Nou liever de NOS en anders Eurosport ,Wuyts begon weer over Boonen (ook als hij er niet isquote:Op zondag 3 september 2006 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoorde het niet
Vind dat vlaams trouwens niet echt prettig om naar te luisteren, maar ik begrijp dat de meesten hier altijd naar Sporza kijken?
je zag gewoon in Vino zijn ogen dat hij nu dacht "Alejandro je pakt me geen 2 keer meer vlak voor de finish"quote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef Gitanki het volgende:
Vinoweekend
En goed passend bij de TT, aangezien hij Valverde nu verslaat![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef icebliss het volgende:
Het is kiezen tussen het gekwijl van Wuyts op die grandioze Belgische wielernatie, of Maarten&Herbert met om de 5 minuten een onderbreking omdat we paardensport gaan kijken.
Of Eurosport, maar daar val ik in slaap![]()
Ja maar Eurosport geeft het ook dus kijk ik daar na. en als ik zin heb om te zeuren over dat gezwets van Wuyts is dat aan mij en niet aan jou.quote:Op zondag 3 september 2006 17:45 schreef Bartoli het volgende:
niet zeuren wees blij dat er wielrennen op TV is. Vindt Wuyts en Karl ondanks dat Halleluyah Boonen en Halleluyah Belgie best goed om aan te horen. Belgie heeft tenminste nog renners die in de prijzen rijden wij NL niet echt buiten Boogerd anders waren Maarten, Herbert en Mart precies hetzelfde.
DE VOCHT, Wim BEL DVL RETIRADOSquote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Arcee het volgende:
CLAUDE, Mathieu FRA BTL RETIRADOS
ISASI, Inaki ESP EUS RETIRADOS
JALABERT, Nicolas FRA PHO RETIRADOS
COBO, Juan José ESP SDV RETIRADOS
GREIPEL, André GER TMO RETIRADOS
KOHL, Bernhard AUT TMO RETIRADOS
ZIEGLER, Thomas GER TMO RETIRADOS
3 man van T-Mobile retirados vandaag.
probleem was dat dal van 30 km tussen de voorlaatste en laatste col. Dat ontmoedigt aanvalslust bij de groten.quote:Op zondag 3 september 2006 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het toch opvallend dat die rit van vandaag dus het zwaarste is wat deze Vuelta heeft te bieden. Het was een leuk ritje, zeker wel, maar toch geen martelgang/slachting zoals vrijwel elke rit in de laatste week van de Giro.
Je zou beginnen denken dat de Dauphine en de Ronde van Zwitserland zwaarder zijn dan de Vuelta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |