga ik mooi niet vertellenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef prof.bierbekje het volgende:
@Geqcon: wat doe je met Excel?
Voor je vrije tijd???
Nee wel........
was het niet voor televisie programma'squote:Op woensdag 6 september 2006 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vinden jullie nerderig, ga ik mooi niet vertellen
idd, daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef Remzz het volgende:
Die Windows haat hier
Ik werk eigenlijk nog steeds net zo lief op een Windows dan op een Apple, zal mij heel weinig boeien. Excel en Word zijn fantastische programma's
Uitloggen had vast ook wel gewerkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk windows media.... Ik moest rebooten voordat het werkt
Nou... ik heb een jaar of 3 handleidingen geschreven in word.... Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef Remzz het volgende:
Die Windows haat hier
Ik werk eigenlijk nog steeds net zo lief op een Windows dan op een Apple, zal mij heel weinig boeien. Excel en Word zijn fantastische programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |