abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:09:12 #1
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41433625

Veronica Mars??
Veronica Mars is een vernieuwende en door critici zeer geprezen Amerikaanse mysterie/drama serie. De serie draait om het personage Veronica Mars, een studente aan Neptune High, die naast school haar vader helpt als privédective. Het is een combinatie van een moordmysterie en highschooldrama. Dit alles met onconventionele humor en het nodige sarcasme. De serie speelt zich af in de fictieve Amerikaanse stad Neptune in de staat Californië, ten noorden van San Diego.
De eerste twee seizoenen hadden elk 1 groot mysterie die de rode draad vormde. In het derde seizoen gaat Veronica naar de universiteit. Afwijkend van de voorgaande seizoenen zal er geen doorlopend mysterie zijn maar drie afzonderlijke mysteries. Daarnaast heeft elke aflevering nog steeds zijn "mysterie van de week".

Seizoen 1
Het eerste seizoen draait om Veronica’s missie om de echte moordenaar van Lilly Kane te ontmaskeren. Lilly was een vriendin van Veronica en werd op een dag op mysterieuze wijze om het leven gebracht. Veronica's vader was destijds sheriff in Neptune en wees Lilly's vader (softwaregigant Jake Kane) aan als verdachte. Dit schoot bij velen in het verkeerde keelgat en Veronica's vader moest aftreden als sheriff. Veronica's moeder, die niet kon leven met het verlies van status, verliet het gezin en liet niks meer van zich horen.
Het leven van Veronica veranderde door deze gebeurtenissen voorgoed. Haar toenmalige vriend Duncan Kane (Lilly's broer en de zoon van de softwaregigant Jake Kane) dumpte haar zonder enige verklaring en de populaire Veronica werd door haar leeftijdsgenoten plots genegeerd en als een buitenbeetje beschouwd.
Veronica’s vader begon een privédetectivebureau na het verliezen van zijn baan als sheriff. Terwijl Veronica nog steeds een verklaring zoekt voor de gebeurtenissen uit het verleden en vastberadener is de ware toedracht te achterhalen, helpt ze haar vader als privé-detective.

Seizoen 2
In het tweede seizoen draait het om een schoolbus die op mysterieuze wijze over een klif reed. Veronica zou eigenlijk in deze bus zitten, maar stapte tijdens een tussenstop uit en werd over het hoofd gezien door de leiding. Ze onderzoekt hoe het kon gebeuren en/of er mogelijk opzet in het spel is geweest.

De personages:

Veronica Mars Kristen Bell

Keith Mars Enrico Colantoni (Veronica's vader, privédetective en voormalig Sheriff)

Wallace Fennel Percy Daggs III (Veronica's beste vriend)

Logan Echolls Jason Dohring (Mede-student, heeft een haat-liefde verhouding met Veronica)

Eli 'Weevil' Navarro Francis Capra (Hoofd van de PCH-motorbende)

Don Lamb Michael Muhney (De lokale Sheriff, mag de familie Mars niet zo)

Dick Casablancas Ryan Hansen (Vriend van Logan)

The CW
In Amerika zijn de eerste twee seizoenen uitgezonden door UPN. Het derde seizoen van Veronica Mars zal na het samengaan van UPN en The WB door het nieuwe The CW televisie netwerk worden uitgezonden. Het derde seizoen zal in Amerika vanaf 3 oktober te zien zijn.

Kijkcijfers
Ondanks vele positieve kritieken in de media waaronder The New York Times en Time Magazine en van gerenommeerde televisie/film makers als Joss Whedon (Buffy the Vampire Slayer, Angel, Firefly), vallen de kijkcijfers tegen. Dit is vooral te wijten aan de ingewikkelde verhaallijnen in de eerste twee seizoenen. Hierdoor was de serie voor veel mensen moeilijk te volgen en was het bijna niet mogelijk midden in het seizoen binnen te vallen. Om deze reden is er dus voor het derde seizoen gekozen voor de drie losse mysteries. Dit geeft de kijker meer momenten om in te springen.

Nederland
Veronica Mars wordt in Nederland (nog) niet uitgezonden. Toch begint de serie in Nederland steeds bekender en populairder te worden. Dit heeft vooral te maken met het feit dat de serie enkele uren nadat deze is uitgezonden in Amerika te downloaden is van het Internet. Op deze manier hebben de Nederlandse kijkers toegang gekregen tot de serie. Door de buzz die is ontstaan groeit het aantal Veronica Mars fans in Nederland gestaag.

DVD
De eerste twee seizoenen zijn al op DVD verschenen in Amerika.

Links:
Officiële website (CW)
UPN
IMDb
TV.com
Veronica Mars promo (WB studios)
Nederlandse Wikipedia
Engelse Wikipedia
Neptune site (fansite)
Mars Investigations (fansite)
Veronica-mars.org (fansite)

Vorige topics:
Veronica Mars
Veronica Mars deel 2

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door MuKe op 03-09-2006 22:01:24 ]
To Live and Die in LA
pi_41433665
Mooie OP.

Dit topic maar alvast toegevoegd in de txt OP.
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:11:34 #3
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41433705
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Mooie OP.
To Live and Die in LA
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:12:26 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41433738
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Mooie OP.

Dit topic maar alvast toegevoegd in de txt OP.
Zeer zekers .
2000 light years from home
pi_41434905
Mooie OP

Maar waar is Teddy Dunn (duncan)? Hij speelt namelijk een grote rol in seizoen 1 en is het grootste deel van s2 (helas) ook nog aanwezig!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:58:01 #6
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41435264
Season 2 was volgens mij de laatste voor Duncan, hij is geen vast personage meer. De topic is meer op Season 3 gericht vandaar.

We kunnen hem er altijd nog wel tussen zetten, maar dan moeten we Jackie en Beaver er ook bij gaan zetten.

Er komen in het 3e seizoen trouwens ook nog een paar nieuwe vaste personages bij.
To Live and Die in LA
pi_41435376
mijn complimenten voor de OP

Die promo die in het vorig topic werd gepost zat goed in elkaar zeg
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_41435426
Ja, we houden ruimte beschikbaar voor de nieuwe personages . Zeg maar buh bye tegen Duncan.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:11:34 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41435796
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Ja, we houden ruimte beschikbaar voor de nieuwe personages . Zeg maar buh bye tegen Duncan.
Sowieso vond ik hem het irritantste personage en het slechtst geacteerd .
pi_41439210
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef MuKe het volgende:
Season 2 was volgens mij de laatste voor Duncan, hij is geen vast personage meer. De topic is meer op Season 3 gericht vandaar.

We kunnen hem er altijd nog wel tussen zetten, maar dan moeten we Jackie en Beaver er ook bij gaan zetten.

Er komen in het 3e seizoen trouwens ook nog een paar nieuwe vaste personages bij.
Aah, nee ok, dan snap ik het! Ik dacht dat het ging om de hoofdpersonen overall.... Mag ik dan een Mac? I like Mac!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_41439256
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sowieso vond ik hem het irritantste personage en het slechtst geacteerd .
Dude, you're like, totally right, you know!

Ik heb s1 in een week of twee gekeken vorige zomer en snapte echt niet waarom V nog zo om die sukkel gaf

[edit] toch nog effe, hoort ie toch eigenlijk niet in de banner? Aangezien dat een s2 promopic photoshopthingy is.....
  zondag 3 september 2006 @ 00:09:12 #12
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41440278
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

[edit] toch nog effe, hoort ie toch eigenlijk niet in de banner? Aangezien dat een s2 promopic photoshopthingy is.....
Volgens mij mochten ze hem bij de crew dus ook niet echt... nee maar hij speelde de helft van season 2 niet mee dus waarschijnlijk vandaar.

Ik vond Duncan niet slecht. Het acteren kon soms wel wat beter ja.
Logan vond ik erg goed toen hij aan het begin van season 1 de 'bad guy' uithing. Paste erg goed bij hem. Maar toen maakten ze in season 2 zo'n softy wat ik totaal niet bij hem vond passen. Hij acteerde het wel erg goed, maar het het stond hem gewoon niet....
Dus hij begon mij veel meer te irriteren dan Duncan.

Gelukkig is zijn 'relatie' met veronica over, anders moest ik nog een seizoen tegen z'n softe kop aankijken. Hopelijk geven ze hem in S3 weer z'n rol als 'punk' terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door MuKe op 03-09-2006 00:24:21 ]
To Live and Die in LA
  zondag 3 september 2006 @ 01:17:30 #13
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41442210
Heb trouwens ff de OP ietsje gewijzigd (cast foto bovenaan + aantal spelfouten).

[ Bericht 10% gewijzigd door MuKe op 03-09-2006 01:56:50 ]
To Live and Die in LA
pi_41442997
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef MuKe het volgende:
Heb trouwens ff de OP gewijzigd (cast foto bovenaan + aantal spelfouten).
Zaten er spelfouten in dan? Je had toch alles van Wikipedia gehaald?
  zondag 3 september 2006 @ 01:58:02 #15
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41443078
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef -Mo- het volgende:

[..]

veel, niet alles maar de spelfouten zaten trouwens wel in de wikipedia stukken
To Live and Die in LA
pi_41445485
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Alles wat op Wikipedia staat is ook maar door gewone mensen ingezonden.Er is geen eindredactie dus
pi_41445559
quote:
Veronica Mars is een vernieuwende en kritisch zeer geprezen Amerikaanse mysterie/drama serie.
Volgens mij is dat een Anglicisme. Een letterlijke vertaling van 'critically acclaimed'. Ik heb in ieder geval nog nooit van die uitdrukking gehoord en zou ervan maken:

Veronica Mars is een vernieuwende en door critici zeer geprezen.....(enz)

Sorry, even mugge(n)ziften

Maarreh, met de stream van MSN is de kans groot dat we op 27 september ep 3.1 al kunnen krijgen Ik kan niet wachten!
  zondag 3 september 2006 @ 22:57:21 #18
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41466204
verbeterd

Die donwload gaat waarschijnlijk van een erg lullige resolutie worden. Zoiets hadden ze ook bij de nieuwe serie Vanished gedaan, kon je de 1e aflevering online op hun site bekijken op een erg klein venstertje..
To Live and Die in LA
pi_41467498
Mijn eerste indruk: Mooie vrouw, toffe neger.

Ik denk dat dit het bekijken waard is
  maandag 4 september 2006 @ 14:35:04 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41481509
Ik heb er zo'n zin an
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41481927
CW?

It's a done deal.

VM

Ik heb mijn R1 seizoen 2 box binnen sinds afgelopen vrijdag trouwens
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 4 september 2006 @ 15:08:37 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41482266
Tessa Thompson (aka Veronica Mars' frenemy Jackie) has been added to the cast of Hidden Palms, Kevin Williamson's mid-season drama for CW.
pi_41512813
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
CW?

It's a done deal.

VM

Ik heb mijn R1 seizoen 2 box binnen sinds afgelopen vrijdag trouwens
Leuke extra's he, deze keer
pi_41514090
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Leuke extra's he, deze keer
Yesssssss!

Dat blooperreel!! Takes van Joss Whedon die improviseert !!!!!!
pi_41517280
Voor mensen die de dvd's niet hebben. De bloopers zijn hier te zien.
pi_41519705
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef -Mo- het volgende:
Voor mensen die de dvd's niet hebben. De bloopers zijn hier te zien.
Haha, Joss Whedon. En ook de hele tijd cheerleader als ze cheeseburger wil zeggen.
And there was much rejoicing.
pi_41521270
ik heb die gagreel/bloopers al wel een stuk of 7 keer bekeken Ben dol op bloopers, vooral als de crew ook in een deuk ligt!
pi_41523229
Vandaag seizoen 2 besteld
pi_41523950
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef bob1234 het volgende:
Vandaag seizoen 2 besteld
Ik wacht nog even tot de prijs wat zakt
Heb alle extra's al wel zo'n beetje kunnen zien, daarvoor alleen zou ik de set al willen kopen! Maar effe wachten voor mij dus...
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:20:03 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41725703
Is er al een trailert met S3-beelden ?
pi_41725752
Ga youtuben, schorriemorrie.
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:25:23 #32
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41725843
pi_41725974
Dat zeg ik.
  dinsdag 12 september 2006 @ 07:01:23 #34
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41727912
pi_41727941
Ik moet die boxset van seizoen 2 ook maar eens bestellen, alhoewel ik seizoen 1 nog niet eens helemaal gekeken heb (de DVD's dan, de TV-rips wel allemaal minimaal 2 keer)
pi_41729195
quote:
Das een betere versie dan ik tot nu toe gezien had (qua beeld).

Kan niet wachten op de nieuwe eps. Hoewel ik vorig jaar in het begin echt teleurgesteld was. De beginafleveringen van s2 waren echt een stuk minder goed. Dus ik hou me nu een beetje in
pi_41742781
Seizoen 2 ging een beetje up en down. Maar dat ze nu geen mysterie meer over het hele seizoen uitsmeren zal de serie goed doen denk ik, want dat werkte eigenlijk alleen in het eerste seizoen.
pi_41752218
http://community.livejour(...)/1286459.html#cutid1

Fotos van de nieuw personages, geen spoilerfotos btw
pi_41762053
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef bob1234 het volgende:
http://community.livejour(...)/1286459.html#cutid1

Fotos van de nieuw personages, geen spoilerfotos btw
Parker
pi_41872585
Zit nu m'n seizoen 1 DVD's weer te kijken. Ik hoop dat Vinnie Van Lowe ook terug blijft keren, die kerel vind ik echt geweldig
  zondag 17 september 2006 @ 00:55:18 #41
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41877008
http://www.cwtv.com/video
Er staat een stukje ep online
pi_41885613
http://i48.photobucket.co(...)ingaman/vm_ep1-2.jpg

Een preview van de promofoto's. Veeeel beter dan de vorige twee jaar!
  zondag 17 september 2006 @ 14:09:33 #43
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41887991
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef annoylikethewind het volgende:
http://i48.photobucket.co(...)ingaman/vm_ep1-2.jpg

Een preview van de promofoto's. Veeeel beter dan de vorige twee jaar!
Nice! Eindelijk echt goeie professional foto's! Geeft de serie een wat meer volwassener en serieuzere look.
To Live and Die in LA
pi_42099004
Nog een zooi foto's bij de episode guide op veronicamarstv.net. Foto's bevatten castingspoilers voor ep 1-4!!

Ik heb begrepen dat ep 1 maandagnacht vanaf middernacht (dus van maandag op dinsdag) gestreamd wordt op msn.com. Hopelijk dus ergens dinsdagmiddag een adresje voor ons arme buitenlanders
pi_42100395
De 'exclusieve première' van Runaway (een andere CW-serie) kan ik hier zonder problemen kijken als Nederlander, dus ik verwacht bij Veronica Mars ook geen problemen. Wel alleen in Internet Explorer helaas.

Maar ik denk niet dat ik het online ga kijken, ik wacht liever op een versie van wat betere kwaliteit en ik heb ook geen zin om na het kijken van die online-preview twee weken te moeten wachten op aflevering 2. Ik hoop dat ik me in kan houden.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:06:35 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42138977
De eerste ep kan je nu idd via http://tv.msn.com/tv/tvbuzz kijken. Beetje slechte kwaliteit wel. Vanavond toch maar ff kijken .
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:04:35 #47
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42141971
OMFSJ!
Er is een nieuwe leader, en ik vind m apart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-09-2006 16:14:34 ]
pi_42143947
Hi

ik wil graag ook de nieuwe ep kijken van vc op http://tv.msn.com/tv/tvbuzz. Maar het lukt niet !
Hij zegt dat hij niet beschikbaar is voor mij regio. Hoe heb jij dat opgelost?
pi_42144117
Ik vind de nieuwe leader stoer.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:28:25 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42144154
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:22 schreef mlam het volgende:
Hi

ik wil graag ook de nieuwe ep kijken van vc op http://tv.msn.com/tv/tvbuzz. Maar het lukt niet !
Hij zegt dat hij niet beschikbaar is voor mij regio. Hoe heb jij dat opgelost?
Geen idee, bij mij deed ie het gewoon.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:29:59 #51
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42144211
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind de nieuwe leader stoer.
Ik vind het nummer zo langzaam De graphics zijn wel stoer!
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:07:23 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42146364
Doet 't niet. Verdomme, in Delft deed 'ie het wel.
pi_42158528
In Delft is alles beter.
pi_42355796
Aflevering 3-01 is bij uw lokale torrentboer te verkrijgen... !

Nu hopen dat de kijkcijfers van VM een lekker stuk omhoog gaan.. anders is het dadelijk na 13 afleveringen alsnog over

Vanavond in ieder geval 3-01 kijken
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:28:16 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42360046
Leuke premiere. Snap alleen niet wat die Cornell (?) en Liam (Fitzpatricks kennelijk? Hadden ze wel wat duidelijker mogen laten weten) nou met elkaar te maken hebben. En waarom Kendall nou ineens dood is.
pi_42360556
Ik vond het zeker een leuke aflevering!! Ik heb al een weekje na kunnen denken over die verwarrende verhaallijn met Keith enzo en kom samen met andere internetters tot dit verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42363373
Erg goede aflevering weer, Kristen gaat er ook steeds beter uitzien . En Dick !
SPOILER
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_42363406
Ik ga kijken, groetjes

Mo.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:11:41 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42364662
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga kijken, groetjes

Mo.
Bijna klaar nu dan ?

Veronica Mars !
pi_42364754
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bijna klaar nu dan ?

Veronica Mars !
Jammer van je mooie haartjes Parker, groetjes.

Mo
pi_42376469
Lekker begin

Gaat lekker met Dick! Waarom is Parker d'r haar afgeschoren? Hoe gaat Keith zich uit deze situatue redden WAT ZIT ER NOU IN DAT KOFFERTJE UIT AFL. 2-22 ??? ohja .. Kendall

En waarom zijn de kijkcijfers even laag als op UPN Ik begin maar alvast met zwaaien denk ik

De nieuwe openings tune is kut trouwens

Maargoed... Op naar aflevering 2.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:23:25 #62
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42376735
Ik vind de nieuwe tune gaaf
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:50:09 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42377314

pi_42378214
Openings scene is weer geweldig

Hele hoop verwarrende zooi omdat ik niet zozeer 123 het einde van SE02 nog weet (kon mij niet eens meer herinneren dat Veronica en Logan bij elkaar waar...jaaa ik schaam mij diep). De ep keek lekker weg ondanks dat het geen HDTV was en heb mij eigelijk geen moment gestoord aan de relatief lage kwaliteit, dat zegt heel wat over de serie

Ik heb weer genoten en kan niet wachten tot ep2

En over de nieuwe tune: Grafisch beter/leuker, muziekaal gezien BAGGER, ach het scheelt weer 30 sec kijken ofzo
pi_42384737
Tvp. Dadelijk de nieuwe epi eens kijken!
pi_42384815
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
En over de nieuwe tune: Grafisch beter/leuker, muziekaal gezien BAGGER, ach het scheelt weer 30 sec kijken ofzo
Eens De muziek eronder is echt Zwak met een hoofdletter Z.

Verder schijnt het dat The CW nog best tevreden is over de kijkcijfers ... Deze premiere is de op 3-na bestbekeken uitzending van VM ofzoiets.

Neem niet weg dat het kijkersaantal nog steeds bedroevend laag is
pi_42391803
Zo he, die begintune is echt ongelofelijk zo slecht idd.
pi_42394944
ik begin te wennen aan de remix. Maar op de vorige kon ik lekker door de kamer rondhuppelen. Jammer. Maar de beelden passen echt een stuk beter bij het noir-gevoel.

*gaat even kijkcijfers bekijken*
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:38:48 #69
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_42397379
wtf is dat met die kerel die Kendall neerknalt?? Zelfs met de uitleg van annoylikethewind begrijp ik er weinig van... en dan verwachten ze dat er nieuwe mensen de serie gaan volgen als vaste kijkers het al vaag vinden....

Aflevering was nogal gemiddeld eerlijk gezegd.
To Live and Die in LA
pi_42397868
Damn wat zag KB er weer yummy uit
pi_42411965
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:38 schreef MuKe het volgende:
wtf is dat met die kerel die Kendall neerknalt?? Zelfs met de uitleg van annoylikethewind begrijp ik er weinig van... en dan verwachten ze dat er nieuwe mensen de serie gaan volgen als vaste kijkers het al vaag vinden....

Aflevering was nogal gemiddeld eerlijk gezegd.
Ja, inderdaad..Ik dacht ook meteen al, 'lekker voor de nieuwe kijkers'.
pi_42412476
Dat vind ik sowieso bij VM een heikel punt. Het is soms onnavolgbaar...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:04:47 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42414422
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
En het ergste is dat ik nooit weet of het aan mij of aan de serie ligt .
pi_42421852
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
Maar meestal word dat een epje of 2-3 later wel duidelijk gemaakt. Ik heb er geen problemen mee als dingen vaag/onduidelijk zijn, zolang het uiteindelijk maar fatsoenlijk uitgelegd word.

Maar dat komt misschien omdat ik vaagheid/onduidelijkheid in een verhaal wel gewend ben omdat ik zoveel anime kijk, en onduidelijk zijn daar zijn japanners meesters in
pi_42436082
goed om te zien dat er nog meer mensen hier in Nederland verstandig zijn door Veronica Mars te kijken.. vind het een erg leuke serie!.. kan niet wachten tot se03ep02!
pi_42455529
lekkere start van het seizoen weer
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_42457117
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef edejong het volgende:
goed om te zien dat er nog meer mensen hier in Nederland verstandig zijn door Veronica Mars te kijken.. vind het een erg leuke serie!.. kan niet wachten tot se03ep02!
Ik ken heel veel verstandige mensen. Alleen heeft VM er niet veel aan he. Wij krikken de kijkcijfers niet op en dat hebben ze nu net nodig. Maar zolang het nog 'tv' is, ga ik het obsessief 'ophalen'

Hebben jullie de openingscene, directors cut en promo al gezien voor ep2? Klik op eigen risico, de clips staan onder die van gilmore girls
pi_42461044
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:05 schreef Slayage het volgende:
lekkere start van het seizoen weer
Ouderwets goed. Die opmerking over Battlestar Galactica.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:03:47 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42461288
VM maakt weer dikke vrienden.
pi_42539184
Heb de aflevering nog niet gezien, zie wel dat deze reeds enkele dagen te downloaden is.
Snel seizoen twee afkijken, het blijft een geweldige serie.
In Belgie is deze gewoon op tv te zien geweest, elke dag een aflevering. Jammer genoeg krijgen we dat kanaal niet in NL geloof ik.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_42545611
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef Bloemkool het volgende:
In Belgie is deze gewoon op tv te zien geweest, elke dag een aflevering. Jammer genoeg krijgen we dat kanaal niet in NL geloof ik.
Dan zijn ze er redelijk snel doorheen. Zeker @ VTM of kanaal 2?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:17:40 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42575944
Weer een nieuwe. Zo kijken .
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:55:55 #83
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42579620
Hele toffe ep. Veel beter dan de premiere .
pi_42586182
ben nu de 2e ep aant kijken! ben beniewd!
pi_42587260
vond het een erg leuke ep.. gelukkig weer als vanouds..
kan niet wachten tot volgende week!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:05:51 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42587506
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef edejong het volgende:
vond het een erg leuke ep.. gelukkig weer als vanouds..
kan niet wachten tot volgende week!!
Vond ik. Na vorige week had ik niet echt zin in de nieuwe aflevering, nu kan ik niet wachten .
pi_42587828
haha dat heb ik nu ook!
zat echt weer veel humor in!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:54:40 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42589352
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef edejong het volgende:
haha dat heb ik nu ook!
zat echt weer veel humor in!
Dat psychologische experiment was erg leuk. Jammer dat ze geen Jack Bauer imitatie ("TELL ME WHERE THE BOMB IS!") deden, er was zo'n mooie gelegenheid voor .
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:56:04 #89
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_42592127
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Merkie het volgende:
Hele toffe ep. Veel beter dan de premiere .
deze was vermakelijker dan de 1e idd
quote:
schreef Merkie het volgende:

Dat psychologische experiment was erg leuk. Jammer dat ze geen Jack Bauer imitatie ("TELL ME WHERE THE BOMB IS!") deden, er was zo'n mooie gelegenheid voor .
To Live and Die in LA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:06:25 #90
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_42598385
Heerlijke aflevering. Lost mag doodvallen, Prison Break de tering krijgen en The Office overreden worden, Veronica is where it's at. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_42598911
Ben erg blij dat het overdreven gecompliceerde van seizoen 2 een stukje teruggeschroefd is tot nu toe.
Episode 2 was erg leuk.
Een paar verhaallijnen door elkaar, maar niet te veel. Tijd voor wat interactie tussen de personages, beetje humor, beetje drama. Prima balans zo.
Zo goed als seizoen 1 zal het toch niet meer worden, en deze oplossing bevalt me een stuk beter dan de niet waargemaakte pretentie van seizoen 2.
pi_42606014
quote:
With "Gilmore Girls" as its lead-in, "Veronica Mars" scored impressive gains versus its year ago telecast on UPN (10/12/05) following "Top Model," up 15% in adults 18-34 (1.5/4), 33% in women 18-34 (2.4/7), 12% in women 18-49 (1.9/5). "Veronica Mars" improved over last week in women 18-34 (4%) and held 100% of its premiere audience in women 18-49.

The combination of "Gilmore Girls" and "Veronica Mars" represents a vast improvement over UPN's Tuesday a year ago (10/11/05), with double digit gains of 73% in adults 18-34 (1.9/6), 76% in women 18-34, 70% in adults 18-49 (1.7/4), 56% in women 18-49 (2.5/6) and 72% in viewers (3.8million).
bron
pi_42621084
is dit niet van vorig jaar???
pi_42621984
Nou vorig jaar was GG op WB en VM op UPN. GG kan toch redelijk moeilijk een lead in zijn voor VM als de 2 series op 2 verschillende networks worden uitgezonden

Dus, op zich ( ) is het behoorlijk van dit seizoen
pi_42622169
o mmm als je het op die manier zegt.. klinkt het opeen heel logisch
pi_42749712
Aflevering 2 was inderdaad geweldig. Veel meer noir dan ik het afgelopen seizoen bespeurd had. Ik vind't goed dat Veronica af en toe te zien krijgt dat haar zwart/wit denken er soms toe leidt dat ze stomme dingen doet. Zie ook de aflevering 'Drinking the Kool-Aid'

En yay! Kijkcijfers!
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_42762048
Net aflevering 3 gezien. Best aardig, maar het lijkt alsof Kristen Bell er niet bepaald veel zin in had deze week. Haar acteerwerk, normaal zo subliem, was een beetje vlak in deze aflevering. Ook was de MotW niet bepaald boeiend en de links naar de grote mysteries 'few and far between'

Het reddende lichtpunt was, voor mij, Francis Capra. Leuke, geloofwaardige plot-lines met hem deze week. Ik had ook met hem het gevoel dat hij er nog in moet komen, maar dat komt wel goed.

Oordeel: Zeker niet een van de sterkste VM aflevering aller tijden, maar het is altijd leuk om nieuwe materie te zien. Op naar de volgende week!
pi_42765596
Dat was die gast uit Boy meets world in de 2de episode
pi_42767894
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 07:27 schreef Asmodian het volgende:
Net aflevering 3 gezien. Best aardig, maar het lijkt alsof Kristen Bell er niet bepaald veel zin in had deze week. Haar acteerwerk, normaal zo subliem, was een beetje vlak in deze aflevering.
Dat komt misschien ook omdat ze nu een rol moest spelen die ze niet gewend is als VM, namelijk de jaloerse onzekere vriendin.

Vond het zelf wel mooi uit de verf komen. Eindelijk eens een VM die dingen fout doet en Logan die het gewoon niet pikt.

Over de aflevering zelf. Het was idd niet de beste uit de serie maar nog steeds vermakelijk. Het kan niet altijd prijs zijn
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:30:00 #100
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_42770923
Niet echt een geweldige aflevering maar ik heb weer ontiegelijk genoten van de fantastische dialogen. Leuk ook van Weevil's nieuwe baantje.

edit: okay, bij nader inzien vind ik hem gewoon wél geweldig. Misschien was er een beetje een overdaad aan plotjes, maar ook een iets mindere VM blijft gewoon de hedendaagse nectar en ambrozijn.

[ Bericht 42% gewijzigd door Sai op 18-10-2006 14:53:09 ]
pi_42775254
Grappig dat baantjes gedoe met Weevil :-)
Dat verhaal over het 'book' vond ik iets minder, Logan&Veronica waren leuk!
How rude!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:52:38 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42781516
"I always feel bad about those poor donkeys."

pi_42784438
Wat Sai zei
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:18:42 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42784897
"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter"
"Well, so was Hitler..."
pi_42806703
Na jullie reacties en die van posters op TwoP heb ik besloten de aflevering nog een keertje te kijken terwijl ik minder moe ben. Ik vind de aflevering inderdaad beter

Weevil is geweldig en ik had inderdaad de LoVe scenes onderschat. Het is fijn om te zien dat VM haar gevoelens en haar zwaktes toont aan Logan.

De problemen die ik echt blijf hebben is dat 1) de 'Mystery of the Week' absoluut niet boeiend was: het kon VM geen bal schelen en mij dus ook niet en 2) dat VM ook niet bepaald geobsedeerd is door de verkrachtingen.

Gelukkig wordt dat volgende week helemaal beter. Ik wil jullie niet spoilen, maar ik heb de teaser gezien en die is veelbelovend
pi_42807488
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Well, so was Hitler..."
Ja, die was hilarisch.
pi_42807710
Als jullie ook niet kunnen wachten, de trailer voor volgende week is hier te vinden
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:21:37 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42873231
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Well, so was Hitler..."
Inderdaad.

Ik moest ook lachen toen die docent vroeg wie dacht dat hij nooit zoiets zou doen als op de Abu Graib foto's. Logan stak zijn hand niet op.

Alleen ik snap niet hoe ze denken dat het verhaal duidelijker zou moeten zijn. Ik heb echt geen flauw idee waar Keith mee bezig is bijvoorbeeld.

Weet iemand trouwens nou hoe die explosieven bij die omkoopneger zijn gevonden in seizoen 2?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:58:24 #109
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42881212
WTF
The Game en 7th Heaven hebben een heel seizoen gekregen bij The CW.
beide series scoorden keislecht op de maandag en zijn daarom omgeruild naar de zondag.
Waarom zij wel en VM nog niet???
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:46:19 #110
53267 TC03
pi_42882217
Hoeveel mensen kijken er dan naar Veronica Mars?
pi_42891666
De vorige aflevering ston op 3.1 miljoen ofzo. Samen met GG scoort VM het beste in de doelgroep 18 tm 34, de doelgroep die the CW wil bereiken.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:40:00 #112
53267 TC03
pi_42927683
Aardige aflevering. Die Casablancas blijft een grappig karakter.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:40:52 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42927709
Dick was idd erg grappig dit keer
Veronica en Logan
Maar ik miste wel alle andere karakters
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:46:13 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42927871
Piz er volgens mij ook weer snel uitgeschopt. En waar is Wallace toch steeds ? Was vandaag maar één keer te zien.

Verder weer een leuke aflevering .
pi_42975122
Dick zag er de vorige keren echt als een wijf uit viel dit keer wel mee.

Maar ik hoop niet dat de verkrachtingszaak de rode draad van het hele seizoen wordt tenzij er interessantere dingen aan het licht komen tijdens de speurtoch want vind het tot nu toe beetje saai zo.

Die ene vrouw die wou trouwens liever dat haar man vreemdging hehe
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:40:23 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42981215
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dick zag er de vorige keren echt als een wijf uit viel dit keer wel mee.

Maar ik hoop niet dat de verkrachtingszaak de rode draad van het hele seizoen wordt tenzij er interessantere dingen aan het licht komen tijdens de speurtoch want vind het tot nu toe beetje saai zo.

Die ene vrouw die wou trouwens liever dat haar man vreemdging hehe
Er zijn meerdere mysteries dit seizoen.
pi_42988741
Verschillende mensen op het Veronica Mars forum van Television Without Pity melden uit hun bronnen dat er 3 extra scripts zijn besteld voor VM.

Het wordt over het algemaal beschouwd als redelijk slecht nieuws omdat iedereen hoopte dat na de goede kijkcijfers van dinsdag the CW meteen een 'full season order' zouden geven zoals ze dat ook voor 7th Heaven en The Game gedaan hebben. Maar het is toch een stapje in de goede richting

Edit: de bronnen zijn trouwens de VM-schrijvers Phil Klemmer en John Enbom
pi_42990249
aaah Twop. Die mensen hebben hele goeie bronnen en insiderinfo altijd!

Misschien willen ze eerst de scripts zien om basis daarvan vast en zeker te beoordelen? Hoeft niet te betekenen dat er maar drie extra eps komen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:57:55 #119
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42993367
Ik denk dat de 3 idd een indicator moeten zijn of het nieuwe mysterie interessant genoeg is voor The CW..
pi_43050989
Ik vind die extra script order helemaal geen slecht nieuws. Beter dat dan cancellen. Die script order is juist een teken van vertrouwen.

CW wil gewoon even zien hoe VM het doet als komende dinsdag House (lees: kijkcijferkanon) weer een nieuwe aflevering heeft op FOX. House zit op hetzelfde uitzend tijdstip als VM
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:41:31 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43051280
House komt dinsdag toch nog niet, de week daarna pas dacht ik.
pi_43051757
Nope aanstaande dinsdag

Bron

Dus mede-VM fans, duimen dat de kijkcijfers niet finaal tuimelen dinsdag
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:45:29 #123
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_43053618
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is geworden Die gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...

Ik vind de eps tot nu toe 'wel leuk', maar ik mis echt het niveau van season 1 en 2. Er zat toen ook meer humor in vind ik. Het 3e seizoen is tot nu toe nogal vaag, ik snap niet echt waar ze heen willen. Maar goed, ik heb vertrouwen in de schrijvers!

Weet iemand trouwens op welke universiteit VM in real life wordt geschoten dit seizoen? Doet me erg denken aan UCLA maar ik herken de gebouwen niet.
To Live and Die in LA
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:58:51 #124
53267 TC03
pi_43054050
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is geworden Die gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...
Idd.
pi_43057332
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Nope aanstaande dinsdag

[afbeelding]

Bron

Dus mede-VM fans, duimen dat de kijkcijfers niet finaal tuimelen dinsdag
Als de kijkcijfers geen gigantische klap zullen krijgen doordat 1) het Halloween is, 2) er geen nieuwe Gilmore Girls is, 3) The CW het niet genoeg promotion geeft en natuurlijk 4) House terug is, zal ik bijzonder verbaasd zijn. Ik blijf hopen
pi_43057334
quote:

Weet iemand trouwens op welke universiteit VM in real life wordt geschoten dit seizoen? Doet me erg denken aan UCLA maar ik herken de gebouwen niet.
De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)
pi_43058469
Dat er geen nieuwe GG aflevering als lead in is sucks!

Je zou bijna denken dat The CW VM expres wil laten falen

Maar dat doe ik voor het gemak maar even niet
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:48:49 #128
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_43064711
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 05:32 schreef Asmodian het volgende:

[..]

De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)
Ah thx Heb je eigenlijk ook een bron waar nog meer van dat soort feitjes staan?
To Live and Die in LA
pi_43066093
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:48 schreef MuKe het volgende:

[..]

Ah thx Heb je eigenlijk ook een bron waar nog meer van dat soort feitjes staan?
Genoeg . Ik krijg bijna al mijn VM-info van Mars Investigations en het VM Forum op TWoP alsmede TV Squad en TV Guide, maar deze info kan je gewoon kijken door een Google search op Veronica Mars filming locations

Hope this helps
pi_43066495
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
Dat er geen nieuwe GG aflevering als lead in is sucks!

Je zou bijna denken dat The CW VM expres wil laten falen

Maar dat doe ik voor het gemak maar even niet
Normaliter zou ik dat denken, maar aangezien Dawn Ostroff de 'president' van The CW is kan ik dat niet geloven. Zij heeft gedurende haar carriere heel veel van haar geloofwaardigheid op het spel gezet voor VM. Het is echt haar baby en ze heeft er altijd voor gestreden. Ik weet zeker dat ze niet wil dat VM zal falen.

That being said kan ze natuurlijk maar een bepaalde hoeveelheid doen. De rest moet ze aan de kijkcijfers overlaten. Ik ben echter bang dat het hele CW-idee jammerlijk gefaald heeft en ze nu niet zo goed weten wat ze moeten doen. Everwood cancellen, Runaway beginnen en 7th Heaven van de dood laten herrijzen waren allemaal hele slechte beslissingen en de critici laten bijna geen spaan heel van ze.

VM is echter ook de baby van de critici. Ik heb zo'n gevoel dat als The CW VM van de buis haalt om hun nieuwe serie 'The Search for the New Pussycat Doll' een plek te gunnen, de critici er wel iets over te zeggen zullen hebben.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 04:22:09 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43127457
Alvast even een tvptje voor later Ben pas bij aflevering 4 van seizoen 1 dus het duurt nog wel even voor ik ´bij´ ben. Ik vind de serie in ieder geval steeds sterker worden. Bij de eerste aflevering wist ik echt niet wat ik er van moest denken, de tweede vond ik ook niet geweldig maar bij de derde begon het concept me te intigreren en de vierde was echt top Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 1 november 2006 @ 11:19:43 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43131171
Topaflevering zeg .
  woensdag 1 november 2006 @ 15:26:29 #133
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_43138581
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef Merkie het volgende:
Topaflevering zeg .
pi_43147075
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef Merkie het volgende:
Topaflevering zeg .
Eensch!
  woensdag 1 november 2006 @ 19:21:19 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43147275
Geen verdere toelichtingen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Merkie op 01-11-2006 19:38:08 ]
pi_43152573
Puike aflevering inderdaad

Dramatische kijkcijfers echter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 1 november 2006 @ 21:55:22 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43153894
Wat waren de kijkcijfers dan ? Het ging zo goed de eerste 4 eps .
pi_43155165
quote:
Finally, a repeat of "Gilmore Girls" (households: 1.9/3, #12; adults 18-49: 1.3, #12) and a new "Veronica Mars" (households: 1.6/2, #13; adults 18-49: 1.2, #13) on The CW (households: 1.7/3, #5; adults 18-49: 1.2, #5) closed out the night.
Bron

Vorige week was het 2.2/3 ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 01-11-2006 22:55:30 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 23:12:15 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43157070
Wat houden verhoudingen in dan?
pi_43157242
.. ik blijf het leuk vinden, al vind ik het acteren dit seizoen een beetje achterblijven soms, en dan heb ik het niet over de hoofdpersonen maar meer de bijpersonen...
  woensdag 1 november 2006 @ 23:20:00 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43157327
Dat vind ik eigenlijk altijd al .

Die rent-a-cop was Tommy uit Sleeper Cell trouwens .
  woensdag 1 november 2006 @ 23:28:57 #142
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_43157593
Wel een beetje flauw van V om meteen onze trouwe bikerboy te beschuldigen.
Wel grappig op het einde hoe ze die ketting van dat kind terug pakte
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_43158151
Die percentage verhoudingen zijn een heel lang en ingewikkeld verhaal Op de website van The Futon Critic wordt een moedige poging gedaan het uit te leggen

screendump van http://www.neptunesite.com (kijk uit, spoilers op die website!)

Waarom weigert het domme Amerikaanse publiek toch warm te lopen voor VM
  donderdag 2 november 2006 @ 00:23:08 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43159077
Omdat je er geen zak van snapt als je instapt. Het is niet echt toegankelijk.
pi_43162175
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Omdat je er geen zak van snapt als je instapt. Het is niet echt toegankelijk.
klopt inderdaad wel ja!, ik moest eerst ook 3 afleveringen wennen, voordat ik écht erin zat en dat was nog wel bij de betere eerste seizoenen!
pi_43166302
quote:
Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.

Vond deze aflevering echt

Die hele verkrachtingszaak kan me alleen niet boeien, net als dat de buscrash me niet interesseerde
pi_43174473
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:50 schreef jmac het volgende:

[..]

Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.

Vond deze aflevering echt

Die hele verkrachtingszaak kan me alleen niet boeien, net als dat de buscrash me niet interesseerde
de buscrash interreseerde me nog wel aardig!!
maar dit vind ik tot nu toe nog niet zo heel erg boeiend!
pi_43176979
de bushcrash interesseerde mij ook niks...De verkrachtingszaak wat meer, omdat ik verwacht dat V op een gegeven moment heel erg persoonlijk betrokken zal zijn. Vanwege het verleden enzo...

Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op

Ik vond het een goeie ep (van het kaliber seizoen 1).
pi_43181260
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:
de bushcrash interesseerde mij ook niks...De verkrachtingszaak wat meer, omdat ik verwacht dat V op een gegeven moment heel erg persoonlijk betrokken zal zijn. Vanwege het verleden enzo...

Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op

Ik vond het een goeie ep (van het kaliber seizoen 1).
vooral die acné viel mij op, ik blijf het zeggen dat ik het acteren gewoon vind tegenvallen dit seizoen.. geen idee waarom

wat had wallace nu met die leraar, waarschijnlijk was de leraar erachter gekomen??
of?
pi_43181708
Ja, ik dacht ook al. Had hij áltijd al zoveel acne?
Niet dus.
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:10:05 #151
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_43214087
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:

Ok dit wist ik dus niet, nogal klote dan...... Wat me ook opvalt is dat hij steeds meer tattoo's laat zetten. Ze zijn dus wel echt (had al zo'n vermoeden), want ik zag em in een kleine rol in een andere film en hij had ze toen ook. Ik snap eerlijk niet waarom hij ze zet, want tattoo's in je nek en onderarmen zijn nogal "dodelijk" als je acteur bent. Je wordt dan amper meer gecast of alleen nog in specifieke rollen waar je niet mee door kan breken. Misschien dat hij niet door wil breken, maar hierdoor maakt hij zijn kansen op goeie rollen een heel stuk kleiner....

Maar goed, EINDELIJK deze week een echt goeie aflevering in dit seizoen!!! Lekkere kaliber seizoen 1 aflevering, geen vage shit, geen vage broeren (vorige ep) of vage personages die elkaar neerknallen en waar je niks meer van hoort... (1e ep). Hopelijk blijven ze dit vasthouden!
To Live and Die in LA
pi_43217067
En de volgende wordt volgens mij nog beter!

Over Francis, ik las nu weer ergens dat ie niet echt ziek is, maar dat ie een beenblessure heeft en op de wachtlijst staat voor een operatie, maar ondertussen vrij specifieke pijnstillers slikt. Ofzo.

Ben benieuwd hoe het volgende week met de kijkcijfers is. Met GG wel weer als lead in, maar ook de tweede aflevering van House.
pi_43232390
Toffe serie.
pi_43351174
10 uur en nog geen spoor van de nieuwe aflevering te bekennen? nemen de release-groeps nog wel de moeite om deze serie te cappen?
pi_43351220
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
10 uur en nog geen spoor van de nieuwe aflevering te bekennen? nemen de release-groeps nog wel de moeite om deze serie te cappen?
Beter zoeken.
pi_43352540
Ja hij staat nu ook eindelijk bij de nieuwsgroepen. beide wel laat, half 10...
pi_43357769
ik vond het echt een erg geslaagde aflevering!!
Wallace

en ik zou zelf ook helemaal gek worden, als ik van cheaten beschuldigd word!
laten we maar hopen dat de ratings wat beter zijn!
  woensdag 8 november 2006 @ 19:49:02 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43369817
Wat meer Wallace, tof.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:01:39 #159
53267 TC03
pi_43370296
Leuke aflevering. Do you have any idea who I am? En een leuke twist op het eind, kom op met die full season order.
pi_43375334
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering. Do you have any idea who I am? En een leuke twist op het eind, kom op met die full season order.
inderdaad :]
kom op CWT
pi_43381405
Dat van Logan en z'n test was wel heel grappig idd Sowieso toffe episode.
pi_43384417
Was idd weer eens een leuke aflevering
pi_43443045
Het tofste van dit derde seizoen is nog wel dat V EINDELIJK beslissingen/fouten maakt die concequenties hebben, zowel voor haarzelf als andere. Het gaat niet allemaal meer zo voorspoedig met haar onderzoekjes en uitslagen daarvan als in SE01 en SE02.

Ze gaat nu ook gewoon lekker op der (lekkere ) bek
pi_43462405
Geen full season order, wel 3 episodes bijbesteld.
  zondag 12 november 2006 @ 01:04:14 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43467538
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verdomme, het begint op uitstel van executie te lijken .
  zondag 12 november 2006 @ 02:04:56 #166
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_43468331
Nee dat meen je niet die amerikanen hebben echt geen smaak frak it
pi_43468622
quote:
dat was toch al bekend?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_43468633
Zo, ik ga nu beginnen aan de nieuwe epi!
  zondag 12 november 2006 @ 02:46:17 #169
53267 TC03
pi_43468677
Als er geen full season order komt gooi ik mezelf echt van een flat af.
pi_43499788
quote:
Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.

Tevens: Liever 3 extra afleveringen om het een beetje goed te kunnen afronden, dan dat het abrupt wordt gestopt en we middenin een verhaallijn zitten.
pi_43503617
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.

Tevens: Liever 3 extra afleveringen om het een beetje goed te kunnen afronden, dan dat het abrupt wordt gestopt en we middenin een verhaallijn zitten.
http://www.tv.com/veronic(...)g=story_list;title;0
pi_43503813
OK Is toch goed nieuws mensen!! Beter iets dan niets!!
pi_43564613
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:46 schreef TC03 het volgende:
Als er geen full season order komt gooi ik mezelf echt van een flat af.
Noted.
pi_43564725
Morgenochtend (of vannacht) weer een nieuwe... Gelukkig maar..Wát een serie.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:34:57 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43578968
Zometeen de nieuwe kijken .
pi_43579437
Vond het niet zo'n hele vette epi, maar het einde was wel
pi_43580077
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Bananenman het volgende:
Vond het niet zo'n hele vette epi, maar het einde was wel
Precies mijn mening. Wel toevallig dat Logan precies op dat moment in de buurt was.
  woensdag 15 november 2006 @ 17:34:48 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43581415
Ik vond het wel een goeie ep . Het blijft toch kwalitatief gezien zoveel beter dan veel andere shows (zoals PB, Lost, Heroes ook wel).

[ Bericht 18% gewijzigd door Merkie op 15-11-2006 17:41:56 ]
  woensdag 15 november 2006 @ 20:27:16 #179
53267 TC03
pi_43587264
Matige aflevering. Niet echt met veel plezier naar gekeken.
pi_43611135
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef TC03 het volgende:
Matige aflevering. Niet echt met veel plezier naar gekeken.
En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.

Maar die van Veronica ging gelukkig niet door .

Veronica deed wel dom nadat ze die GHB kreeg. Ik had meer verwacht van iemand die ervaring met verkrachtingen heeft.

Die shot van het drinken van Veronica Mars had wel veel subtieler gekund. Was wel erg duidelijk dat er GHB in zou komen.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:35:53 #181
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43612582
Ik vond hem juist erg tof! Dat botte gedoe van Veronica tegenover alle mannen in haar leven, die Vinnie die Keith voor het blok zette..
pi_43616087
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef -Mo- het volgende:

[..]

En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.

Maar die van Veronica ging gelukkig niet door .
Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.

Zijn die meiden eigelijk wel verkracht,of is het GHB in het drinken en kaalscheren, zodat het lijkt op een verkrachting
pi_43631327
Veronica Mars krijgt een 'volledig' seizoen 3. Volledig tussen aanhalingstekens, want het zijn geen 22 afleveringen zoals normaal, maar slechts 20. Waarschijnlijk wordt de derde arc dus nog korter.

Bron.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:27:38 #184
53267 TC03
pi_43631389
pi_43631856
Jaaaaaa

VM
pi_43632535
Er was op TWoP een discussie gaande over hoe betrouwbaar deze bron is. Matt Roush heeft het zojuist impliciet bevestigd en iemand die ik van TWoP ken die contact heeft met Rob Thomas is er ook erg positief over. Ergo, ik = heel blij
pi_43633919
Zeer goed nieuws !!!!
How rude!
pi_43634309
WJOWZAAAAA

Kusje voor The CW.
pi_43635004
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
pi_43635324
yes, hier zaten we op te wachten
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:27:03 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43638099
pi_43638138
pi_43641810
'I'm waiting for the hybrid Camaro'

Vinnie
  woensdag 22 november 2006 @ 16:32:15 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43786226
NIEUWE WEER MENSEN.
pi_43790074
Leuke aflevering . Ik weet niet of het aan KB of de schrijvers ligt, maar V was weer bijzonder snarky vandaag. Leuk om V weer met de paps samen te zien werken - Kristen en Enrico hebben een goeie chemie samen. Jammer dat Logan weggedrukt is naar alleen de LoVe scenes, en die blik van hem aan het eind was hartverscheurend

En over die foto: Yowza!
  woensdag 22 november 2006 @ 19:29:52 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43792640
Wat een goede aflevering weer. stuk dat VM en Keith gingen inbreken was tof gedaan. Idd erg goede chemie tussen die 2 .

Ik vind seizoen 3 de laatste paar eps echt zoveel beter dan seizoen 2 . Check deze promo trouwens mensen: http://www.youtube.com/watch?v=OiNwfDuSMyc

SPOILER
pi_43792779
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Wat een goede aflevering weer. Ik vind seizoen 3 de laatste paar eps echt zoveel beter dan seizoen 2 .

Check deze promo mensen: http://www.youtube.com/watch?v=OiNwfDuSMyc

SPOILER
oe ik hoop het niet, doe dan maar iemand anders.. haha maar mac mag ook niet weg.. veel te leuk..tja niemand gaat gewoon dood joh
pi_43793682
quote:
SPOILER
~ Een pijnlijk ongeloof in het goede ~
pi_43794172
Best.Trailer.Ever!
SPOILER
  woensdag 22 november 2006 @ 20:02:05 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43794206
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Asmodian het volgende:
Best.Trailer.Ever!
SPOILER
Als dat gebeurt ga ik schoppen.
pi_43795680
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als dat gebeurt ga ik schoppen.
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door edejong op 22-11-2006 20:44:15 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 20:39:09 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43795970
Spoilertags edejong. Niet iedereen kijkt promo's .
pi_43806893
Logan
pi_43818781
Ah...dit wordt nu ook al een trailertalktopic.
pi_43981887
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.

Zijn die meiden eigelijk wel verkracht,of is het GHB in het drinken en kaalscheren, zodat het lijkt op een verkrachting
ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijk

de rapes waren (tot op de huidige ep) gefaked

edit:

Nu ik hier toch ben, ik heb de film Pulse gezien, met een (voor mij) onverwachte hoofdrol voor onze V .

Mja, wat kan ik er van maken, de beste japanse horrorfilm remake was al niet al te best, maar deze slaat alles.

Mijn advies, bekijk het als een 1 1/2 uur durende ep van Veronica Mars, alleen ze heet anders en het gaat wat verder qua SFX en vaagheid.

Dan is de film nog te doen
pi_43982587
quote:
Op woensdag 29 november 2006 03:38 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijk

de rapes waren (tot op de huidige ep) gefaked

edit:

Nu ik hier toch ben, ik heb de film Pulse gezien, met een (voor mij) onverwachte hoofdrol voor onze V .

Mja, wat kan ik er van maken, de beste japanse horrorfilm remake was al niet al te best, maar deze slaat alles.

Mijn advies, bekijk het als een 1 1/2 uur durende ep van Veronica Mars, alleen ze heet anders en het gaat wat verder qua SFX en vaagheid.

Dan is de film nog te doen
whaha ja ik heb 'm ook gezien, en alleen om Kristen Bell (Veronica Mars)
pi_43984259
Toffe episode. Logan die zich laat opsluiten aan het eind om die gasten te pakken
pi_43988439
echt een toffe aflevering, ik kan echt NIET wachten tot volgende week wat ben IK blij dat we toch een volledig seizoen krijgen

[ Bericht 39% gewijzigd door edejong op 29-11-2006 12:55:52 ]
pi_43989315
Weet niet of het volgende week al weer is, er is een winterstop net als bij heel veel series, weet alleen niet wanneer die begint...
  woensdag 29 november 2006 @ 13:28:19 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43989404
Fantastisch weer . Ik had het idee dat Logan die bommelding had gedaan zodat het gebouw ontruimd zou worden. Verder had ik het idee dat Logan daarom ook op die politieauto's insloeg, maar achteraf lijkt het me meer zodat hij Mercer kon pakken .

En wie zou de dean vermoord hebben ? Nieuwe mysterie .
  woensdag 29 november 2006 @ 14:16:59 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43990958
Wel balen dat -Mo- nu niet meer bij ons kan zijn in dit topic .
pi_43996641
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
En wie zou de dean vermoord hebben ? Nieuwe mysterie .
Ik dacht eigenlijk direct aan dat meisje met die piercing door d'r neus, of die man die wat eerder in de afl. kwam...
pi_44002026
Wat een aflevering.
Voordeel van deze seizoensconstructie is dat het voelt alsof we 3 season finales hebben.
Topaflevering.
pi_44002308
Leuke aflevering opzich, opbouw was wat sloom.

Wel paar puntjes van kritiek;

- Veronica rent in angst door de gangen, en we krijgen de indruk dat de campus helemaal verlaten is op haar, de verkrachter en zn hulpje na. Maar dan als die claire oid later dat fluitje op een of andere manier hoort en die schreeuwt ff kort staan er meteen 10 man op de gang. Als veronica dus gillend door de gangen was gegaan was er niks gebeurd

- De Dean, heel vaag.. eerst zie je nadat Keith weggaat hem opstaan en een pistool pakken, volgende scene met hem zie je hem binnenstappen bij zn vrouw en die leraar. Volgende scene ligt ie weer op de bank En dan dus eerst dat eieren gooien en tegelijkertijd iemand bij zn deur, volgende scene zit ie aan z'n bureau?

Die scene met logan die in gaat slaan op de politiewagen was wel mooi gefilmd Ben alleen benieuwd wat ie wil gaan proberen tegen ze in een politiecel.
pi_44015575
quote:
BEST EVER "VERONICA MARS" AND SEASON HIGHS FOR "GILMORE GIRLS" LEAD THE CW TO STRONGEST TUESDAY TO DATE

"Veronica Mars" Scores Its Best Ratings EVER in Adults 18-34 and 18-49; Attracts Second Largest Audience in Series History

"Veronica Mars" Reaches New Season High in All Categories

In addition to its series highs, "Veronica Mars" also delivered its second largest audience ever (3.5mil) and second highest ratings in women 18-34 (2.6/7-tie) and women 18-49 (2.0/5-tie). "Veronica" hit season highs in all categories.
bron

Hoogste kijkcijfers ooit

VM

----------------------

3x09 is gewoon supergoed, natuurlijk. Mercer Logan die Mercer gaat verbouwen @ zijn cel

Het nieuwe mysterie Ik heb geen flauw idee wie de dean heeft vermoord! Kom maar op met 24 januari! Ik wil 3x10 zien
pi_44026760
Wat een superaflevering, imo na de season finale van eerste seizoen de leukste!

Oja, @ http://www.pogdesign.co.uk/cat/ kan je telkens zien wanneer de afleveringen zijn.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:29:45 #217
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44027037
Ze gaan trouwens geen 3e mysterie doen. Ze gaan het iets omgooien met losse eps en het mysterie aan het einde in 2 afleveringen...
pi_44027213
Is nog niet bevestigd, daar is de omroep wel in geinteresseerd, maar het is gewoon een idee nog.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:19:59 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44028663
Volgens mij niet hoor. Wat ik er van begreep is dat ze het 2e mysterie wel afmaken en eindigen met opzichzelfstaande afleveringen, om te peilen hoe het publiek erop reageert. Als het aanslaat krijgen we in een eventueel 4e seizoen geen mystery arcs meer .

Rob Thomas .
pi_44028863
Dat zou echt een aanfluiting zijn.
Kijk VM alleen voor de arcs, niet de stand-alone's.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:27:38 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44028900
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef -Mo- het volgende:
Dat zou echt een aanfluiting zijn.
Kijk VM alleen voor de arcs, niet de stand-alone's.
I CONCUR .
pi_44029995
Moet een beetje een combi van beide zijn, dat is perfect, zeker niet alleen stand-alone's.
Deze ep was geweldig en mooi dat de ratings zo goed waren
How rude!
pi_44032562
Goeie ep (ja beetje laat) Logan is de man
pi_44044117
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:19 schreef Merkie het volgende:
Rob Thomas .
Dan is het altijd nog The CW execs , want aan het einde van de dag beslissen die wat er gemaakt wordt van hun centen en dan heeft Rob Thomas maar te luisteren. En Rob Thomas is liev want VM rulez

Dus... The CW execs en Rob Thomas

vrijdag 1 december 2006 @ 08:40:15 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44046320
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dan is het altijd nog The CW execs , want aan het einde van de dag beslissen die wat er gemaakt wordt van hun centen en dan heeft Rob Thomas maar te luisteren. En Rob Thomas is liev want VM rulez

Dus... The CW execs en Rob Thomas

Zou je denken?
quote:
What’s the plan for the rest of the season?
Well, you’ll be the first person to hear this. There has been talk—more than talk—about dropping the whole big mystery idea after this middle mystery and to do all stand-alone episodes and sort of a combination of a few things. The network is behind it, and I am interested in heading in that direction.
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:52:56 #226
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_44053847
Was idd een geweldige aflevering. alleen jammer dat de volgende pas weer 23 januari 2007 is. Ik hoop toch niet dat ze de arcs erui gooien en met stand alone's komen, zou echt een misser zijn.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:14:27 #227
53267 TC03
pi_44061543
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
pi_44064841
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
Erg witty ja.
pi_44081913
Erg spannende aflevering, een van de beste tot nu toe, en super van de kijkcijfers
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_44305649
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummers

Kan niet wcahten tot 23 januari
pi_44634021
tvp
Amen.
  donderdag 21 december 2006 @ 18:33:39 #232
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44634789
dat zou echt mega kut zijn als ze et groote mysterie er uit halen ik denk dan dat de show een stuk minder leuk zal zijn
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_44635195
Ik heb deze serie drie weken geleden ontdekt en ben nu al bij het begin van seizoen 3. Zegt wel genoeg denk ik, Veronica Mars is goeie shit

Grootste minpunten van de vorige seizoenen vond ik vooral Duncan en die negerin waar Wallace op geilde. Vooral die laatste voegde geen reet toe. De verhaallijn van seizoen 1 en 2 is echt top, ben dus erg benieuwd naar 3. Mijn lievelingspersonages zijn Logan en sherrif Lamb ( ). Ik houd van sarcastische humor
Amen.
pi_44643490
Me very happy

pi_44643549
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffen Maar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
pi_44643585
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffen Maar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
Jammer dat die in Nl niet te koop is
  donderdag 21 december 2006 @ 23:06:10 #237
53267 TC03
pi_44643612
De cover van season 1 is echt tof, bij seizoen 2 beetje standaard.
pi_44643678
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Voor ¤45 kon ik et niet laten. En daarbij komt nog dat als ik iets zie dat ik wil, geld opzich geen rol meer speelt (dan spreek ik over dvd's enzo; dus niet zo heel erg dure dingen )

Op ebay staan er verschillende, vanuit de UK. Op 3 dagen thuis bezorgd, erg snel
pi_44644041
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef sledge144 het volgende:
Me very happy

[afbeelding]
wow dat wil ik ook
pi_44653843
Ik heb de dvd's op de alternatieve weg
Amen.
pi_44666497
krijgen we nou nog een heel seizoen? ben namelijk niet helemaal up to date
-Rabia Al-Basri
pi_44666928
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef Jivis het volgende:
Ik heb de dvd's op de alternatieve weg
Feth stoer.
pi_44666936
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Feth stoer.
Ik pwn je hard
Amen.
pi_44667255
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef Slayage het volgende:
krijgen we nou nog een heel seizoen? ben namelijk niet helemaal up to date
20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.

En de alternatieve weg, alsin ergens 'ophalen'? Ik heb dat ook allemaal wel (inclusief extra's), maar heb toch liever de echte zooi, met boekjes, box e.d.
pi_44668265
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:47 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.
-Rabia Al-Basri
pi_44668502
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik pwn je hard
De FBI gaat jou hard pwn'en, echt waar, dat zegt die DVD als je'm opzet

VM is trouwens beschikbaar op Itunes nu, stond een paar dagen op 6 genoteerd, ik denk dat die S3 season pass nu ergens rond 15 rondhangt in de top 100
pi_44668771
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik pwn je hard
w00t lol rofl lmao l33t n00b
pi_44669327
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummers

Kan niet wcahten tot 23 januari
De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:

1. Captain - Shapes of race cars (3x07)
2. Ashes - Embrace (2x01)
3. Long time coming - delays (2x01)
4. Fidelity - Regina Spektor (3x03)
5. Sway - The Perishers (2x17)

Nog mensen die wat over de VM muziek te zeggen hebben?
pi_44669751
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef -Mo- het volgende:

[..]

w00t lol rofl lmao l33t n00b
42
Amen.
pi_44670889
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef sledge144 het volgende:

[..]

De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:

1. Captain - Shapes of race cars (3x07)
2. Ashes - Embrace (2x01)
3. Long time coming - delays (2x01)
4. Fidelity - Regina Spektor (3x03)
5. Sway - The Perishers (2x17)

Nog mensen die wat over de VM muziek te zeggen hebben?
Dandy Warhols - We Used To Be Friends.
Delays - Long Time Coming.
Tommy James & The Shondells - Crimson And Clover.
Stereophonics - Dakota.
Fatboy Slim - Right Here, Right Now.

vrijdag 22 december 2006 @ 23:09:43 #251
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44670926
Air - Run
pi_44671149
Ik vind de meeste nummers van Air maar niks. Enkel cemetery party speel ik soms eens af, maar dan komt omdat et zo makkelijk met die scene te assoscieren is.

In het lijstje van -Mo- kan ik me ook aardig vinden, al ken ik Crimson & Clover niet
pi_44671246
Oh ja....Air - Run vind ik ook erg tof.
Verder ben ik volgens mij niet ál te veel nummers vergeten.
pi_44671450
Now is the time van Damone is ook erg goed en telkens ik et hoor denk ik aan Lilly.
Slow Hands van Interpol bevalt me beter elke keer ik het hoor.
Lily dreams on natuurlijk ook
Breathe me van Sia....

Er zijn zoveel sterke nummers.
pi_44719269
Shit, nu ben ik óók alweer bij met Veronica Mars verdorie
Maar de laatste aflevering stelde me geen teleur, een van de beste episodes tot nu toe. En toppie cliffhanger

Is er een promo voor aflevering 10? Kan iig niks vinden op YouTube

[ Bericht 33% gewijzigd door Jivis op 24-12-2006 22:30:55 ]
Amen.
pi_44811304
morgen pulse checken

http://www.rottentomatoes.com/m/pulse/

belooft niet veel goeds
-Rabia Al-Basri
pi_44811831
Nog maar 26 dagen
pi_44827616
25
pi_44828965
24, can't wait

ongeveer elke serie ik volg heeft namelijk een winterbreak!
pi_44851873
Ik probeer een nieuwe VM banner en ava te maken voor een ander NL board waar ik op zit, maar 't is zo lastig als je geen spoilers kunt gebruiken omdat ze nog geen epje gezien hebben. Je bent bijna verpicht standaard promo foto's te gebruiken :s

Hoe was Pulse trouwens? Verstand op 0 en van KB genieten?
pi_44857817
Ik haat spoilers. dus vind het altijd heel irritant als mensen per ongeluk/expres spoilerplaatjes gebruiken Ik zwiicht wel af en toie voor de spoilerdrang en heb daar vrijwel meteen spijt van als ik de spoilers lees, ruins the fun.

Ja, winterbreaks....zucht. Maar ik loop met de meeste series nog wat achter ivm tijdelijk ontbreken van internet, dus ik vermaak me wel
pi_44858426
Ik ga dan ook enkel screencaps uit 1x01 gebruiken, zit je het veiligst.
pi_44937294
Hij's af
Hij's nogal simpel en donker, maar hij heeft wel de sfeer van het eerste seizoen vind ik.
Je kan em [url=http://users.belgacom.net/gc362701/bbblooks/look1sig.jpg]hier[url] bekijken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
pi_44937335
Ik kan m'n eigen post niet editten blijkbaar. Anyway: http://users.belgacom.net/gc362701/bbblooks/look1sig.jpg
pi_44946710
Wat zag Kristen er toen nog anders uit he?
Leuke banner Voor wat voor forum is dat dan?
pi_44951183
ja dat wil ik ook wel weten
pi_44956538
Vroeger was het vooral een Buffy en Charmed forum. Nu wordt daarover bijna niet meer gepraat natuurlijk, maar door de hechte groep users blijft het forum toch bestaan. Er wordt nog heel vaak over series gesproken, en aangezien VM nog in Nederland op TV moet komen, lijkt het mij ideaal om de serie daar wat kenbaar te maken.
pi_44958024
Url?
Amen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:34:20 #269
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44960946
hoe heet dat album ? die wil ik ook wel nml
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_44963280
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hoe heet dat album ? die wil ik ook wel nml
Heb je het over het VM album?

Veronica Mars - Original Television Soundtrack

Als je het daar niet over hebt weet ik niet wat je wél bedoelt ivm alcohol.
pi_44984044
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:54 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Heb je het over het VM album?

Veronica Mars - Original Television Soundtrack

Als je het daar niet over hebt weet ik niet wat je wél bedoelt ivm alcohol.
te koop@bol.com
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:46:04 #272
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45279338
ayt gaak is ff kieke ofk die ergus ken dlen
pi_45279838
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef Sc0tTy het volgende:
ayt gaak is ff kieke ofk die ergus ken dlen

Typ eens normaal Nederlands.
Amen.
pi_45283746
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:03 schreef Jivis het volgende:
Typ eens normaal Nederlands.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:01:26 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45412142
The State of the Union Address staat volgende week recht tegenover de eerste nieuwe VM van het jaar...de weken erna zitten ze steeds net na of recht tegenover American Idol volgens mij... dat belooft weinig goeds
pi_45414643
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The State of the Union Address staat volgende week recht tegenover de eerste nieuwe VM van het jaar...de weken erna zitten ze steeds net na of recht tegenover American Idol volgens mij... dat belooft weinig goeds
Er net na is niet erg, tegelijk stukken minder. Toch ook een beetje dezelfde doelgroep (jongeren/jongvolwassenen)
pi_45549833
Heb de serie pas een maand geleden ontdekt en ben nu helemaal up to date. Wat een geweldige serie zeg.
Gelukkig komt dinsdag de nieuwe aflvering weer. Ik kan niet wachten.
  zondag 21 januari 2007 @ 01:00:57 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45549886
quote:
Veronica Mars” returns with new episodes on Tuesday, but following February sweeps will disappear again for eight weeks, to be replaced by the reality series "Pussycat Dolls Present: The Search for the Next Doll."

When “Mars” returns with its final five episodes, there apparently will be no final multiepisode story-arc to end its first season on the CW. From USA Today:

Veronica Mars, which now airs in [the Pussycat Dolls] spot, will take a breather then return for five non-serialized episodes — a first for that series — to finish out the season.

To anticipate the question, there is not yet word on whether “Mars” will get a fourth season. The CW, like all the other broadcast networks, announces its fall slate in mid-May.
pi_45549925
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
pi_45550024
quote:

[..]

Pussycat Dolls, stel hoeren
En dus op zichzelf staande afleveringen, als ik het goed lees? Dat is zo niet-Veronica Mars. CW verneukt de serie
Amen.
  zondag 21 januari 2007 @ 01:09:39 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45550045
quote:

[..]

Rob Thomas .
  zondag 21 januari 2007 @ 01:12:37 #282
53267 TC03
pi_45550098
quote:

[..]

Wat een bagger!
pi_45550415
Zonde van zo'n goede, innovatieve serie
Amen.
pi_45550520
Ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, de serie is gewoon nooit van de grond gekomen qua bereik, dus als hij televisie wil blijven maken moet hij wel.
Niettemin ben ik wel klaar met kijken, want ik heb geen enkele interesse in de zoveelste status quo-serie.
Jammer dat de gemiddelde kijkers zo lui is, maar je doet er niets aan.
pi_45550616
gvd
pi_45556589
Vervangen door de Pussycat Dolls.

Anyway, ik neem het Rob Thomas ten zéérste kwalijk. Hij gooit gewoon de principes waarop de show is gebaseerd weg, voor die laatste 5 aflevering die ongetwijfeld toch de allerláátste zullen zijn.
De show is toch niet meer te redden, beter gewoon de echte fans geven wat ze verdienen.
Knallende 5 afleveringen met geniale arcs. :
  zondag 21 januari 2007 @ 13:18:31 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45556648
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef -Mo- het volgende:

Anyway, ik neem het Rob Thomas ten zéérste kwalijk. Hij gooit gewoon de principes waarop de show is gebaseerd weg, voor die laatste 5 aflevering die ongetwijfeld toch de allerláátste zullen zijn.
De show is toch niet meer te redden, beter gewoon de echte fans geven wat ze verdienen.
Amen .

Ik voorzie ook het einde van VM.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:19:47 #288
53267 TC03
pi_45556692
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef -Mo- het volgende:

Eens.

R.I.P Veronica Mars
pi_45556766
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Amen .

Ik voorzie ook het einde van VM.
VM zonder arcs is als:

Lost zonder eiland,
Prison Break zonder gevangenis,
24 zonder bad-guys,
Heroes zonder helden,
Friends zonder grapjes en
Pussycat Dolls zonder pussy.

Do I need to say more?
  zondag 21 januari 2007 @ 16:29:15 #290
53267 TC03
pi_45563097
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef -Mo- het volgende:

[..]

VM zonder arcs is als:

Lost zonder eiland,
Prison Break zonder gevangenis,
24 zonder bad-guys,
Heroes zonder helden,
Friends zonder grapjes en
Pussycat Dolls zonder pussy.

Do I need to say more?
Als HIMYM zonder 'I' en 'Mother'.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:03:13 #291
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45565808
Eerst zien dan klagen vind ik
pi_45566239
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:50 schreef jmac het volgende:
gvd
quote:
Veel vloeken hebben de vorm van een (zelf-)verwensing. De meest zware is de gvd-vloek, God, verdoem mij. Je zou het een omgekeerd gebed kunnen noemen.
-Rabia Al-Basri
pi_45566666
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]
pi_45566836
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerst zien dan klagen vind ik
Oook waar ! Hopen dat er toch een vierde seizoen komt. VM
pi_45571488
Rob Thomas bashers Sterf! Ga lekker 7th heaven kijken ofzo en bevuil dit topic niet met je misplaatste haat

Veronica Mars
pi_45574484
klinkt veelbelovend, misschien seizoen 1 eens uitproberen
  maandag 22 januari 2007 @ 12:27:59 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45575288
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
Rob Thomas bashers Sterf! Ga lekker 7th heaven kijken ofzo en bevuil dit topic niet met je misplaatste haat

Veronica Mars
Hij maakt VM kapot, ergo Rob Thomas .
pi_45577132
quote:

Veronica Mars
7th Heaven, beste serie op The CW!
pi_45577225
quote:

Veronica Mars
Kleine huisje op de prairie
pi_45579079
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef jmac het volgende:

[..]

Kleine huisje op de prairie
Daar haalt VM het inderdaad niet bij! Zulks een matige serie is VM als je het vergelijkt!!!

Kortom Kappen met RT bashen, Hij staat zeer waarschijnlijke gewoon onder superzware druk van The CW (wat in persberichten allemaal geromantiseerd word) en hij zal 't of moeten aanpassen of zijn baan kwijt raken (waardoor het complete team van producers en acteurs/actrices ook op straat staan..zou jij dat op je geweten willen hebben?).

Rob Thomas
pi_45579085
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')