Tsja, Hushovd en Zabel hebben al een ritje gewonnen dus die geloven het wel, Bettini zou niet meer meesprinten en McEwen is al naar huis. We zullen wel veel ontsnappingen zien, tenzij die spinters van de tweede rij er nog veel zin in hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We gaan nu eigenlijk de meest nutteloze Vueltaweek in tot zaterdag de tijdrit en din-woe-don-zat de ontknoping
precies, jij als enige kijker, anders zijn ze overbodigquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.
Kon bij de Tour ook.quote:Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef pfaf het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat je op de Lavuelta site, alle etappes voor Google Earth kunt downloaden, wat echt een superfeature is.
Maar dit zal wel erg spuit 11 zijn.
Wees maar blij dat je niet naar de duitse Eurosport hoeft te kijken, dat is pas erg. Ze hebben het tijdens de wedstrijd altijd bijna net zo veel over voetbal als over wielrennen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.
Nou inderdaad lijkt mij ook niet fijn, maar gezien jullie reactie moet ik dus heel blij zijnquote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet naar de duitse Eurosport hoeft te kijken, dat is pas erg. Ze hebben het tijdens de wedstrijd altijd bijna net zo veel over voetbal als over wielrennen.
Karpets verloor in de Tour dit jaar zelfs nog geen 2 minuten op Honchar in een tijdrit van 50 km ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Rudieh het volgende:
is die Vannieuwkerke debiel ofzo?
'Karpets wipt vandaag over Devolder heen...maar Devolder zal dat in de tijdrit wel rechtzetten'
3 minuten goedmaken op Karpets in een tijdrit![]()
Idd, die moet vooral knechten voor Valverde, en dan verlies je altijd wel ergens weer eens wat tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is Karpets, die verliest nog wel ergens een kwartier in een rit met 3 vluchtheuvels in.
Aan de andere kant, Devolder is nu ook maar de 4e man van Discovery in het klassement. Als er in een bergetappe werk gedaan moet worden zal hij ook zijn kansen moeten opofferen voor Beltran en Brajkovic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd, die moet vooral knechten voor Valverde, en dan verlies je altijd wel ergens weer eens wat tijd.
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Devolder is nu ook maar de 4e man van Discovery in het klassement. Als er in een bergetappe werk gedaan moet worden zal hij ook zijn kansen moeten opofferen voor Beltran en Brajkovic.
Succes ermee....quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Op belgische TT staat nu een bericht over Devolder, dat hij in HLN heeft gezegd dat hij nu zijn rondekwaliteiten heeft ontdekt en volgend jaar voor het podium gaat.
Wie ontbreekt er hier dan die jij aanspraak op de eindzege had zien maken ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best mogelijk als het deelnemersveld weer zo onstellend zwak zou zijn als dit jaar.
Mr. Negativequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best mogelijk als het deelnemersveld weer zo onstellend zwak zou zijn als dit jaar.
Huillie! B-sprinters... Voor jou zijn zeker alleen McEwen, Petacchi en Boonen A-sprinters?? Als ze maar in vorm zijn hé, anders zijn het b-sprinters natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vijg Valverde aan de leiding, Sastre die na 2de zware grote ronde's nog steeds probleemloos podium rijdt, Kadingeskin ook in de top 3, die kleuters van Discovery die probleemloos meekunnen, koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over die spurtloterij tussen het contingent B-sprinters. En stoemper Volderke die hier tot de beste klimmers van het peloton behoort.
Maar echt, enorm hoog niveau hoor.
Ze zijn niet in vorm, da's wel waar. Maar er staan wel aardige namen aan het vertrek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vijg Valverde aan de leiding, Sastre die na 2de zware grote ronde's nog steeds probleemloos podium rijdt, Kadingeskin ook in de top 3, die kleuters van Discovery die probleemloos meekunnen, koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over die spurtloterij tussen het contingent B-sprinters. En stoemper Volderke die hier tot de beste klimmers van het peloton behoort.
Maar echt, enorm hoog niveau hoor.
Dat zeg ik niet? Ik zeg net dat het voor die anderen nu een festijn is, omdat de echte top hier ofwel uit vorm is of anders terugkeert uit blessure en nog veel werk voor de boeg heeft. En daarom vind ik het niveau ook niet erg hoog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
Wist trouwens niet dat McEwen en Petacchi ook al B-sprinters zijn tegenwoordig.
Ze kunnen natuurlijk moeilijk het hele jaar in vorm zijn. Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik zeg net dat het voor die anderen nu een festijn is, omdat de echte top hier ofwel uit vorm is of anders terugkeert uit blessure en nog veel werk voor de boeg heeft. En daarom vind ik het niveau ook niet erg hoog.
Ik denk ook het op twee na meeste van allemaal, na Boonen en McEwen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.
Hushovd is dit jaar een toprenner geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk moeilijk het hele jaar in vorm zijn. Hushovd is trouwens wel degelijk een topsprinter te noemen tegenwoordig. Die wint dit jaar alleen maar Pro/tourwedstrijden. Dus toch wel van voldoende niveau.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Op belgische TT staat nu een bericht over Devolder, dat hij in HLN heeft gezegd dat hij nu zijn rondekwaliteiten heeft ontdekt en volgend jaar voor het podium gaat.
Heeft 'ie het nog vrij lang volgehouden.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:20 schreef -skippybal- het volgende:
Menchoc stapt niet meer op vandaag.
nee weet je wat leuk is? Valverde die 4 minuten voorsprong pakt op z'n concurrentie en de rest die er de komende 2 weken doodleuk achteraan rijdt!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
koninginnerit waarin nauwelijks echt grote verschillen worden gemaakt. Om maar te zwijgen over blablabla
Inderdaad. Het is ook nooit goed: als er één duidelijk de sterkste is dan is het na de eerste bergrit gewoonweg saai, maar als er meerdere renners aan elkaar gewaagd zijn dan komt dat omdat het deelnemersveld zwaks is.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee weet je wat leuk is? Valverde die 4 minuten voorsprong pakt op z'n concurrentie en de rest die er de komende 2 weken doodleuk achteraan rijdt!![]()
Dat zijn verdomd mooie namen, wat is er toch allemaal gebeurd...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef icebliss het volgende:
[..]
Bovendien zou ik niet weten welke toprenners je nog meer hier zo willen zien?
Mancebo, Basso, Ullrich, Guttierez, Botero, Landis, Sevilla, Heras, Garcia Quesada, Blanco, Plaza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |