Zeer zekersquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Mooie OP.
Dit topic maar alvast toegevoegd in de txt OP.
Sowieso vond ik hem het irritantste personage en het slechtst geacteerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Ja, we houden ruimte beschikbaar voor de nieuwe personages. Zeg maar buh bye tegen Duncan.
Aah, nee ok, dan snap ik het! Ik dacht dat het ging om de hoofdpersonen overall.... Mag ik dan een Mac?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef MuKe het volgende:
Season 2 was volgens mij de laatste voor Duncan, hij is geen vast personage meer. De topic is meer op Season 3 gericht vandaar.
We kunnen hem er altijd nog wel tussen zetten, maar dan moeten we Jackie en Beaver er ook bij gaan zetten.
Er komen in het 3e seizoen trouwens ook nog een paar nieuwe vaste personages bij.
Dude, you're like, totally right, you know!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sowieso vond ik hem het irritantste personage en het slechtst geacteerd.
Volgens mij mochten ze hem bij de crew dus ook niet echt...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
[edit] toch nog effe, hoort ie toch eigenlijk niet in de banner? Aangezien dat een s2 promopic photoshopthingy is.....
Zaten er spelfouten in dan? Je had toch alles van Wikipedia gehaald?quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef MuKe het volgende:
Heb trouwens ff de OP gewijzigd (cast foto bovenaan + aantal spelfouten).
veel, niet allesquote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zaten er spelfouten in dan? Je had toch alles van Wikipedia gehaald?
Alles wat op Wikipedia staat is ook maar door gewone mensen ingezonden.Er is geen eindredactie dusquote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zaten er spelfouten in dan? Je had toch alles van Wikipedia gehaald?
Volgens mij is dat een Anglicisme. Een letterlijke vertaling van 'critically acclaimed'. Ik heb in ieder geval nog nooit van die uitdrukking gehoord en zou ervan maken:quote:Veronica Mars is een vernieuwende en kritisch zeer geprezen Amerikaanse mysterie/drama serie.
Leuke extra's he, deze keerquote:Op maandag 4 september 2006 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
CW?
It's a done deal.VM
Ik heb mijn R1 seizoen 2 box binnen sinds afgelopen vrijdag trouwens![]()
Yesssssss!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Leuke extra's he, deze keer
Haha, Joss Whedon.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef -Mo- het volgende:
Voor mensen die de dvd's niet hebben. De bloopers zijn hier te zien.
Ik wacht nog even tot de prijs wat zaktquote:
Tof.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TphSk2LTOAk&mode=related&search=
Das een betere versie dan ik tot nu toe gezien had (qua beeld).quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TphSk2LTOAk&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef bob1234 het volgende:
http://community.livejour(...)/1286459.html#cutid1
Fotos van de nieuw personages, geen spoilerfotos btw
Nice! Eindelijk echt goeie professional foto's! Geeft de serie een wat meer volwassener en serieuzere look.quote:Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef annoylikethewind het volgende:
http://i48.photobucket.co(...)ingaman/vm_ep1-2.jpg
Een preview van de promofoto's. Veeeel beter dan de vorige twee jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-09-2006 16:14:34 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Geen idee, bij mij deed ie het gewoon.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:22 schreef mlam het volgende:
Hi
ik wil graag ook de nieuwe ep kijken van vc op http://tv.msn.com/tv/tvbuzz. Maar het lukt niet !![]()
Hij zegt dat hij niet beschikbaar is voor mij regio. Hoe heb jij dat opgelost?
Ik vind het nummer zo langzaamquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind de nieuwe leader stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
Jammer van je mooie haartjes Parker, groetjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna klaar nu dan?
Veronica Mars!
Eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
En over de nieuwe tune: Grafisch beter/leuker, muziekaal gezien BAGGER, ach het scheelt weer 30 sec kijken ofzo
Ja, inderdaad..Ik dacht ook meteen al, 'lekker voor de nieuwe kijkers'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:38 schreef MuKe het volgende:
wtf is dat met die kerel die Kendall neerknalt?? Zelfs met de uitleg van annoylikethewind begrijp ik er weinig van... en dan verwachten ze dat er nieuwe mensen de serie gaan volgen als vaste kijkers het al vaag vinden....
Aflevering was nogal gemiddeld eerlijk gezegd.
En het ergste is dat ik nooit weet of het aan mij of aan de serie ligtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
Dat vind ik sowieso bij VM een heikel punt. Het is soms onnavolgbaar...
Maar meestal word dat een epje of 2-3 later wel duidelijk gemaakt. Ik heb er geen problemen mee als dingen vaag/onduidelijk zijn, zolang het uiteindelijk maar fatsoenlijk uitgelegd word.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
Dat vind ik sowieso bij VM een heikel punt. Het is soms onnavolgbaar...
Ik ken heel veel verstandige mensen. Alleen heeft VM er niet veel aan he. Wij krikken de kijkcijfers niet op en dat hebben ze nu net nodig. Maar zolang het nog 'tv' is, ga ik het obsessief 'ophalen'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef edejong het volgende:
goed om te zien dat er nog meer mensen hier in Nederland verstandig zijn door Veronica Mars te kijken.. vind het een erg leuke serie!.. kan niet wachten tot se03ep02!
Dan zijn ze er redelijk snel doorheen. Zeker @ VTM of kanaal 2?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef Bloemkool het volgende:
In Belgie is deze gewoon op tv te zien geweest, elke dag een aflevering. Jammer genoeg krijgen we dat kanaal niet in NL geloof ik.
Vond ik. Na vorige week had ik niet echt zin in de nieuwe aflevering, nu kan ik niet wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef edejong het volgende:
vond het een erg leuke ep.. gelukkig weer als vanouds..
kan niet wachten tot volgende week!!
Dat psychologische experiment was erg leuk. Jammer dat ze geen Jack Bauer imitatie ("TELL ME WHERE THE BOMB IS!") deden, er was zo'n mooie gelegenheid voorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef edejong het volgende:
haha dat heb ik nu ook!
zat echt weer veel humor in!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Merkie het volgende:
Hele toffe ep. Veel beter dan de premiere.
quote:schreef Merkie het volgende:
Dat psychologische experiment was erg leuk. Jammer dat ze geen Jack Bauer imitatie ("TELL ME WHERE THE BOMB IS!") deden, er was zo'n mooie gelegenheid voor.
bronquote:With "Gilmore Girls" as its lead-in, "Veronica Mars" scored impressive gains versus its year ago telecast on UPN (10/12/05) following "Top Model," up 15% in adults 18-34 (1.5/4), 33% in women 18-34 (2.4/7), 12% in women 18-49 (1.9/5). "Veronica Mars" improved over last week in women 18-34 (4%) and held 100% of its premiere audience in women 18-49.
The combination of "Gilmore Girls" and "Veronica Mars" represents a vast improvement over UPN's Tuesday a year ago (10/11/05), with double digit gains of 73% in adults 18-34 (1.9/6), 76% in women 18-34, 70% in adults 18-49 (1.7/4), 56% in women 18-49 (2.5/6) and 72% in viewers (3.8million).
Dat komt misschien ook omdat ze nu een rol moest spelen die ze niet gewend is als VM, namelijk de jaloerse onzekere vriendin.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:27 schreef Asmodian het volgende:
Net aflevering 3 gezien. Best aardig, maar het lijkt alsof Kristen Bell er niet bepaald veel zin in had deze week. Haar acteerwerk, normaal zo subliem, was een beetje vlak in deze aflevering.
Ja, die was hilarisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter"
"Well, so was Hitler..."![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter"
"Well, so was Hitler..."![]()
Er zijn meerdere mysteries dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dick zag er de vorige keren echt als een wijf uit![]()
viel dit keer wel mee.
Maar ik hoop niet dat de verkrachtingszaak de rode draad van het hele seizoen wordt tenzij er interessantere dingen aan het licht komen tijdens de speurtoch want vind het tot nu toe beetje saai zo.
Die ene vrouw die wou trouwens liever dat haar man vreemdging hehe
Idd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is gewordenDie gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo
ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...
Als de kijkcijfers geen gigantische klap zullen krijgen doordat 1) het Halloween is, 2) er geen nieuwe Gilmore Girls is, 3) The CW het niet genoeg promotion geeft en natuurlijk 4) House terug is, zal ik bijzonder verbaasd zijn. Ik blijf hopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Nope aanstaande dinsdag
[afbeelding]
Bron
Dus mede-VM fans, duimen dat de kijkcijfers niet finaal tuimelen dinsdag
De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Weet iemand trouwens op welke universiteit VM in real life wordt geschoten dit seizoen? Doet me erg denken aan UCLA maar ik herken de gebouwen niet.
Ah thxquote:Op maandag 30 oktober 2006 05:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)
Genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:48 schreef MuKe het volgende:
[..]
Ah thxHeb je eigenlijk ook een bron waar nog meer van dat soort feitjes staan?
Normaliter zou ik dat denken, maar aangezien Dawn Ostroff de 'president' van The CW is kan ik dat niet geloven. Zij heeft gedurende haar carriere heel veel van haar geloofwaardigheid op het spel gezet voor VM. Het is echt haar baby en ze heeft er altijd voor gestreden. Ik weet zeker dat ze niet wil dat VM zal falen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef wolfrolf het volgende:Dat er geen nieuwe GG aflevering als lead in is sucks!
Je zou bijna denken dat The CW VM expres wil laten falen
Maar dat doe ik voor het gemak maar even niet
Eensch!quote:
Bronquote:Finally, a repeat of "Gilmore Girls" (households: 1.9/3, #12; adults 18-49: 1.3, #12) and a new "Veronica Mars" (households: 1.6/2, #13; adults 18-49: 1.2, #13) on The CW (households: 1.7/3, #5; adults 18-49: 1.2, #5) closed out the night.
klopt inderdaad wel ja!, ik moest eerst ook 3 afleveringen wennen, voordat ik écht erin zat en dat was nog wel bij de betere eerste seizoenen!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Omdat je er geen zak van snapt als je instapt. Het is niet echt toegankelijk.
Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is gewordenDie gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo
ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...
de buscrash interreseerde me nog wel aardig!!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:50 schreef jmac het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.
Vond deze aflevering echt![]()
Die hele verkrachtingszaak kan me alleen niet boeien, net als dat de buscrash me niet interesseerde![]()
vooral die acné viel mij op, ik blijf het zeggen dat ik het acteren gewoon vind tegenvallen dit seizoen.. geen idee waaromquote:Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:
de bushcrash interesseerde mij ook niks...De verkrachtingszaak wat meer, omdat ik verwacht dat V op een gegeven moment heel erg persoonlijk betrokken zal zijn. Vanwege het verleden enzo...
Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op
Ik vond het een goeie ep (van het kaliber seizoen 1).![]()
Ok dit wist ik dus niet, nogal klote dan......quote:Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op
Beter zoeken.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
10 uur en nog geen spoor van de nieuwe aflevering te bekennen? nemen de release-groeps nog wel de moeite om deze serie te cappen?
inderdaad :]quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering. Do you have any idea who I am?En een leuke twist op het eind, kom op met die full season order.
Verdomme, het begint op uitstel van executie te lijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Geen full season order, wel 3 episodes bijbesteld.
dat was toch al bekend?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.tv.com/veronic(...)g=story_list;title;0quote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.
Tevens: Liever 3 extra afleveringen om het een beetje goed te kunnen afronden, dan dat het abrupt wordt gestopt en we middenin een verhaallijn zitten.
Noted.quote:Op zondag 12 november 2006 02:46 schreef TC03 het volgende:
Als er geen full season order komt gooi ik mezelf echt van een flat af.![]()
![]()
Precies mijn mening. Wel toevallig dat Logan precies op dat moment in de buurt was.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Bananenman het volgende:
Vond het niet zo'n hele vette epi, maar het einde was wel
En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef TC03 het volgende:
Matige aflevering. Niet echt met veel plezier naar gekeken.
Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.
Maar die van Veronica ging gelukkig niet door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Wat een goede aflevering weer. Ik vind seizoen 3 de laatste paar eps echt zoveel beter dan seizoen 2.
Check deze promo mensen: http://www.youtube.com/watch?v=OiNwfDuSMycoe ik hoop het niet, doe dan maar iemand anders.. haha maar mac mag ook niet weg.. veel te leuk..tja niemand gaat gewoon dood johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Een pijnlijk ongeloof in het goede ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Asmodian het volgende:
Best.Trailer.Ever!Als dat gebeurt ga ik schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door edejong op 22-11-2006 20:44:15 ]
ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.
Zijn die meiden eigelijk wel verkracht,of is het GHB in het drinken en kaalscheren, zodat het lijkt op een verkrachting
whaha ja ik heb 'm ook gezien, en alleen om Kristen Bell (Veronica Mars)quote:Op woensdag 29 november 2006 03:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijk
de rapes waren (tot op de huidige ep) gefaked![]()
edit:
Nu ik hier toch ben, ik heb de film Pulse gezien, met een (voor mij) onverwachte hoofdrol voor onze V.
Mja, wat kan ik er van maken, de beste japanse horrorfilm remake was al niet al te best, maar deze slaat alles.
Mijn advies, bekijk het als een 1 1/2 uur durende ep van Veronica Mars, alleen ze heet anders en het gaat wat verder qua SFX en vaagheid.
Dan is de film nog te doen
Ik dacht eigenlijk direct aan dat meisje met die piercing door d'r neus, of die man die wat eerder in de afl. kwam...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
En wie zou de dean vermoord hebben? Nieuwe mysterie
.
bronquote:BEST EVER "VERONICA MARS" AND SEASON HIGHS FOR "GILMORE GIRLS" LEAD THE CW TO STRONGEST TUESDAY TO DATE
"Veronica Mars" Scores Its Best Ratings EVER in Adults 18-34 and 18-49; Attracts Second Largest Audience in Series History
"Veronica Mars" Reaches New Season High in All Categories
In addition to its series highs, "Veronica Mars" also delivered its second largest audience ever (3.5mil) and second highest ratings in women 18-34 (2.6/7-tie) and women 18-49 (2.0/5-tie). "Veronica" hit season highs in all categories.
I CONCURquote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef -Mo- het volgende:
Dat zou echt een aanfluiting zijn.
Kijk VM alleen voor de arcs, niet de stand-alone's.
Dan is het altijd nogquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan is het altijd nogThe CW execs
, want aan het einde van de dag beslissen die wat er gemaakt wordt van hun centen en dan heeft Rob Thomas maar te luisteren. En Rob Thomas is liev want VM rulez
Dus...The CW execs
en
Rob Thomas
quote:What’s the plan for the rest of the season?
Well, you’ll be the first person to hear this. There has been talk—more than talk—about dropping the whole big mystery idea after this middle mystery and to do all stand-alone episodes and sort of a combination of a few things. The network is behind it, and I am interested in heading in that direction.
Erg witty ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummersquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
Jammer dat die in Nl niet te koop isquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffenMaar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
![]()
Voor ¤45 kon ik et niet laten. En daarbij komt nog dat als ik iets zie dat ik wil, geld opzich geen rol meer speeltquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffenMaar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
![]()
20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef Slayage het volgende:
krijgen we nou nog een heel seizoen? ben namelijk niet helemaal up to date![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:47 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.
De FBI gaat jou hard pwn'en, echt waar, dat zegt die DVD als je'm opzetquote:
De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:quote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummers![]()
Kan niet wcahten tot 23 januari![]()
Dandy Warhols - We Used To Be Friends.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:
1. Captain - Shapes of race cars (3x07)
2. Ashes - Embrace (2x01)
3. Long time coming - delays (2x01)
4. Fidelity - Regina Spektor (3x03)
5. Sway - The Perishers (2x17)
Nog mensen die wat over de VM muziek te zeggen hebben?![]()
Heb je het over het VM album?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hoe heet dat album ? die wil ik ook wel nml
te koop@bol.comquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je het over het VM album?
Veronica Mars - Original Television Soundtrack
Als je het daar niet over hebt weet ik niet wat je wél bedoelt ivm alcohol.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef Sc0tTy het volgende:
aytgaak is ff kieke ofk die ergus ken dlen
Er net na is niet erg, tegelijk stukken minder. Toch ook een beetje dezelfde doelgroep (jongeren/jongvolwassenen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The State of the Union Address staat volgende week recht tegenover de eerste nieuwe VM van het jaar...de weken erna zitten ze steeds net na of recht tegenover American Idol volgens mij... dat belooft weinig goeds
quote:Veronica Mars” returns with new episodes on Tuesday, but following February sweeps will disappear again for eight weeks, to be replaced by the reality series "Pussycat Dolls Present: The Search for the Next Doll."
When “Mars” returns with its final five episodes, there apparently will be no final multiepisode story-arc to end its first season on the CW. From USA Today:
Veronica Mars, which now airs in [the Pussycat Dolls] spot, will take a breather then return for five non-serialized episodes — a first for that series — to finish out the season.
To anticipate the question, there is not yet word on whether “Mars” will get a fourth season. The CW, like all the other broadcast networks, announces its fall slate in mid-May.
quote:
Amenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef -Mo- het volgende:
Vervangen door de Pussycat Dolls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway, ik neem het Rob Thomas ten zéérste kwalijk. Hij gooit gewoon de principes waarop de show is gebaseerd weg, voor die laatste 5 aflevering die ongetwijfeld toch de allerláátste zullen zijn.![]()
![]()
![]()
De show is toch niet meer te redden, beter gewoon de echte fans geven wat ze verdienen.
Knallende 5 afleveringen met geniale arcs. :
Eens.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef -Mo- het volgende:
Vervangen door de Pussycat Dolls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway, ik neem het Rob Thomas ten zéérste kwalijk. Hij gooit gewoon de principes waarop de show is gebaseerd weg, voor die laatste 5 aflevering die ongetwijfeld toch de allerláátste zullen zijn.![]()
![]()
![]()
De show is toch niet meer te redden, beter gewoon de echte fans geven wat ze verdienen.
Knallende 5 afleveringen met geniale arcs. :
VM zonder arcs is als:quote:Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen.
Ik voorzie ook het einde van VM.
Als HIMYM zonder 'I' en 'Mother'.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
VM zonder arcs is als:
Lost zonder eiland,
Prison Break zonder gevangenis,
24 zonder bad-guys,
Heroes zonder helden,
Friends zonder grapjes en
Pussycat Dolls zonder pussy.
Do I need to say more?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:50 schreef jmac het volgende:
gvd
quote:Veel vloeken hebben de vorm van een (zelf-)verwensing. De meest zware is de gvd-vloek, God, verdoem mij. Je zou het een omgekeerd gebed kunnen noemen.
Hij maakt VM kapot, ergoquote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
Rob Thomas bashersSterf! Ga lekker 7th heaven kijken ofzo en bevuil dit topic niet met je misplaatste haat
Veronica Mars![]()
7th Heaven, beste serie op The CW!quote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
Rob Thomas bashersSterf! Ga lekker 7th heaven kijken ofzo en bevuil dit topic niet met je misplaatste haat
Veronica Mars![]()
Kleine huisje op de prairiequote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
Veronica Mars![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |