abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22878893
Iemand al gelukkig genoeg geweest om deze serie te zien?
Sinds een aantal weken uitgezonden op UPN .

http://www.upn.com/shows/veronica_mars/index.php

Een van die zeldzame series waarbij je vertrouwen hebt in het feit dat de schrijvers in het bezit zijn van enige intelligentie en vertrouwen hebben in het feit dat de kijker zelf ook geen randdebiel is.
Na 4 afleveringen zijn de karakters en het verhaal al behoorlijk uitgewerkt, en ben ik sinds lange tijd weer eens echt hooked aan een tv-serie.
'My so-called life' en 'Buffy, the vampire slayer' zijn niet zozeer de meest waarschijnlijke vergelijkingen qua verhaal, maar wel qua concept en uitwerking, om er iets tastbaars aan te hangen.

Er kunnen twee dingen gebeuren met deze serie, of hij wordt voortijdig uit de lucht gehaald en verdwijnt in die beerput van zoveel series die wat hadden worden, maar niet de massa meteen binnenhaalden, of de serie gaat door en wordt misschien wel een cult fenomeen vergelijkbaar met Buffy. Tenminste, als de schrijvers, regisseurs en hoofdrolspeler dit niveau aanhouden.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 04:10:20 #2
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22879498
Best spannend soms, die Veronica is best cute ook
Alleen dat verhaal over die verkrachting kan mij niet zo boeien, en dat zwarte vriendje van haar ook niet

Die Mexicaan die met zijn motormaatjes die kakkers in mekaar schopten waren wel erg oke
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_22879820
k ken heel die zender niet, denk ook niet dat we dat hier kunnen ontvangen.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_22879826
Ik ken die zender ook niet, zal wel digitale tv zijn ofzo.
pi_22916057
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 07:30 schreef Fixxxer het volgende:
k ken heel die zender niet, denk ook niet dat we dat hier kunnen ontvangen.
Een van de Amerikaanse commerciele tv-stations. Maar daar is internet voor.

We kunnen deze zenders inderdaad niet ontvangen, maar tegenwoordig zijn de meeste serie-topics in dit forum gebaseerd op de Amerikaanse uitzendschema's, geloof ik. (En zwaar terecht, als je ziet hoe ze in de laatste paar jaar Buffy hebben verkracht op de Nederlandse zenders, wat betreft programmering en consistentie. Als ik al een serie volg, zal dat nooit meer op een van de Nederlandse zenders zijn, aangezien ze de programmering op experimentele wijze aan apen over lijken te laten.)

Over de serie, de episode van gisteren, geeft duidelijk aan dat als liefhebbers van slimme tv, goede verrassende plots en goed acteer- en regiewerk op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging, dit de place to be is.
Het heeft niet de hype van een willekeurige Engelse serie die denkt dat hij Buffy nadoet, maar heeft zijn eigen concept, en is binnen dat concept de echte nieuwe Buffy, maar dan zonder de oppervlakkige gelijkenissen.

Hoe meer ik de show waardeer, des te meer ik overtuigd raak van het feit dat dit gedoemd is te mislukken.
Alhoewel het wel een klein beetje bemoedigend is te noemen dat dit ondanks de matige kijkcijfers in Amerika, wel 1 van de weinige shows is die iedere week een lichte stijging meemaakt. Dus de cult-show status is nog niet helemaal onmogelijk.
pi_22921397
MTV heeft de repurposing rights gekocht en zendt nu elke week een herhaling uit. Laten we hopen dat dat uiteindelijk een positieve invloed op de kijkcijfers zal uitoefenen, want het is idd. een heel aardige serie.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_24389240
had ik n hele OP gemaakt Veronica Mars
is er al n topic!
dus ik moet via stream gaan kijken?
-
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:26:44 #8
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_24420299
Ik volg de serie al vanaf het begin, vindt het echt wel een lache serie, die veronica is echt kewl en cute natuurlijk.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_24535179
Hmm ik heb net als mechatronics dit topic (en het zijne) ook al over het hoofd gezien: Veronica Mars

De search is toch nog niet echt optimaal

VM is echt een super serie.. heb aflevering 12 bijna binnen, ben erg benieuwd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:36:26 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24537984
Veronica kan nog leuk zingen ook!
Heb net de meest recente aflevering gezien
pi_24538541
Yup.. was niet onaardig. Vond de case ook wel leuk (had de oplossing niet aan zien komen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik trouwens al gezegd dat Kristen Bell best lekker is?
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:39:52 #12
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_24539192
Denk dat ze dat nog effe opbouwen en nog wat eps er tussen doen voor het feest los breekt.

Maar aangezien die vrouw toch niet meer die Dodge viper nodig heeft, kan ik hem wel gebruiken
pi_25005723
Woei! Gisteren eindelijk weer een nieuwe aflevering.. alleen nog steeds te weinig antwoorden
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:39:23 #14
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_25031349
Alleen nog maar meer vragen, leef ze moeder nog ja of nee
pi_25031405
Idd.. maar ik wil vooral antwoorden over de hoofd-case. Zie mijn vraag van 13 januari
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:57:57 #16
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_25037751
Ja idd, denk dat iets voor wordt voor het einde van het season denk ik, of wat dacht e van ma mars
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:36:51 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25038407

Veronica is lief voor dieren
Nu wil ik ook wel eens weten hoe het met haar mams zit

Willow uit Buffy gaat ook mee doen aan deze serie

[ Bericht 20% gewijzigd door HarigeKerel op 11-02-2005 12:46:43 ]
pi_25120099
Koele aflevering weer.. waarom komt dit maar 1x in de week? Telkens als een episode afgelopen is wil ik meteen de volgende zien!
pi_25174421
Het leeuwendeel van het seizoen is geweest, en nog geen kraakje in het ijs.
De komende weken Allison Hannigan als toevoeging van de cast geeft me ook geen reden om te denken dat dit snel gaat gebeuren.
Godzijdank is er nog steeds plaats voor series bedoeld voor mensen met hart en hersens tussen al die ontmoedigende reality-crap in..
pi_25189442
Weetnietzeker. maar heb mischien een heel klein stukje gezien van de pilot.
Gaat over meisje dat dan zg. de vader gaat zoeken van een klasgenoot die
haar leuk vindt enz? kijk ik nog liever alias.
pi_25199432
quote:
Op maandag 21 februari 2005 03:03 schreef danni het volgende:
Weetnietzeker. maar heb mischien een heel klein stukje gezien van de pilot.
Gaat over meisje dat dan zg. de vader gaat zoeken van een klasgenoot die
haar leuk vindt enz?
Dat klinkt als het plot van de derde aflevering.
quote:
kijk ik nog liever alias.
En dat lijkt me in jouw geval ook heel verstandig. Ik heb zo'n vermoeden dat deze serie sowieso niet echt op jouw doelgroep gericht is..
Tja, aannames, aannames, zo kleinzielig ben ik dan ook weer wel.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 01:28:50 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25199479
Veronica mars is juist een van de beste series momenteel
Een combinatie van spanning, humor, afwisseling en soms toch wel een serieuse noot is iets wat je amper ziet in andere series en zeker niet iedere aflevering weer
pi_25209408
Het schijnt dat de aflevering die nu in Amerika uitgezonden wordt pre-empted zal zijn in een deel van het land. Erg naar, aangezien het nu 'sweeps' tijd is en dit het moment zou kunnen zijn waarop de eventuele renewel voor het tweede seizoen besloten zal gaan worden.

Als deze serie ook gecancelled wordt na dit tot nu toe bijna perfecte seizoen, heb ik het definitief gehad en kap ik helemaal met tv kijken...
pi_25212015
Fijn einde weer deze week

pi_25213185
Ik ben erg benieuwd naar deze serie, maar de eerste afleveringen zijn erg lastig te vinden. Kan ik met een gerust hart nu beginnen met kijken, of is er net zoals bij bijv. Buffy en Angel een seizoenlange, overkoepelende verhaallijn waar ik nu dus al meer de helft van heb gemist?
And there was much rejoicing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')