Ja, die was hilarisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter"
"Well, so was Hitler..."![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter"
"Well, so was Hitler..."![]()
Er zijn meerdere mysteries dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dick zag er de vorige keren echt als een wijf uit![]()
viel dit keer wel mee.
Maar ik hoop niet dat de verkrachtingszaak de rode draad van het hele seizoen wordt tenzij er interessantere dingen aan het licht komen tijdens de speurtoch want vind het tot nu toe beetje saai zo.
Die ene vrouw die wou trouwens liever dat haar man vreemdging hehe
Idd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is gewordenDie gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo
ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...
Als de kijkcijfers geen gigantische klap zullen krijgen doordat 1) het Halloween is, 2) er geen nieuwe Gilmore Girls is, 3) The CW het niet genoeg promotion geeft en natuurlijk 4) House terug is, zal ik bijzonder verbaasd zijn. Ik blijf hopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Nope aanstaande dinsdag
[afbeelding]
Bron
Dus mede-VM fans, duimen dat de kijkcijfers niet finaal tuimelen dinsdag
De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Weet iemand trouwens op welke universiteit VM in real life wordt geschoten dit seizoen? Doet me erg denken aan UCLA maar ik herken de gebouwen niet.
Ah thxquote:Op maandag 30 oktober 2006 05:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De meeste Hearst College scenes worden opgenomen op de San Diego State University te San Diego, CA. Andere scenes worden opgenomen op de USD (University of San Diego)
Genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:48 schreef MuKe het volgende:
[..]
Ah thxHeb je eigenlijk ook een bron waar nog meer van dat soort feitjes staan?
Normaliter zou ik dat denken, maar aangezien Dawn Ostroff de 'president' van The CW is kan ik dat niet geloven. Zij heeft gedurende haar carriere heel veel van haar geloofwaardigheid op het spel gezet voor VM. Het is echt haar baby en ze heeft er altijd voor gestreden. Ik weet zeker dat ze niet wil dat VM zal falen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef wolfrolf het volgende:Dat er geen nieuwe GG aflevering als lead in is sucks!
Je zou bijna denken dat The CW VM expres wil laten falen
Maar dat doe ik voor het gemak maar even niet
Eensch!quote:
Bronquote:Finally, a repeat of "Gilmore Girls" (households: 1.9/3, #12; adults 18-49: 1.3, #12) and a new "Veronica Mars" (households: 1.6/2, #13; adults 18-49: 1.2, #13) on The CW (households: 1.7/3, #5; adults 18-49: 1.2, #5) closed out the night.
klopt inderdaad wel ja!, ik moest eerst ook 3 afleveringen wennen, voordat ik écht erin zat en dat was nog wel bij de betere eerste seizoenen!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Omdat je er geen zak van snapt als je instapt. Het is niet echt toegankelijk.
Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef MuKe het volgende:
Iemand opgemerkt dat weevil echt een fatass is gewordenDie gast is zeker 20 kilo aangekomen ofzo
ja ik weet niet, viel me op uit de vorige aflevering...
de buscrash interreseerde me nog wel aardig!!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:50 schreef jmac het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me op toen ´ie voor de klas stond ja.
Vond deze aflevering echt![]()
Die hele verkrachtingszaak kan me alleen niet boeien, net als dat de buscrash me niet interesseerde![]()
vooral die acné viel mij op, ik blijf het zeggen dat ik het acteren gewoon vind tegenvallen dit seizoen.. geen idee waaromquote:Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:
de bushcrash interesseerde mij ook niks...De verkrachtingszaak wat meer, omdat ik verwacht dat V op een gegeven moment heel erg persoonlijk betrokken zal zijn. Vanwege het verleden enzo...
Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op
Ik vond het een goeie ep (van het kaliber seizoen 1).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |