quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 07:30 schreef Fixxxer het volgende:
k ken heel die zender niet, denk ook niet dat we dat hier kunnen ontvangen.
Een van de Amerikaanse commerciele tv-stations. Maar daar is internet voor.
We kunnen deze zenders inderdaad niet ontvangen, maar tegenwoordig zijn de meeste serie-topics in dit forum gebaseerd op de Amerikaanse uitzendschema's, geloof ik. (En zwaar terecht, als je ziet hoe ze in de laatste paar jaar Buffy hebben verkracht op de Nederlandse zenders, wat betreft programmering en consistentie. Als ik al een serie volg, zal dat nooit meer op een van de Nederlandse zenders zijn, aangezien ze de programmering op experimentele wijze aan apen over lijken te laten.)
Over de serie, de episode van gisteren, geeft duidelijk aan dat als liefhebbers van slimme tv, goede verrassende plots en goed acteer- en regiewerk op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging, dit de place to be is.
Het heeft niet de hype van een willekeurige Engelse serie die denkt dat hij Buffy nadoet, maar heeft zijn eigen concept, en is binnen dat concept de echte nieuwe Buffy, maar dan zonder de oppervlakkige gelijkenissen.
Hoe meer ik de show waardeer, des te meer ik overtuigd raak van het feit dat dit gedoemd is te mislukken.
Alhoewel het wel een klein beetje bemoedigend is te noemen dat dit ondanks de matige kijkcijfers in Amerika, wel 1 van de weinige shows is die iedere week een lichte stijging meemaakt. Dus de cult-show status is nog niet helemaal onmogelijk.