The Vuelta Pas?quote:
dat durf ik betwijfelen , ze zenden eigenlijk altijd maar uit van ten vroegste 15h45 tijdens de week. Ze zullen wel nog aan de siesta bezig zijn daar ...quote:Op zondag 3 september 2006 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat het zo'n drukke sportzondag is verder (Atletiek, Paarden, Superbike). Maandag was waarschijnlijk wel een bult meer uitgezonden...
Heb je Menchov, Rasmussen en Boogerd is Ardila meequote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ardila en Weening in kopgroep dus, daar heb je geen Duitse kennis voor nodig
Ach, als dit dan echt de koninginnerit is , bergop stelt deze Vuelta eigenlijk niet eens zoveel voor, behalve het feit dat er nogal wat van die "bergritten" zijn.quote:
Omdat José met de pet van de regie nog aan zijn siesta bezig is?quote:Op zondag 3 september 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
waarom begint de uitzending pas zo laat?
Spanje wereldkampioen Basket is gewordenquote:Op zondag 3 september 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
waarom begint de uitzending pas zo laat?
Ach ja, jonge renner.quote:Op zondag 3 september 2006 17:01 schreef Joris33 het volgende:
Sastre, DI Luca en Valverde gaan, Brajkovic kan niet volgen![]()
Nou liever de NOS en anders Eurosport ,Wuyts begon weer over Boonen (ook als hij er niet isquote:Op zondag 3 september 2006 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoorde het niet
Vind dat vlaams trouwens niet echt prettig om naar te luisteren, maar ik begrijp dat de meesten hier altijd naar Sporza kijken?
je zag gewoon in Vino zijn ogen dat hij nu dacht "Alejandro je pakt me geen 2 keer meer vlak voor de finish"quote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef Gitanki het volgende:
Vinoweekend
En goed passend bij de TT, aangezien hij Valverde nu verslaat![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef icebliss het volgende:
Het is kiezen tussen het gekwijl van Wuyts op die grandioze Belgische wielernatie, of Maarten&Herbert met om de 5 minuten een onderbreking omdat we paardensport gaan kijken.
Of Eurosport, maar daar val ik in slaap![]()
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.quote:Op zondag 3 september 2006 17:45 schreef Bartoli het volgende:
niet zeuren wees blij dat er wielrennen op TV is. Vindt Wuyts en Karl ondanks dat Halleluyah Boonen en Halleluyah Belgie best goed om aan te horen. Belgie heeft tenminste nog renners die in de prijzen rijden wij NL niet echt buiten Boogerd anders waren Maarten, Herbert en Mart precies hetzelfde.
DE VOCHT, Wim BEL DVL RETIRADOSquote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Arcee het volgende:
CLAUDE, Mathieu FRA BTL RETIRADOS
ISASI, Inaki ESP EUS RETIRADOS
JALABERT, Nicolas FRA PHO RETIRADOS
COBO, Juan José ESP SDV RETIRADOS
GREIPEL, André GER TMO RETIRADOS
KOHL, Bernhard AUT TMO RETIRADOS
ZIEGLER, Thomas GER TMO RETIRADOS
3 man van T-Mobile retirados vandaag.
probleem was dat dal van 30 km tussen de voorlaatste en laatste col. Dat ontmoedigt aanvalslust bij de groten.quote:Op zondag 3 september 2006 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het toch opvallend dat die rit van vandaag dus het zwaarste is wat deze Vuelta heeft te bieden. Het was een leuk ritje, zeker wel, maar toch geen martelgang/slachting zoals vrijwel elke rit in de laatste week van de Giro.
Je zou beginnen denken dat de Dauphine en de Ronde van Zwitserland zwaarder zijn dan de Vuelta.
Tsja, Hushovd en Zabel hebben al een ritje gewonnen dus die geloven het wel, Bettini zou niet meer meesprinten en McEwen is al naar huis. We zullen wel veel ontsnappingen zien, tenzij die spinters van de tweede rij er nog veel zin in hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We gaan nu eigenlijk de meest nutteloze Vueltaweek in tot zaterdag de tijdrit en din-woe-don-zat de ontknoping
precies, jij als enige kijker, anders zijn ze overbodigquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.
Kon bij de Tour ook.quote:Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef pfaf het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat je op de Lavuelta site, alle etappes voor Google Earth kunt downloaden, wat echt een superfeature is.
Maar dit zal wel erg spuit 11 zijn.
Wees maar blij dat je niet naar de duitse Eurosport hoeft te kijken, dat is pas erg. Ze hebben het tijdens de wedstrijd altijd bijna net zo veel over voetbal als over wielrennen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.
Nou inderdaad lijkt mij ook niet fijn, maar gezien jullie reactie moet ik dus heel blij zijnquote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet naar de duitse Eurosport hoeft te kijken, dat is pas erg. Ze hebben het tijdens de wedstrijd altijd bijna net zo veel over voetbal als over wielrennen.
Karpets verloor in de Tour dit jaar zelfs nog geen 2 minuten op Honchar in een tijdrit van 50 km ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Rudieh het volgende:
is die Vannieuwkerke debiel ofzo?
'Karpets wipt vandaag over Devolder heen...maar Devolder zal dat in de tijdrit wel rechtzetten'
3 minuten goedmaken op Karpets in een tijdrit![]()
Idd, die moet vooral knechten voor Valverde, en dan verlies je altijd wel ergens weer eens wat tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is Karpets, die verliest nog wel ergens een kwartier in een rit met 3 vluchtheuvels in.
Aan de andere kant, Devolder is nu ook maar de 4e man van Discovery in het klassement. Als er in een bergetappe werk gedaan moet worden zal hij ook zijn kansen moeten opofferen voor Beltran en Brajkovic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd, die moet vooral knechten voor Valverde, en dan verlies je altijd wel ergens weer eens wat tijd.
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Devolder is nu ook maar de 4e man van Discovery in het klassement. Als er in een bergetappe werk gedaan moet worden zal hij ook zijn kansen moeten opofferen voor Beltran en Brajkovic.
Succes ermee....quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Op belgische TT staat nu een bericht over Devolder, dat hij in HLN heeft gezegd dat hij nu zijn rondekwaliteiten heeft ontdekt en volgend jaar voor het podium gaat.
Wie ontbreekt er hier dan die jij aanspraak op de eindzege had zien maken ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best mogelijk als het deelnemersveld weer zo onstellend zwak zou zijn als dit jaar.
Mr. Negativequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best mogelijk als het deelnemersveld weer zo onstellend zwak zou zijn als dit jaar.
Huillie! B-sprinters... Voor jou zijn zeker alleen McEwen, Petacchi en Boonen A-sprinters?? Als ze maar in vorm zijn hé, anders zijn het b-sprinters natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vijg Valverde aan de leiding, Sastre die na 2de zware grote ronde's nog steeds probleemloos podium rijdt, Kadingeskin ook in de top 3, die kleuters van Discovery die probleemloos meekunnen, koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over die spurtloterij tussen het contingent B-sprinters. En stoemper Volderke die hier tot de beste klimmers van het peloton behoort.
Maar echt, enorm hoog niveau hoor.
Ze zijn niet in vorm, da's wel waar. Maar er staan wel aardige namen aan het vertrek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vijg Valverde aan de leiding, Sastre die na 2de zware grote ronde's nog steeds probleemloos podium rijdt, Kadingeskin ook in de top 3, die kleuters van Discovery die probleemloos meekunnen, koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over die spurtloterij tussen het contingent B-sprinters. En stoemper Volderke die hier tot de beste klimmers van het peloton behoort.
Maar echt, enorm hoog niveau hoor.
Dat zeg ik niet? Ik zeg net dat het voor die anderen nu een festijn is, omdat de echte top hier ofwel uit vorm is of anders terugkeert uit blessure en nog veel werk voor de boeg heeft. En daarom vind ik het niveau ook niet erg hoog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
Wist trouwens niet dat McEwen en Petacchi ook al B-sprinters zijn tegenwoordig.
Ze kunnen natuurlijk moeilijk het hele jaar in vorm zijn. Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik zeg net dat het voor die anderen nu een festijn is, omdat de echte top hier ofwel uit vorm is of anders terugkeert uit blessure en nog veel werk voor de boeg heeft. En daarom vind ik het niveau ook niet erg hoog.
Ik denk ook het op twee na meeste van allemaal, na Boonen en McEwen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.
Hushovd is dit jaar een toprenner geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk moeilijk het hele jaar in vorm zijn. Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Op belgische TT staat nu een bericht over Devolder, dat hij in HLN heeft gezegd dat hij nu zijn rondekwaliteiten heeft ontdekt en volgend jaar voor het podium gaat.
Heeft 'ie het nog vrij lang volgehouden.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:20 schreef -skippybal- het volgende:
Menchoc stapt niet meer op vandaag.
nee weet je wat leuk is? Valverde die 4 minuten voorsprong pakt op z'n concurrentie en de rest die er de komende 2 weken doodleuk achteraan rijdt!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over blablabla
Inderdaad. Het is ook nooit goed: als er één duidelijk de sterkste is dan is het na de eerste bergrit gewoonweg saai, maar als er meerdere renners aan elkaar gewaagd zijn dan komt dat omdat het deelnemersveld zwaks is.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee weet je wat leuk is? Valverde die 4 minuten voorsprong pakt op z'n concurrentie en de rest die er de komende 2 weken doodleuk achteraan rijdt!![]()
Dat zijn verdomd mooie namen, wat is er toch allemaal gebeurd...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef icebliss het volgende:
[..]
Bovendien zou ik niet weten welke toprenners je nog meer hier zo willen zien?
Mancebo, Basso, Ullrich, Guttierez, Botero, Landis, Sevilla, Heras, Garcia Quesada, Blanco, Plaza?
om dezelfde reden waarom iedereen bonificatieseconden als zoete koek slikt..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:
Leuke rit weer hoor.
Waarom kijk ik eigenlijk.
dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag trekken ze de bergen nog in ...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef maril het volgende:
Komt er nog een leuke bergrit zoja wanneer?
ben in slaap gevallen![]()
![]()
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bijquote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alweer een schitterend en hoogstaand spektakel vandaag. Deze Vuelta zal me nog lang heugen, nog langer dan al die andere recente Vuelta's!
Ik zeur niet, ik zei net dat ik het schitterend vond. De herinnering alleen al maakt me al terug natquote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bij
ik dacht dat je schitterend wat cynisch bedoeldequote:Op donderdag 7 september 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zei net dat ik het schitterend vond. De herinnering alleen al maakt me al terug nat.
Inderdaad, de loodzware Giro was zo spannendquote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bij
In de Giro doen ze dat vaak, van dat soort etappes in het begin, maar daar gaan ze steeds meer over tot meer en meer bergetappes, waardoor die wat te zwaar wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, de loodzware Giro was zo spannend![]()
De ervaring leert dat vroege bergetappes vaak weinig opleveren en dat pure sprintersetappers saaier dan saai zijn in de regel. Etappes zoals die naar Valkenburg in de Tour of de rit die Schumacher won in de Giro zijn tenminste nog spannend: favorieten wil voorin zitten om geen tijd te verliezen, zowel sprinters als klimmers en klassieke renners hebben kans om de etappe in de eindfase te winnen. Ik snap dan ook niet dat er niet vaker zulke etappes in zitten in de grote rondes, vooral in de beginfase. Nu zie je dat nu je al in de tweede week bent zulke etappes doodbloeden. Als je zulke etappes dus in het begin brengt heb je een aantal positieve effecten, naast de hierboven al genoemde: zo zullen de sprinters die wellicht niks (of minder) gewonnen hebben meer gemotiveerd zijn voor vlakke ritten later in de ronde, zijn er wellicht verrassende kandidaten voor nevenklassementen
Dat is wel gebleken, ja.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We gaan nu eigenlijk de meest nutteloze Vueltaweek in tot zaterdag de tijdrit
Mensen mogen toch wel een andere mening als jouw hebben, tis uitermate saai. punt uitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik dacht dat je schitterend wat cynisch bedoelde![]()
![]()
Wilde ik net typenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En zit er eens een Nederlander mee voorin, dan begint men nu achter het groepje te rijden![]()
Bettini heeft blijkbaar zijn zinnen op deze rit gezet
Op Boonen en Valverde na een heleboel onbekende renners in de top 10, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Ereinion het volgende:
Wat een top 10Daar kon het WK vorig jaar jaloers op zijn
Samuelquote:1 - Sanchez
2 - Hushovd
3 - Valverde
4 - Paolini
5 - Bettini
6 - Di Luca
7 - Marzoli
8 - Zabel
9 - O'Grady
10 - Vinokourov
Toen de mannen van Valverde alleen op kop reden groeide de voorsprong tot ruim 7'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef zjroentje het volgende:
Caisse D'Epargne buffelde anders ook goed op kop ...
Als Mart ergens in gelooft dan doe hij dat ook halsstarrigquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk eens aan, Danielson, de 28-jarige nog niet volgroeide man voor de toekomst.
Hoe zou hij nou zo goed zijn, het hele jaar door? of mag je daar niet Paranoia over zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
Devolder gaat goed zeg, onderweg sneller dan Millar.
Wat te denken van Brajkovic.quote:
Snelste tussentijd na 20,7km.quote:
Devolder was toch allesbehalve zo goed dit voorjaar ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe zou hij nou zo goed zijn, het hele jaar door? of mag je daar niet Paranoia over zijn.
Voor de liefhebbers wel, ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een schitterende stad is dat trouwens ook zeg !
Kijk aan..Millar wint, is ook wel even geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dat komt door de klim natuurlijk, het zou me niet verbazen als 'ie in het laatste stuk weer wat verliest.
Dat kon hij wel al langer dan vandaag, maar als hij iets handiger had gedaald, dan had hij waarschijnlijk gewoon nog de tijdrit gewonnen ook en dat is natuurlijk wel...... ach..... euhm..... curieus.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Valverde kan opeens tijdrijden![]()
![]()
ik bedoel eigenlijk dat hij al zowat het hel jaar koerst, je moet op een gegeven moment toch op zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Devolder was toch allesbehalve zo goed dit voorjaar ?![]()
zoveel reed hij nu toch ook weer niet tussen zijn mislukte voorjaar en nu ? geen Giro, geen Tour, ...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat hij al zowat het hel jaar koerst, je moet op een gegeven moment toch op zijn.
Inderdaad, wat zou het een piti zijn, mocht hij ook weer op dope gepakt worden na de vueltaquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Knap gereden zeg van Valv.piti!
Valverde wint hem niet. Let maar op Vinokourovquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zou het een piti zijn, mocht hij ook weer op dope gepakt worden na de vuelta![]()
quote:Today´s stage has been really 'pestoso' (for those who may don´t know, pestoso is the spanish cycling word to describe a land plenty of many hills, with a bad road...) This may be the reason for the low organization in the big group, waiting for a better land. 175 (GARCIA MARIN Jorge),'s advantage is 6:22. TC;)
morgen toch een vrije dagquote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Falco het volgende:
De etappe van morgen is boeiender. Raar dat ze in het weekend zo'n vlakke rit hebben.
Ahja dinsdag danquote:
Je kunt 2 redenen opgeven. Napolitano die niet helemaal rechtuit sprintte en Corioni die wat uitweek door die zet van Alejet (zodat hij niet viel). Kortom niemand deklasseren want Frösi won rechtmatigquote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zat Mart nou weer te zeiken op die "knecht van Napolitano"(Corioni volgens mij)?
Het was toch echt Napolitano zelf die Corioni zelf zowat de hekken in ragde....
je kiest ook de verkeerde ritten uit, al was de 2e week idd de minst boeiende maar dat is in iedere ronde wel. Eerste week was boeiend en de laatste is op papier ook boeiendquote:Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Falco het volgende:
Verder blijft dit een onboeiende ronde, maar volgens mij pik ik ook telkens de verkeerde etappes uit omte zien
Jawel, maar zo'n bocht op 50 m van de finish is wel wat vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Je kunt 2 redenen opgeven. Napolitano die niet helemaal rechtuit sprintte en Corioni die wat uitweek door die zet van Alejet (zodat hij niet viel). Kortom niemand deklasseren want Frösi won rechtmatig![]()
mag officieel ook niet geloof ik. Laatste rechte lijn moet op zijn minst 250 mt zijn. Of telden ze dit niet als een echte bochtquote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, maar zo'n bocht op 50 m van de finish is wel wat vreemd natuurlijk.
Van Dijk is nu geschorst omdat hij een controle ontliep. De president van Kazachstan zal wel even zijn portemonnee trekken.quote:Vinokourov en Kashechkin hebben zondagmorgen de bloedtest gemist voor de start van de 15e etappe.
De twee Astana-renners waren al met de teambus naar de start, toen de UCI-inspecteurs bij het hotel arriveerden voor de testen. De inspecteurs wilden dat de bus naar het hotel terug zou keren (80 km van de startplaats Almussafes), maar dat gebeurde niet.
Astana-woordvoerder Jacinto Vidarte: 'De inspecteurs arriveerden te laat in het hotel. Dat hotel was ver van de start, die vanmorgen om 10 uur al begon. Alle renners zouden met de auto naar de start te rijden, maar omdat de twee vroeg hadden ontbeten besloten ze met de bus te rijden, die veel comfortabeler is.'
De resterende 15 renners (van Astana en Ag2R) moeten na de test starten.
Niet echt hetzelfde. Van Dijk werd geschorst nadat hij thuiskwam, de bus zag en vervolgens wegvluchtte. De renners van Astana zaten al in hun bus toen de controleurs in het hotel kwamen (volgens je artikeltje). En de controleurs komen onaangekondigd (normaal gesproken tenminste), dus kan kun je niet verwijten dat ze bewust de controle vermijdden.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Van Dijk is nu geschorst omdat hij een controle ontliep. De president van Kazachstan zal wel even zijn portemonnee trekken.
WTF! Serieusquote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi was na afloop van de sprint van vandaag zo kwaad dat die uit frustratie keihard tegen de teambus sloeg. Het gevolg: Alejet breekt zijn hand en kan dus het seizoen verder vergeten
Echt waar?quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi was na afloop van de sprint van vandaag zo kwaad dat die uit frustratie keihard tegen de teambus sloeg. Het gevolg: Alejet breekt zijn hand en kan dus het seizoen verder vergeten
tuttobici en todociclismo zijn mijn bronnenquote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Dat is wel een bijzonder sneue (domme) manier om het seizoen te beëindigen.
er staat op todo idd dat het gebeurde bij de bus van Lampre toen die bij Danilo Napolitano verhaal ging halen. Bij Corioni had die al verhaal gehaald in de sprint zelfquote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik keek net bij todociclismo en daar stond dat het waarschijnlijk bij de bus van Lampre was.
Wou die Corioni/Napolitano even gaan slaan ofzo![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik keek net bij todociclismo en daar stond dat het waarschijnlijk bij de bus van Lampre was.
Wou die Corioni/Napolitano even gaan slaan ofzo![]()
OMG tis niet waarquote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef Bartoli het volgende:
och ja of die zijn hand nu breekt om op de bus of wagen van Lampre te slaan. Of dat Napolitano hem Knockout slaat. Denk dat die dan beter een hand kan breken![]()
![]()
![]()
ik las half 6quote:Op maandag 11 september 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt toch 16.30, dan kun je de laatste kilometers wel zien hoor.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:52 schreef knep het volgende:
[..]
Hij maakt het vandaag compleet waar, hij zit zat in de kopgroep.
Niet te cynisch zijn hoor. Je kan toch niet van hem verwachten dat hij het tempo van Joly en Minard kan volgen?quote:
Weening maakt een moeilijk jaar door, hopelijk kan hij volgend jaar wel progressie maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:15 schreef Venga het volgende:
Weening moet absoluut NIET mee naar het WK.
In de groep van Valverde zit zo'n 50 man zonder Weening, die reed daar 2' achter in een groep met Horrillo. Terwijl iemand als Walker die aan z'n 1e GT bezig en het erg lastig had (1 na laatste in TT) wel gewoon in groep-Valverde zat. Oftewel de vorm van Weening rechtvaardigd geen WK.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Niet te cynisch zijn hoor. Je kan toch niet van hem verwachten dat hij het tempo van Joly en Minard kan volgen?
Het is zijn weer niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Vino het daar schijnbaar knap lastig in die groep ?
Ik denk dat er weinig volk meerijdt waarvoor de Vuelta eigenlijk een doelstelling was. Voor een meerderheid lijkt het een trainingsrondje (jonge renners om te leren, kerels die terugkeren uit blessure om kilometers te maken, anderen die het WK voorbereiden, anderen die hier hun kutjaar moeten goedmaken, maar die hele Vuelta eigenlijk niet zo interessant vinden...).quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Deze hele ronde kan me niks boeien...
En nog een keer, en nog een keer en nog een keer of 2quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:24 schreef Joris33 het volgende:
VinoValt aan
Edit: Teruggepakt door Valverde en Sastre![]()
wat deed hij dan ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef Bartoli het volgende:
ow ja Anton had wel de origineelste podiumactie van het jaar. De podiumgirls blij en hij mss een vriendin erbij
Hij gaf alle dames een bloem uit z'n eigen struikje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat deed hij dan ?
de overwinningsbloemen verdelen onder de rondemissen. Iedere miss kreeg een klein bosje ervan. Alleen eentje misdeelde hij een beetje. Misschien heeft die dat achter de schermen nog goed gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |