om dezelfde reden waarom iedereen bonificatieseconden als zoete koek slikt..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:
Leuke rit weer hoor.
Waarom kijk ik eigenlijk.
dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag trekken ze de bergen nog in ...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef maril het volgende:
Komt er nog een leuke bergrit zoja wanneer?
ben in slaap gevallen![]()
![]()
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bijquote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alweer een schitterend en hoogstaand spektakel vandaag. Deze Vuelta zal me nog lang heugen, nog langer dan al die andere recente Vuelta's!
Ik zeur niet, ik zei net dat ik het schitterend vond. De herinnering alleen al maakt me al terug natquote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bij
ik dacht dat je schitterend wat cynisch bedoeldequote:Op donderdag 7 september 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zei net dat ik het schitterend vond. De herinnering alleen al maakt me al terug nat.
Inderdaad, de loodzware Giro was zo spannendquote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zeuren ze kunnen niet constant in de bergen rijden. Zowel in de Giro, Vuelta als Tour is er wel zo'n saaie week. Het hoort er nu eenmaal bij
In de Giro doen ze dat vaak, van dat soort etappes in het begin, maar daar gaan ze steeds meer over tot meer en meer bergetappes, waardoor die wat te zwaar wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, de loodzware Giro was zo spannend![]()
De ervaring leert dat vroege bergetappes vaak weinig opleveren en dat pure sprintersetappers saaier dan saai zijn in de regel. Etappes zoals die naar Valkenburg in de Tour of de rit die Schumacher won in de Giro zijn tenminste nog spannend: favorieten wil voorin zitten om geen tijd te verliezen, zowel sprinters als klimmers en klassieke renners hebben kans om de etappe in de eindfase te winnen. Ik snap dan ook niet dat er niet vaker zulke etappes in zitten in de grote rondes, vooral in de beginfase. Nu zie je dat nu je al in de tweede week bent zulke etappes doodbloeden. Als je zulke etappes dus in het begin brengt heb je een aantal positieve effecten, naast de hierboven al genoemde: zo zullen de sprinters die wellicht niks (of minder) gewonnen hebben meer gemotiveerd zijn voor vlakke ritten later in de ronde, zijn er wellicht verrassende kandidaten voor nevenklassementen
Dat is wel gebleken, ja.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We gaan nu eigenlijk de meest nutteloze Vueltaweek in tot zaterdag de tijdrit
Mensen mogen toch wel een andere mening als jouw hebben, tis uitermate saai. punt uitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik dacht dat je schitterend wat cynisch bedoelde![]()
![]()
Wilde ik net typenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En zit er eens een Nederlander mee voorin, dan begint men nu achter het groepje te rijden![]()
Bettini heeft blijkbaar zijn zinnen op deze rit gezet
Op Boonen en Valverde na een heleboel onbekende renners in de top 10, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Ereinion het volgende:
Wat een top 10Daar kon het WK vorig jaar jaloers op zijn
Samuelquote:1 - Sanchez
2 - Hushovd
3 - Valverde
4 - Paolini
5 - Bettini
6 - Di Luca
7 - Marzoli
8 - Zabel
9 - O'Grady
10 - Vinokourov
Toen de mannen van Valverde alleen op kop reden groeide de voorsprong tot ruim 7'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef zjroentje het volgende:
Caisse D'Epargne buffelde anders ook goed op kop ...
Als Mart ergens in gelooft dan doe hij dat ook halsstarrigquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk eens aan, Danielson, de 28-jarige nog niet volgroeide man voor de toekomst.
Hoe zou hij nou zo goed zijn, het hele jaar door? of mag je daar niet Paranoia over zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
Devolder gaat goed zeg, onderweg sneller dan Millar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |